הצילו מגזל - למי בדיוק אנחנו משלמים באוטובוס?

שרינה

משתמש סופר מקצוען
מנוי פרימיום
עיצוב גרפי
פרסום וקופי
תמיד אפשר לתקף באוטובוס שלא בשעת נסיעה, לדוגמא בשעה שמחכים בתחנה מתקפים על קו אחר שעובר.
אבל אז משרד התחבורה לא יודע אם היה עומס בקו מסויים...
 

משך

מהמשתמשים המובילים!
פרסום וקופי
צילום מקצועי
יוצרי ai
ומה אם הנהג לא רוצה שנשלם עכשיו הוארוצה שקודם כל כולם יעלו ורק אח"כ ישלמו
האם אז ג"כ יש את הפטור שאומר ש - אם אני רציתי לשלם ולא התאפשר לי איני מחויב לשלם?
כן ולא
כלומר אחרי שהפקח ייתן את הקנס אפשר לערער...
כאילו חובת ההוכחה נופלת על כתפי הנוסעים:mad:
 

ש. צ. וינמן

מהמשתמשים המובילים!
מנוי פרימיום
עימוד ספרים
עריכה תורנית
שמעתי שהתיקופים הם כדי למפות את כמות הנסיעות לאזורים ושעות.

כסף על תיקופים? זה נשמע בדיחה.
אם כן, מדוע יש נהגים לא מעטים שמותירים נוסעים בתחנות?
ועוד, הרבה מאוד פעמים אני עולה על אוטובוס והנהג באדישות מסמן לי להכנס כי המכשיר לא עובד.
אם זה היה עולה להם בכיס הם לא היו מגיבים באדישות אלא ומחבקים כל נוסע שעולה.
 

Netta

משתמש סופר מקצוען
מנהל קבוצה
הנדסת תוכנה
בכיר בחברת דן סיפר לי שהם מקבלים 2 שקל על כל תיקוף
ו26 שקל לקילומטר...
זה לא נשמע הגיוני..
אם זה ככה, אז למה שנהגים יסכימו לנהוג בקווים באזורים רגועים עם כמות מועטה של נוסעים?
לא כל אוטובוס פנימי הוא קופסת סרדינים כמו אקורדיון ירושלמי. יש אזורים יותר רגועים.
 

נני5

משתמש סופר מקצוען
מנוי פרימיום
עיצוב גרפי
צילום מקצועי
בעלי נהג בקווים:
הנהג מקבל תשלום על כל תיקוף! כלומר, אם לא העברתם רב קו - הנהג גם מפסיד, לא רק החברה.
שימו לב, הרבה פעמים כשהמכשירים לא עובדים - הנהגים עצבניים יותר מהרגיל... [לא מצדיקה, רק מציינת]
לנהג אין אפשרות לבחור באיזה קו לעבוד, גם אם הקו הוא די שומם. [יש כאלו שמעדיפים קווים פחות עמוסים. זה לא קל בכלל לעבוד באוטובוס שאנשים עומדים לך על הראש]
וזה שלנהגים לא אכפת לדלג על תחנות, ממילא הרבה אנשים לא מתקפים. למה הם צריכים להתאמץ יותר מידיי?! [שוב, לא מצדיקה. רק מסבירה]
 

super tiger

משתמש סופר מקצוען
מנוי פרימיום
בעלי נהג בקווים:
הנהג מקבל תשלום על כל תיקוף! כלומר, אם לא העברתם רב קו - הנהג גם מפסיד, לא רק החברה.
שימו לב, הרבה פעמים כשהמכשירים לא עובדים - הנהגים עצבניים יותר מהרגיל... [לא מצדיקה, רק מציינת]
לנהג אין אפשרות לבחור באיזה קו לעבוד, גם אם הקו הוא די שומם. [יש כאלו שמעדיפים קווים פחות עמוסים. זה לא קל בכלל לעבוד באוטובוס שאנשים עומדים לך על הראש]
וזה שלנהגים לא אכפת לדלג על תחנות, ממילא הרבה אנשים לא מתקפים. למה הם צריכים להתאמץ יותר מידיי?! [שוב, לא מצדיקה. רק מסבירה]
אתמול עליתי לאוטובוס עם 2 ילדות, הושבתי אותו ורציתי לשלם, לא היה לי מספיק ברב קו אז הנהג מכריז- אני לא ממלא!
אמרתי לו- מה אני אמורה לעשות?

אז הוא עונה בשיא הטבעיות- אל תשלמי!

למה היה לו כל כך דחוף להפסיד כסף על תיקוף?
מוזר לי...
 

שריתיש

משתמש סופר מקצוען
בעלי נהג בקווים:
הנהג מקבל תשלום על כל תיקוף! כלומר, אם לא העברתם רב קו - הנהג גם מפסיד, לא רק החברה.
שימו לב, הרבה פעמים כשהמכשירים לא עובדים - הנהגים עצבניים יותר מהרגיל... [לא מצדיקה, רק מציינת]
לנהג אין אפשרות לבחור באיזה קו לעבוד, גם אם הקו הוא די שומם. [יש כאלו שמעדיפים קווים פחות עמוסים. זה לא קל בכלל לעבוד באוטובוס שאנשים עומדים לך על הראש]
וזה שלנהגים לא אכפת לדלג על תחנות, ממילא הרבה אנשים לא מתקפים. למה הם צריכים להתאמץ יותר מידיי?! [שוב, לא מצדיקה. רק מסבירה]
אני זוכרת שכתבת כאן ככה
ולאחר מכן שאלתי נהג באגד ירושלים = האם הנהגים מקבלים תשלום על תיקוף ואמר לי חד משמעית לא!!!
ולכן יש הרבה נהגים ש"מעמסים" את האוטובוס, ואין אף נהג שמקפיד שיבואו לשלם.
(חוסמים את המכשיר שלהם ומבקשים להיכנס פנימה, למרות שאין מכשירי תיקוף בפנים, או שהם נותנים לעלות מכל הדלתות בכיף)
 

horseman

משתמש מקצוען
מוזיקה ונגינה
דבר שצריך לבדוק יש שתי סוגי חופשי יש את הסוג המשולב של כל החברות באיזור וכו'
ויש חופשי פנימי בדרך כלל מצוי יותר בערים יותר כמו קרית ספר ביתר בית שמש
שבו הכרטיס משמש רק את החברה המקומית האם גם שם התשלום של משרד התחבורה זה לפי תיקוף או מכיון שהחופשי משמש רק את החברה הזו הכסף של החופשי עובר אליה במלואו לפי מחיר הרכישה??
 

ה. בקר

צוות הנהלה
מנהל
מנוי פרימיום
יוצרי ai
אתם בטוח? אני ראיתי לאחרונה באיזה שהו מקום, שאבנר עובדיה דובר משרד התחבורה אמר, שאם מכשיר התיקוף לא עבד, אז בנסיעה הבאה צריך לשם כפול.

זה משהו חדש או ישן?
אם המכשיר לא עובד.
הנסיעה חינם.
 
המכתב של מר אבנר עובדיה, דובר משרד התחבורה, הופיע בקו החם ביתד לפני כחודשיים. גם אני הופתעתי ממה שאמר, אבל כך אמר - צריך לשלם גם אם המכשיר לא תקין. מענין לבדוק שוב את הענין ברצינות, כי זה נראה משהו חדש.
לגבי צורת ההתחשבנות של חברות האוטובוסים מול משרד התחבורה , בדקתי בגוגל מכרזים שמוציא משרד התחבורה, מפורטים ממש, ומתברר אכן שחברות התחבורה מקבלות סכום מסויים על כל נוסע. כך שמי שטוען שכיון שהכסף שלנו הולך למדינה אין צורך לשלם, גם אם נניח שהוא מקל לעצמו לגנוב מהמדינה, שידע שכאן הוא גונב גם לחברת האוטובוסים.
באותם מכרזים לא כתוב שהנהג יקבל על הנוסעים תגמול כלשהו. אם זה קיים, זה כנראה הסדר פנימי של חברה כלשהי עם הנהגים שלה.
 

y&m

צוות הנהלה
מנהל
מנוי פרימיום
עיצוב גרפי
כתיבה ספרותית
חשוב מאד מאד לתקף.
הניטור של משרד התחבורה אודות העומס באוטובוסים ובקווים השונים הוא באמצעות התיקוף.
 

הכלבויניק

מנהל האתר
מנהל
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
כתיבה ספרותית
פרסום וקופי
UX UI
D I G I T A L
כי אף אחד לא מקפיד להעביר חופשי תמיד תמיד.
ממש לא!
כל מי שאני מכיר, מקפיד מאד!
בפרט לאחר הקמפיין הנרחב של אגד וקווים על ה'שכוייח ששילמת' וכו' שהחברה מקבלת ממשרד התחבורה גם על פי תיקופים (חוץ ממה שמקבלת על כל נסיעה).

ותמיד אפשר בסוף הנסיעה להעביר את הכרטיס שוב, ליתר ביטחון...
(השאלה שלי, אם החברה לא תקבל בגלל זה, יותר ממשרד התחבורה...)
 

שריתיש

משתמש סופר מקצוען
גם אם נניח שהוא מקל לעצמו לגנוב מהמדינה, שידע שכאן הוא גונב גם לחברת האוטובוסים.
אף אחד אינו מנסה לגנוב, אף אחד אינו מקל לעצמו.
השאלה נובעת מכך שבהרבה מהנסיעות שלנו אין אפשרות לשלם!!!
אם זה בגלל מכשירים תקולים
אם בגלל שעלינו מאחורה (כחוק) ואין שם מכשיר תיקוף / מכשיר תיקוף תקין
אם בגלל שעלינו מאחורה (כחוק) ואין אפשרות להגיע עד לנהג לתקף
או שכל כך עמוס שאין אפשרות להגיע מהדלת ועד למכשיר
או שהנהג שם ידו על המכשיר ומבקש להעמיס את האוטובוס "ואח"כ" תשלמו, בעוד שהוא יודע שאם העמיס כל כך הרבה, אין אפשרות לחזור אליו ולשלם...
 

המשיב

משתמש פעיל
זה לא נשמע הגיוני..
אם זה ככה, אז למה שנהגים יסכימו לנהוג בקווים באזורים רגועים עם כמות מועטה של נוסעים?
לא כל אוטובוס פנימי הוא קופסת סרדינים כמו אקורדיון ירושלמי. יש אזורים יותר רגועים.

אלו העובדות הבסיסיות
חברת דן מקבלת 2 שקל עבור כל נסיעה.
כמה הנהג מקבל ? אני לא יודע.
 

אייזיק

משתמש מקצוען
מוזיקה ונגינה
מעניין לעניין באותו עניין ...סיפור מכלי ראשון:
הייתי בנסיעה ברכבת הקלה, עלה שם פקח שנתן קנס לבחור אחד ע''ס 180 ש''ח.
הבחור אמר לפקח- זה בסדר, אני עדיין מורווח עליכם...
)לא שאני מצדיק, רק מספר...)
 

אולי מעניין אותך גם...

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק קכו

א שִׁיר הַמַּעֲלוֹת בְּשׁוּב יי אֶת שִׁיבַת צִיּוֹן הָיִינוּ כְּחֹלְמִים:ב אָז יִמָּלֵא שְׂחוֹק פִּינוּ וּלְשׁוֹנֵנוּ רִנָּה אָז יֹאמְרוּ בַגּוֹיִם הִגְדִּיל יי לַעֲשׂוֹת עִם אֵלֶּה:ג הִגְדִּיל יי לַעֲשׂוֹת עִמָּנוּ הָיִינוּ שְׂמֵחִים:ד שׁוּבָה יי אֶת (שבותנו) שְׁבִיתֵנוּ כַּאֲפִיקִים בַּנֶּגֶב:ה הַזֹּרְעִים בְּדִמְעָה בְּרִנָּה יִקְצֹרוּ:ו הָלוֹךְ יֵלֵךְ וּבָכֹה נֹשֵׂא מֶשֶׁךְ הַזָּרַע בֹּא יָבוֹא בְרִנָּה נֹשֵׂא אֲלֻמֹּתָיו:
נקרא  58  פעמים

לוח מודעות

למעלה