לא, תדאג שהדייר החדש יקבל עבורך את המעטפה@אשל ירושלים
בתקליט אומרים שאני זכאי לקבל כרטיס, עכשיו אני עברתי באמצע לעיר אחרת, שייך שישלחו לי את הכרטיסים לכתובת החדשה?
תודה רבה על הכל.
לא, תדאג שהדייר החדש יקבל עבורך את המעטפה@אשל ירושלים
בתקליט אומרים שאני זכאי לקבל כרטיס, עכשיו אני עברתי באמצע לעיר אחרת, שייך שישלחו לי את הכרטיסים לכתובת החדשה?
תודה רבה על הכל.
לא מסוגלת שלא להתערב.אתה איבדת את הכרטיס, ואנחנו אחראים על תוצאות האובדן?
על אובדן כרטיס אנחנו לא לוקחים אחריות, על כל שאר הדברים שתחת אחריותינו ואף מעבר לזה אנחנו לוקחים אחריות, ולא נרפה עד שאחרון האנשים יקבל את הכרטיס שלו.לא מסוגלת שלא להתערב.
מכל התשובות שאתם כותבים,
משתמע חד משמעית
שאתם גוף מושלם שלעולם אינו טועה.
וממילא גם לא לוקח אחריות (אפילו שאחריות אין משמעותה אשמה)
אשרינו שזכינו!!!
הבעיה היא שאם אדם פונה לעירייה שלו לעדכן פרטים, וקורית תקלה, וזה לא מתעדכן במערכת שלכם, (וזו רק דוגמא)על אובדן כרטיס אנחנו לא לוקחים אחריות, על כל שאר הדברים שתחת אחריותינו ואף מעבר לזה אנחנו לוקחים אחריות, ולא נרפה עד שאחרון האנשים יקבל את הכרטיס שלו.
לא מדויק!על אובדן כרטיס אנחנו לא לוקחים אחריות, על כל שאר הדברים שתחת אחריותינו ואף מעבר לזה אנחנו לוקחים אחריות, ולא נרפה עד שאחרון האנשים יקבל את הכרטיס שלו.
אין מצב שהעיריה עידכנה אותנו וזה לא מעודכן, עשרות עובדים יושבים לילות וימים ומתקנים עשרות אלפי שגיאות !!!!!!! שהעיריות שלחו (שהעיריות אמורות לתקן, ואנחנו עושים זאת במקומם כי אחרת המשפחה תיפסל), ואין לנו לא את כח האדם ולא את המשאבים לתת גם את השירות במוקד הטלפוני ולתת תשובות שהעיריה אמורה לתת לכם (בדיוק אלו אלפי השואלים שאת שאלותיהם אמורים להפנות לעיריה ובגלל ששם התעלמו מהם הקריסו וסתמו את המוקד הטלפוני שלנו).הבעיה היא שאם אדם פונה לעירייה שלו לעדכן פרטים, וקורית תקלה, וזה לא מתעדכן במערכת שלכם, (וזו רק דוגמא)
אין לו דרך לדעת את זה
כי אתם לא עונים לטלפון.
הדבר היחיד שתוכלו לומר לו בבוא העת, זה: מאוחר מידי, לצערינו כבר לא ניתן לשנות כלום!
בכל אופן, נראה לי בסיסי ביותר, שאם אדם פעל עפ"י ההוראות שלכם, בעת שאיבד את כרטיסו,
ואתם אלו שלא חסמתם את הכרטיס למרות שפעל עפ"י ההוראות שלכם,
שתקחו על זה אחריות.
כל אדם עם יושר בסיסי, שמנהל עסק פרטי, היה לוקח אחריות על כזה מקרה.
מוסריות, קוראים לזה.
האם דאגתם ליידע את האנשים שמתקשרים לדווח על אובדן, שעליהם לפנות גם לחב' האשראי, או שמא הם קיבלו תחושה שאם הם השאירו הודעה הכל יהיה בסדר?ההודעה על האובדן באה אך ורק כדי לתת כרטיס חילופי, אנחנו לא חברת כרטיסי אשראי ולא מבטחים מפני אובדן או גניבה.
אנחנו לא בקטע של לקחת אחריות או לא, אין לזה משמעות.לא מדויק!
ומקומם!
אחריותכם היתה שהכרטיסים יגיעו עם שליח עד הבית- זה לא נעשה אצלנו
אחריותכם לפתוח את מרכז החלוקה בזמן- לא היה
היה פה הרבה ליקויים, חלקם קשורים אליכם וחלקם לעוד גורמים.
מרגיז לשמוע כל הזמן שמה שלא בסדר סימן שלא תחת אחריותכם.
זה לא נכון
ומחכה לפחות לשמוע
"הפרויקט הזה באמת היה גדול עלינו"
"נפיק לקחים"
"אנחנו מתנצלים בפני הציבור על הכשלים"
במקום לקחת אחריות, לסדר מענה טלפוני זמין ונורמלי- שמו אותך (אין לי מושג מה הגדרת התפקיד שלך) פה, לנסות לעזור אבל לא להודות בשום ליקוי.... ומה עם מי שאין לו גישה לפה? ומה עם מי שלא קיבל פה מענה?
הגיוני הרבה יותר שבזה אשמות העיריות שלא היה מעודכן אצלם נכון.דרך אגב תרמית של אלפי משפחות התגלתה במהלך הפרוייקט מה שגרם לחילול השם, כשהתברר שאלפי משפחות רשמו את ילדיהם הנשואים במשק ביתם (למרות שהם גרים לבד במקום אחר) כדי לקבל את ההנחה בארנונה, וכעת יש אלפי כפולים (נפשות שנמצאות גם כחלק ממשק הבית של ההורים וגם כמשפחה עצמאית).
יתכן וזו התחושה שקיבלו מהמענה האוטומטי, בכל מקרה האחריות על האובדן והשימוש הוא על מחזיק הכרטיס בלבדהאם דאגתם ליידע את האנשים שמתקשרים לדווח על אובדן, שעליהם לפנות גם לחב' האשראי, או שמא הם קיבלו תחושה שאם הם השאירו הודעה הכל יהיה בסדר?
(שואלת באמת, לא בציניות)
בהחלט לא, מדובר על בני משפחה שלהם עצמם כבר יש כמה ילדים (מדובר על יותר מ5000 משפחות שכאלו)הגיוני הרבה יותר שבזה אשמות העיריות שלא היה מעודכן אצלם נכון.
כמו שלא היה מעודכן אצלם הרבה ילדים/בני זוג שהיו צריכים לעדכן בעיריה ולחכות שיעבירו אליכם כנראה יש גם נשואים שלא עודכנו.
כמו שמשפחות אחרות עם כמה ילדים לא היו מעודכנים כולם. או לא היה מעודכן אחד מבני הזוג למרות שמשלמים ארנונה כמה וכמה שנים. מה ההבדל?בהחלט לא, מדובר על בני משפחה שלהם עצמם כבר יש כמה ילדים (מדובר על יותר מ5000 משפחות שכאלו)
אולי, מי יודעיש מצב שהממשלה החדשה תבטל את המענק?
בשבוע הקרוב אנחנו מוציאים להדפסה את כל הכרטיסים של משפחות שעודכנו או תוקנו במהלך החודש האחרון, לאחר ההדפסה, הכרטיסים יופצו למשפחות.כמו שמשפחות אחרות עם כמה ילדים לא היו מעודכנים כולם. או לא היה מעודכן אחד מבני הזוג למרות שמשלמים ארנונה כמה וכמה שנים. מה ההבדל?
וכן אצלנו כבר עבר כמעט חודש חסר כמה ימים מאז שעודכנו הפרטים במערכת של אשל ירושלים ועדיין לא נכנס הפעימה הראשונה. יש צפי למתי זה יקרה?
תודה על המענה.
אמרתם שהכסף יוטען על הכרטיס של בן הזוג שכן קיבל כרטיס.בשבוע הקרוב אנחנו מוציאים להדפסה את כל הכרטיסים של משפחות שעודכנו או תוקנו במהלך החודש האחרון, לאחר ההדפסה, הכרטיסים יופצו למשפחות.
לוח לימודים
מסלולי לימוד שאפשר לההצטרף
אליהם ממש עכשיו:
19.11
י"ח חשוון
פתיחת
קורס בינה מלאכותית - חדשנות ב AI
קורס מקוצר
25.11
כ"ד
פתיחת
קורס פרסום קופי+
מלגות גבוהות!
26.11
כ"ה חשוון
אירוע שיתופים ייחודי
בוטים מספרים על עצמם
בואו לשמוע בוגרים מובילים שלנו משתפים אתהסיפור מאחורי הבוטים הייחודיים שהם פיתחו.הצצה מרתקת לעולמות האוטומציה, החדשנות והפתרונות החכמים,עם הזדמנות ללמוד איך גם אתם יכולים לקחת חלק במהפכה הטכנולוגית.
הכניסה חופשית!
27.11
כ"ו חשוון
נפתחה ההרשמה!
קורס צילום חוץ, אירועים וסטודיו - עם בינה מלאכותית!
מלגות גבוהות!
27.11
כ"ו חשוון
פתיחת
קורס פיתוח בוטים ואוטומציות עסקיות
מלגות גבוהות!
תהילים פרק קכו
א שִׁיר הַמַּעֲלוֹת בְּשׁוּב יי אֶת שִׁיבַת צִיּוֹן הָיִינוּ כְּחֹלְמִים:ב אָז יִמָּלֵא שְׂחוֹק פִּינוּ וּלְשׁוֹנֵנוּ רִנָּה אָז יֹאמְרוּ בַגּוֹיִם הִגְדִּיל יי לַעֲשׂוֹת עִם אֵלֶּה:ג הִגְדִּיל יי לַעֲשׂוֹת עִמָּנוּ הָיִינוּ שְׂמֵחִים:ד שׁוּבָה יי אֶת (שבותנו) שְׁבִיתֵנוּ כַּאֲפִיקִים בַּנֶּגֶב:ה הַזֹּרְעִים בְּדִמְעָה בְּרִנָּה יִקְצֹרוּ:ו הָלוֹךְ יֵלֵךְ וּבָכֹה נֹשֵׂא מֶשֶׁךְ הַזָּרַע בֹּא יָבוֹא בְרִנָּה נֹשֵׂא אֲלֻמֹּתָיו: