כאילו, הולכים לפח?כיום התיקופים כלל לא מגיעים לחברה ולא לשום מקום,
כאילו, הולכים לפח?כיום התיקופים כלל לא מגיעים לחברה ולא לשום מקום,
יכול להיות שזה רבנים "קנאים" יותר...לכתוב 'רבנים' זה בסדר?
הפורום פתוח לכל העולם, כפשוטו.
כל מי שרוצה יכול לקרוא כאן להנאתו את ההשמצות העצמיות שנכתבות בחלק מהאשכולות תוך הכללות שקריות.
מגיעים לפורמים האלה גם אם כלל לא התכוונו, רק חפשו משהו בגוגל, והגיעו דרך זה לפורום.
ומי שמפרסם שרבנים מתירים (אישית מעולם לא נתקלתי בהיתר כזה) - יש בזה חילול ד', וגם גורם לרדיפה על כל הציבור.
כאמור, מעולם לא שמעתי על היתר כזה.
ומעבר לעניין של דיני ממונות, אם יש מישהו שלא משלם בשיטה, אני מציעה לו לחשוב מה קורה לנפש היהודית שלו ולנפש ילדיו עם הרגל כזה של 'להצליח' ליטול בלי לתת.
זה בעיניי הרס פנימי הרבה מעבר לתשלום כזה או אחר.
אין לי גישה לוויקפדיה אבל הדברים הללו ידועים לכל מי שקצת עסק בנושא.אחד המקורות הכי פחות אמינים.
א. תלוי מתי נכתב.
ב. תלוי ע"י מי
ג. על מה הסתמך.
יש רבנים שישבו על המדוכה, חקרו את הנושא לעומק, והסיקו נתונים אחרים. יצא לאחרונה קונטרס רציני בנושא. לא זוכרת את שמו.
באגד גם לא יוצא קבלהאפרופו קנסות.
בחברת תנופה (י-ם - בי"ש) חרוצים מאוד בנתינת קנסות.
חלק גדול מהקנסות הוא מכך שבמכשירים שלהם לא יוצאת קבלה והמסך מופיע רק כלפי הנהג כך שמי שיש לו חופשי פנימי בבי"ש ומתקף מוצג לו אישור על התיקוף אבל האישור הוא על חופשי פנימי (כאילו יורד בהר טוב) ולא מחוייב על נסיעה לירושלים.
הייתי עד לכך שנוסע שאל את הנהג כשתיקף חוייבתי על נסיעה לירושלים, לא פנימי, נכון?
כן.
עד שעלה פקח וקנס אותו.
מצו"ב חוברת המכרז של תנופה ובה מופיע בבירור בעמוד 97 שהמכשיר אמור להדפיס לנוסע קבלה, וכן צריך להיות מסך כלפי הנוסע ובו מוצג החיוב והיתרה.
אני ניסיתי לדבר עם משרד התחבורה, הם לא ממש מוכנים לשמוע.
אם יישלחו עוד תלונות אולי הם ישנו משהו
למה הוא נדחה?נו מה את אומרת?
למה לא ערערתי?
ודאי שערערתי, ומה אעשה שהערעור נדחה?
אף אחד בעולם לא יכול לקבוע שאין דעה מסוימת!שקר שחוזרים עליו אינו הופך לאמת.
אין שום רב שמתיר לא לשלם בתח"צ, מאחר והחברות (הפרטיות! לא קשור למדינה) מקבלות תשלום על כל תיקוף.
מקבלת.אף אחד בעולם לא יכול לקבוע שאין דעה מסוימת!
יכול להיות שאחרי כל החקירות של בעלך, הוא לא הגיע לדעה של רב פלוני.
להגיד שזה שקר ואין רב כזה זה קצת טיפשי...
אתמול הייתי בתלפיות, הייתי על האוטובוס באזור השעה 16:00טוב, שבוע הבא אהיה שם שוב-
לא יודעת למה אבל אני לא מרגישה כמעט שעולים פקחים.
הכל כזה בשקט ולא בצעקות.
אולי בגלל זה
את צודקת בהחלט,אני מציעה לעזוב את עניין הגזל
אבל כן לחשוב פעמיים לפני שצועקים כאן על פקח שגער בהם
כל מה שקורה כאן הוא בגלל אותם אנשים שבשם התורה לא משלמים
אז בבקשה, כל אחד שלא משלם שיקח על המצפון שלו את כל היחס שיש לכלל הציבור מההתנהלות שלו
וכמובן שיזהר מלהתלונן על היחס שמגיע אליו ביושר
אז למה כולם שותקים????את צודקת בהחלט,
אבל יש הרבה אנשים שהפקחים נותנים להם דוח ממש לא ביושר!
בד"כ זה לא קורה שהם קונסים ילדים קטנים,אז למה כולם שותקים????
למה לא באים לעזור?
אם זה לא מוצדק.. או אם רואים פקח שנטפל לילד קטן..
יש לנו אחריות למה שקורה סביבנו
להסריט, לענות לפקח באותו מטבע.בד"כ זה לא קורה שהם קונסים ילדים קטנים,
אבל כשזה מבוגר- מה את רוצה שבני אדם יעשו?
לפעמים הם מעידים שהם ראו שהוא עלה עכשיו וכו',
ומה אפשר לעשות עוד?
כתבתי את זה כבר למעלה הם לא יכולים לתת דו"ח לילדיםבד"כ זה לא קורה שהם קונסים ילדים קטנים,
לוח לימודים
מסלולי לימוד שאפשר לההצטרף
אליהם ממש עכשיו:
19.11
י"ח חשוון
פתיחת
קורס בינה מלאכותית - חדשנות ב AI
קורס מקוצר
25.11
כ"ד
פתיחת
קורס פרסום קופי+
מלגות גבוהות!
26.11
כ"ה חשוון
אירוע שיתופים ייחודי
בוטים מספרים על עצמם
בואו לשמוע בוגרים מובילים שלנו משתפים אתהסיפור מאחורי הבוטים הייחודיים שהם פיתחו.הצצה מרתקת לעולמות האוטומציה, החדשנות והפתרונות החכמים,עם הזדמנות ללמוד איך גם אתם יכולים לקחת חלק במהפכה הטכנולוגית.
הכניסה חופשית!
27.11
כ"ו חשוון
נפתחה ההרשמה!
קורס צילום חוץ, אירועים וסטודיו - עם בינה מלאכותית!
מלגות גבוהות!
27.11
כ"ו חשוון
פתיחת
קורס פיתוח בוטים ואוטומציות עסקיות
מלגות גבוהות!
תהילים פרק קכו
א שִׁיר הַמַּעֲלוֹת בְּשׁוּב יי אֶת שִׁיבַת צִיּוֹן הָיִינוּ כְּחֹלְמִים:ב אָז יִמָּלֵא שְׂחוֹק פִּינוּ וּלְשׁוֹנֵנוּ רִנָּה אָז יֹאמְרוּ בַגּוֹיִם הִגְדִּיל יי לַעֲשׂוֹת עִם אֵלֶּה:ג הִגְדִּיל יי לַעֲשׂוֹת עִמָּנוּ הָיִינוּ שְׂמֵחִים:ד שׁוּבָה יי אֶת (שבותנו) שְׁבִיתֵנוּ כַּאֲפִיקִים בַּנֶּגֶב:ה הַזֹּרְעִים בְּדִמְעָה בְּרִנָּה יִקְצֹרוּ:ו הָלוֹךְ יֵלֵךְ וּבָכֹה נֹשֵׂא מֶשֶׁךְ הַזָּרַע בֹּא יָבוֹא בְרִנָּה נֹשֵׂא אֲלֻמֹּתָיו: