חרבות ברזל הנספח השבועי • שבוע 41

האם חיסולו של מוחמד דף מעלה את הסיכויים לעסקה קרובה או מוריד?

  • מעלה

  • מוריד


תוצאות הסקר יוצגו רק לאחר הצבעתכם.
מצב
הנושא נעול.

קושקוש

עיצוב ומיתוג אמנותי
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
עיצוב גרפי
כתיבה ספרותית
איור וציור מקצועי
צילום מקצועי
D I G I T A L
מה הפשט בשקט ביממה האחרונה בצפון? נראה מוזר מאד..
פשוט מאד,
חיזבאללה השתולל כדרכו, שלח טילים למירון והאיזור, באמצע הלילה הכניס 60,000 תושבים למקלטים בנהריה והסביבה. הוא הבין שזה לא ישאר פתוח ככה. ישראל חייבת להגיב. אז חבל לו לבזבז נשק ותחמושת עכשיו. אחרי התגובה הוא ירצה להגיב גם הוא..
אגב, הרבה פעמים זה ככה. ויכול להיות שזה גם ההגיון שמפעיל את צה"ל בכך שהתגובות לפעמים לוקח להם ימים להגיע.. הם מבינים שכל עוד הם משתהים עם התגובה - הצד השני ממתין ודרוך ומבין שתכף בא תורו.

ועוד אגב, יום מבורך כזה בחיסולים לא בהכרח יסלים את תגובת חיזבאללה נניח לעומת הפגיעה בסורים לפני כמה ימים, כלומר תהיה תגובה כנראה - אבל לא משה שלא היה. כך שמאד כדאי לנצל מומנטום ולפגוע בכמה שיותר פעילים 'בו ביום'.
 

מישהו12

מהמשתמשים המובילים!
הנדסת תוכנה

בלי סמכויות: הוקמה "ועדת חקירה אזרחית" למחדל 7 באוקטובר​

שישה אנשי ציבור בכירים לשעבר, הודיעו היום (חמישי) על הקמת "ועדת חקירה אזרחית" לחקר מחדל שבעה באוקטובר, במחאה על אי הקמתה של ועדת חקירה ממלכתית. יודגש כי "וועדת החקירה האזרחית" שהוקמה לא מונתה על ידי אף גורם רשמי ולמעשה אין לה סמכות לפעול כוועדת חקירה של ממש.

יו"ר הוועדה הוא השופט בדימוס גדעון גינת, וחבריה הם המפכ"ל לשעבר שלמה אהרונישקי, ⁠רפי בן שטרית - ראש עיריית בית שאן לשעבר, תא״ל במיל' יהודית גריסרו, ⁠אלוף במיל' איל בן ראובן ו⁠פרופ' אסא כשר.

יו"ר הוועדה, השופט בדימוס גדעון גינת ונציגי הארגונים נפגעי השבעה באוקטובר ציינו, כי מטרת הוועדה הינה להגיע לחקר האמת, "מה שיביא לתהליך תיקון אמיתי ועמוק בתוך כלל המערכות המדיניות והצבאיות, ועל מנת לוודא שמחדלים קשים כפי שקרו – לא יקרו עוד לעולם".

הוועדה מוקמת יחד עם שורת ארגונים אשר הוקמו עם תחילת המלחמה ומייצגים קבוצות שונות של נפגעי וקורבנות השבעה באוקטובר: פורום הקול שלהן - הורי התצפיתניות מבסיס נחל עוז, ⁠ועד משפחות נרצחי מסיבות השבעה באוקטובר, ⁠קומו - תושבי עוטף ישראל בדרום והצפון, ⁠לובי 1701 ו⁠קיבוץ בארי.

כאמור, הארגונים חברו יחדיו להקמת "הוועדה", ומינו דמויות מפתח בתחומי הביטחון ומערכת המשפט. "הוועדה תבצע בחודשים הקרובים הליך חקירתי מורכב ומקיף, באמצעות שמיעת עדויות ואיסוף חומרי ראיות, כשבסופו יפרסמו חברי הוועדה את ממצאים אשר יהוו את התשתית החקירתית לעבודת וועדת החקירה הממלכתית", כך נמסר בהודעת הוועדה.

עוד על פי ההודעה: "הוועדה תבקש לחקור את האירועים שהובילו אותנו לאסון הנורא, מחדל השבעה באוקטובר עצמו, וכן את תפקוד המערכת מיד אחרי האסון. הוועדה תבחן את המחדלים ככל שתדרש, ללא מגבלת זמן, ותחקור את המערכת הצבאית והמדינית, במטרה להגיע לחקר האמת ולמנוע את האסון הבא".

הוועדה תתכנס במועדים קבועים אשר יקבעו מראש - שלושה ימים בשבוע, למשך 6 שעות פעילות בכל יום - בין השעות 09:30-15:30. לאחר סיום הפעילות יתכנסו חברי הוועדה עד השעה 17:00 לטובת סיכומי היום.

מהוועדה נמסר כי היא תפעל בשקיפות מלאה תוך צילום של כלל הפעילות, כתיבת פרוטוקולים ופרסומם, והקמת פלטפורמות דיגיטליות בהן יוכל הציבור הרחב לצפות ולהתעדכן בנעשה.

בהודעה הודגש כי הוועדה תפעל בכפוף לחוקי הצנזורה ולא תפרסם תכנים אשר עלולים לפגוע בביטחון המדינה.

עוד ציינו חברי הוועדה, כי אין לה סמכות חוקית לחייב אף גורם להגיע לתת עדות. "במידה ויבחר גורם מסוים שלא להגיע לתת עדות, תקיים הוועדה דיון בעניינו שלא בפניו, בהשתתפות עדים וראיות כלל שימצאו. במקרה שכזה תאפשר הוועדה לאותו גורם לתת תגובה בכתב לממצאים שהועלו בעניינו בוועדה תוך 72 שעות".

"הוועדה תאפשר מתן עדות, וקבלת ראיות מכל גורם אשר יבקש לעשות כן. במידה ונותן העדות יבקש לעשות זאת מטעמי צנעת הפרט- תאפשר הוועדה למתן עדות תחת חיסיון ללא כל פרטים מזהים.

בנוסף, הבהירו המקימים "הוועדה הינה ועדת חקירה אזרחית, א- פוליטית, ולא תאפשר במסגרתה כל פעילות פוליטית, לרבות קריאות, הגעה לוועדה עם סממנים פוליטיים ו/או מחאתיים, או כל אלמנט של מחאה בין כתלי הוועדה.

ביבי אשם.
נקסט.


---------------------------------
השמאלנים האלו יודעים לעבוד, הם יקבעו ככה תודעה.
ד' ירחם.
 

ניהול 1

משתמש מקצוען
ביבי אשם.
נקסט.


---------------------------------
השמאלנים האלו יודעים לעבוד, הם יקבעו ככה תודעה.
ד' ירחם.
הם יכולים באותה שיטה, תחת כסות המילה 'אזרחי' - לעשות הכל.
להקים צבא אזרחי
מדינה אזרחית
צבא אזרחי
משרד האוצר האזרחי
וכו' וכו'
הם אסון למדינה ולעם
 

יהודי חם

משתמש מקצוען
מעריב: במהלך תשעת חודשי הלחימה בעזה ובגבול הצפון נפגעו לצה״ל טנקים רבים. יותר מ-90% מהם חזרו בתוך זמן קצר לפעילות לחימה. נכון להיום, רק 25 טנקים נמצאים בדרגי הטיפול של חיל הטנ״א של צה״ל. כאשר מרביתם עתידים לחזור לפעילות בתום השיקום.
אז נפגעו לפחות 250 טנקים :rolleyes:
 

מישהו12

מהמשתמשים המובילים!
הנדסת תוכנה
יוסי יהושוע: בעוד הרמטכ״ל ושר הביטחון מוכנים להתפשר על סנסורים בציר פילדלפי בפיקוד הדרום רוצים שליטה בשטח והקמת חטמ״ר.
למה יש לי תחושה שפה לא יגידו שצריך להקשיב לחיילים בשטח?
 

Ayala10

משתמש מקצוען
כתיבה ספרותית
צילום מקצועי
כל נ"ט שפוגע בטנק גם אם יש לטנק את המעיל, הוא נפגע וצריך טיפול, לא?
כנראה שכן, יש כאלה שיוצאים מכלל פעולה, או הרוסים במצב כמעט חסר תקנה.
ויש כאלה שזה פגיעות יותר קלות...

השיח הזה נשמע כאילו מדובר בפצועים:cautious: :confused:
 

החכם מכולם החלופי

משתמש מקצוען

דיווח סעודי: אחד מהפתרונות שמציעה ארה"ב בסוגיות הנוגעות להסכם הפסקת אש ושחרור החטופים הוא העברת הניהול של מעבר רפיח לרשות הפלשתינית, כאשר ארה"ב ומצרים יפקחו על ציר פילדלפי במקום כוחות של צה"ל.

ולי יש רעיון כדי לגמור את סאגת המסתננים ממקסיקו שביידן יעביר את השליטה על המשטר הפדרלי לטראמפ ואז זה יסתדר
 

קושקוש

עיצוב ומיתוג אמנותי
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
עיצוב גרפי
כתיבה ספרותית
איור וציור מקצועי
צילום מקצועי
D I G I T A L
החליף את עבאס ג'עפר מפקד כח רדואן שחוסל באפריל
החיסול בלבנון הוא בגדר חיסול שמקביל לדרגת אלוף בישראל יהיה מעניין בשעות הקרובות . מבחינת אנשי כוח רדואן וחיזבאללה חביב מעתוק הנו הבכיר ביותר ישראל חיסלה בכוחות הצבא של כוח רדואן וחיזבאללה. כמובן שיש את רזא מ/זאהדי שחוסל בקונסוליה אך הוא קשור ישירות לכוחותיהם של משמרות המהפכה האיראניים
החיסול הכי משמעותי מתחילת המלחמה
ראש המועצה המבצעת של חיזבאללה, האשם סאפי אלדין מאיים: הוסרו הגבולות במלחמה של לבנון עם ישראל
אני לא מבין,
איך זה החיסול הכי משמעותי אם הוא אחד שרק החליף בכיר שחוסל?
 

קושקוש

עיצוב ומיתוג אמנותי
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
עיצוב גרפי
כתיבה ספרותית
איור וציור מקצועי
צילום מקצועי
D I G I T A L
אני לא מבין,
איך זה החיסול הכי משמעותי אם הוא אחד שרק החליף בכיר שחוסל?

חזבאללה מאשר באופן רשמי את חיסולו של עלי מעתוק, חאג’ חביב.

הוא אינו מכונה “מפקד” אלא מג’אהד (לוחם).
לכינוי “מפקד” זכו עד כה רק שלושה (מפקדי יחידות עזיז ואלנאצר ובכיר נוסף בכוח רצ’ואן שחוסל לפני כמה חודשים).
מספר 371

א"ע
אז כנראה שהוא לא הכי בכיר...
 
מצב
הנושא נעול.

אולי מעניין אותך גם...

אשכולות דומים

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק צז

א יי מָלָךְ תָּגֵל הָאָרֶץ יִשְׂמְחוּ אִיִּים רַבִּים:ב עָנָן וַעֲרָפֶל סְבִיבָיו צֶדֶק וּמִשְׁפָּט מְכוֹן כִּסְאוֹ:ג אֵשׁ לְפָנָיו תֵּלֵךְ וּתְלַהֵט סָבִיב צָרָיו:ד הֵאִירוּ בְרָקָיו תֵּבֵל רָאֲתָה וַתָּחֵל הָאָרֶץ:ה הָרִים כַּדּוֹנַג נָמַסּוּ מִלִּפְנֵי יי מִלִּפְנֵי אֲדוֹן כָּל הָאָרֶץ:ו הִגִּידוּ הַשָּׁמַיִם צִדְקוֹ וְרָאוּ כָל הָעַמִּים כְּבוֹדוֹ:ז יֵבֹשׁוּ כָּל עֹבְדֵי פֶסֶל הַמִּתְהַלְלִים בָּאֱלִילִים הִשְׁתַּחֲווּ לוֹ כָּל אֱלֹהִים:ח שָׁמְעָה וַתִּשְׂמַח צִיּוֹן וַתָּגֵלְנָה בְּנוֹת יְהוּדָה לְמַעַן מִשְׁפָּטֶיךָ יי:ט כִּי אַתָּה יי עֶלְיוֹן עַל כָּל הָאָרֶץ מְאֹד נַעֲלֵיתָ עַל כָּל אֱלֹהִים:י אֹהֲבֵי יי שִׂנְאוּ רָע שֹׁמֵר נַפְשׁוֹת חֲסִידָיו מִיַּד רְשָׁעִים יַצִּילֵם:יא אוֹר זָרֻעַ לַצַּדִּיק וּלְיִשְׁרֵי לֵב שִׂמְחָה:יב שִׂמְחוּ צַדִּיקִים בַּיהוָה וְהוֹדוּ לְזֵכֶר קָדְשׁוֹ:
נקרא  8  פעמים

אתגר AI

ותשובה ותפילה וצדקה • אתגר 111

לוח מודעות

למעלה