פוליטי הרפורמה במערכת המשפט • מחאות השמאל

לוטם

מהמשתמשים המובילים!
כתיבה ספרותית
פרסום וקופי
צילום מקצועי
הפקות ואירועים

עמית סגל: התחדשו המגעים בבית הנשיא, בניסיון להגיע לפשרה. קווי המתאר - כמו אלה שפורסמו בשבוע שעבר.
 

לוטם

מהמשתמשים המובילים!
כתיבה ספרותית
פרסום וקופי
צילום מקצועי
הפקות ואירועים
גל"צ: הנשיאה חיות דחתה את בקשת הממשלה לקיים דיון נוסף בעתירות נגד ביטול עילת הסבירות.

מובילי המחאה: ״אין לגנץ מנדט לנהל מו״מ על ריסוקה של הדמוקרטיה הישראלית״
 

לוטם

מהמשתמשים המובילים!
כתיבה ספרותית
פרסום וקופי
צילום מקצועי
הפקות ואירועים
ח״כ שמחה רוטמן ב׳גלי ישראל׳‬⁩: ״אני חושב שלכולם ברור -ורה״מ אמר זאת בעצמו מספר פעמים- שהתיקון במערכת המשפט הוא חובה. יש כאן ציבור אדיר שאומר במשך שנים לבית המשפט ׳עצור׳, והוא לא עוצר. ואז אותו ציבור מגבש רוב בכנסת למטרה זו. הנשיאה חיות לא יכולה לדחות את הדיון ודוהרת, אחרי ששמונה חודשים נטען נגד הקואליציה שהיא דוהרת, למרות שבשמונה החודשים הללו עצרנו לשיחות בבית הנשיא. אבל בית המשפט? לא עוצר. הוא דוהר״
 

לוטם

מהמשתמשים המובילים!
כתיבה ספרותית
פרסום וקופי
צילום מקצועי
הפקות ואירועים
בכירים במחנה הממלכתי לרשת ב׳: לא סגרנו את הדלת, מוכנים להיכנס להידברות כדי להגיע להסכמות עם הקואליציה, על נתניהו להוכיח שהקואליציה תומכת במתווה פשרה שיונח על השולחן. אותם בכירים האשימו שבקואליציה טוענים שהם מעוניינים בהסכמות אבל כשמגיע רגע האמת - הם בורחים.
 

לוטם

מהמשתמשים המובילים!
כתיבה ספרותית
פרסום וקופי
צילום מקצועי
הפקות ואירועים
גורמים בקואליציה לדקלה אהרן: שר המשפטים מוכן לפשרות בעניין המשך החקיקה, אך מתעקש על שינוי הרכב הוועדה לבחירת שופטים. נראה שלוין ונתניהו רואים עין בעין את המתווה הנדרש מבחינת שינויים בוועדה והתפיסה היא שצריך לשנות את הרכב הוועדה ולאחר מכן ניתן יהיה להמתין עם המשך הרפורמה.
 

לוטם

מהמשתמשים המובילים!
כתיבה ספרותית
פרסום וקופי
צילום מקצועי
הפקות ואירועים
שחר גליק: נתניהו זקוק לפשרה בדחיפות, אבל הדיבורים עליה לא עושים לו טוב. גנץ מנגד, בדיוק הפוך - ככל שידברו על פשרה המנדטים יעלו, אבל פשרה אמיתית תקבור אותו פוליטית מכל הכיוונים. לכן גנץ ימשיך לנאום על פשרות אבל יימנע מהן כמו מאש, ונתניהו ימשיך להכחיש בפומבי, ולרדת על הברכיים מאחורי הקלעים
 

דה סנטיס 2024

משתמש מקצוען
עריכה תורנית
מבזקן בחזית
לשכת ראש הממשלה: רה"מ נתניהו פועל כדי למצות כל אפשרות כדי להגיע להסכמה לאומית שתביא לאיזון בין שלוש הרשויות. אם תושג הסכמה כזאת, אף אחד לא ימנע את מימושה

לשכת השר אופיר אקוניס מהליכוד: "השר קורא לכל הצדדים להמשיך במאמצים להגיע לפשרות ולהסכמות רחבות שיהיו מקובלות על רוב גדול של הציבור הישראלי. רוב העם בישראל מצפה כעת להרגעת הרוחות ולהסכמות, ורוצה לפתוח את השנה החדשה ברוח מפויסת"

השר איתמר בן גביר: "אני בעד הידברות, אבל נגד כניעה. הרפורמה חשובה למדינת ישראל, התקפלות בבית הנשיא פירושה פגיעה בערכי הימין. עוצמה יהודית לא תיתן את היד להתקפלות הזאת. אני קורא לחבריי ראשי הקואליציה, השמיעו את קולכם, בואו נצא נגד ההתקפלות והכניעה"


העסק מתחמם: בעוד רבע שעה השר לביטחון לאומי איתמר בן גביר יעביר התייחסות למה שמתרחש בבית הנשיא. (ראה למעלה) ב-18:00 שר האוצר בצלאל סמוטריץ' יתן הצהרה בנוגע למאמצי התיווך של בית הנשיא. זה יקרה בפתח אירוע הבחירות המוניציפאליות של המפלגה | דפנה ליאל

חה"כ בני גנץ בנאום באוניברסיטת רייכמן: "רואה במתווה הנשיא בסיס להתקדמות לעבר הסכמות. אם יהיה על השולחן פתרון שישמור על הדמוקרטיה – אני אהיה שם, לא משנה מה הסיבות של נתניהו" | דפנה ליאל
 

מקף גדול

משתמש פעיל
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
עימוד ספרים
יש למישהו מושג האם הכניסה לירושלים סגורה עקב הפגנות?
 

גונן

משתמש מקצוען
אביעד גליקמן בערוץ 13: לקראת הדיון הדרמטי מחר, בהנהלת בתי המשפט ובמשטרה לא לוקחים סיכונים וצפויים כבר מהלילה לתגבר את האבטחה סביב בתי השופטים וייתכן שחלקם לא יישנו בביתם. למשטרה ולמשמר בתי המשפט הגיע מידע מודיעיני לפיו ייתכן ופעילי ימין ינסו לשבש את הגעתם של השופטים לבית המשפט.
 

איש אחד הלך

משתמש סופר מקצוען
ישי כהן ב‏פרסום ראשון: בשיחות שקיימו עם ראש הממשלה, הבהירו ראשי הסיעות החרדיות לנתניהו כי הם תומכים בהגעה להבנות עם בית הנשיא והאופוזיציה, ובמידה והמהלך לא יצליח הרי שהם תומכים בהקפאה ארוכה של החקיקה ״לטובת הרגעת הרוחות בין מתנגדי ותומכי הרפורמה״. (מזכיר שמבחינתם בכל מקרה אין חקיקה לפני פתרון חוק הגיוס).
 

אביר88

משתמש סופר מקצוען
פרסום וקופי
ראשי המחאה שכרו חברת יחסי ציבור בארה"ב למלחמה ברפורמה

בכירים במחאות קפלן שמפעילים עמותה בשם "עתיד כחול לבן", שכרו שירותי יחסי ציבור בארצות הברית למלחמה ברפורמה המשפטית, כך דווח במגזין האמריקני "פוליטיקו".
על פי הדיווח, העמותה שלוקחת חלק משמעותי במימון המחאות נגד הרפורמה, סיכמה עם חברת "טרידנט" חוזה לשלושה חודשים.
עבור שלושת החודשים תשלם העמותה לחברה 75 אלף דולרים.
באתר צוינו האנשים שעומדים מאחורי העמותה: פעיל המחאה ערן שוורץ המשמש כמנהלה ובין חברי הדירקטוריון ניתן למצוא את גלעד שר, מי שהיה בעבר מנכ"ל משרדו של אהוד ברק ואת היזם אורני פטרושקה.
העמותה פרסמה בחודש שעבר מודעה בגודל של עמוד בעיתון הניו יורק טיימס בו קראו למנהיגים הישראלים לסגת מהרפורמה "הרעילה".
 

דה סנטיס 2024

משתמש מקצוען
עריכה תורנית
סגן ראש הממשלה ושר המשפטים, יריב לוין: ״הדיון שמתקיים היום בבית המשפט העליון, בחוסר סמכות מוחלט, הוא פגיעה אנושה בדמוקרטיה ובמעמד הכנסת. גם נשיאי ושופטי העליון לדורותיהם הסכימו כולם - העם הוא הריבון, ורצונו מתבטא בחוקי היסוד אותם מחוקקת הכנסת״. kore
 

דה סנטיס 2024

משתמש מקצוען
עריכה תורנית
:ROFLMAO::ROFLMAO:
׳ערוץ 7׳: פעילי ׳אם תרצו׳ הגיעו לפנות בוקר עם רבע טון בננות ועצי בננות והקימו מיצג מחאה בכניסה לבג״צ, במטרה להמחיש לציבור שהדיון על חוקי היסוד הופך את ישראל לרפובליקת בננות שמחריבה את הדמוקרטיה. יו״ר תנועת ׳אם תרצו׳ - ״השפטים חושבים שהם מצילים את הדמוקרטיה, בפועל הם מחריבים אותה והופכים את ישראל לרפבוליקת בננות, מדינת עולם שלישי. זה מה שיזכור הציבור מאסתר חיות״.
 

אולי מעניין אותך גם...

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק קז

א הֹדוּ לַיי כִּי טוֹב כִּי לְעוֹלָם חַסְדּוֹ:ב יֹאמְרוּ גְּאוּלֵי יי אֲשֶׁר גְּאָלָם מִיַּד צָר:ג וּמֵאֲרָצוֹת קִבְּצָם מִמִּזְרָח וּמִמַּעֲרָב מִצָּפוֹן וּמִיָּם:ד תָּעוּ בַמִּדְבָּר בִּישִׁימוֹן דָּרֶךְ עִיר מוֹשָׁב לֹא מָצָאוּ:ה רְעֵבִים גַּם צְמֵאִים נַפְשָׁם בָּהֶם תִּתְעַטָּף:ו וַיִּצְעֲקוּ אֶל יי בַּצַּר לָהֶם מִמְּצוּקוֹתֵיהֶם יַצִּילֵם:ז וַיַּדְרִיכֵם בְּדֶרֶךְ יְשָׁרָה לָלֶכֶת אֶל עִיר מוֹשָׁב:ח יוֹדוּ לַיי חַסְדּוֹ וְנִפְלְאוֹתָיו לִבְנֵי אָדָם:ט כִּי הִשְׂבִּיעַ נֶפֶשׁ שֹׁקֵקָה וְנֶפֶשׁ רְעֵבָה מִלֵּא טוֹב:י יֹשְׁבֵי חֹשֶׁךְ וְצַלְמָוֶת אֲסִירֵי עֳנִי וּבַרְזֶל:יא כִּי הִמְרוּ אִמְרֵי אֵל וַעֲצַת עֶלְיוֹן נָאָצוּ:יב וַיַּכְנַע בֶּעָמָל לִבָּם כָּשְׁלוּ וְאֵין עֹזֵר:יג וַיִּזְעֲקוּ אֶל יי בַּצַּר לָהֶם מִמְּצֻקוֹתֵיהֶם יוֹשִׁיעֵם:יד יוֹצִיאֵם מֵחֹשֶׁךְ וְצַלְמָוֶת וּמוֹסְרוֹתֵיהֶם יְנַתֵּק:טו יוֹדוּ לַיי חַסְדּוֹ וְנִפְלְאוֹתָיו לִבְנֵי אָדָם:טז כִּי שִׁבַּר דַּלְתוֹת נְחֹשֶׁת וּבְרִיחֵי בַרְזֶל גִּדֵּעַ:יז אֱוִלִים מִדֶּרֶךְ פִּשְׁעָם וּמֵעֲוֹנֹתֵיהֶם יִתְעַנּוּ:יח כָּל אֹכֶל תְּתַעֵב נַפְשָׁם וַיַּגִּיעוּ עַד שַׁעֲרֵי מָוֶת:יט וַיִּזְעֲקוּ אֶל יי בַּצַּר לָהֶם מִמְּצֻקוֹתֵיהֶם יוֹשִׁיעֵם:כ יִשְׁלַח דְּבָרוֹ וְיִרְפָּאֵם וִימַלֵּט מִשְּׁחִיתוֹתָם:כא יוֹדוּ לַיי חַסְדּוֹ וְנִפְלְאוֹתָיו לִבְנֵי אָדָם:כב וְיִזְבְּחוּ זִבְחֵי תוֹדָה וִיסַפְּרוּ מַעֲשָׂיו בְּרִנָּה:כג יוֹרְדֵי הַיָּם בָּאֳנִיּוֹת עֹשֵׂי מְלָאכָה בְּמַיִם רַבִּים:כד הֵמָּה רָאוּ מַעֲשֵׂי יי וְנִפְלְאוֹתָיו בִּמְצוּלָה:כה וַיֹּאמֶר וַיַּעֲמֵד רוּחַ סְעָרָה וַתְּרוֹמֵם גַּלָּיו:כו יַעֲלוּ שָׁמַיִם יֵרְדוּ תְהוֹמוֹת נַפְשָׁם בְּרָעָה תִתְמוֹגָג:כז יָחוֹגּוּ וְיָנוּעוּ כַּשִּׁכּוֹר וְכָל חָכְמָתָם תִּתְבַּלָּע:כח וַיִּצְעֲקוּ אֶל יי בַּצַּר לָהֶם וּמִמְּצוּקֹתֵיהֶם יוֹצִיאֵם:כט יָקֵם סְעָרָה לִדְמָמָה וַיֶּחֱשׁוּ גַּלֵּיהֶם:ל וַיִּשְׂמְחוּ כִי יִשְׁתֹּקוּ וַיַּנְחֵם אֶל מְחוֹז חֶפְצָם:לא יוֹדוּ לַיי חַסְדּוֹ וְנִפְלְאוֹתָיו לִבְנֵי אָדָם:לב וִירֹמְמוּהוּ בִּקְהַל עָם וּבְמוֹשַׁב זְקֵנִים יְהַלְלוּהוּ:לג יָשֵׂם נְהָרוֹת לְמִדְבָּר וּמֹצָאֵי מַיִם לְצִמָּאוֹן:לד אֶרֶץ פְּרִי לִמְלֵחָה מֵרָעַת יֹשְׁבֵי בָהּ:לה יָשֵׂם מִדְבָּר לַאֲגַם מַיִם וְאֶרֶץ צִיָּה לְמֹצָאֵי מָיִם:לו וַיּוֹשֶׁב שָׁם רְעֵבִים וַיְכוֹנְנוּ עִיר מוֹשָׁב:לז וַיִּזְרְעוּ שָׂדוֹת וַיִּטְּעוּ כְרָמִים וַיַּעֲשׂוּ פְּרִי תְבוּאָה:לח וַיְבָרֲכֵם וַיִּרְבּוּ מְאֹד וּבְהֶמְתָּם לֹא יַמְעִיט:לט וַיִּמְעֲטוּ וַיָּשֹׁחוּ מֵעֹצֶר רָעָה וְיָגוֹן:מ שֹׁפֵךְ בּוּז עַל נְדִיבִים וַיַּתְעֵם בְּתֹהוּ לֹא דָרֶךְ:מא וַיְשַׂגֵּב אֶבְיוֹן מֵעוֹנִי וַיָּשֶׂם כַּצֹּאן מִשְׁפָּחוֹת:מב יִרְאוּ יְשָׁרִים וְיִשְׂמָחוּ וְכָל עַוְלָה קָפְצָה פִּיהָ:מג מִי חָכָם וְיִשְׁמָר אֵלֶּה וְיִתְבּוֹנְנוּ חַסְדֵי יי:
נקרא  8  פעמים

אתגר AI

חשבון הנפש • אתגר 17

לוח מודעות

למעלה