באשר לאובדן, אין, לא היה ולא יהיה לנו שום אחריות על שימוש בכרטיס על ידי אחר בין אם ברשות ובין אם כתוצאה מאובדן, ההודעה על האובדן באה אך ורק כדי לתת כרטיס חילופי, אנחנו לא חברת כרטיסי אשראי ולא מבטחים מפני אובדן או גניבה.
ממש לא נכון
אני מצוטט מתנאי המכרז:
סעיף 3.17 על גבי כל תו פיזי יופיע שם הזכאי (אחד לבית אב בהתאם לפרטים שיועברו מהרשות המקומית), מס' מזהה חד ערכי, אשר יאפשר, במקרה של אובדן התו על ידי הצרכן, המשך שימוש בסכום הנותר במקביל לחסימת הכרטיס ותוקף התו ומספר טלפון של המוקד הטלפוני.
אפשרויות הפנייה למוקד והאפשרות לקבלת כרטיס חלופי, תרשם על גבי המכתב הנלווה שישלח לזכאי, כולל חובת הזכאי להודיע על אובדן הכרטיס ועל כך שהסכום שיזקף לזכותו יהיה הסכום אשר רשום במערכת הספק ב
מועד ההודעה על האובדן.
מבלי להמעיט מהעבודה החשובה ש
@אשל ירושלים עושה כאן,
אבל אין שום סיבה שבעולם שמי שביטל כרטיס לפי ההנחיות שנמסרו יפסיד את כספו כי מישהו (שכוונתו הייתה טובה) שינה את הנהלים מבלי לעדכן על כך
(ברור שיש הרבה דברים שהעיריות אמורים לעשות ולא העמותות אבל אשל ירושלים עושים זאת בשונה
מפתחון לב שאלו את תשובי בני ברק האם יש עם מי לדבר...