דרוש מידע המענק של דרעי. הפרטים!

אשל חב"ד

משתמש מקצוען
מנוי פרימיום

קומבינה

משתמש מקצוען
איור וציור מקצועי
אתה איבדת את הכרטיס, ואנחנו אחראים על תוצאות האובדן?
לא מסוגלת שלא להתערב.
מכל התשובות שאתם כותבים,
משתמע חד משמעית
שאתם גוף מושלם שלעולם אינו טועה.
וממילא גם לא לוקח אחריות (אפילו שאחריות אין משמעותה אשמה)
אשרינו שזכינו!!!
 

אשל חב"ד

משתמש מקצוען
מנוי פרימיום
לא מסוגלת שלא להתערב.
מכל התשובות שאתם כותבים,
משתמע חד משמעית
שאתם גוף מושלם שלעולם אינו טועה.
וממילא גם לא לוקח אחריות (אפילו שאחריות אין משמעותה אשמה)
אשרינו שזכינו!!!
על אובדן כרטיס אנחנו לא לוקחים אחריות, על כל שאר הדברים שתחת אחריותינו ואף מעבר לזה אנחנו לוקחים אחריות, ולא נרפה עד שאחרון האנשים יקבל את הכרטיס שלו.
 

קומבינה

משתמש מקצוען
איור וציור מקצועי
על אובדן כרטיס אנחנו לא לוקחים אחריות, על כל שאר הדברים שתחת אחריותינו ואף מעבר לזה אנחנו לוקחים אחריות, ולא נרפה עד שאחרון האנשים יקבל את הכרטיס שלו.
הבעיה היא שאם אדם פונה לעירייה שלו לעדכן פרטים, וקורית תקלה, וזה לא מתעדכן במערכת שלכם, (וזו רק דוגמא)
אין לו דרך לדעת את זה
כי אתם לא עונים לטלפון.
הדבר היחיד שתוכלו לומר לו בבוא העת, זה: מאוחר מידי, לצערינו כבר לא ניתן לשנות כלום!
בכל אופן, נראה לי בסיסי ביותר, שאם אדם פעל עפ"י ההוראות שלכם, בעת שאיבד את כרטיסו,
ואתם אלו שלא חסמתם את הכרטיס למרות שפעל עפ"י ההוראות שלכם,
שתקחו על זה אחריות.
כל אדם עם יושר בסיסי, שמנהל עסק פרטי, היה לוקח אחריות על כזה מקרה.
מוסריות, קוראים לזה.
 

ששל

משתמש מקצוען
על אובדן כרטיס אנחנו לא לוקחים אחריות, על כל שאר הדברים שתחת אחריותינו ואף מעבר לזה אנחנו לוקחים אחריות, ולא נרפה עד שאחרון האנשים יקבל את הכרטיס שלו.
לא מדויק!
ומקומם!
אחריותכם היתה שהכרטיסים יגיעו עם שליח עד הבית- זה לא נעשה אצלנו
אחריותכם לפתוח את מרכז החלוקה בזמן- לא היה
היה פה הרבה ליקויים, חלקם קשורים אליכם וחלקם לעוד גורמים.

מרגיז לשמוע כל הזמן שמה שלא בסדר סימן שלא תחת אחריותכם.
זה לא נכון
ומחכה לפחות לשמוע
"הפרויקט הזה באמת היה גדול עלינו"
"נפיק לקחים"
"אנחנו מתנצלים בפני הציבור על הכשלים"


במקום לקחת אחריות, לסדר מענה טלפוני זמין ונורמלי- שמו אותך (אין לי מושג מה הגדרת התפקיד שלך) פה, לנסות לעזור אבל לא להודות בשום ליקוי.... ומה עם מי שאין לו גישה לפה? ומה עם מי שלא קיבל פה מענה?
 

mutagim

משתמש סופר מקצוען
מה לגבי הפעימה השלישית? מתי נכנסת לתוקף??
 

אשל חב"ד

משתמש מקצוען
מנוי פרימיום
הבעיה היא שאם אדם פונה לעירייה שלו לעדכן פרטים, וקורית תקלה, וזה לא מתעדכן במערכת שלכם, (וזו רק דוגמא)
אין לו דרך לדעת את זה
כי אתם לא עונים לטלפון.
הדבר היחיד שתוכלו לומר לו בבוא העת, זה: מאוחר מידי, לצערינו כבר לא ניתן לשנות כלום!
בכל אופן, נראה לי בסיסי ביותר, שאם אדם פעל עפ"י ההוראות שלכם, בעת שאיבד את כרטיסו,
ואתם אלו שלא חסמתם את הכרטיס למרות שפעל עפ"י ההוראות שלכם,
שתקחו על זה אחריות.
כל אדם עם יושר בסיסי, שמנהל עסק פרטי, היה לוקח אחריות על כזה מקרה.
מוסריות, קוראים לזה.
אין מצב שהעיריה עידכנה אותנו וזה לא מעודכן, עשרות עובדים יושבים לילות וימים ומתקנים עשרות אלפי שגיאות !!!!!!! שהעיריות שלחו (שהעיריות אמורות לתקן, ואנחנו עושים זאת במקומם כי אחרת המשפחה תיפסל), ואין לנו לא את כח האדם ולא את המשאבים לתת גם את השירות במוקד הטלפוני ולתת תשובות שהעיריה אמורה לתת לכם (בדיוק אלו אלפי השואלים שאת שאלותיהם אמורים להפנות לעיריה ובגלל ששם התעלמו מהם הקריסו וסתמו את המוקד הטלפוני שלנו).
באשר לאובדן, אין, לא היה ולא יהיה לנו שום אחריות על שימוש בכרטיס על ידי אחר בין אם ברשות ובין אם כתוצאה מאובדן, ההודעה על האובדן באה אך ורק כדי לתת כרטיס חילופי, אנחנו לא חברת כרטיסי אשראי ולא מבטחים מפני אובדן או גניבה.
 

קומבינה

משתמש מקצוען
איור וציור מקצועי
ההודעה על האובדן באה אך ורק כדי לתת כרטיס חילופי, אנחנו לא חברת כרטיסי אשראי ולא מבטחים מפני אובדן או גניבה.
האם דאגתם ליידע את האנשים שמתקשרים לדווח על אובדן, שעליהם לפנות גם לחב' האשראי, או שמא הם קיבלו תחושה שאם הם השאירו הודעה הכל יהיה בסדר?
(שואלת באמת, לא בציניות)
 

אשל חב"ד

משתמש מקצוען
מנוי פרימיום
לא מדויק!
ומקומם!
אחריותכם היתה שהכרטיסים יגיעו עם שליח עד הבית- זה לא נעשה אצלנו
אחריותכם לפתוח את מרכז החלוקה בזמן- לא היה
היה פה הרבה ליקויים, חלקם קשורים אליכם וחלקם לעוד גורמים.

מרגיז לשמוע כל הזמן שמה שלא בסדר סימן שלא תחת אחריותכם.
זה לא נכון
ומחכה לפחות לשמוע
"הפרויקט הזה באמת היה גדול עלינו"
"נפיק לקחים"
"אנחנו מתנצלים בפני הציבור על הכשלים"


במקום לקחת אחריות, לסדר מענה טלפוני זמין ונורמלי- שמו אותך (אין לי מושג מה הגדרת התפקיד שלך) פה, לנסות לעזור אבל לא להודות בשום ליקוי.... ומה עם מי שאין לו גישה לפה? ומה עם מי שלא קיבל פה מענה?
אנחנו לא בקטע של לקחת אחריות או לא, אין לזה משמעות.
אנחנו עמלים לתקן כל ליקוי גם את אלו שאנחנו אחראים לה וגם את אלו שמישהו אחר אחראי לה (למעט תיקונים שאסור לנו לבצע).
ודואגים שבסופו של דבר כולם יקבלו את המענק במוקדם או במאוחר.
אכן, משרד הפנים שאחראי על מתן האינפורמציה והפירסום, לא עשה זאת בצורה מיטבית, אבל ברור שמוקד טלפוני לא יכול להיות תחליף לכך.
לרשויות האחראיות על קליטת הבקשות, ועידכון הנתונים, נמאס מהפרוייקט, וכנראה גם מהזכאים.

דרך אגב תרמית של אלפי משפחות התגלתה במהלך הפרוייקט מה שגרם לחילול השם, כשהתברר שאלפי משפחות רשמו את ילדיהם הנשואים במשק ביתם (למרות שהם גרים לבד במקום אחר) כדי לקבל את ההנחה בארנונה, וכעת יש אלפי כפולים (נפשות שנמצאות גם כחלק ממשק הבית של ההורים וגם כמשפחה עצמאית).
חלק גדול מהמתלוננים הם אותם רמאים, שנפסלו כשגויים וכעת כולם עמלים לדאוג לכרטיסים שלהם.
 

פירי

משתמש סופר מקצוען
כתיבה ספרותית
דרך אגב תרמית של אלפי משפחות התגלתה במהלך הפרוייקט מה שגרם לחילול השם, כשהתברר שאלפי משפחות רשמו את ילדיהם הנשואים במשק ביתם (למרות שהם גרים לבד במקום אחר) כדי לקבל את ההנחה בארנונה, וכעת יש אלפי כפולים (נפשות שנמצאות גם כחלק ממשק הבית של ההורים וגם כמשפחה עצמאית).
הגיוני הרבה יותר שבזה אשמות העיריות שלא היה מעודכן אצלם נכון.
כמו שלא היה מעודכן אצלם הרבה ילדים/בני זוג שהיו צריכים לעדכן בעיריה ולחכות שיעבירו אליכם כנראה יש גם נשואים שלא עודכנו.
 

אשל חב"ד

משתמש מקצוען
מנוי פרימיום
האם דאגתם ליידע את האנשים שמתקשרים לדווח על אובדן, שעליהם לפנות גם לחב' האשראי, או שמא הם קיבלו תחושה שאם הם השאירו הודעה הכל יהיה בסדר?
(שואלת באמת, לא בציניות)
יתכן וזו התחושה שקיבלו מהמענה האוטומטי, בכל מקרה האחריות על האובדן והשימוש הוא על מחזיק הכרטיס בלבד
 

צחי יצחק

משתמש סופר מקצוען
עיצוב גרפי
חברה, תרגיעו.
באמת סליחה ש @אשל ירושלים היקר עוזר לכם פה.

הוא יכול להחליט שהוא מפסיק להגיב לכם ואתם תרקדו עד הירח.
יכול להיות שהשירות הטלפוני או הדיגיטאלי לוקה בחסר, אבל להתנהג כך על אדם שבא מיוזמתו לעזור לכם?!
הרי אם זה היה שירות בשכר זה לא היה בפלטפורמה מוגבלות כזו, או שהיה פרסום רב שכאן נמצא שירות הלקוחות.
 

אשל חב"ד

משתמש מקצוען
מנוי פרימיום
הגיוני הרבה יותר שבזה אשמות העיריות שלא היה מעודכן אצלם נכון.
כמו שלא היה מעודכן אצלם הרבה ילדים/בני זוג שהיו צריכים לעדכן בעיריה ולחכות שיעבירו אליכם כנראה יש גם נשואים שלא עודכנו.
בהחלט לא, מדובר על בני משפחה שלהם עצמם כבר יש כמה ילדים (מדובר על יותר מ5000 משפחות שכאלו)
 

פירי

משתמש סופר מקצוען
כתיבה ספרותית
בהחלט לא, מדובר על בני משפחה שלהם עצמם כבר יש כמה ילדים (מדובר על יותר מ5000 משפחות שכאלו)
כמו שמשפחות אחרות עם כמה ילדים לא היו מעודכנים כולם. או לא היה מעודכן אחד מבני הזוג למרות שמשלמים ארנונה כמה וכמה שנים. מה ההבדל?

וכן אצלנו כבר עבר כמעט חודש חסר כמה ימים מאז שעודכנו הפרטים במערכת של אשל ירושלים ועדיין לא נכנס הפעימה הראשונה. יש צפי למתי זה יקרה?
תודה על המענה.
 

אשל חב"ד

משתמש מקצוען
מנוי פרימיום
כמו שמשפחות אחרות עם כמה ילדים לא היו מעודכנים כולם. או לא היה מעודכן אחד מבני הזוג למרות שמשלמים ארנונה כמה וכמה שנים. מה ההבדל?

וכן אצלנו כבר עבר כמעט חודש חסר כמה ימים מאז שעודכנו הפרטים במערכת של אשל ירושלים ועדיין לא נכנס הפעימה הראשונה. יש צפי למתי זה יקרה?
תודה על המענה.
בשבוע הקרוב אנחנו מוציאים להדפסה את כל הכרטיסים של משפחות שעודכנו או תוקנו במהלך החודש האחרון, לאחר ההדפסה, הכרטיסים יופצו למשפחות.
 

פירי

משתמש סופר מקצוען
כתיבה ספרותית
בשבוע הקרוב אנחנו מוציאים להדפסה את כל הכרטיסים של משפחות שעודכנו או תוקנו במהלך החודש האחרון, לאחר ההדפסה, הכרטיסים יופצו למשפחות.
אמרתם שהכסף יוטען על הכרטיס של בן הזוג שכן קיבל כרטיס.
 

ברבור באגם

משתמש מקצוען
איור וציור מקצועי
צילום מקצועי
האם יש אפשרות לדאוג שכולם יקבלו מהר מהר לפני שהממשלה הזדונית תבטל?
 

אולי מעניין אותך גם...

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק קיט ע'

קכא עָשִׂיתִי מִשְׁפָּט וָצֶדֶק בַּל תַּנִּיחֵנִי לְעֹשְׁקָי:קכב עֲרֹב עַבְדְּךָ לְטוֹב אַל יַעַשְׁקֻנִי זֵדִים:קכג עֵינַי כָּלוּ לִישׁוּעָתֶךָ וּלְאִמְרַת צִדְקֶךָ:קכד עֲשֵׂה עִם עַבְדְּךָ כְחַסְדֶּךָ וְחֻקֶּיךָ לַמְּדֵנִי:קכה עַבְדְּךָ אָנִי הֲבִינֵנִי וְאֵדְעָה עֵדֹתֶיךָ:קכו עֵת לַעֲשׂוֹת לַיי הֵפֵרוּ תּוֹרָתֶךָ:קכז עַל כֵּן אָהַבְתִּי מִצְוֹתֶיךָ מִזָּהָב וּמִפָּז:קכח עַל כֵּן כָּל פִּקּוּדֵי כֹל יִשָּׁרְתִּי כָּל אֹרַח שֶׁקֶר שָׂנֵאתִי:
נקרא  6  פעמים

אתגר AI

חשיפה כפולה • אתגר 130

לוח מודעות

למעלה