משהו ברפורמה הזאת מזכיר את ההנחיות שניתנו בקורונה.
שם ספרו ימים ומרחקים
פה סופרים מרחקים ושקלים
מרגישה שהעיקר רצו לעשות רושם, ועל הדרך בלבלו את כולנו.
מצטרפת למי שכתב שזו הונאה בהקשר של ביטול ההנחות, מאחר ותמיד היה תשלום מוזל על כרטיסיות.
לא הצלחתי להבין מה זה המעבר 90 דק' - למרחק 15 ק"מ,
15 ק"מ מאיפה?
אם קניתי נסיעה בודדת מסוג בין עירוני, 40-75 ק"מ,
הגעתי ליעד נניח בקילומטר ה-60. מאיפה לאיפה יש לי 90 דק' מעבר?
וכמובן שבד"כ נסיעות ארוכות יותר לוקחות זמן רב שכמעט ואין מצב להשתמש במעבר.
אם הכוונה שהמעבר הוא רק בכרטיס מסוג "מקומי" - הטבלה כאן מטעה, מאחר ומציינת את מס' הקילומטרים ולא את סוג הכרטיס.
טבלת המרחקים של רכבת ישראל לא מציגה תחנות רבות, כגון: בית שמש, כפר חב"ד ועוד. מה הסיבה?
נניח רכשתי חופשי יומי 16-40 ק"מ,
עד 40 ק"מ מהיכן להיכן? האם באופן טבעתי, כל 40 ה-ק"מ שמסביב לנקודת המוצא?
(שזה עוד אלמנט שמזכיר את ימי הקורונה האפלים, ואת האתרים שחישבו לאן מותר לנו ללכת ב-500 מטר מהבית...)
בית שמש כדוגמה, היא יישוב שהוא נחשב מבחינות רבות - פרוזדור ירושלים,
לא רואה הגיון לנתק אותו מחלק מאפשרויות הנסיעה / המעבר.
מה ההגיון שחופשי איזורי יאפשר לנסוע בין יישובי הפריפריה בלבד?? הרבה יותר הגיוני שזה יהיה תלוי מרחק בלבד.
ומי הולך לעקוב איפה אנחנו יורדים?
לדוג' - אני רוצה להגיע מבית שמש למודיעין עלית ויש לי חופשי איזורי, אבל מודיעין עלית לא נחשבת ליישוב פריפריה, אז נניח שאני נוסע לנחליאל, מי הולך לעקוב איפה אני יורדת בשרשת האוטובוסים שלקחתי?
אז נניח שנוסעים דרך מודיעין עלית והחלטתי בסוף להישאר שם... לא הגיוני?
או שאין אפשרות לנסוע במרחק 40 ק"מ במידה והדרך עוברת באיזור 1
באיזה צבע נוכל לעבור את האיזור הגדול והנורא הזה?
לדעתי צריך לארגן "חופשי חרדי" - שיכלול את היישובים החרדיים בתעריפים של יישובים פריפריאליים.
@y&m תודה! יש מצב להודעה פרטית ממך?
שם ספרו ימים ומרחקים
פה סופרים מרחקים ושקלים
מרגישה שהעיקר רצו לעשות רושם, ועל הדרך בלבלו את כולנו.
מצטרפת למי שכתב שזו הונאה בהקשר של ביטול ההנחות, מאחר ותמיד היה תשלום מוזל על כרטיסיות.
לא הצלחתי להבין מה זה המעבר 90 דק' - למרחק 15 ק"מ,
15 ק"מ מאיפה?
אם קניתי נסיעה בודדת מסוג בין עירוני, 40-75 ק"מ,
הגעתי ליעד נניח בקילומטר ה-60. מאיפה לאיפה יש לי 90 דק' מעבר?
וכמובן שבד"כ נסיעות ארוכות יותר לוקחות זמן רב שכמעט ואין מצב להשתמש במעבר.
אם הכוונה שהמעבר הוא רק בכרטיס מסוג "מקומי" - הטבלה כאן מטעה, מאחר ומציינת את מס' הקילומטרים ולא את סוג הכרטיס.
טבלת המרחקים של רכבת ישראל לא מציגה תחנות רבות, כגון: בית שמש, כפר חב"ד ועוד. מה הסיבה?
נניח רכשתי חופשי יומי 16-40 ק"מ,
עד 40 ק"מ מהיכן להיכן? האם באופן טבעתי, כל 40 ה-ק"מ שמסביב לנקודת המוצא?
(שזה עוד אלמנט שמזכיר את ימי הקורונה האפלים, ואת האתרים שחישבו לאן מותר לנו ללכת ב-500 מטר מהבית...)
בית שמש כדוגמה, היא יישוב שהוא נחשב מבחינות רבות - פרוזדור ירושלים,
לא רואה הגיון לנתק אותו מחלק מאפשרויות הנסיעה / המעבר.
מה ההגיון שחופשי איזורי יאפשר לנסוע בין יישובי הפריפריה בלבד?? הרבה יותר הגיוני שזה יהיה תלוי מרחק בלבד.
ומי הולך לעקוב איפה אנחנו יורדים?
לדוג' - אני רוצה להגיע מבית שמש למודיעין עלית ויש לי חופשי איזורי, אבל מודיעין עלית לא נחשבת ליישוב פריפריה, אז נניח שאני נוסע לנחליאל, מי הולך לעקוב איפה אני יורדת בשרשת האוטובוסים שלקחתי?
אז נניח שנוסעים דרך מודיעין עלית והחלטתי בסוף להישאר שם... לא הגיוני?
או שאין אפשרות לנסוע במרחק 40 ק"מ במידה והדרך עוברת באיזור 1
באיזה צבע נוכל לעבור את האיזור הגדול והנורא הזה?
לדעתי צריך לארגן "חופשי חרדי" - שיכלול את היישובים החרדיים בתעריפים של יישובים פריפריאליים.
@y&m תודה! יש מצב להודעה פרטית ממך?
נערך לאחרונה ב: