התייעצות הפקחים של אגד

מצב
הנושא נעול.

Reizily

משתמש מקצוען
עיצוב גרפי
צילום מקצועי
לא מפורסם ברבים מטעמים מובנים
אצלנו נהגו שאי אפשר לפסוק על פי רב עלום שם.
וברצינות, אם הוא באמת פסק כך, אז הוא אמור להיות חזק מספיק בשביל שיפרסמו את זה בלי בעיה.
להגיד שיש רב שמתיר ולא להביא מקור, זאת לא הוכחה.
 

לארג'

משתמש סופר מקצוען
לכתוב 'רבנים' זה בסדר?
הפורום פתוח לכל העולם, כפשוטו.
כל מי שרוצה יכול לקרוא כאן להנאתו את ההשמצות העצמיות שנכתבות בחלק מהאשכולות תוך הכללות שקריות.
מגיעים לפורמים האלה גם אם כלל לא התכוונו, רק חפשו משהו בגוגל, והגיעו דרך זה לפורום.

ומי שמפרסם שרבנים מתירים (אישית מעולם לא נתקלתי בהיתר כזה) - יש בזה חילול ד', וגם גורם לרדיפה על כל הציבור.
כאמור, מעולם לא שמעתי על היתר כזה.
ומעבר לעניין של דיני ממונות, אם יש מישהו שלא משלם בשיטה, אני מציעה לו לחשוב מה קורה לנפש היהודית שלו ולנפש ילדיו עם הרגל כזה של 'להצליח' ליטול בלי לתת.
זה בעיניי הרס פנימי הרבה מעבר לתשלום כזה או אחר.
מה אתה רוצה ?

אתה לא נתקלת ברב כזה ואחרים כן

אצלנו נהגו שאי אפשר לפסוק על פי רב עלום שם.
וברצינות, אם הוא באמת פסק כך, אז הוא אמור להיות חזק מספיק בשביל שיפרסמו את זה בלי בעיה.
להגיד שיש רב שמתיר ולא להביא מקור, זאת לא הוכחה.
מי ביקש ממך לנהוג כך?

תגובות מוזרות
 

Reizily

משתמש מקצוען
עיצוב גרפי
צילום מקצועי
מה אתה רוצה ?

אתה לא נתקלת ברב כזה ואחרים כן


מי ביקש ממך לנהוג כך?

תגובות מוזרות
בסך הכל התכוונתי לומר שלא הגיוני להצהיר פה בקול רם שיש רבנים שמתירים, אבל לא לפרסם את השם של הרבנים האלו. לפחות האנשים שסומכים על הפסקים שלו ירוויחו...
 

קומקום חשמלי

משתמש פעיל
ומעבר לעניין של דיני ממונות, אם יש מישהו שלא משלם בשיטה, אני מציעה לו לחשוב מה קורה לנפש היהודית שלו ולנפש ילדיו עם הרגל כזה של 'להצליח' ליטול בלי לתת.
אני מציעה לעזוב את עניין הגזל
אבל כן לחשוב פעמיים לפני שצועקים כאן על פקח שגער בהם
כל מה שקורה כאן הוא בגלל אותם אנשים שבשם התורה לא משלמים

אז בבקשה, כל אחד שלא משלם שיקח על המצפון שלו את כל היחס שיש לכלל הציבור מההתנהלות שלו
וכמובן שיזהר מלהתלונן על היחס שמגיע אליו ביושר
 

א.ד.ב.

משתמש חדש
תשמעו מעשה ,עליתי על אוטובוס והרב קו הי ה חסום ,וקבלתי קנס ,ערערתי פעמיים במשרד התחבורה
ודחו לי את זה ,האם יש משהו לעשות למשל לבטל בבית משפט וכ"ו
 

go123

משתמש רשום
שקר שחוזרים עליו אינו הופך לאמת.
אין שום רב שמתיר לא לשלם בתח"צ, מאחר והחברות (הפרטיות! לא קשור למדינה) מקבלות תשלום על כל תיקוף.
החברות לא מקבלות על תיקופים בכלל.
יש בחלק מההסכמים של משרד התחבורה מול החברות תמריץ לתיקוף - מכסה שנתית שאם החברה עוברת אותה היא מקבלת תוספת על כל תיקוף, עד אז היא לא מקבלת כלום מהתיקופים.
 

קומקום חשמלי

משתמש פעיל
החברות לא מקבלות על תיקופים בכלל.
יש בחלק מההסכמים של משרד התחבורה מול החברות תמריץ לתיקוף - מכסה שנתית שאם החברה עוברת אותה היא מקבלת תוספת על כל תיקוף, עד אז היא לא מקבלת כלום מהתיקופים.
ואם בגלל כל אלו שלא משלמים הם לא מקבלים את הסכום הנ"ל?
זה מותר????
 

תמי אחת

משתמש סופר מקצוען
החברות לא מקבלות על תיקופים בכלל.
יש בחלק מההסכמים של משרד התחבורה מול החברות תמריץ לתיקוף - מכסה שנתית שאם החברה עוברת אותה היא מקבלת תוספת על כל תיקוף, עד אז היא לא מקבלת כלום מהתיקופים.
לי ידוע אחרת.
ונגיד שאתם צודקים. ואז?
אתם מפסידים לחברה בידיים את התמריץ שמגיע לה.
 
אצלנו נהגו שאי אפשר לפסוק על פי רב עלום שם.
וברצינות, אם הוא באמת פסק כך, אז הוא אמור להיות חזק מספיק בשביל שיפרסמו את זה בלי בעיה.
להגיד שיש רב שמתיר ולא להביא מקור, זאת לא הוכחה.
לפי הידוע לי הרב וואזנר זצוק"ל טען שמותר לא לשלם רק הבעיה היא שזה מרגיל לגנוב (או לשקר)
 

Reizily

משתמש מקצוען
עיצוב גרפי
צילום מקצועי
לפי הידוע לי הרב וואזנר זצוק"ל טען שמותר לא לשלם רק הבעיה היא שזה מרגיל לגנוב (או לשקר)
מעניין לשמוע.
אבל מישהו כתב פה שכיום התשלום הולך לחברות האוטובוסים ולא למשרד התחבורה.
אז יכול להיות שהפסק שונה קצת.
בכל מקרה, באמת לדעתי המחיר של להתרגל לגנוב, ולא משנה ממי, לא שווה את הנסיעות חינם...
 

פ.נ

משתמש סופר מקצוען
אפרופו רבנים וכו
לא חושבת שכאן זה הנושא להיתווכח עם רבנים אמרו לשלם או לא....
כל אחד ישאל את הרב שלו......
 

go123

משתמש רשום
לי ידוע אחרת.
ונגיד שאתם צודקים. ואז?
אתם מפסידים לחברה בידיים את התמריץ שמגיע לה.
ציטוט מהמכלול

המימון הממשלתי​

התשלומים של הנוסעים בעת הנסיעה באוטובוס מועברים על ידי חברות האוטובוסים למשרד התחבורה, ובמקביל משרד התחבורה מתקצב את חברות אוטובוסים ללא קשר למספר הנוסעים.[8]

המרכיב העיקרי בקביעת גובה התשלום שמשרד התחבורה מעביר לחברות האוטובוסים הוא מספר הקילומטרים. כתוצאה מכך לחברות האוטובוס יש אינטרס כלכלי להפעיל אוטובוסים שגומאים קילומטרים רבים עם מינימום עצירות, ולמשרד התחבורה שהוא הגוף שמאשר את מסלולי התחבורה הציבורית בסופו של דבר יש אינטרס לקצר קווים בשל כך.
 

משתמש משודרג

משתמש סופר מקצוען
עובדה שזה עובד ואנשים מקפידים יותר לשלם...
לדעתי אינו נכון,
שמעתי על אנשים שכאשר מקבלים דו"ח שלטענתם אינו צודק "מחזירים" לעצמם את הכסף ע"י אי תיקוף בנסיעות הבאות...
הרי, מי ששילם עד היום - ימשיך לשלם, ומי שלא שילם עד היום- לא ישלם גם עכשיו, מה הועילו אגד בפקחיהם?
 

go123

משתמש רשום
בזמן הרב וואזנר התיקופים כן הגיעו לחברות.
כיום התיקופים כלל לא מגיעים לחברה ולא לשום מקום, הם רק יורדים מהערך צבור.
ההטענה כן מגיעה לחברה ומשרד התחבורה משלים על הסכומים שהחברות קיבלו מההטענה את התשלומים הנגזרים מהמכרז וכו'.
ישנה בעיה הלכתית יותר רצינית בקבלת הנחות שלא כחוק (סטודנט וכדו') מאשר באי תשלום (המדינה משלימה רק 90% מההנחה).
 

תמי אחת

משתמש סופר מקצוען
ציטוט מהמכלול

המימון הממשלתי​

התשלומים של הנוסעים בעת הנסיעה באוטובוס מועברים על ידי חברות האוטובוסים למשרד התחבורה, ובמקביל משרד התחבורה מתקצב את חברות אוטובוסים ללא קשר למספר הנוסעים.[8]

המרכיב העיקרי בקביעת גובה התשלום שמשרד התחבורה מעביר לחברות האוטובוסים הוא מספר הקילומטרים. כתוצאה מכך לחברות האוטובוס יש אינטרס כלכלי להפעיל אוטובוסים שגומאים קילומטרים רבים עם מינימום עצירות, ולמשרד התחבורה שהוא הגוף שמאשר את מסלולי התחבורה הציבורית בסופו של דבר יש אינטרס לקצר קווים בשל כך.
אחד המקורות הכי פחות אמינים.
א. תלוי מתי נכתב.
ב. תלוי ע"י מי
ג. על מה הסתמך.
יש רבנים שישבו על המדוכה, חקרו את הנושא לעומק, והסיקו נתונים אחרים. יצא לאחרונה קונטרס רציני בנושא. לא זוכרת את שמו.
@תמי אחת,
יש לך מניות באגד?
לי? :ROFLMAO:
רוצה לראות כמה כתבות כתבתי על התנהגותם הנלוזה?
באיזה שלב ראית שהצדקתי אותם?
כתבתי נטו על חובת התיקוף כשיש מתקנים תקינים. הסכמתי שאדם שלא נסע מגיע לו קנס, אולם ניתן להגיש דו"ח בצורה אנושית. בשום שלב לא הצדקת את ההתנפלות של הפקחים.
אשמח שתספרי לי איפה הבנת מדבריי אחרת.
 
מצב
הנושא נעול.

אולי מעניין אותך גם...

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק קכו

א שִׁיר הַמַּעֲלוֹת בְּשׁוּב יי אֶת שִׁיבַת צִיּוֹן הָיִינוּ כְּחֹלְמִים:ב אָז יִמָּלֵא שְׂחוֹק פִּינוּ וּלְשׁוֹנֵנוּ רִנָּה אָז יֹאמְרוּ בַגּוֹיִם הִגְדִּיל יי לַעֲשׂוֹת עִם אֵלֶּה:ג הִגְדִּיל יי לַעֲשׂוֹת עִמָּנוּ הָיִינוּ שְׂמֵחִים:ד שׁוּבָה יי אֶת (שבותנו) שְׁבִיתֵנוּ כַּאֲפִיקִים בַּנֶּגֶב:ה הַזֹּרְעִים בְּדִמְעָה בְּרִנָּה יִקְצֹרוּ:ו הָלוֹךְ יֵלֵךְ וּבָכֹה נֹשֵׂא מֶשֶׁךְ הַזָּרַע בֹּא יָבוֹא בְרִנָּה נֹשֵׂא אֲלֻמֹּתָיו:
נקרא  106  פעמים

אתגר AI

תאומים • אתגר 145

לוח מודעות

למעלה