חרבות ברזל הנספח השבועי • שבוע 48

לאחר מתקפת המנע על חיזבאללה ניתן לומר שיש שקט יחסי מ2 הצדדים.

  • חיזבאללה בהלם ואיבד הרבה יכולות.

  • 2 הצדדים משחקים את המשחק וחותרים לכיוון הסדרה.

  • לאורך כל התקופה היו ירידות ועליות בהסלמה. זה מקרי לחלוטין.


תוצאות הסקר יוצגו רק לאחר הצבעתכם.
מצב
הנושא נעול.
הנשיא ביידן: "עבדתי רבות כדי להחזיר את הרש, גיל ואני שבורי לב, מנהיגי חמאס ישלמו על כך בין אם הם בעזה או בחו״ל"..
מסתמן בתגובה לרצח של האזרח האמריקאי ביידן לא יכול להישאר בלי תגובה,
ולכן הוא יאלץ להגיד לחמאס DON'T
 
בערוץ 12 כינו הערב את יריב לוין כאחד האחראים ל7 באוקטובר, כי הוא הוביל את הרפורמה המשפטית, שגרם לסרבנות והחלשת הצבא, מה שהוביל ל7 באוקטובר...
לפי הגישה הזאת: רבין אחראי לרצח רבין, כי הוא קידם את הסכמי אוסלו, שהתסיס את הציבור נגדו, וגרם ליגאל עמיר לרצוח אותו.....
 

מאירקה'

משתמש מקצוען
עריכה תורנית
אריאל כהנא:
ערוץ 12 שבר הערב בחדשות שיאים של חוסר מקצועיות ונקיטת עמדה כששידר שידור מגמתי בהרחבה מהפגנה שרבים מאוד בציבור חולקים על המסרים שלה.
לכך הצטרפו ההערות חד צדדיות הרבות של המגישה הראשית יונית לוי שבמסר ברור באה בעצמה להגיש מההפגנה והתיימרה לדבר בשם כל העם.
אגב, בשום שלב לא הובאה עמדת הצד השני המתנגד לעסקה.
השידור היה כל כך מגמתי שרק ב-20:30 דיווחו ב-12 על רצח שלושת (!) השוטרים הבוקר בהר חברון, כאילו דמם סמוק פחות מזה של ששת החטופים הי״ד.
הגדילו לעשות אמנון אברמוביץ וניר דבורי, שטענו כל אחד בשפתו כי הממשלה מפרקת את הערבות ההדדית ואת ערכי היסוד הישראליים, כשאינה נכנעת לדרישות חמאס ומסרבת לעסקה בתנאיו. אברמוביץ אף טען שנתניהו מבייש את מורשת קודמיו בתפקיד.

ובכן כאן יש לשאול,
האם אהוד אולמרט וציפי לבני פירקו את ערך הערבות ההדדית כשדחו את תנאי חמאס לשחרור גלעד שליט?
האם גולדה מאיר ויצחק רבין פירקו את ערך הערבות ההדדית כשנצמדו לעיקרון ש״אין נושאים ונותנים עם הטרור״ (כן, פעם הייתה לישראל מדיניות כזו) וסירבו לקבל את דרישות המחבלים שהשתלטו על בית הספר במעלות, חטפו את מטוסי אל על, סבנה ואייר פראנס, פרצו למלון סבוי, חדרו לקרית שמונה, למשגב עם, וכלאו את נחשון וקסמן? (ואלה לא כל הדוגמאות).
ואם כבר מדברים על ערבות הדדית שהיא אכן אבן יסוד בזהותנו, האם לא צריכה להיות כזו כלפי החיילים שלכל הדעות ייפלו בכיבוש המחודש של פילדלפי, שגם לדעת תומכי העסקה בוא יבוא? האם בקלות כזו אפשר לפטור את זעקת מאות משפחות חללי צה״ל שאומרות ׳בנינו לא נפלו לשווא - אל תיסוגו מהשטחים שכבשו?׳

זהו יום קשה וכואב. תשעה מבני עמנו שוב נרצחו באכזריות מקפיאת דם, ואין מי שלא כואב וזועם. מותר גם להגיע למסקנה שאין מנוס מעסקה עם השטן.
אבל, מינימום של הגינות ושל מקצועיות מחייבים להציג את המורכבות ואת הדילמה כפי שהן ובעיקר לא להיסחף עם אמירות קיצוניות ומופרכות גם כשהלב רותח.
היום הזה היה רע ומר בתולדות המלחמה. הלוואי וכולנו נזכור את לקחי היסוד של טבח שמחת תורה: אחדות, ביטחון וניצחון.
ועל זה נאמר "אל תבלבל אותנו עם עובדות!" "אנו חדורי מטרה, (להפיל את ביבי) ובכל האמצעים".
 

מישהו12

מהמשתמשים המובילים!
הנדסת תוכנה
לכל אלו שבונים על הסכם כלשהו עם חמאס...
ציטוט מסעיף 13 של אמנת חמאס.

אין פתרון לבעיה הפלסטינית אלא באמצעות הג`האד. באשר ליוזמות, ההצעות והועידות הבינלאומיות, הרי הן בזבוז זמן והבל הבלים. שכן, העם הפלסטיני מכובד מכדי שיזלזל בעתידו, בזכויותיו ובגורלו, ו[נאמר] במסורת [חדית`] הנאצלת: "אנשי אלשאם [סוריה, לבנון, ירדן וארץ ישראל] הם שוט [של אללה] בארצו, שבאמצעותם הוא מתנקם בכל אשר יחפוץ מקרב עבדיו. אסור שהצבועים שבקרבם יגברו על המאמינים, אלא ימותו בצער וייאוש
".
 

מאירקה'

משתמש מקצוען
עריכה תורנית
משרד הבריאות בעזה דיווח על יותר מ-72 אלף ילדים במרכז רצועת עזה שקיבלו חיסון נגד פוליו היום.
נראה לכם הגיוני? צריך שכל שניה ילד יקבל חיסון, ובמשך כ-18 שעות ברצף, ורק היום התחילו עם החיסונים.
עושה רושם שמשהו מסריח כאן......
 

בחיפוש

משתמש מקצוען
הנדסת תוכנה
נראה לכם הגיוני? צריך שכל שניה ילד יקבל חיסון, ובמשך כ-18 שעות ברצף, ורק היום התחילו עם החיסונים.
עושה רושם שמשהו מסריח כאן......
לא יודע אם זה נכון אבל מבחינה טכנית זה לא מסובך. יש מאות רופאים ואחיות בעזה (להזכירכם שיש שם כ2 מיליון בני אדם על הבני אדם אני לא סגור ).
 

מאירקה'

משתמש מקצוען
עריכה תורנית
לא יודע אם זה נכון אבל מבחינה טכנית זה לא מסובך. יש מאות רופאים ואחיות בעזה (להזכירכם שיש שם כ2 מיליון בני אדם על הבני אדם אני לא סגור ).
אם היו כאלה כמויות, היו מתים מדוחס....
 

חיעיחע

משתמש פעיל
בדקות אלו ממש באיילון סמוך לת"א, מאות האנרכיסטים המטורללים צועקים בגרון ניחר משפט הזוי, מקומם ובלתי-נתפס: "ביבי רוצח את החטופים". מזעזע!!
יש איזה קו אדום שהם לא עברו בשנה האחרונה???????????
מי מתרגש מזה כבר.
תאמין לי צריך להכניס את כל העדכונים האלה באשכול של רץ ברשת.
כבר לא יודע אם לצחוק או לבכות!!
 

מאירקה'

משתמש מקצוען
עריכה תורנית
טראמפ: החטופים נרצחו בשבי - בגלל שקמאלה האריס וגו ביידן הם מנהיגים גרועים - "אנו מתאבלים על מותם של החטופים הישראלים, לרבות אזרח אמריקאי נפלא, הירש גולדברג-פולין, שנרצח על ידי חמאס בשל חוסר מוחלט של כוח ומנהיגות אמריקאים. אל תטעו - זה קרה כי קמאלה האריס וגו ביידן הם מנהיגים גרועים. אמריקנים נטבחים מעבר לים, בעוד שהאריס מזלזלת וממציאה שקרים הזהב, וביידן ישן על החוף ביום ה-16 ברציפות של חופשה. יש להם דם על הידיים למרבה הצער, זה היעדר מוחלט של "מנהיגות" שקמאלה וביידן מייצגים - כזו שמאפשרת לטרוריסטים לקחת חיים אמריקנים". (עמיחי שטיין)
יש לו מזל שהוא לא גר בארץ, היועמשי"ת היתה מורה לפתוח נגדו בחקירה על הסתה........
 

אחד החכמים

משתמש מקצוען
דבר אחד אינני מבין:

חמאס הוציא להורג שישה יהודים בדם קר

מתבקש שממשלה ציונית גאה תנקוט בצעד שיכאיב לחמאס עד מאוד

למשל, הוראת פינוי לחצי העיר עזה.

זה קורה? מישהו בבית?

עמית סגל
גלנט רצה להוציא הוראת פינוי

ביבי נכנע ללחץ פוליטי ומנע זאת ברגע האחרון


[אני מדבר על ציר פילדלפי כמובן , אבל בתקשורת הישראלית אפשר למצוא גם כותרת כזו]
 

מירער

משתמש סופר מקצוען
כתיבה ספרותית
פרסום וקופי
צריך להסביר למפגינים, שמן הראוי, שכמו שלא עושים הפגנה מול סינוואר, כך גם לא יעשו מול הרוצח נתניהו, אין מה לצפות ממנו. הוא פועל מטעמים פוליטים בחוסר סבירות.
צריך לעשות הפגנה מול אלה שמצופה מהם לקחת אחריות, אלה שמתפקידם לעצור את הפעולות הבלתי סבירות של הממשלה, למשל היועמשי"ת על כך שלא מחייבת את הממשלה לקבל עסקה וליסוג מפילדלפי. הרי זה בידה, עילת הסבירות קיימת.
 

יו"ר ההסתדרות ארנון בר-דוד בפורום העסקים: "כבר עכשיו מקללים אותי מחוץ לביתי. מכונת הרעל התחילה לעבוד. אני לא חושש מאף אחד, משטרה כבר נמצאת ליד ביתי"

לא הבנתי מה הבעיה, אתה מרעיל נגד ממשלה שנבחר באופן דמוקרטי,
והם מרעילים נגד האליטות שרוצות להשתלט על המדינה.
 

מאירקה'

משתמש מקצוען
עריכה תורנית
חבר הכנסת איימן עודה התראיין הלילה לאלג'זירה. הוא קרא לערביי ישראל להצטרף לשביתה ולתמוך בהפגנות והסביר: "כל דבר שימוטט את נתניהו ואת ממשלתו, כל דבר שיחליש את הממשלה הזאת, כל דבר שיעזור להפיל אותה, כל דבר שיעזור לעצור את המלחמה בהקדם ולהביא לחילופי אסירים-חטופים - עלינו לתמוך בו".
"אמור לי מי חבריך, ואומר לך מי אתה"...........
 
מצב
הנושא נעול.

אולי מעניין אותך גם...

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק צז

א יי מָלָךְ תָּגֵל הָאָרֶץ יִשְׂמְחוּ אִיִּים רַבִּים:ב עָנָן וַעֲרָפֶל סְבִיבָיו צֶדֶק וּמִשְׁפָּט מְכוֹן כִּסְאוֹ:ג אֵשׁ לְפָנָיו תֵּלֵךְ וּתְלַהֵט סָבִיב צָרָיו:ד הֵאִירוּ בְרָקָיו תֵּבֵל רָאֲתָה וַתָּחֵל הָאָרֶץ:ה הָרִים כַּדּוֹנַג נָמַסּוּ מִלִּפְנֵי יי מִלִּפְנֵי אֲדוֹן כָּל הָאָרֶץ:ו הִגִּידוּ הַשָּׁמַיִם צִדְקוֹ וְרָאוּ כָל הָעַמִּים כְּבוֹדוֹ:ז יֵבֹשׁוּ כָּל עֹבְדֵי פֶסֶל הַמִּתְהַלְלִים בָּאֱלִילִים הִשְׁתַּחֲווּ לוֹ כָּל אֱלֹהִים:ח שָׁמְעָה וַתִּשְׂמַח צִיּוֹן וַתָּגֵלְנָה בְּנוֹת יְהוּדָה לְמַעַן מִשְׁפָּטֶיךָ יי:ט כִּי אַתָּה יי עֶלְיוֹן עַל כָּל הָאָרֶץ מְאֹד נַעֲלֵיתָ עַל כָּל אֱלֹהִים:י אֹהֲבֵי יי שִׂנְאוּ רָע שֹׁמֵר נַפְשׁוֹת חֲסִידָיו מִיַּד רְשָׁעִים יַצִּילֵם:יא אוֹר זָרֻעַ לַצַּדִּיק וּלְיִשְׁרֵי לֵב שִׂמְחָה:יב שִׂמְחוּ צַדִּיקִים בַּיהוָה וְהוֹדוּ לְזֵכֶר קָדְשׁוֹ:
נקרא  8  פעמים

אתגר AI

ותשובה ותפילה וצדקה • אתגר 111

לוח מודעות

למעלה