פוליטי הרפורמה במערכת המשפט • מחאות השמאל

ההדר שבהדר

משתמש מקצוען
עריכה תורנית
דקות לאחר סיום הצהרתו הדרמטית של ניצב עמי אשד - איילון צפון נחסם לתנועה ע"י מס' מפגינים.

5.7.2023 18:19

׳ערוץ 12׳: עמי אשד הודיע כעת שפורש מתפקידו. לעיתונאים אמר ״הודחתי מתפקידי על רקע פוליטי״.

‏בכיר במשטרה לינון מגל: ‏״עמי אשד הפר התחייבות מפורשת שנתן למפכ״ל שלא לערב פוליטיקה בהצהרתו לתקשורת. הוא עמד על מדים במתקן משטרתי ונשא נאום פוליטי״.

5.7.2023 19:25

השר עמיחי שיקלי: ‏״אני מבקש לאחל הצלחה למר עמי אשד שהשיק הערב את הקמפיין שלו במפלגת יש עתיד. מעולם לא נוצלו מדי משטרת ישראל בצורה כה בוטה ומחפירה כדי לקדם קריירה פוליטית. וכמה סמלי שבמקביל למסיבת העיתונאים ההזויה הזו חוסמים חמישה אנרכיסטים את נתיבי איילון - שפל חסר תקדים״.

5.7.2023 19:25

השר בן גביר: ״הדברים של עמי אשד הערב מוכיחים שבמשטרת ישראל שירת ניצב פוליטי על מדים. מאחל לו הצלחה רבה בהמשך דרכו כמועמד בבחירות הבאות במפלגת שמאל״.

5.7.2023 19:24

מורן אזולאי: ‏שמועות במערכת הפוליטית מדברות על כך שעמי אשד צפוי לחבור לברביבאי. גורמים ביש עתיד אומרים שכרגע לא. אשד מכחיש כוונה כזאת.

5.7.2023 19:24

התגובות להצהרה של עמי אשד - שימי שפר: ״‏את הנזק שגרם עמי אשד לאמון הציבור במשטרה יקח עוד שנים רבות לתקן, אם בכלל״. יבגני זרובינסקי: ״‏בחיים לא ראיתי הכרזה על ריצה לפוליטיקה כשהבנאדם מחופש לשוטר״. אבישי גרינצייג: ״‏הנאום של עמי אשד היה נאום ציני, ובעיקר עצוב. לתפיסתו, תפקיד המשטרה הוא לאפשר חסימות כבישים ועורקי תחבורה ראשיים על בסיס קבוע״.
 

מושיק פ

משתמש סופר מקצוען

לא רצה לשבור עצמות למפגינים? תספרו את זה לבני ברקים​

הערב, הודיע מפקד מחוז תל אביב, ניצב עמי אשד, על התפטרותו מהמשטרה לאחר שטען להדחה פוליטית.

בדבריו התייחס להפגנות באיילון ולהוראה שנתן להכיל את ההפגנות. "יכולנו לפנות את איילון תוך דקות ספורות, במחיר נורא של שבירת ראשים וריסוק עצמות, במחיר של ניפוץ האמנה שבין המשטרה לאזרחי המדינה. כהתעקשתי במהלך המחאה פעם אחר פעם, שמחוז תל-אביב בפיקודי, יוכיח שאפשר אחרת".

אלא שאשד, המשיח החדש של השמאל הישראלי, שכח כנראה את ליל הבדולח בבני ברק, שם שעטו פקודיו כמו חיות טרף ופלוגות שוטרים, חבושים כולם בקסדות לראשם ובמגינים לגופם, רצו בזה אחר זה במרכז העיר כשהם חמושים באלות, לצד מסוק משטרתי שריחף באוויר, במקביל לזריקת רימוני הלם על ידי המשטרה, שפגעו גם בחפים מפשע.

המחדש
 

אייזנבך

משתמש סופר מקצוען
עימוד ספרים

סקר מנדטים של חדשות 13 ופרופ׳ קמיל פוקס לו הבחירות נערכו היום​



*סקר מנדטים של חדשות 13 ופרופ׳ קמיל פוקס לו הבחירות נערכו היום:*
הליכוד 26
המחנה הממלכתי 26
יש עתיד 18
ש״ס 10
יהדות התורה 7
הציונות הדתית 7
ישראל ביתנו 6
רע״ם 6
עוצמה יהודית 6
חד״ש-תע״ל 4
מרצ 4
העבודה ובל״ד לא עוברות את אחוז החסימה.
*מפת הגושים: הממשלה הנוכחית עם 56 מול 60 של הממשלה הקודמת.*
חד”ש-תע״ל עם 4 מנדטים.
*ביום שאחרי המבצע בג׳נין*- 47% סבורים שמבצע ״בית וגן״ היה מבצע מוצלח לעומת 21% שסבורים שהמבצע לא היה מוצלח.
כמו כן 36% השיבו כי ממשלת נתניהו ניהלה טוב יותר את המאבק בטרור ביהודה בשומרון לעומת 33% שהשיבו ממשלת בנט לפיד.
43% מהמשיבים מתנגדים לביטול עילת הסבירות לעומת 35% בעד.
נוכח התקדמות החקיקה, 57% מהנשאלים מתנגדים לצעדים חריפים מצד המחאה, כמו חסימת נתב״ג, לעומת 31% שתומכים בצעדים חריפים של המחאה.


 

פרוגמטי

צוות הנהלה
מנהל
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
עיצוב גרפי
כתיבה ספרותית
פרסום וקופי
D I G I T A L
פרשי משטרה מנסים לפנות את הירידה לאיילון, מספר מפגינים הדליקו מדורות על הכביש (גלצ).
 

לוטם

מהמשתמשים המובילים!
כתיבה ספרותית
פרסום וקופי
צילום מקצועי
הפקות ואירועים
ישי כהן: עמי אשד הותיר אחריו מורשת לפיה כל קבוצה של מפגינים יכולה לחסום את הציר המרכזי של המדינה. מורשת מפוארת.

מני גירא: עמי אשד אנרכיסט במדים: אדם שבגלל תפקיד אישי, משקר וגורם נזק למאות אלפי אזרחים. אשד הדמות שהרסה את האימון במשטרה, בגללו, האכיפה הבררנית קיבלה פנים פומביות בפרצוף. גם עכשיו, המשטרה נוהגת בכפפות עם חוסמי איילון. זה לעולם לא יקרה עם חרדים מפגיני בר אילן.
 

לוטם

מהמשתמשים המובילים!
כתיבה ספרותית
פרסום וקופי
צילום מקצועי
הפקות ואירועים
רשת ב׳: מפגינים שוכבים על הכביש ומבעירים אבוקות: בשידור חי - המשטרה מפנה בכוח מוחים שחוסמים את איילון.
 

פרוגמטי

צוות הנהלה
מנהל
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
עיצוב גרפי
כתיבה ספרותית
פרסום וקופי
D I G I T A L
דוברות המשטרה(איילון)

הפרת הסדר בת"א-עדכון

כאלף מפגינים חוסמים את איילון צפון בין השלום להלכה כולל הבערת מדורות.
כוח משטרה החל בפינוי המפגינים באמצעות מכת"ז ופרשים.
 

ליטאי פשוט

משתמש סופר מקצוען
מנוי פרימיום
עריכה תורנית

קבצים מצורפים

  • שילת.pdf
    KB 40.3 · צפיות: 32

לוטם

מהמשתמשים המובילים!
כתיבה ספרותית
פרסום וקופי
צילום מקצועי
הפקות ואירועים

קבצים מצורפים

  • videos64a5ab088244bfile_9843.zip
    8.1 MB · צפיות: 33

ברוך ר

משתמש סופר מקצוען
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
עיצוב גרפי
מוזיקה ונגינה
עימוד ספרים

אולי מעניין אותך גם...

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק קז

א הֹדוּ לַיי כִּי טוֹב כִּי לְעוֹלָם חַסְדּוֹ:ב יֹאמְרוּ גְּאוּלֵי יי אֲשֶׁר גְּאָלָם מִיַּד צָר:ג וּמֵאֲרָצוֹת קִבְּצָם מִמִּזְרָח וּמִמַּעֲרָב מִצָּפוֹן וּמִיָּם:ד תָּעוּ בַמִּדְבָּר בִּישִׁימוֹן דָּרֶךְ עִיר מוֹשָׁב לֹא מָצָאוּ:ה רְעֵבִים גַּם צְמֵאִים נַפְשָׁם בָּהֶם תִּתְעַטָּף:ו וַיִּצְעֲקוּ אֶל יי בַּצַּר לָהֶם מִמְּצוּקוֹתֵיהֶם יַצִּילֵם:ז וַיַּדְרִיכֵם בְּדֶרֶךְ יְשָׁרָה לָלֶכֶת אֶל עִיר מוֹשָׁב:ח יוֹדוּ לַיי חַסְדּוֹ וְנִפְלְאוֹתָיו לִבְנֵי אָדָם:ט כִּי הִשְׂבִּיעַ נֶפֶשׁ שֹׁקֵקָה וְנֶפֶשׁ רְעֵבָה מִלֵּא טוֹב:י יֹשְׁבֵי חֹשֶׁךְ וְצַלְמָוֶת אֲסִירֵי עֳנִי וּבַרְזֶל:יא כִּי הִמְרוּ אִמְרֵי אֵל וַעֲצַת עֶלְיוֹן נָאָצוּ:יב וַיַּכְנַע בֶּעָמָל לִבָּם כָּשְׁלוּ וְאֵין עֹזֵר:יג וַיִּזְעֲקוּ אֶל יי בַּצַּר לָהֶם מִמְּצֻקוֹתֵיהֶם יוֹשִׁיעֵם:יד יוֹצִיאֵם מֵחֹשֶׁךְ וְצַלְמָוֶת וּמוֹסְרוֹתֵיהֶם יְנַתֵּק:טו יוֹדוּ לַיי חַסְדּוֹ וְנִפְלְאוֹתָיו לִבְנֵי אָדָם:טז כִּי שִׁבַּר דַּלְתוֹת נְחֹשֶׁת וּבְרִיחֵי בַרְזֶל גִּדֵּעַ:יז אֱוִלִים מִדֶּרֶךְ פִּשְׁעָם וּמֵעֲוֹנֹתֵיהֶם יִתְעַנּוּ:יח כָּל אֹכֶל תְּתַעֵב נַפְשָׁם וַיַּגִּיעוּ עַד שַׁעֲרֵי מָוֶת:יט וַיִּזְעֲקוּ אֶל יי בַּצַּר לָהֶם מִמְּצֻקוֹתֵיהֶם יוֹשִׁיעֵם:כ יִשְׁלַח דְּבָרוֹ וְיִרְפָּאֵם וִימַלֵּט מִשְּׁחִיתוֹתָם:כא יוֹדוּ לַיי חַסְדּוֹ וְנִפְלְאוֹתָיו לִבְנֵי אָדָם:כב וְיִזְבְּחוּ זִבְחֵי תוֹדָה וִיסַפְּרוּ מַעֲשָׂיו בְּרִנָּה:כג יוֹרְדֵי הַיָּם בָּאֳנִיּוֹת עֹשֵׂי מְלָאכָה בְּמַיִם רַבִּים:כד הֵמָּה רָאוּ מַעֲשֵׂי יי וְנִפְלְאוֹתָיו בִּמְצוּלָה:כה וַיֹּאמֶר וַיַּעֲמֵד רוּחַ סְעָרָה וַתְּרוֹמֵם גַּלָּיו:כו יַעֲלוּ שָׁמַיִם יֵרְדוּ תְהוֹמוֹת נַפְשָׁם בְּרָעָה תִתְמוֹגָג:כז יָחוֹגּוּ וְיָנוּעוּ כַּשִּׁכּוֹר וְכָל חָכְמָתָם תִּתְבַּלָּע:כח וַיִּצְעֲקוּ אֶל יי בַּצַּר לָהֶם וּמִמְּצוּקֹתֵיהֶם יוֹצִיאֵם:כט יָקֵם סְעָרָה לִדְמָמָה וַיֶּחֱשׁוּ גַּלֵּיהֶם:ל וַיִּשְׂמְחוּ כִי יִשְׁתֹּקוּ וַיַּנְחֵם אֶל מְחוֹז חֶפְצָם:לא יוֹדוּ לַיי חַסְדּוֹ וְנִפְלְאוֹתָיו לִבְנֵי אָדָם:לב וִירֹמְמוּהוּ בִּקְהַל עָם וּבְמוֹשַׁב זְקֵנִים יְהַלְלוּהוּ:לג יָשֵׂם נְהָרוֹת לְמִדְבָּר וּמֹצָאֵי מַיִם לְצִמָּאוֹן:לד אֶרֶץ פְּרִי לִמְלֵחָה מֵרָעַת יֹשְׁבֵי בָהּ:לה יָשֵׂם מִדְבָּר לַאֲגַם מַיִם וְאֶרֶץ צִיָּה לְמֹצָאֵי מָיִם:לו וַיּוֹשֶׁב שָׁם רְעֵבִים וַיְכוֹנְנוּ עִיר מוֹשָׁב:לז וַיִּזְרְעוּ שָׂדוֹת וַיִּטְּעוּ כְרָמִים וַיַּעֲשׂוּ פְּרִי תְבוּאָה:לח וַיְבָרֲכֵם וַיִּרְבּוּ מְאֹד וּבְהֶמְתָּם לֹא יַמְעִיט:לט וַיִּמְעֲטוּ וַיָּשֹׁחוּ מֵעֹצֶר רָעָה וְיָגוֹן:מ שֹׁפֵךְ בּוּז עַל נְדִיבִים וַיַּתְעֵם בְּתֹהוּ לֹא דָרֶךְ:מא וַיְשַׂגֵּב אֶבְיוֹן מֵעוֹנִי וַיָּשֶׂם כַּצֹּאן מִשְׁפָּחוֹת:מב יִרְאוּ יְשָׁרִים וְיִשְׂמָחוּ וְכָל עַוְלָה קָפְצָה פִּיהָ:מג מִי חָכָם וְיִשְׁמָר אֵלֶּה וְיִתְבּוֹנְנוּ חַסְדֵי יי:
נקרא  5  פעמים

אתגר AI

חשבון הנפש • אתגר 17

לוח מודעות

למעלה