תאמין לי שגם היום אם תיגע שם במעקהסבי ז"ל התגורר בשכונת "עץ חיים" (ליד גשר המיתרים)
ואני זוכר איך בכל נגיעה ברצפת המרפסת היד הייתה נהיית פשוט שחורה! (ולא שלא ניקו שם...)
מרוב זיהום האוויר שהיה שם!
היד תהיה שחורה .
תאמין לי שגם היום אם תיגע שם במעקהסבי ז"ל התגורר בשכונת "עץ חיים" (ליד גשר המיתרים)
ואני זוכר איך בכל נגיעה ברצפת המרפסת היד הייתה נהיית פשוט שחורה! (ולא שלא ניקו שם...)
מרוב זיהום האוויר שהיה שם!
דווקא לא...תאמין לי שגם היום אם תיגע שם במעקה
היד תהיה שחורה .
ולולי דמסתפינה אמינא שהתכוון המחבר לרכבת {קלה}, בלי קלה, וכן צריך להגיה בשאר ספריםזה אותו הדבר ?
א. למי שחווה את רחוב יפו על אוטובוסיו והעומס הרכבת היא בשורה נפלאה.כירושלמי שחווה את הדילמה בנושא אשמח לשמוע את דעתכם,
חשוב לי להדגיש שאינני שואל כלל וכלל לגבי ההקשר הרוחני/הלכתי!
אני מתדיין לגבי ההיבט הטכני בלבד.
הן לגבי הקו האדום שפעיל מזה כעשור,
והן לגבי שאר הקווים שבבנייה.
בפרוג נפתח קורס עימוד ועריכה...אני מדביק קטע מהאיש שהבאתי (ראיתי את ההתקפות עלי בעניין זה ואני עדיין חושב שמותר לקרוא ואם חושבים שזה לא נכון אז להפריך ולא סתם לזרוק מילים על פלנטות וכדורים)
כשלון הרכבת הקלה הראשונה בישראל, הפועלת בירושלים, בעידוד הנסיעה בתח"צ במקום ברכבים הפרטיים, והסוואתו:
הנהלת הרכק"ל בירושלים מפרסמת בתקשורת ללא הרף את מס' הנוסעים הרב ברכק"ל בירושלים, ואף מפרסמת שרבע מכלל נוסעי התח"צ בירושלים נוסעים ברכק"ל. כמו"כ, משרד התחבורה מפרסם נתונים מפורטים ומדוייקים על עלייה במס' הנוסעים באוטובוסים וברכבת, בכלל התח"צ בארץ. עוד משהו שהם מפרסמים, הינם סקרים שונים שאנשים מרוצים מהרכק"ל בירושלים. אבל לעולם הם לא מפרסמים שום נתון על מס' נוסעי כלל התח"צ בירושלים, למרות שחייבים לדעת את מספרם לפני ואחרי הפעלת הרכק"ל, כדי שנראה האם הרכק"ל בירושלים הצליחה לעודד את הנסיעה בתח"צ במקום ברכב פרטי , מה שמתבטא בעלייה במס' נוסעי התח"צ בירושלים, או שהרכק"ל לא הצליחה בכך. ההקפדה הקיצונית במשך כל השנים, על אי פרסום מספרם של נוסעי התח"צ בבירה, נראית כאילו זה סוד צבאי גדול... אם לא די בכך, הרי שראש הממשלה נתניהו ערך נסיעה מיוחדת ברכק"ל כשהוא מביע התפעלות מחווית הנסיעה בה - כאילו הרכק"ל היא מתקן שעשועים שנועד לספק חוויות, ולא פרויקט שנועד לפתור את בעיות התחבורה הקשות בירושלים. ראה"מ לא אמר, גם לא מילה אחת ואף לא רמז כלשהו, על ההצלחה והתועלת התחבורתית שהביאה לכאורה הרכק"ל לבירת המדינה, שהינה גם בעלת מעמד בינלאומי מיוחד. כל זה אומר, שכנראה הנוסעים הרבים של הרכק"ל הגיעו אליה מתח"צ האוטובוסים, שהיקפה צומצם מאד בירושלים עם הפעלת הרכק"ל, והם לא הגיעו לרכק"ל מהתחבורה הפרטית, ולכן אין עליה משמעותית במס' הנוסעים בכלל התח"צ בירושלים בעקבות הפעלת הרכק"ל, מעבר לעלייה הכלל ארצית במס' הנוסעים בתח"צ הקיימת בשנים האחרונות, במיוחד עקב הרפורמה בתעריפי התח"צ בישראל. ההסבר לכך נעוץ בעובדה שהרכק"ל בירושלים נבנתה על פני הקרקע, ולא מתחת לאדמה, וגם לא על גבי גשרים, מה שמונע ממנה נסיעה ישירה, קצרה ומהירה מנקודה אחת לשנייה, אלא היא נבנתה בתוואי הרחובות הקיימים, המתפתלים במסלולים ארוכים עד מאד בין הבניינים. כמו"כ, זמן נסיעתה ארוך, עקב הרמזורים הרבים הקיימים בכבישים עירוניים, מה שלא קיים ברכבת תחתית או ע"ג גשרים. בנוסף, נסיעה מהירה מדי ברחובות מסכנת בתאונות את הולכי הרגל במקומות מסוימים, למשל ברח' יפו. אי לכך, הנסיעה ברכק"ל איננה כדאית לחלק גדול מאד של האוכלוסייה, שכן אנשים רבים שאינם גרים בקרבת הרכק"ל לא מעוניינים לדלג מאוטובוס לרכבת - כשחלק גדול של הנוסעים נדרש אח"כ גם לדלג מהרכבת לאוטובוס נוסף - אם אין בכך רווח גדול של זמן, לעומת נסיעה באוטובוס אחד בלבד עד להגעה ליעד. ובפרט כשמדובר באוכלוסייה הלא צעירה, המתקשה בדילוג מכלי רכב אחד למשנהו, ובמיוחד במזג האוויר הבלתי נוח השורר פעמים רבות בירושלים, ההופך לעיתים למאד לא נוח את ההחלפה שוב ושוב בתדירות גבוהה של מצבי הקור והחום, המתרחשת בכל כניסה ויציאה מהרחוב הקר/החם לכלי הרכב הממוזג והפוך. מי כבר מדבר על הורים עם ילדים קטנים, ובמיוחד עם ילדים ותינוקות בעגלות, שאצלם הדילוג מכלי רכב אחד למשנהו הינו פשוט סיוט - ההופך את התחבורה הציבורית, משירות לאזרח, לעונש ציבורי!!! עקב כשלונה התחבורתי הגדול של הרכק"ל בירושלים, היא נדרשת להשקיע ביחצנו"ת ותדמית - במפגשים מתוקשרים אין ספור עם פוליטיקאים ואישי ציבור, בתערוכות, מופעים מוזיקליים ועוד וכו'.
נערך ע"י: מנחם קניג, דוא"ל:
אני מכבדת כל אדם באשר הוא (מפלנטה כזו או אחרת) אבל במחילה, ואני מתבטאת מאוד בעדינות, הכותב לא מבין כלל בנושא וכותב שטויות שאין בהם ממש. ולא אטרח להפריך את דבריו, (בלי קשר שהכל קשקשת אחת גדולה שאפשר לכתוב במשפט טענה אחד - הרכבת הקלה לא העלתה את מספר הנוסעים בתח"צ בירושלים)כשלון הרכבת הקלה הראשונה בישראל, הפועלת בירושלים, בעידוד הנסיעה בתח"צ במקום ברכבים הפרטיים, והסוואתו:
הנהלת הרכק"ל בירושלים מפרסמת בתקשורת ללא הרף את מס' הנוסעים הרב ברכק"ל בירושלים, ואף מפרסמת שרבע מכלל נוסעי התח"צ בירושלים נוסעים ברכק"ל. כמו"כ, משרד התחבורה מפרסם נתונים מפורטים ומדוייקים על עלייה במס' הנוסעים באוטובוסים וברכבת, בכלל התח"צ בארץ. עוד משהו שהם מפרסמים, הינם סקרים שונים שאנשים מרוצים מהרכק"ל בירושלים. אבל לעולם הם לא מפרסמים שום נתון על מס' נוסעי כלל התח"צ בירושלים, למרות שחייבים לדעת את מספרם לפני ואחרי הפעלת הרכק"ל, כדי שנראה האם הרכק"ל בירושלים הצליחה לעודד את הנסיעה בתח"צ במקום ברכב פרטי , מה שמתבטא בעלייה במס' נוסעי התח"צ בירושלים, או שהרכק"ל לא הצליחה בכך. ההקפדה הקיצונית במשך כל השנים, על אי פרסום מספרם של נוסעי התח"צ בבירה, נראית כאילו זה סוד צבאי גדול... אם לא די בכך, הרי שראש הממשלה נתניהו ערך נסיעה מיוחדת ברכק"ל כשהוא מביע התפעלות מחווית הנסיעה בה - כאילו הרכק"ל היא מתקן שעשועים שנועד לספק חוויות, ולא פרויקט שנועד לפתור את בעיות התחבורה הקשות בירושלים. ראה"מ לא אמר, גם לא מילה אחת ואף לא רמז כלשהו, על ההצלחה והתועלת התחבורתית שהביאה לכאורה הרכק"ל לבירת המדינה, שהינה גם בעלת מעמד בינלאומי מיוחד. כל זה אומר, שכנראה הנוסעים הרבים של הרכק"ל הגיעו אליה מתח"צ האוטובוסים, שהיקפה צומצם מאד בירושלים עם הפעלת הרכק"ל, והם לא הגיעו לרכק"ל מהתחבורה הפרטית, ולכן אין עליה משמעותית במס' הנוסעים בכלל התח"צ בירושלים בעקבות הפעלת הרכק"ל, מעבר לעלייה הכלל ארצית במס' הנוסעים בתח"צ הקיימת בשנים האחרונות, במיוחד עקב הרפורמה בתעריפי התח"צ בישראל. ההסבר לכך נעוץ בעובדה שהרכק"ל בירושלים נבנתה על פני הקרקע, ולא מתחת לאדמה, וגם לא על גבי גשרים, מה שמונע ממנה נסיעה ישירה, קצרה ומהירה מנקודה אחת לשנייה, אלא היא נבנתה בתוואי הרחובות הקיימים, המתפתלים במסלולים ארוכים עד מאד בין הבניינים. כמו"כ, זמן נסיעתה ארוך, עקב הרמזורים הרבים הקיימים בכבישים עירוניים, מה שלא קיים ברכבת תחתית או ע"ג גשרים. בנוסף, נסיעה מהירה מדי ברחובות מסכנת בתאונות את הולכי הרגל במקומות מסוימים, למשל ברח' יפו. אי לכך, הנסיעה ברכק"ל איננה כדאית לחלק גדול מאד של האוכלוסייה, שכן אנשים רבים שאינם גרים בקרבת הרכק"ל לא מעוניינים לדלג מאוטובוס לרכבת - כשחלק גדול של הנוסעים נדרש אח"כ גם לדלג מהרכבת לאוטובוס נוסף - אם אין בכך רווח גדול של זמן, לעומת נסיעה באוטובוס אחד בלבד עד להגעה ליעד. ובפרט כשמדובר באוכלוסייה הלא צעירה, המתקשה בדילוג מכלי רכב אחד למשנהו, ובמיוחד במזג האוויר הבלתי נוח השורר פעמים רבות בירושלים, ההופך לעיתים למאד לא נוח את ההחלפה שוב ושוב בתדירות גבוהה של מצבי הקור והחום, המתרחשת בכל כניסה ויציאה מהרחוב הקר/החם לכלי הרכב הממוזג והפוך. מי כבר מדבר על הורים עם ילדים קטנים, ובמיוחד עם ילדים ותינוקות בעגלות, שאצלם הדילוג מכלי רכב אחד למשנהו הינו פשוט סיוט - ההופך את התחבורה הציבורית, משירות לאזרח, לעונש ציבורי!!! עקב כשלונה התחבורתי הגדול של הרכק"ל בירושלים, היא נדרשת להשקיע ביחצנו"ת ותדמית - במפגשים מתוקשרים אין ספור עם פוליטיקאים ואישי ציבור, בתערוכות, מופעים מוזיקליים ועוד וכו'.
אם אתה קורא את כל המיילים שלו (אני נתקל בהם כשאני מרוקן את הספאם מדי פעם) אתה אמור להיות נבוך כשאתה מצטט אותו.אני מדביק קטע מהאיש שהבאתי (ראיתי את ההתקפות עלי בעניין זה ואני עדיין חושב שמותר לקרוא ואם חושבים שזה לא נכון אז להפריך ולא סתם לזרוק מילים על פלנטות וכדורים)
כשלון הרכבת הקלה הראשונה בישראל, הפועלת בירושלים, בעידוד הנסיעה בתח"צ במקום ברכבים הפרטיים, והסוואתו:
הנהלת הרכק"ל בירושלים מפרסמת בתקשורת ללא הרף את מס' הנוסעים הרב ברכק"ל בירושלים, ואף מפרסמת שרבע מכלל נוסעי התח"צ בירושלים נוסעים ברכק"ל. כמו"כ, משרד התחבורה מפרסם נתונים מפורטים ומדוייקים על עלייה במס' הנוסעים באוטובוסים וברכבת, בכלל התח"צ בארץ. עוד משהו שהם מפרסמים, הינם סקרים שונים שאנשים מרוצים מהרכק"ל בירושלים. אבל לעולם הם לא מפרסמים שום נתון על מס' נוסעי כלל התח"צ בירושלים, למרות שחייבים לדעת את מספרם לפני ואחרי הפעלת הרכק"ל, כדי שנראה האם הרכק"ל בירושלים הצליחה לעודד את הנסיעה בתח"צ במקום ברכב פרטי , מה שמתבטא בעלייה במס' נוסעי התח"צ בירושלים, או שהרכק"ל לא הצליחה בכך. ההקפדה הקיצונית במשך כל השנים, על אי פרסום מספרם של נוסעי התח"צ בבירה, נראית כאילו זה סוד צבאי גדול... אם לא די בכך, הרי שראש הממשלה נתניהו ערך נסיעה מיוחדת ברכק"ל כשהוא מביע התפעלות מחווית הנסיעה בה - כאילו הרכק"ל היא מתקן שעשועים שנועד לספק חוויות, ולא פרויקט שנועד לפתור את בעיות התחבורה הקשות בירושלים. ראה"מ לא אמר, גם לא מילה אחת ואף לא רמז כלשהו, על ההצלחה והתועלת התחבורתית שהביאה לכאורה הרכק"ל לבירת המדינה, שהינה גם בעלת מעמד בינלאומי מיוחד. כל זה אומר, שכנראה הנוסעים הרבים של הרכק"ל הגיעו אליה מתח"צ האוטובוסים, שהיקפה צומצם מאד בירושלים עם הפעלת הרכק"ל, והם לא הגיעו לרכק"ל מהתחבורה הפרטית, ולכן אין עליה משמעותית במס' הנוסעים בכלל התח"צ בירושלים בעקבות הפעלת הרכק"ל, מעבר לעלייה הכלל ארצית במס' הנוסעים בתח"צ הקיימת בשנים האחרונות, במיוחד עקב הרפורמה בתעריפי התח"צ בישראל. ההסבר לכך נעוץ בעובדה שהרכק"ל בירושלים נבנתה על פני הקרקע, ולא מתחת לאדמה, וגם לא על גבי גשרים, מה שמונע ממנה נסיעה ישירה, קצרה ומהירה מנקודה אחת לשנייה, אלא היא נבנתה בתוואי הרחובות הקיימים, המתפתלים במסלולים ארוכים עד מאד בין הבניינים. כמו"כ, זמן נסיעתה ארוך, עקב הרמזורים הרבים הקיימים בכבישים עירוניים, מה שלא קיים ברכבת תחתית או ע"ג גשרים. בנוסף, נסיעה מהירה מדי ברחובות מסכנת בתאונות את הולכי הרגל במקומות מסוימים, למשל ברח' יפו. אי לכך, הנסיעה ברכק"ל איננה כדאית לחלק גדול מאד של האוכלוסייה, שכן אנשים רבים שאינם גרים בקרבת הרכק"ל לא מעוניינים לדלג מאוטובוס לרכבת - כשחלק גדול של הנוסעים נדרש אח"כ גם לדלג מהרכבת לאוטובוס נוסף - אם אין בכך רווח גדול של זמן, לעומת נסיעה באוטובוס אחד בלבד עד להגעה ליעד. ובפרט כשמדובר באוכלוסייה הלא צעירה, המתקשה בדילוג מכלי רכב אחד למשנהו, ובמיוחד במזג האוויר הבלתי נוח השורר פעמים רבות בירושלים, ההופך לעיתים למאד לא נוח את ההחלפה שוב ושוב בתדירות גבוהה של מצבי הקור והחום, המתרחשת בכל כניסה ויציאה מהרחוב הקר/החם לכלי הרכב הממוזג והפוך. מי כבר מדבר על הורים עם ילדים קטנים, ובמיוחד עם ילדים ותינוקות בעגלות, שאצלם הדילוג מכלי רכב אחד למשנהו הינו פשוט סיוט - ההופך את התחבורה הציבורית, משירות לאזרח, לעונש ציבורי!!! עקב כשלונה התחבורתי הגדול של הרכק"ל בירושלים, היא נדרשת להשקיע ביחצנו"ת ותדמית - במפגשים מתוקשרים אין ספור עם פוליטיקאים ואישי ציבור, בתערוכות, מופעים מוזיקליים ועוד וכו'.
נערך ע"י: מנחם קניג, דוא"ל:
ולא משנה מה בסוף היום תפגוש אותו ברכבת הקלהאם אתה קורא את כל המיילים שלו (אני נתקל בהם כשאני מרוקן את הספאם מדי פעם) אתה אמור להיות נבוך כשאתה מצטט אותו.
חסרים לו כמה וכמה ברגים, וגם הנותרים די רופפים.
לא קיבלתי...אם אתה קורא את כל המיילים שלו (אני נתקל בהם כשאני מרוקן את הספאם מדי פעם) אתה אמור להיות נבוך כשאתה מצטט אותו.
חסרים לו כמה וכמה ברגים, וגם הנותרים די רופפים.
העניין פשוט מאוד - ברכבת הקלה כל הנוסעים מתקפים בכל נסיעה (גם כשיש מעבר) היות ואין לאנשים את התעוזה לא לתקף לאחר תקופה של אכיפה ממושכת וקפדנית - מה שמביא לכך שמספר הנוסעים משוקף במערכת.הנהלת הרכק"ל בירושלים מפרסמת בתקשורת ללא הרף את מס' הנוסעים הרב ברכק"ל בירושלים, ואף מפרסמת שרבע מכלל נוסעי התח"צ בירושלים נוסעים ברכק"ל. כמו"כ, משרד התחבורה מפרסם נתונים מפורטים ומדוייקים על עלייה במס' הנוסעים באוטובוסים וברכבת, בכלל התח"צ בארץ. עוד משהו שהם מפרסמים, הינם סקרים שונים שאנשים מרוצים מהרכק"ל בירושלים. אבל לעולם הם לא מפרסמים שום נתון על מס' נוסעי כלל התח"צ בירושלים, למרות שחייבים לדעת את מספרם לפני ואחרי הפעלת הרכק"ל, כדי שנראה האם הרכק"ל בירושלים הצליחה לעודד את הנסיעה בתח"צ במקום ברכב פרטי , מה שמתבטא בעלייה במס' נוסעי התח"צ בירושלים, או שהרכק"ל לא הצליחה בכך. ההקפדה הקיצונית במשך כל השנים, על אי פרסום מספרם של נוסעי התח"צ בבירה, נראית כאילו זה סוד צבאי גדול...
??? נשגב מבינתי.אם לא די בכך, הרי שראש הממשלה נתניהו ערך נסיעה מיוחדת ברכק"ל כשהוא מביע התפעלות מחווית הנסיעה בה - כאילו הרכק"ל היא מתקן שעשועים שנועד לספק חוויות, ולא פרויקט שנועד לפתור את בעיות התחבורה הקשות בירושלים. ראה"מ לא אמר, גם לא מילה אחת ואף לא רמז כלשהו, על ההצלחה והתועלת התחבורתית שהביאה לכאורה הרכק"ל לבירת המדינה, שהינה גם בעלת מעמד בינלאומי מיוחד. כל זה אומר, שכנראה הנוסעים הרבים של הרכק"ל הגיעו אליה מתח"צ האוטובוסים, שהיקפה צומצם מאד בירושלים עם הפעלת הרכק"ל, והם לא הגיעו לרכק"ל מהתחבורה הפרטית, ולכן אין עליה משמעותית במס' הנוסעים בכלל התח"צ בירושלים בעקבות הפעלת הרכק"ל, מעבר לעלייה הכלל ארצית במס' הנוסעים בתח"צ הקיימת בשנים האחרונות, במיוחד עקב הרפורמה בתעריפי התח"צ בישראל. ההסבר לכך נעוץ בעובדה שהרכק"ל בירושלים נבנתה על פני הקרקע, ולא מתחת לאדמה, וגם לא על גבי גשרים, מה שמונע ממנה נסיעה ישירה, קצרה ומהירה מנקודה אחת לשנייה, אלא היא נבנתה בתוואי הרחובות הקיימים, המתפתלים במסלולים ארוכים עד מאד בין הבניינים. כמו"כ, זמן נסיעתה ארוך, עקב הרמזורים הרבים הקיימים בכבישים עירוניים, מה שלא קיים ברכבת תחתית או ע"ג גשרים. בנוסף, נסיעה מהירה מדי ברחובות מסכנת בתאונות את הולכי הרגל במקומות מסוימים, למשל ברח' יפו.
כרגע, יש קו רכבת אחד שאכן לא מצליח לשרת את תושבי כל השכונות. 3 הקווים שבתוכנית מיועדים בדיוק לספק (גם עדיין לא באופן מלא) את תושבי השכונות שעדיין לא נהנים מיתרונות הרכבת. ואגב, אין כלי תחבורה יותר נוח לעליה עם עגלה וזאטוטים וכן מבוגרים ונכים מאשר הרכבת הקלה. לעומת אוטובוסים שלעיתים העליה לאוטובוס גובלת בסכנת נפשות.אי לכך, הנסיעה ברכק"ל איננה כדאית לחלק גדול מאד של האוכלוסייה, שכן אנשים רבים שאינם גרים בקרבת הרכק"ל לא מעוניינים לדלג מאוטובוס לרכבת - כשחלק גדול של הנוסעים נדרש אח"כ גם לדלג מהרכבת לאוטובוס נוסף - אם אין בכך רווח גדול של זמן, לעומת נסיעה באוטובוס אחד בלבד עד להגעה ליעד. ובפרט כשמדובר באוכלוסייה הלא צעירה, המתקשה בדילוג מכלי רכב אחד למשנהו, ובמיוחד במזג האוויר הבלתי נוח השורר פעמים רבות בירושלים, ההופך לעיתים למאד לא נוח את ההחלפה שוב ושוב בתדירות גבוהה של מצבי הקור והחום, המתרחשת בכל כניסה ויציאה מהרחוב הקר/החם לכלי הרכב הממוזג והפוך. מי כבר מדבר על הורים עם ילדים קטנים, ובמיוחד עם ילדים ותינוקות בעגלות, שאצלם הדילוג מכלי רכב אחד למשנהו הינו פשוט סיוט - ההופך את התחבורה הציבורית, משירות לאזרח, לעונש ציבורי!!!
???? מה הקשר????עקב כשלונה התחבורתי הגדול של הרכק"ל בירושלים, היא נדרשת להשקיע ביחצנו"ת ותדמית - במפגשים מתוקשרים אין ספור עם פוליטיקאים ואישי ציבור, בתערוכות, מופעים מוזיקליים ועוד וכו'.
נסעת פעם באוטובוס פנימי עם ילדים ותינוקות בעגלות ??מי כבר מדבר על הורים עם ילדים קטנים, ובמיוחד עם ילדים ותינוקות בעגלות,
הם טוענים להרס צביון השכונות החרדיותאפרופו האשכול הזה...
מישהו יכול להסביר פעם אחת ולתמיד על מה יצא קצפם של אנשי מאה שערים,על הקו החדש של הרכבת?
אבל יש מיליון אוטובסים במאה שערים מלכי ישראל בואכה יחזקאל שמואל הנביא...?הם טוענים להרס צביון השכונות החרדיות
שמעתי פעם מישהי אומרת שהחלונות של הרכבת הקלה נמוכים יותר, והפריצות משתקפת שם יותר טוב.אפרופו האשכול הזה...
מישהו יכול להסביר פעם אחת ולתמיד על מה יצא קצפם של אנשי מאה שערים,על הקו החדש של הרכבת?
כל עוד שאתה לא גר בירושלים אין לך זכות דיבור!!אני מגיע לירושלים בערך פעם בשבוע שבועיים.
אבל לא באתי להתווכח, בסדר רק רציתי שהאשכול יהיה מושלם, שלא יגידו שחסכתי מכם מידע...
לוח לימודים
מסלולי לימוד שאפשר לההצטרף
אליהם ממש עכשיו:
19.11
י"ח חשוון
פתיחת
קורס בינה מלאכותית - חדשנות ב AI
קורס מקוצר
25.11
כ"ד
פתיחת
קורס פרסום קופי+
מלגות גבוהות!
26.11
כ"ה חשוון
אירוע שיתופים ייחודי
בוטים מספרים על עצמם
בואו לשמוע בוגרים מובילים שלנו משתפים אתהסיפור מאחורי הבוטים הייחודיים שהם פיתחו.הצצה מרתקת לעולמות האוטומציה, החדשנות והפתרונות החכמים,עם הזדמנות ללמוד איך גם אתם יכולים לקחת חלק במהפכה הטכנולוגית.
הכניסה חופשית!
27.11
כ"ו חשוון
נפתחה ההרשמה!
קורס צילום חוץ, אירועים וסטודיו - עם בינה מלאכותית!
מלגות גבוהות!
27.11
כ"ו חשוון
פתיחת
קורס פיתוח בוטים ואוטומציות עסקיות
מלגות גבוהות!
27.11
כ"ו חשוון
פתיחת
קורס עיצוב גרפי ודיגיטל - בסילבוס חדש ומטורף!
מלגות גבוהות!
תהילים פרק קכו
א שִׁיר הַמַּעֲלוֹת בְּשׁוּב יי אֶת שִׁיבַת צִיּוֹן הָיִינוּ כְּחֹלְמִים:ב אָז יִמָּלֵא שְׂחוֹק פִּינוּ וּלְשׁוֹנֵנוּ רִנָּה אָז יֹאמְרוּ בַגּוֹיִם הִגְדִּיל יי לַעֲשׂוֹת עִם אֵלֶּה:ג הִגְדִּיל יי לַעֲשׂוֹת עִמָּנוּ הָיִינוּ שְׂמֵחִים:ד שׁוּבָה יי אֶת (שבותנו) שְׁבִיתֵנוּ כַּאֲפִיקִים בַּנֶּגֶב:ה הַזֹּרְעִים בְּדִמְעָה בְּרִנָּה יִקְצֹרוּ:ו הָלוֹךְ יֵלֵךְ וּבָכֹה נֹשֵׂא מֶשֶׁךְ הַזָּרַע בֹּא יָבוֹא בְרִנָּה נֹשֵׂא אֲלֻמֹּתָיו: