ולכל 'גיבורות החייל' שיודעת מראש שאין להם כסף ברבקו..
לחלקנו יש רכב ולחלקנו אין
ויש לנו ילדים ונוער..
לפני שיוצאים לדרך בודקים את מצב הכרטיס..עולים לאוטובוס מעבירים כרטיס שומעים כזה ביפ מהמכשיר נוסעים ליעד..
מעולם לא קיבלו במשפחה המורחבת דוחות על זה..
ואל תספרו שיש עגלות וא''א להגיע למכשיר כי הנערה ''המוכשרת'' הנ''ל כתבה כבר מה שכתבה..
זה לא מדוייק
ואני חושב שלהתנהלות המשרד יש חלק גדול בכך שנוסעים מזלזלים בתשלום.
הנוסעים עוברים מסע תלאות עד שהם זוכים לנסוע באוטובוס
צריך למצוא עמדת הנפקה של הכרטיס (וגם לנסות ולהבין איך מגיעים לשם אם אין לך רב קו)
עמדות טעינה, לא פזורות עם היגיון כלשהו
וגם כשהן קיימות, הרבה פעמים הן לא תקינות
גם לא לכולם יש אפשרות לבדוק את מצב הכרטיס בבית, וגם אין מספר טלפון שאפשר לבדוק זאת, אפילו נתון שיהיה מעודכן ללפני כמה ימים, וגם תזכורות טלפוניות על יתרה נמוכה או חופשי שפג תוקפו לא בנמצא.
בהרבה תחנות אמנם יש שלטים שמראים מידע לא אמין במיוחד על זמן ההגעה של האוטובוס הבא, אבל לא טרחו לשלב בהם עריסה להטענת כרטיסים או אפילו לבירור יתרה (בגלל שאין במתקן מספיק חשמל, זה לפחות התירוץ שמסרו לי)
גם לא ניתן להכנס למינוס בכרטיס, למרות שאפשר היה לגבות כמה שקלים נוספים בהנפקה הראשונה ולאפשר זאת.
המשרד גם מזלזל ומאפשר לקבלנים לעבוד בקווים למרות שאין בהם מכשירי תיקוף, או שיש בהם מכשירי תיקוף ניידים ואיטיים.
המצב הזה יוצר מציאות בה כמעט כל נוסע ובודאי נוסעים קבועים לא משלמים מספר פעמים שלא באשמתם, ואחרי שזה קורה מספר פעמים הגיוני שאנשים יתרגלו שלא לשלם, ואפילו לא ירגישו עם זה כל כך רע.