חיצי הצפון הנספח השבועי • שבוע 52

למה חיזבאללה כמעט לא יורה

  • הוא איבד את רוב כח האש שלו

  • הוא כבול ע’’י איראן

  • הוא מבולבל

  • הוא מכין משהו גדול ממש


תוצאות הסקר יוצגו רק לאחר הצבעתכם.

מאירלה

משתמש מקצוען
אחרי שכל העולם התפעל מהמבצע המדוייק , שהתבסס על מידע מודיעיני איכותי ביותר , של חיסול מזכ”ל חיזבאללה , חסן נאסראללה , במפקדה הראשית של חיזבאללה במעמקי האדמה בשכונת א-דאחייה , חיזבאללה דאג לעדכן את כל העולם כי גופת מנהיגו חולצה ממעמקי האדמה וכי הם מתכוננים לקבור אותו בטקס רב משתתפים בקרוב.
חיזבאללה התעקש להדגיש שוב ושוב כי גופת נאסראללה חולצה בשלמותה וכי בהתאם לבדיקתם הוא מת כתוצאה משאיפת גזים רעילים שהשתתחררו מהפצצות הכבדות , בני 1 טון , שהומטרו על המפקדה התת קרקעית, כדי לוודא שאף אחד מהנמצאים שם לא ייצא בחיים מחיסול ממוקד זה.
חיזבאללה אף דאג לפרסם סרטון קצר ברשתות החברתיות , שהפך לויראלי , בו נראה מנוף, הנמצא מעל אזור המפקדה התת קרקעית בשכונת א-דאחייה , מעלה גופת אדם מכוסה בתכריכים , והקריין מציין כי הגופה הינה של נאסראללה. ברטוני המשך הובאו צילומי תקרבי של הגופה המכוסה בתכריכים ירוקים ועליה פרחים ואיש הסמוך לה מתיז בושם לאורך הגופה.
עד כאן ההצגה נראתה מושלמת.
בהמשך התברר כי אבד הקשר עם הגנרל האיראני עבאס נילפרושאן, מפקד כוחות משמרות המהפכה האיראנים בסוריה ולבנון , שלמעשה הוא המפקד הישיר על חיזבאללה וזה שנותן הוראות לנאסראללה כפי שקבל מההנהגה האיראנית בטהרן.
לא עבר זמן רב וגם חיזבאללה וגם האיראנים הודו שהגנרל שהה במפקדה התת קרקעית בדאחייה לצד נאסראללה כשהמקום הופצץ והושמד על יושביו.
ממדי ההונאה התבררו רק כאשר הלוייתו של הקצין האיראני הבכיר ביותר באזור לא התקיימה מה שעורר את סקרנותן של רשתות הטלוויזיה האיראניות שלא היססו ומיהרו לראיין את בנו המבוגר של הגנרל נילפרושאן המתגורר בטהרן.
מה היתה רבה הפתעת המראיין כשהבן של הגנרל אמר בפה מלא ובלא שיצונזר כי הלוויית אביו לא מתקיימת כי עדין לא איתרו את שרידי גופתו.
או אז הבינו כולם כי חיזבאללה למעשה מהתל בכולם .
מה שרואים בסרטון החילוץ הינה הצגה והחילוץ הגופה השלמה נועד לאפשר לאיראנים ולעדה השיעית בלבנון לערוך הלווייה מפוארת כיאה למנהיג גדול במיוחד , ולא משנה עם גופתו אכן נמצאת שם או לא.
 

מישהו12

מהמשתמשים המובילים!
הנדסת תוכנה

שתים

משתמש סופר מקצוען
מנוי פרימיום
הנדסת תוכנה

מעט מן האור

משתמש מקצוען
D I G I T A L
ראיתי בראש השנה ביום השני בירושלים בערך באחת עשרה בבוקר, שני כלי טיס לא ברורים עם גוף כחול אליפסה ומוטות כנפיים אדומות ארוכות שטסו בגובה נמוך במהירות איטית עם זמזום כמו של כטבמי"ם, מישהו ראה/יודע מה מדובר?
מטוסי צילום לצורכי מיפוי. הם אוהבים לצלם בשבתות
 

הנוי

משתמש מקצוען
דיווחים בצפון רצועת עזה : תכנית האלופים יוצאת לדרך - צה"ל הוציא הודעת פינוי לצפון רצועת עזה. כל השטחים צפונית לציר נצרים צריכים להתפנות לכיוון אלמואצי ומערב נפת חאן יונס. האזור ההומינטארי הורחב באזורים הללו על מנת לאפשר להם לשהות באזור. ככה לפי הודעת צה"ל שפוזרה מעל רצועת עזה.
אפשר אולי הסבר
מה זה תוכנית האלופים?
 

ילילי

משתמש מקצוען
אפשר אולי הסבר
מה זה תוכנית האלופים?
 

ניהול 1

משתמש מקצוען
זיו רובינשטיין *
1,200,000 דולרים עברו ישירות מהחיזבאללה לישראל תמורת קניית 5500 ביפרים. ישירות כלומר דרך החברה שמכרה להם. מבצע שהכריע את חיזבאללה בסופו של דבר. איזה מבצע גאוני. רק לחשוב מה עבר לנסראללה בראש לאחר שהבין איך הולך שולל…
תיכף עתירה של התנועה לאיכות השלטון להשבת הכסף שנלקח במרמה והפרת אמונים מחיזבאללה וללא אישור היועמשי"ת
 

מאירלה

משתמש מקצוען
הוושינגטון פוסט: ביפרי חיזבאללה שהתפוצצו העבירו גם מסרים מוצפנים, אך היה צורך ללחוץ על שני כפתורים שונים במקביל כדי לקרוא אותם - כך ישראל הבטיחה שאנשי חיזבאללה יחזיקו אותם בידיים ברגע הפיצוץ. הביפרים סופקו כבר בשנת 2015, הייתה להם סוללה גדולה במיוחד כך שישראל צותתה לחיזבאללה במשך תשע שנים ברציפות...
תחקיר פייק, עיתון שלא שווה אפילו לעטוף דגים בשוק
ראינו כאן סרטונים ממצלמות אבטחה איך ביפרים מתפוצצים גם בכיס ובשקית ועל השולחן ועל הקופה ויש עוד הרבה המצאות מדמיונם הפורה
 

דיני

משתמש מקצוען
תחקיר פייק, עיתון שלא שווה אפילו לעטוף דגים בשוק
ראינו כאן סרטונים ממצלמות אבטחה איך ביפרים מתפוצצים גם בכיס ובשקית ועל השולחן ועל הקופה ויש עוד הרבה המצאות מדמיונם הפורה
התחקיר לא קבע שהלחיצה הפעילה, אלא שההודעה דרשה אחיזה בשתי הידיים.
הפיצוץ היה מתוזמן ובבת אחת התפוצצו כולם, בלי קשר אם לחצו או לא, אבל ההודעה גרמה לכך שרבים יחזיקו בשתי הידיים.
 

mfr

משתמש פעיל
צילום מקצועי
. כתב פוקס ניוז ״משהו משמעותי קורה בצפון הרצועה, אוסף פרטים״

דיווח נוסף דומה:

העיניים על איראן ולבנון, אבל אקח הימור ואגיד שהאירוע הדרמטי ביותר הערב קורה דווקא ברצועת עזה.

אלון פרל
זה הכל?
או שבאמת יש עוד משהו שיש עליו צנזורה?
דורון קדוש:

לאחר חודשים שהדבר לא נעשה - צה״ל נערך לפנות את צפון רצועת עזה:

דובר צה״ל בערבית אביחי אדרעי פרסם הבוקר לאוכלוסיה העזתית מפות ובהן אזורי פינוי פוטנציאליים בצפון הרצועה, שכוללים מרחבים שלמים.

צה״ל הגדיר שני צירי פינוי - ציר הים וציר סלאח א-דין, ודרכו הוא קורא לאוכלוסיה לרדת דרומה.

בהתאם לכך, הוחלט להרחיב את המרחב ההומניטרי במוואסי באופן ניכר.

התפתחויות משמעותיות בצפון הרצועה, לאחר גל תקיפות רחב של צה״ל במהלך הלילה על כל מרחב צפון הרצועה. עשרות תקיפות שדווחו בעזה, שהובילו לעשרות הרוגים
 

ד. מ.

משתמש מקצוען
הציוץ הזה של אלמוג בוקר צבר בשעות האחרונות חשיפה אדירה, ובתוך מספר שעות חצה את רף ה-130k צפיות (!!!)
הציוץ זכה לאלפי תגובות סוערות ונזעמות, כאשר הגולשים מוחים על העובדה שפינקלמן הינו אחד האשמים המרכזיים והעיקריים למחדל ההיסטורי והטבח הנורא שהתרחש ב-7 באוקטובר.
הנה דוגמית לתגובה אחת נזעמת:
כראש אג"ם היה צריך להתריע על מה שקרה שם!
אני לא מתרשם מזה שלא חזר הביתה, הוא וחברי הקונספציה כולם צריכים לקחת אחריות על כל מה שקרה שם! ממש ככה!
תפסיקו לפמפם את ההקרבה שלו אל מול גודל האסון!
אין חולק על זה שהוא אמור לקחת אחריות ולשלם מחיר על המחדל!!!
אבל עדיין, זה שהוא מוסר את עצמו ומקריב הרבה מאד בשביל המלחמה, גם אם זה בגלל נקיפות מצפון, זה מראה על ערכיות ומסירות מעבר למה שראינו אצל שאר האשמים במחדל.
 

...Naomi

משתמש סופר מקצוען
D I G I T A L
3. עיראק -
שני חיילי גדוד 13 של גולני נהרגו במהלך החג מכטב״ם ששיגרו המיליציות השיעיות בעיראק ופגע במוצב צבאי ברמת הגולן. 24 חיילים נוספים נפצעו. היה כשל בגילוי ובהתרעה - החיילים לא קיבלו התרעה על חדירת הכטב״ם למרחב המוצב.
הגיבו על זה רציני?
לחותים התחילו להגיב רק כשהם הצליחו להרוג
 

...Naomi

משתמש סופר מקצוען
D I G I T A L
מקורות יודעי דבר מסרו לעיתון א-שרק אלאווסט, הפרו סעודי, שאין כרגע מועמד לרשת את חסן נסראללה להנהיג את ארגון חזבאללה, לא האשם ספי א-דין ולא אבראהים אמין א-סיד ולא שום אישיות אחרת. המקורות הדגישו שהנהגת חזבאללה כרגע היא הנהגה משותפת/קולקטיבית.
אז אין ברירה אלא לחסל את כל הקולקטיב...
 

אולי מעניין אותך גם...

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק קיב

א הַלְלוּיָהּ אַשְׁרֵי אִישׁ יָרֵא אֶת יי בְּמִצְוֹתָיו חָפֵץ מְאֹד:ב גִּבּוֹר בָּאָרֶץ יִהְיֶה זַרְעוֹ דּוֹר יְשָׁרִים יְבֹרָךְ:ג הוֹן וָעֹשֶׁר בְּבֵיתוֹ וְצִדְקָתוֹ עֹמֶדֶת לָעַד:ד זָרַח בַּחֹשֶׁךְ אוֹר לַיְשָׁרִים חַנּוּן וְרַחוּם וְצַדִּיק:ה טוֹב אִישׁ חוֹנֵן וּמַלְוֶה יְכַלְכֵּל דְּבָרָיו בְּמִשְׁפָּט:ו כִּי לְעוֹלָם לֹא יִמּוֹט לְזֵכֶר עוֹלָם יִהְיֶה צַדִּיק:ז מִשְּׁמוּעָה רָעָה לֹא יִירָא נָכוֹן לִבּוֹ בָּטֻחַ בַּיהוָה:ח סָמוּךְ לִבּוֹ לֹא יִירָא עַד אֲשֶׁר יִרְאֶה בְצָרָיו:ט פִּזַּר נָתַן לָאֶבְיוֹנִים צִדְקָתוֹ עֹמֶדֶת לָעַד קַרְנוֹ תָּרוּם בְּכָבוֹד:י רָשָׁע יִרְאֶה וְכָעָס שִׁנָּיו יַחֲרֹק וְנָמָס תַּאֲוַת רְשָׁעִים תֹּאבֵד:
נקרא  16  פעמים

אתגר AI

דף חדש • אתגר 121

לוח מודעות

למעלה