תח"צ התעללות פקחי אגד

מצב
הנושא נעול.

כובע שמש

משתמש סופר מקצוען
הנדסת תוכנה
צילום מקצועי
עריכה והפקת סרטים
בבני ברק כבר אפשר לשלם באשראי
וזה באמת נוח מאוד
החסרון היחיד שזה בלי שום הנחה של סטודנט או נוער
הרעיון של אשראי שבסוף חודש עושים לך חשבון לתשלום המשתלם ביותר.
אני לא יודעת מה יש בבני ברק- באיזה חברת תח"צ? אוקי רואה שכתבו בדן.
כל מה שקורה עם זה זה לפי קריטיריוני משרד התחבורה, גם עצם האיפשור לקח שנים לפי החלטתם הבלעדית (לא קשור לחברות התח"צ)
מה שכן אני יודעת שאין מעבר או תשלום על שני נוסעים בשימוש באשראי.
 

תמרוז

משתמש סופר מקצוען
כתיבה ספרותית
דבר שני בנוגע לאלימות הפקחים- לא מוצדק בכלל אבל פקחים בדרך קבע חוטפים אלימות קשה כך שהם באים מראש לעבודה מנקודת מוצא לא רגועה במיוחד.
ולמה בחברות אחרות הפקחים הרבה יותר אנושיים? הם לא חוטפים אלימות?
 

אופקים 1

משתמש מקצוען
הפתרון יהיה בשימוש באשראי, וזה מתקרב לשטח. אז יש תקווה.
מה שכן כמה נתונים לא מחמיאים: 20 אחוז מנוסעי התח"צ לא משלמים וזה נתון הזוי! בנוסף זה גזל לכל דבר, חברות התחבורה מפסידות את הכסף הזה. דבר שני בנוגע לאלימות הפקחים- לא מוצדק בכלל אבל פקחים בדרך קבע חוטפים אלימות קשה כך שהם באים מראש לעבודה מנקודת מוצא לא רגועה במיוחד.
הנתון של אחוז הלא משלמים מבוסס על תחושות בטן ואין לו בסיס ידוע.
 

המטבח של סימא

משתמש מקצוען
הנתון של אחוז הלא משלמים מבוסס על תחושות בטן ואין לו בסיס ידוע.
הנתון שכותב משרד התחבורה בדו''ח של סוף 2023 1 מכל 5 לא משלם
יש גם פרטים איך מדדו את זה ואיזה אזורים בארץ
זה ממש לא מהבטן
 

אני משתמש

משתמש פעיל
לנסוע בלי לתקף גם אם בכוונתך לתקף אח’’כ פעמים זה שאלה של גזל מהנהג כיון שהם מקבלים משהו על כל תיקוף לתשומת לב @דגל ירושלים @לארג'
יצא ע’’ז חוברת שלמה שדנה בענין אם תרצו אעלה לכאן.
אתם רוצים לתקן עולם? זה לא אפשרי
נראה לי שסגן השר הוא מהמגזר לא? אז יש כתובת קרובה להתלונן
אולי במקום להפגין על שטויות אפשר להפגין ליד ביתו של הסגן..
אין צורך להפגין הוא יודע ואישר את מודעותו לענין לפני הרבה זמן ועדיין ההתעללות נמשכת
לגופו של ענין ששמחים פה איך לברוח מהפקחים, זה נטו בגלל ההתנהגות הברוטאלית שלהם ולכן עם כל ההסברים הצודקים שלך זה לא מצדיק את הפקחים לעולם ואדרבה הופך את המתחמקים למובנים יותר, חד וחלק...
 

תמרוז

משתמש סופר מקצוען
כתיבה ספרותית
אולי הם עובדים באזורים עם תושבים יותר רגועים?
אולי הם יותר חדשים בעבודה?
אם הם היו עובדים בצורה אנושית, היו מתנהגים אליהם בצורה אנושית.
ואני נוסעת יום יום באוטובוס, ואף פעם לא ראיתי התעללות בפקחים.וגם לא שמעתי או ראיתי על זה כלום. באתר ל אגד קראתי על נהג אחד שחווה התעללות מנוסע. לא דובר שם על שום פקח שחווה תוקפנות. אבל כן ראיתי התעללויות מצד הפקחים.
כך שאני לא מאמינה שזה הסיבה.
 

אופקים 1

משתמש מקצוען
הנתון שכותב משרד התחבורה בדו''ח של סוף 2023 1 מכל 5 לא משלם
יש גם פרטים איך מדדו את זה ואיזה אזורים בארץ
זה ממש לא מהבטן
זה שנתון רשום בדו"ח כלשהו לא הופך אותו לנכון.
שיטות המדידה רבות ידועות כלא נכונות, ולא אמינות (ע"ע התחזית למספר הנוסעים בדנקל) אבל ממשיכים להשתמש איתם מסיבות לא ענייניות.
אני לא מכיר את הדו"ח אליו את מתכוונת, ואשמח לקישור.
נתוני התיקוף בקווים של המגזר החרדי מראים על צפיפות קיצונית, ואם יש גם 20% שאינם מתקפים סביר להניח שהיינו רואים יותר תופעה של נוסעים המזדקרים מהחלונות או נתלים על הגגות כפי שמקובל בהודו ובמדינות נוספות.
 

דגל ירושלים

משתמש רשום
לנסוע בלי לתקף גם אם בכוונתך לתקף אח’’כ פעמים זה שאלה של גזל מהנהג כיון שהם מקבלים משהו על כל תיקוף לתשומת לב @דגל ירושלים @לארג'
יצא ע’’ז חוברת שלמה שדנה בענין אם תרצו אעלה לכאן.

אין צורך להפגין הוא יודע ואישר את מודעותו לענין לפני הרבה זמן ועדיין ההתעללות נמשכת
לגופו של ענין ששמחים פה איך לברוח מהפקחים, זה נטו בגלל ההתנהגות הברוטאלית שלהם ולכן עם כל ההסברים הצודקים שלך זה לא מצדיק את הפקחים לעולם ואדרבה הופך את המתחמקים למובנים יותר, חד וחלק...
בואו נרגיע!!!
אין לי שוםםם מטרה לנסוע בלי לתקף! שום שום מטרה!
אבל מה נעשה אנחנו בניאדם ולא תמיד זוכרים כמה נשאר ברבקו! אז קרה פעם אחת ולא רציתי לקבל דוח, הגיוני לא??
אז עשיתי את מה שעשיתי וזהוו
ואגב עצם זה שהייתי עם רבקו אנונימי מראה שאין לי מטרה לא ללשלם כי אם זאת היתה המטרה הייתי עולה בלי רבקו ולא קונה אנונימי ...
 

zkzbhe

משתמש פעיל
בשביל אסופת המופתעים, נביא קצת נתונים על אחוז הסבסוד לתח"צ, האחד ממומחה תחבורה וותיק, והשני מכלכלן (רודף סנסציות) מוכר.
לטובת מי שכתב שהציבור החרדי צריך 'לפתוח חברת תח"צ עצמאית שתשרת אותו', והתכוון כמובן לא רק לבני ברק ירושלים.

  • המחזור הכספי של ענף התחבורה הציבורית באוטובוסים עומד על כ-5 מליארד ש"ח בשנה, מתוכם 3 מליארד תמיכה ממשלתית.
  • קצת מספרים: הסובסידיה לנסיעה ברכבת הינה 65 ₪ (84% מהעלות) ובאוטובוס 8.5 ₪ לנסיעה (67% מהעלות).
 

כובע שמש

משתמש סופר מקצוען
הנדסת תוכנה
צילום מקצועי
עריכה והפקת סרטים
הנתון של אחוז הלא משלמים מבוסס על תחושות בטן ואין לו בסיס ידוע.
וזאת מנין לך מאין הנתונים שלי?
במקרה זה לקוח ישר ממערכת הנתונים של חברות התח"צ כך שחבל להשמיץ.
אם הם היו עובדים בצורה אנושית, היו מתנהגים אליהם בצורה אנושית.
ואני נוסעת יום יום באוטובוס, ואף פעם לא ראיתי התעללות בפקחים.וגם לא שמעתי או ראיתי על זה כלום. באתר ל אגד קראתי על נהג אחד שחווה התעללות מנוסע. לא דובר שם על שום פקח שחווה תוקפנות. אבל כן ראיתי התעללויות מצד הפקחים.
כך שאני לא מאמינה שזה הסיבה.
את נוסעת בקו מסוים, אין לך מושג מה קורה באופן תדיר ברחבי המדינה.
ואין צורך להאמין- אני פשוט יודעת את זה מהשטח.
 

אופקים 1

משתמש מקצוען
בשביל אסופת המופתעים, נביא קצת נתונים על אחוז הסבסוד לתח"צ, האחד ממומחה תחבורה וותיק, והשני מכלכלן (רודף סנסציות) מוכר.
לטובת מי שכתב שהציבור החרדי צריך 'לפתוח חברת תח"צ עצמאית שתשרת אותו', והתכוון כמובן לא רק לבני ברק ירושלים.

  • המחזור הכספי של ענף התחבורה הציבורית באוטובוסים עומד על כ-5 מליארד ש"ח בשנה, מתוכם 3 מליארד תמיכה ממשלתית.
  • קצת מספרים: הסובסידיה לנסיעה ברכבת הינה 65 ₪ (84% מהעלות) ובאוטובוס 8.5 ₪ לנסיעה (67% מהעלות).
רק תציין עבור אסופת המופתעים נכון לאיזה שנה הנתון, וגם מה נכלל בסובסידיה, כמו שכבר כתבתי בתגובה אחרת
שהסובסדיה היא לא באמת 85% ולא רק בגלל שמדובר בממוצע
מפעיל משלם למדינה תמלוגים
מתחייב לפרסם בעיתונות ובשאר סוגי המדיה (מודעות חסרות תכלית בדרך כלל) בהיקף מסויים בשנה
מפריש כספים לטובת פרוייקטי תשתית שאין בסמכותי להחליט מה הם יהיו (סוג של קופה קטנה של הממונה לטובת שיפורי תשתית)
מפעיל עמדות על הקו (אפשר לוותר עליהם ולאפשר להנפיק כרטיסי רב קו במכולת, כמו שאפשר לבצע בדיקות ראיה לקראת רישיון בחנות אופטיקה שבהסדר ולא צריך רשת מכוני צילום מתמחים לעניין)
מפעיל מוקד טלפוני בזמן שיש מוקד מידע ארצי
ועוד מרעין בישין שאינם עולים לי בראש כעת.
 

אני משתמש

משתמש פעיל
בואו נרגיע!!!
אין לי שוםםם מטרה לנסוע בלי לתקף! שום שום מטרה!
אבל מה נעשה אנחנו בניאדם ולא תמיד זוכרים כמה נשאר ברבקו! אז קרה פעם אחת ולא רציתי לקבל דוח, הגיוני לא??
אז עשיתי את מה שעשיתי וזהוו
ואגב עצם זה שהייתי עם רבקו אנונימי מראה שאין לי מטרה לא ללשלם כי אם זאת היתה המטרה הייתי עולה בלי רבקו ולא קונה אנונימי ...
לא חשדתי ח’’ו לרגע רק אמרתי שאחרי הכל זה בעיה של גזל תקראי שוב מה כתבתי.
 

כובע שמש

משתמש סופר מקצוען
הנדסת תוכנה
צילום מקצועי
עריכה והפקת סרטים
את החלטת.
אני נוסעת בהרבה קווים להרבה מקומות.
וואטאבר.
את מה שכתבתי כתבתי מידיעה ואין מה להתווכח על זה.
לתת לך פרטים באיזה קוים ושעות זה קורה - אין באפשרותי.
 

דגל ירושלים

משתמש רשום
אחת הסיבות לפעילות האגרסיבית לכאורה של הפקחים באוטובוסים, יכולה להיות מוסברת במידע שעלה במהלך הדיון, ולפיו לצד משכורת קבועות, הפקחים מרוויחים כסף על דו"חות שהם מחלקים. מידע אשר הרתיח את ח״כ יצחק פנדרוס, יו״ר הוועדה, אשר הבהיר כי יש לבטל את הנוהל הזה.
 

אופקים 1

משתמש מקצוען
וזאת מנין לך מאין הנתונים שלי?
במקרה זה לקוח ישר ממערכת הנתונים של חברות התח"צ כך שחבל להשמיץ.

את נוסעת בקו מסוים, אין לך מושג מה קורה באופן תדיר ברחבי המדינה.
ואין צורך להאמין- אני פשוט יודעת את זה מהשטח.
אני לא יודע על סמך מה אתה אומר שזה לקוח ישר ממערכות הנתונים של חברות התחצ, כאן למשל פירוט על שיטות המדידה שלהם.

המדידה בעיקרה מבוססת על נתוני גלאי הוילון שמותקן באוטובוסים, גלאי שהאמינות שלא נמוכה מאוד, ליתר דיוק לא אמינה כלל.
יצא לי כבר לנסוע באוטובוס עם עצמי בזמן שלנהג היה רשום שיש באוטובוס עשרה נוסעים (ותחנת המוצא לא הייתה בבית הקברות, אז סביר שרוחות לא עלו לנסיעה ונספרו כנוסעים)

בנוסף, דווקא נתוני התיקוף בקווי המגזר החרדי מראים על צפיפות גבוהה, ולא יתכן שנוספו על כך 20% שלא משלמים.
אני מכיר את הנתון של 20% שאינם משלמים ממחלקת התכנון באגד, שנהגו להחשיב אוטובוס בינעירוני עם 40 תיקופים כאוטובוס מלא לצורך חישוב מספר האוטובוסים הנדרשים לביצוע הנסיעה. ההערכה התבססה על כך שבזמני שיא ישנם (באופן יחסי) הרבה ילדים מתחת לגיל 5.
 
מצב
הנושא נעול.

אולי מעניין אותך גם...

לוח לימודים

מסלולי לימוד שאפשר לההצטרף
אליהם ממש עכשיו:

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק קכג

א שִׁיר הַמַּעֲלוֹת אֵלֶיךָ נָשָׂאתִי אֶת עֵינַי הַיֹּשְׁבִי בַּשָּׁמָיִם:ב הִנֵּה כְעֵינֵי עֲבָדִים אֶל יַד אֲדוֹנֵיהֶם כְּעֵינֵי שִׁפְחָה אֶל יַד גְּבִרְתָּהּ כֵּן עֵינֵינוּ אֶל יי אֱלֹהֵינוּ עַד שֶׁיְּחָנֵּנוּ:ג חָנֵּנוּ יי חָנֵּנוּ כִּי רַב שָׂבַעְנוּ בוּז:ד רַבַּת שָׂבְעָה לָּהּ נַפְשֵׁנוּ הַלַּעַג הַשַּׁאֲנַנִּים הַבּוּז לִגְאֵיוֹנִים:
נקרא  6  פעמים

אתגר AI

השתקפות מרהיבה • אתגר 137

לוח מודעות

למעלה