הי, אנחנו כולנו קראנו. גם כי היה מומלץ, אבל גם כי לא היה שפע כמו היוםלגבי מי שלא יקראו דווקא בשל המלצת המורה. זה תקף לכל סופר ולכל ספר שהוא.
אם אנחנו מוגבלים במספר הספרים המומלצים, אני חושבת שכדאי לבחור את הטובים ביותר, אין לי בעיה שיבחרו ספר או שנים של זריצקי שהכי מתאימים לגיל. להמליץ על כולם, זה כבר באמת נראה לי מוגזם.להפך, אני חושבת שיש להמליץ באופן גורף הרי ממילא לא כולן תקבלנה את ההמלצות אם בכלל.
צודקת. גם הוא לא היה נכנס לרשימה שלי, למרות הכתיבה המקסימה שלה, ולא רק בגלל תמונת הזוגיות, שהיא אולי נתונה לדיון, אלא כי אינו תואם גיל באופן כללי.וזה ספר מומלץ לנערות?!
אישה שקורעת את עצמה בשאיפה לשלמות וזוכה לשמוע את בעלה מתפלל עליה שתזכה לעבוד את ה' באמת או משהו כזה ולא מעזה לשאול אותו על כך.
@קריה נאמנה זו דוגמא לספר עם תמונה בעייתית בעיני.
למרות ואולי בשל הכתיבה המשובחת של מיה.
אלף צלצולים.את יודעת מה קרה אחר כך?
כל מי שלא קראה את זה רצה לבדוק למה המורה דיברה נגד הספר.
ואני יאמר לך גם למה כעסתי. אולי לא היה מצופה מהסמינר להכניס את הספר לספריה, מקובל עלי והכל בסדר. אבל למחות נגדו בשיעור עבר בעיני כל גבול. למה? כי אם התלמידה המתוקה הזו מרגישה כמו יענקי, חלולה ומחפשת תוכן. והיא קוראת בספר שיש דרך, ואז באה המורה ומוחה ואומרת שזה מכניס שטויות, אז התלמידה הזו מרגישה שהרגש שלה הוא לא לגיטימי ועדיף להמשיך לחיות כמו שלימדו אותנו. והיא ממשיכה להתבלבל על מה טוב ומה לא.
אה, והסיפור הנ"ל התרחש בכיתות הסמינר הגבוהות.
אני מבינה ומסכימה איתך בחלק מהדברים.באיזה זכות אני אומר משפטים כאלה למישהו שלקח מסר מספר שאני לא.
בני אדם שונים זה לגיטימי. לא כולם אותו הדבר.
אבל לסתור דעה של מישהו אחר סתם מפני שאני חושב אחרת??!
לא מסוגלת להבין את זה.
לא כל מה שבבטן חייב להעלות לפרוג.
איפה אמרו לך לא לקחת מסר?אם זה משהו שחשוב לדעת שיעזור לאחרים כמו 'הספר הזה קשה מידיי לקריאה עבור בנות צעירות, לא כדאי..'
אני מקבלת את תגובת הנגד. מוצדק.
אבל שמישהו אחר יקבע לי מאיזה ספר לקחתי מסר ומאיזה לא????
לא מכבד בכלל ופוגע.
.
למה לא לומר? זה מה שפותחת האשכול ביקשה.את חושבת שהספר הזה לא נוגע אלייך- תעברי הלאה, תראי את שאר האשכול. את לא חייבת להגיב מה מוצא חן בעינייך ומה לא.
חשבתי שהמלצה - פרושה חוות דעת.היא ביקשה המלצות על ספרים. לא לספר לה על ספרים מה מצא חן בעיניך בספר ומה לא ולמה.
היא לא סופרת שצריכה שתתני לה משוב על הספר שהיא כתבה..
היא לא נתנה לך רשימה של ספרים שתסמני 'וי' 'איקס' 'וי' 'איקס'.
כל אחד כתב על הספר שהוא התחבר אליו ולקח ממנו מסר.
אני לקחתי מסר גדול מאוד מהספר שולינקה.
אז למה אחרי שאני כותבת את זה אני צריכה לראות 'ספר טיפשי ונעדר מסר, לא מתאים'...
תשמרו את זה לעצמכם, למה לקרר???
אאל"ט בית בובות מדבר על הורים שהתגרשו (והאבא התחתן עם אשה אחרת) מנקודת מבטה של ילדה בת 4-5.
את חושבת שזה אמור להיות מומלץ לנערות?
לגבי בית בובות:את חושבת שזה אמור להיות מומלץ לנערות?
לא כל מה שבבטן חייב להעלות לפרוג.
שימי לב למה שכבר כתבתי.לגבי בית בובות:
למה,אין נערות שחוו גירושים של ההורים שלהם?
במשפחה הקרובה?
מי משלה את עצמו שהחיים הם בצבע ורוד וכל הצרות שיכות לאנשים שמתהלכים בשוליים?
בית בובות כתוב באופן רגיש ומפעים-כמו כל הספרים של מירי
ומתאר התמודדות נדירה.
אגב,לפותחת האשכול.
הייתי מציעה שתעשי רשימה של כל הספרים שעלו כאן-ותעשי סקר שכל אחד יוכל לבחור מס' מסוים של הספרים המתאימים,נשמע מסקרן...
משהו על אחת שהלכה להיות או-פר בבלגיה (והסתירה את התינוקת שלה?)...
תודה!ארץ נוד, נראה לי של מירי זוננפלד.
וואו! איך הזכרת לי נשכחות....אי שם הרחק מן הבית
לוח לימודים
מסלולי לימוד שאפשר לההצטרף
אליהם ממש עכשיו:
19.11
י"ח חשוון
פתיחת
קורס בינה מלאכותית - חדשנות ב AI
קורס מקוצר
25.11
כ"ד
פתיחת
קורס פרסום קופי+
מלגות גבוהות!
26.11
כ"ה חשוון
אירוע שיתופים ייחודי
בוטים מספרים על עצמם
בואו לשמוע בוגרים מובילים שלנו משתפים אתהסיפור מאחורי הבוטים הייחודיים שהם פיתחו.הצצה מרתקת לעולמות האוטומציה, החדשנות והפתרונות החכמים,עם הזדמנות ללמוד איך גם אתם יכולים לקחת חלק במהפכה הטכנולוגית.
הכניסה חופשית!
27.11
כ"ו חשוון
נפתחה ההרשמה!
קורס צילום חוץ, אירועים וסטודיו - עם בינה מלאכותית!
מלגות גבוהות!
27.11
כ"ו חשוון
פתיחת
קורס פיתוח בוטים ואוטומציות עסקיות
מלגות גבוהות!
27.11
כ"ו חשוון
פתיחת
קורס עיצוב גרפי ודיגיטל - בסילבוס חדש ומטורף!
מלגות גבוהות!
תהילים פרק קכו
א שִׁיר הַמַּעֲלוֹת בְּשׁוּב יי אֶת שִׁיבַת צִיּוֹן הָיִינוּ כְּחֹלְמִים:ב אָז יִמָּלֵא שְׂחוֹק פִּינוּ וּלְשׁוֹנֵנוּ רִנָּה אָז יֹאמְרוּ בַגּוֹיִם הִגְדִּיל יי לַעֲשׂוֹת עִם אֵלֶּה:ג הִגְדִּיל יי לַעֲשׂוֹת עִמָּנוּ הָיִינוּ שְׂמֵחִים:ד שׁוּבָה יי אֶת (שבותנו) שְׁבִיתֵנוּ כַּאֲפִיקִים בַּנֶּגֶב:ה הַזֹּרְעִים בְּדִמְעָה בְּרִנָּה יִקְצֹרוּ:ו הָלוֹךְ יֵלֵךְ וּבָכֹה נֹשֵׂא מֶשֶׁךְ הַזָּרַע בֹּא יָבוֹא בְרִנָּה נֹשֵׂא אֲלֻמֹּתָיו: