אין. רק נסיעה בודדת כמו שרואים פה.שאלה
בהתחלה כתוב שלנוער יש 50% גם על מנוי,
בהמשך כתוב שגם למבוגרים,
מה עם נכים??
אין. רק נסיעה בודדת כמו שרואים פה.שאלה
בהתחלה כתוב שלנוער יש 50% גם על מנוי,
בהמשך כתוב שגם למבוגרים,
מה עם נכים??
דיברנו על סטודנט ונכה. לא על ילדים ונוער.
לא. 40 ק"מ מהמוצא. (למה השאלה היא דווקא על רכבת, כל הרפורמה היא מחיר לפי מרחק מתחנת המוצא.)שאלה מעניינת,
כתוב שהחופשי עם הרכבת בעלות של 255 שקל מוגבל ל40 קילומטר בלבד,
מה קורה עם אני עולה על רכבת ויורד מהרכבת לפני שעובר ה40 קילומטר ויוצא מתחנת רכבת,
ואחרי זה אני חוזר בחזרה לתחנה רכבת ונוסע עוד נסיעה שהיא פחות מ40 קילומטר וכן הלאה,
האם כל הנסיעה תהיה בחינם?
ברור שכן !!!!לא. 40 ק"מ מהמוצא. (למה השאלה היא דווקא על רכבת, כל הרפורמה היא מחיר לפי מרחק מתחנת המוצא.)
בהיסטוריה ברב קו יהיה נסיעה מתחנה א' לתחנה ב' 30 ק"מ וכו'ברור שכן !!!!
המוצא מתחשבן בכל נסיעה מחדש!
ובכל מקרה כבר העירו שאפשר למצוא פרצות כעין אלו כבר היום
איפה בדיוק ראית הגבלה כזו??? חפשי זה חופשי! (הם סה"כ רוצים להראות את ההפרש אם לא עושים חופשי ביחס לבן אדם שנוסע 20 נסיעות.לגבי ההגבלה של 20 ימי נסיעה בחופשי
יש למישהו מושג מה עושה אדם שנוסע 25 יום בחודש????
לא זכיתי להביןבהיסטוריה ברב קו יהיה נסיעה מתחנה א' לתחנה ב' 30 ק"מ וכו'
תחנה ב' לתחנה ג' 30 ק"מ.
ביחד 60 ק"מ.
אם המוצא מתחשבן כל נסיעה מחדש, גם העלות תהיה מחדש.
או שזה יחשב נסיעה של 60 ק"מ, 2 נסיעות של 30 ק"מ.
ודאי שלא נסיעה אחת של 30 ק"מ.
(דווקא ברכבת א"א להתחמק מפיקוח, שם צריך לתקף גם בתחנת היציאה)
איפה בדיוק ראית הגבלה כזו??? חפשי זה חופשי! (הם סה"כ רוצים להראות את ההפרש אם לא עושים חופשי ביחס לבן אדם שנוסע 20 נסיעות.
אני מקווה שאתם מבינים את חוסר ההגיון (והרשעות) בהגיון הזה שבוחר להסתכל על הנתונים שנוח לו.אתם רק מצדיקים את מה שהם כותבים
שהשימוש בביתר הוא מטורף והיות ותח"צ זה משהו מסובסד
זה עולה למדינה המון כסף
אם נקבל את הנתונים בדמרקר כנכונים בביתר יש 10 אלף משפחות בערך ועלות השנתית של תח"צ עלתה 200 מיליון (נשמע לי הזוי) זה אומר שהמדינה השקיעה בשנה 20,000 ש"ח למשפחה ! או כ 3500 ש"ח לנפש !
אולי אתם צודקים.לא זכיתי להבין
לדעתי הפשוטה זה יחשב כשתי נסיעות של 30 ק"מ
כך ששתיהן תהינה פטורות בחופשי
הסברתי. הם כותבים בשביל להעריך אם שווה לך לעשות חופשי, ומעריכים נוסע קבוע בכ-20 נסיעות בחודש. זה לא הגבלה
מחילה אבל אין היגיון בזה מדובר בחופשי לכל הארץאולי אתם צודקים.
אבל אולי כשקונים צריך להגדיר מיקום ורק משם מקבלים חופשי.
מה זאת אומרת עם קונים ב255 קונים חופשי ארצי באוטובוסים. וחופשי עד 40 ק"מ ברכבות.מחילה אבל אין היגיון בזה מדובר בחופשי לכל הארץ
לא שההיגיון זה הצד החזק שם ......
הרעיון הוא שלא תיסע נסיעה ארוכה ברכבתמה זאת אומרת עם קונים ב255 קונים חופשי ארצי באוטובוסים. וחופשי עד 40 ק"מ ברכבות.
איזה חוסר הגיון יש פה.
(אבל זה לא מידיעה, אני חושב פשוט שזה דבילי לכתוב כלל שאפשר בקלות לעקוף אותו. אבל כמו שאמרתם זה לא הצד החזק..)
אולי זה כמו "שיחות ללא הגבלה"לגבי ההגבלה של 20 ימי נסיעה בחופשי
יש למישהו מושג מה עושה אדם שנוסע 25 יום בחודש????
הטבלה מדברת על רכבת והמחשבון על אוטובוסובכלל יש סתירה בין הטבלה המוצגת לבין המחשבון. האם מחשבים מרחק אוירי, או מרחק נסיעה.
נניח ת"א ירושלים.צפה בקובץ המצורף 1098008
ובמחשבון:
צפה בקובץ המצורף 1098011
טעות שלי. אין שום סתירה. (חשבתי שכשכתוב בטבלה טווח 75 ק"מ הכוונה יותר מ75 ק"מ, ובאמת הכוונה עד 75ק"מ)הטבלה מדברת על רכבת והמחשבון על אוטובוס
לא בדקתי את הנתונים של דמרקר כמה הם נכוניםאני מקווה שאתם מבינים את חוסר ההגיון (והרשעות) בהגיון הזה שבוחר להסתכל על הנתונים שנוח לו.
דוגמא בשביל להמחיש את הדברים:
נניח שעלות של מסלול אחד של אוטובוס אחד עולה 50 ש"ח.
בביתר עולים על אותו אוטובוס במהלך הסיבוב 50 אנשים שמשלמים כל אחד שקל (לצורך העניין סיבסוד של 9 ש"ח).
בבאר שבע עולים שני אנשים שמשלמים כל אחד 10 ש"ח (לצורך העניין ללא סבסוד).
לפי החישוב הנ"ל, את הנסיעות באוטובוס בביתר הממשלה סיבסדה ב-450 ש"ח! שומו שמיים! וכמובן בלי להוציא שקל מהכיס.
הנסיעות באוטובוס בבאר שבע לא סובסדו כלל, אבל הממשלה הפסידה עליו 30 ש"ח.
ועכשיו מה שאתם באים ואומרים:
האוטובוס בביתר סובסד ב-450 ש"ח ובבאר שבע בכלל לא - זה חוסר שוויון.
יתכבדו הביתרים וישלמו 10 ש"ח לנסיעה ואז האוטובוס הנ"ל יכניס 500 ש"ח, ונוכל להפעיל בלא משנה איפה עוד 8 אוטובוסים.
אז תגידו אתם - מי מסבסד את מי?
לוח לימודים
מסלולי לימוד שאפשר לההצטרף
אליהם ממש עכשיו:
19.11
י"ח חשוון
פתיחת
קורס בינה מלאכותית - חדשנות ב AI
קורס מקוצר
25.11
כ"ד
פתיחת
קורס פרסום קופי+
מלגות גבוהות!
26.11
כ"ה חשוון
אירוע שיתופים ייחודי
בוטים מספרים על עצמם
בואו לשמוע בוגרים מובילים שלנו משתפים אתהסיפור מאחורי הבוטים הייחודיים שהם פיתחו.הצצה מרתקת לעולמות האוטומציה, החדשנות והפתרונות החכמים,עם הזדמנות ללמוד איך גם אתם יכולים לקחת חלק במהפכה הטכנולוגית.
הכניסה חופשית!
27.11
כ"ו חשוון
נפתחה ההרשמה!
קורס צילום חוץ, אירועים וסטודיו - עם בינה מלאכותית!
מלגות גבוהות!
27.11
כ"ו חשוון
פתיחת
קורס פיתוח בוטים ואוטומציות עסקיות
מלגות גבוהות!
27.11
כ"ו חשוון
פתיחת
קורס עיצוב גרפי ודיגיטל - בסילבוס חדש ומטורף!
מלגות גבוהות!
תהילים פרק קכו
א שִׁיר הַמַּעֲלוֹת בְּשׁוּב יי אֶת שִׁיבַת צִיּוֹן הָיִינוּ כְּחֹלְמִים:ב אָז יִמָּלֵא שְׂחוֹק פִּינוּ וּלְשׁוֹנֵנוּ רִנָּה אָז יֹאמְרוּ בַגּוֹיִם הִגְדִּיל יי לַעֲשׂוֹת עִם אֵלֶּה:ג הִגְדִּיל יי לַעֲשׂוֹת עִמָּנוּ הָיִינוּ שְׂמֵחִים:ד שׁוּבָה יי אֶת (שבותנו) שְׁבִיתֵנוּ כַּאֲפִיקִים בַּנֶּגֶב:ה הַזֹּרְעִים בְּדִמְעָה בְּרִנָּה יִקְצֹרוּ:ו הָלוֹךְ יֵלֵךְ וּבָכֹה נֹשֵׂא מֶשֶׁךְ הַזָּרַע בֹּא יָבוֹא בְרִנָּה נֹשֵׂא אֲלֻמֹּתָיו: