hershy sh
עיצוב | מיתוג | פרסום
מנהל
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
עיצוב גרפי DIP
עיצוב גרפי
פרסום וקופי
ובכן, לאחר דין ודברים, משא ומתן, שקלא וטריא, הלוך ושוב, וכו' וכו'
מתכבד אני להרים בפניכם את אתגר #2 שע"י פרויקט 'המאותגרים' המחודש
של קהילת הפרסום וקופירייטינג של פורום פרוג המהולל.
רקע:
כמו רבים וטובים כאן, למדנו בשעתו בקורס קריאייטיב ופרסום,
המון תחומים שונים של ערוצי פרסום לקהלי יעד שונים ומגוונים.
משום מה, רובנו תקועים בפרינט (כך, ע"פ תחושת הבטן שלי) וזה בסדר!
הלקוחות שלנו, הם בינוניים וקטנים, שקהל היעד שלהם נמצא בעיתוני ובמגזיני סופ"ש.
אממה...
העסקים הגדולים והשווים, כן מפרסמים בערוצי מדיה אחרים, כשידורי רדיו וסרטונים,
ולהם באמת יש את משרדי הפרסום הגדולים והבינוניים, שעושים את העבודה נאמנה.
מה שקורה, שהמוח שלנו, שהשם בנה אותו מבריק ויוצר,
יש לו תכונה, שאם לא משפשפים אותו מידי פעם, מה לעשות? מחליד
לכן, חשבתי, נאתגר אתכם, במשהו פחות נפוץ, פרסום לרדיו,
על מנת, שאוטוטו, כשתגיעו לשם, תהיו יותר מוכנים
האתגר:
פרסום רדיו לפורום פרוג!
קהל היעד: דתיים וחרדים [לאו דווקא יוצרים ויוצרות, ו'איש את רעהו' יוכיח].
האתגר למצוא את האסטרטגיה הנכונה של ה'למה',
ולכתוב דקת שידור מדוייקת שתשרת את הבריף שתכתבו.
כללים:
ו... שנהיה בריאים עם הקורונה הזאת
נ.ב. כל ה'בלה בלה' ושות' בנספח כמובן.
מתכבד אני להרים בפניכם את אתגר #2 שע"י פרויקט 'המאותגרים' המחודש
של קהילת הפרסום וקופירייטינג של פורום פרוג המהולל.
רקע:
כמו רבים וטובים כאן, למדנו בשעתו בקורס קריאייטיב ופרסום,
המון תחומים שונים של ערוצי פרסום לקהלי יעד שונים ומגוונים.
משום מה, רובנו תקועים בפרינט (כך, ע"פ תחושת הבטן שלי) וזה בסדר!
הלקוחות שלנו, הם בינוניים וקטנים, שקהל היעד שלהם נמצא בעיתוני ובמגזיני סופ"ש.
אממה...
העסקים הגדולים והשווים, כן מפרסמים בערוצי מדיה אחרים, כשידורי רדיו וסרטונים,
ולהם באמת יש את משרדי הפרסום הגדולים והבינוניים, שעושים את העבודה נאמנה.
מה שקורה, שהמוח שלנו, שהשם בנה אותו מבריק ויוצר,
יש לו תכונה, שאם לא משפשפים אותו מידי פעם, מה לעשות? מחליד
לכן, חשבתי, נאתגר אתכם, במשהו פחות נפוץ, פרסום לרדיו,
על מנת, שאוטוטו, כשתגיעו לשם, תהיו יותר מוכנים
האתגר:
פרסום רדיו לפורום פרוג!
קהל היעד: דתיים וחרדים [לאו דווקא יוצרים ויוצרות, ו'איש את רעהו' יוכיח].
האתגר למצוא את האסטרטגיה הנכונה של ה'למה',
ולכתוב דקת שידור מדוייקת שתשרת את הבריף שתכתבו.
כללים:
- את המילים המקוריינות לכתוב בבולד, את מילות ההסבר וההכוונה לכתוב רגיל.
- יש להסביר בכמה מילים את הבריף שהגעתם לזה, ואת הקונספט הכללי.
- אפשר להיתפס לקהל יעד ספיציפי. [לדוג' מעצבים גרפיים חסידיים או בונות אתרים מהמגזר הדתי לאומי, או זו"צ מערי הפריפריה]
- סיום האתגר אי"ה, ביום ראשון פרשת תזו"מ, כ"ה ניסן תש"פ.
ו... שנהיה בריאים עם הקורונה הזאת
נ.ב. כל ה'בלה בלה' ושות' בנספח כמובן.
נערך לאחרונה ב: