תח"צ הרפורמה בתעריפי התחבורה הציבורית-הפרטים

A052

משתמש סופר מקצוען
באמת?
אפשר להעלות כאן את התשובה?
זה נוסח התשובה המדוייק

הנדון: פנייתך בנושא שימוש בכרטיס רב קו אנונימי

סימוכין: מכתבך מתאריך ‏30/8/2016

הריני לאשר קבלת מכתבך שבסימוכין.
פנייתך הועברה לבדיקה יסודית של הגורמים המקצועיים האמונים על מדיניות
התחבורה הציבורית.
ברצוני להביא לידיעתך כי ניתן לבצע שימוש של מספר אנשים בחופשי שבועי
כאשר כל אחד משתמש בו ביום אחר.
שימוש בחופשי יומי ע"י כמה אנשים באותו יום הוא פסול.
בנוסף לכך זה בעייתי מכיוון שהמכשיר לא ייתן לתקף את אותו רב קו פעמיים
באותה נסיעה.

בברכת נסיעה נעימה ובטוחה.
 

אני:)

משתמש צעיר
img-20220403-wa0412_optimized.jpg
 

ישראלג

משתמש סופר מקצוען
בעיקרון כבר כיום יש כרטיס כזה, רק לא לשימוש כמה באותו זמן.

כאשר עושים חופשי שבועי למשל על כרטיס אנונימי, ניתן להשתמש כמה בני משפחה (תשובה רשמית של משרד התחבורה) כל יום מישהו אחר.
ודובר שאחרי הרפורמה יאפשרו גם חופשי חודשי על כרטיס כזה.
כמה שידוע לי אי אפשר לעשות חופשי על אנונימי
 
D

Deleted member 64624

אורח
בית שמש זה פריפריה??
מדהים!!!!!!!!!
קריית אתא ורכסים זה מרכז ובית שמש היא בפריפריה!!!!!!!
אז סתם אנשים מתביישים להגיד שהם גרים ברכסים או בקריית אתא!
 

מירער

משתמש סופר מקצוען
כתיבה ספרותית
פרסום וקופי

מירער

משתמש סופר מקצוען
כתיבה ספרותית
פרסום וקופי
אגב, כמה עולה כיום חופשי חודשי במודיעין עילית ווביתר עילית?
 

משתדלים

משתמש פעיל
מדהים!!!!!!!!!
קריית אתא ורכסים זה מרכז ובית שמש היא בפריפריה!!!!!!!
אז סתם אנשים מתביישים להגיד שהם גרים ברכסים או בקריית אתא!
ההתייחסות היא למטרופולין תחבורתי למשל רכסים צמודה לחיפה
לעומת זאת בית שמש היא לא חלק מרצף עירוני של ירושלים

דרך אגב אני מתחבר למה שנאמר כאן שביתר עילית הוצאה בכוח מהפריפריה
זה כנראה בגלל העלות הגבוהה של התח"צ שם (פורסם בדמרקר שהסבסוד שניתן לנסיעה באוטובוסים בבאר שבע, שבה מתגוררים 220 אלף איש, היה 55 מיליון שקל ב–2020, ובביתר עילית, שבה מתגוררים רק 63 אלף תושבים, סובסדו מחירי הנסיעה באוטובוסים בסכום גבוה פי ארבעה — 200 מיליון שקל)
 

חיים יפים מאד

משתמש מקצוען
ההתייחסות היא למטרופולין תחבורתי למשל רכסים צמודה לחיפה
לעומת זאת בית שמש היא לא חלק מרצף עירוני של ירושלים

דרך אגב אני מתחבר למה שנאמר כאן שביתר עילית הוצאה בכוח מהפריפריה
זה כנראה בגלל העלות הגבוהה של התח"צ שם (פורסם בדמרקר שהסבסוד שניתן לנסיעה באוטובוסים בבאר שבע, שבה מתגוררים 220 אלף איש, היה 55 מיליון שקל ב–2020, ובביתר עילית, שבה מתגוררים רק 63 אלף תושבים, סובסדו מחירי הנסיעה באוטובוסים בסכום גבוה פי ארבעה — 200 מיליון שקל)
היית פעם בבאר שבע?
נסעת באוטובוס?
אוטובוסים ריקים
בביתר אתה גם משלם וגם עומד ונאבק על החיים כדי לא ליפול
 

משתדלים

משתמש פעיל
היית פעם בבאר שבע?
נסעת באוטובוס?
אוטובוסים ריקים
בביתר אתה גם משלם וגם עומד ונאבק על החיים כדי לא ליפול
אתם רק מצדיקים את מה שהם כותבים
שהשימוש בביתר הוא מטורף והיות ותח"צ זה משהו מסובסד
זה עולה למדינה המון כסף

אם נקבל את הנתונים בדמרקר כנכונים בביתר יש 10 אלף משפחות בערך ועלות השנתית של תח"צ עלתה 200 מיליון (נשמע לי הזוי) זה אומר שהמדינה השקיעה בשנה 20,000 ש"ח למשפחה ! או כ 3500 ש"ח לנפש !
 

החכמה צודקת

משתמש מקצוען
אתם רק מצדיקים את מה שהם כותבים
שהשימוש בביתר הוא מטורף והיות ותח"צ זה משהו מסובסד
זה עולה למדינה המון כסף

אם נקבל את הנתונים בדמרקר כנכונים בביתר יש 10 אלף משפחות בערך ועלות השנתית של תח"צ עלתה 200 מיליון (נשמע לי הזוי) זה אומר שהמדינה השקיעה בשנה 20,000 ש"ח למשפחה ! או כ 3500 ש"ח לנפש !
נתונים נכונים.
וגם ההשקעה המטורפת מובנת.
כמדומני שאין ענין לתקצב אוטובוסים ריקים...
 

חיים יפים מאד

משתמש מקצוען
אתם רק מצדיקים את מה שהם כותבים
שהשימוש בביתר הוא מטורף והיות ותח"צ זה משהו מסובסד
זה עולה למדינה המון כסף

אם נקבל את הנתונים בדמרקר כנכונים בביתר יש 10 אלף משפחות בערך ועלות השנתית של תח"צ עלתה 200 מיליון (נשמע לי הזוי) זה אומר שהמדינה השקיעה בשנה 20,000 ש"ח למשפחה ! או כ 3500 ש"ח לנפש !
המדינה לא אמורה לסבסד לפי גודל עיר, אלא לפי מס' נוסעים
ובביתר הנוסעים הם הרבה הרבה הרבה יותר
 

דור העתיד

משתמש צעיר
אתם רק מצדיקים את מה שהם כותבים
שהשימוש בביתר הוא מטורף והיות ותח"צ זה משהו מסובסד
זה עולה למדינה המון כסף

אם נקבל את הנתונים בדמרקר כנכונים בביתר יש 10 אלף משפחות בערך ועלות השנתית של תח"צ עלתה 200 מיליון (נשמע לי הזוי) זה אומר שהמדינה השקיעה בשנה 20,000 ש"ח למשפחה ! או כ 3500 ש"ח לנפש !
מה שאומר שעדיף למדינה כנראה שכל הנוסעים הללו יתחילו עם תחבורה פרטית והיא תאלץ להשקיע כפול 10 בתשתיות כבישים ועוד נכון?
 

y&m

צוות הנהלה
מנהל
מנוי פרימיום
עיצוב גרפי
כתיבה ספרותית
אגב למה אין מכונות לממכר כרטיסי נסיעה ללא תלות באביזרים כמו אפליקציה או רב קו? (כמו ברכבת)
איך יתכן שאין שום אפשרות חוקית לאדם שנתקע להתנייד בתח"צ?
 

y&m

צוות הנהלה
מנהל
מנוי פרימיום
עיצוב גרפי
כתיבה ספרותית

אולי מעניין אותך גם...

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק קכו

א שִׁיר הַמַּעֲלוֹת בְּשׁוּב יי אֶת שִׁיבַת צִיּוֹן הָיִינוּ כְּחֹלְמִים:ב אָז יִמָּלֵא שְׂחוֹק פִּינוּ וּלְשׁוֹנֵנוּ רִנָּה אָז יֹאמְרוּ בַגּוֹיִם הִגְדִּיל יי לַעֲשׂוֹת עִם אֵלֶּה:ג הִגְדִּיל יי לַעֲשׂוֹת עִמָּנוּ הָיִינוּ שְׂמֵחִים:ד שׁוּבָה יי אֶת (שבותנו) שְׁבִיתֵנוּ כַּאֲפִיקִים בַּנֶּגֶב:ה הַזֹּרְעִים בְּדִמְעָה בְּרִנָּה יִקְצֹרוּ:ו הָלוֹךְ יֵלֵךְ וּבָכֹה נֹשֵׂא מֶשֶׁךְ הַזָּרַע בֹּא יָבוֹא בְרִנָּה נֹשֵׂא אֲלֻמֹּתָיו:
נקרא  106  פעמים

אתגר AI

תאומים • אתגר 145

לוח מודעות

למעלה