זה לא נכוןלדוגמא 3-חדרים 5500 ש"ח 4-חדרים 7000 ש"ח
מה אינטרס שלך להמציא את זה?
זה לא נכוןלדוגמא 3-חדרים 5500 ש"ח 4-חדרים 7000 ש"ח
הר יונה יש עלויות פיתוח גבוהות כי זה הררי.הדירות שם יקרות באופן לא פורפציאונלי רק בגלל שזה ריכוזים חרדיים.
בית שמש זה דוגמא ממש לא נכונה.בעל העלון ( גילוי נאות לא קראתי עקבתי באשכול ) מנסה לאמר שכל המקומות הללו כולל בית שמש גם היו פעם מעורבות עד שלאט לאט התחרדו.
הוא מציע לאנשים פתרון זול, למקום שבעתיד גם ככל הנראה ייתחרד מאד, ופלוס ענק של קרבה למרכז.
לא רואה במה זה שונה ממקומות אחרים שהיו בעבר חילוניים והתחרדו.
ולכן הוא מצדיק את עצמו שאין ברירה אחרת.
מה שאתה עושה זה דמוגגיה ותעמולה. אתה חושב שאם תגיד אלף פעם שאמרו "שאין ברירה" אז זה יהפוך לאמת? מסבירים לך אלף פעם - לא אמרו שאין ברירה לגבי שום מקום ספציפי בפריפריה, ולא לגבי שום בן אדם ספציפי. אמרו שבמבט כולל ורחב אין שום ברירה מאשר להקים קהילות בעוד מקומות, כי אין מקום לכולם. וחשוב שבכזה מקום עם מעלות שכאלו וקרבה למרכז, יהיו גם אזורים חרדיים. כזה קשה לך להבין את הדבר הפשוט הזה? למה אתה נלחם בכל מחיר לא להבין את זה? - אני כבר מתחיל לחשוד מה המניעים שלך... (ושוב, רק חושד, לא קובע עליך כלום..)שזה נקרא שאין ברירה.
זהו. יצא המרצע מן השק. אתה באמת מרגיש שמשכנעים אותך. אף אחד לא בא לשכנע אותך, ואף אחד לא בא לחייב אותך. אומרים דברים נכונים לכשעצמם בלי קשר אליך. כתבתי מפורש שאני לא מדבר באופן פרטני אז אתה מתווכח איתי על מה שאני כותב ואומר שאתה מדבר באופן פרטני? גם מה שכתוב בעלון לא כתוב באופן פרטני.אני כן מדבר באופן פרטני. הרי בסופו של דבר אתה בא לשכנע אדם בודד לעבור לחריש.
ממישהו שעכשיו מחפש שם דירהזה לא נכון
מה אינטרס שלך להמציא את זה?
אתה לא מנהל איתי ויכוח ראוי. אני עונה לך על כסיף ותילה, ואז אתה קופץ לי לבית שמש תוך כדי שאתה עונה את התשובה לעצמך שזה לא בהכרח מקום חרדי. בקיצור, לא נראה לי שאתה אי פעם תסיים את הויכוח הזה. כי עונים לך מפה, אתה בורח למקום אחר, תוקעים אותך גם שם, אתה עובר לנושא שלישי...אני גר בבית שמש ואני רואה במו עיני את רמה ה'2 עם כ3000 דירות נבנית בימים אלו 80% מהדירות בהנחה. מי שנכנס להגרלות שנתיים אמור לזכות (לא בהכרח במקום חרדי) ומשם אפשר להתקדם.
וכפול זמן נסיעה מהמרכז!!!אגב היום היה בשבועון חריש מודעה על דירת 4 חדרים ב1.340.000 זה מחירים שלא היו וגם לא יחזרו
מחיר שיווק בפרויקט נוף פוריה בטבריה לשם השואה עכשיו ל3 חדרים מתחיל מ1.350.000 ולפחות 3 שנים בניה ולפני מדד .
זה מחירים ששוה לתפוס בשתי ידים.
אין לי מושג בן כמה אתה. אבל בכמה תגובות שלך כתבת דברים שאין לך מושג בהם. ונראה אתה צריך לבדוק עם מבוגרים ממך איך נהיו ערים ''חרדיות''.יש כמה וכמה ערים ושכונות חרדיות צפת, רכסים, עמנואל, הר יונה, נוף כנרת פוריה, מעלה עמוס, נחליאל אולי עוד.
כתוב בעלון שאין ברירה אלא ללכת לערים מעורבות ותם עידן הערים החרדיות וכו'אמרו שבמבט כולל ורחב אין שום ברירה מאשר להקים קהילות בעוד מקומות,
העלון לא בא לשכנע את המתעניין הבודד לבוא ולגור בחריש? אז מה הוא כן בא להגיד? סתם באופן כללי למקבלי ההחלטות?גם מה שכתוב בעלון לא כתוב באופן פרטני.
כי יש כמה רובדים.אתה לא מנהל איתי ויכוח ראוי. אני עונה לך על כסיף ותילה, ואז אתה קופץ לי לבית שמש תוך כדי שאתה עונה את התשובה לעצמך שזה לא בהכרח מקום חרדי. בקיצור, לא נראה לי שאתה אי פעם תסיים את הויכוח הזה. כי עונים לך מפה, אתה בורח למקום אחר, תוקעים אותך גם שם, אתה עובר לנושא שלישי...
אם מעניין אותך לגבי המצב האישי אז כך.ואני רואה שצדקתי שאתה גר בעיר חרדית שהעלויות בה נהפכו למטורפות... לא יודע אם זה המצב האישי שלך, אבל סביר להניח שאם היית שם מבסוט על הגג, לא היה לך הרבה זמן לנהל ויכוחים בכאלו אמוציות ואמביציה, על נושאים שלא קשורים כלל לבית שמש... נראה שהנושא פה קשור אליך באיזושהי צורה מלבד הרצון הטהור "שלא יטעו את הציבור" שהביא אותך עד לאשכול של חריש... זה יושב לך על איזה משהו הרבה יותר עמוק...
מעניין כי באשכול של נוף כנרת פוריה כתבומחיר שיווק בפרויקט נוף פוריה בטבריה לשם השואה עכשיו ל3 חדרים מתחיל מ1.350.000 ולפחות 3 שנים בניה ולפני מדד .
מתחיל ממיליון מאה .
מוזר.מעניין כי באשכול של נוף כנרת פוריה כתבו
לא מכיר מספיק את אשדוד. אבל להבנתי יש את רובע ז' שתמיד היה חרדי, וגם רובע ג' וח' הסמוכות יש בהם הרבה חרדים.אשדוד שנתת כדוגמא כדאי תשאל את ההורים שלך או דור אחד קודם איך נהיו רובעים חרדיים שם. בשנים הראשונות הם ממש לא גרו בשכונות חרדיות כי לא היו כאלו.
רכסים היה את ישיבת כפר חסידים שלפי המכלול הבחורים נרשמו כתושבי המקום.רכסים גם היתה עיר מעורבת עד שהתחרדה.
כשהקימו את עמנואל היו הרבה מקומות חרדיים זולים ולכן מי שהלך לעמנואל המטרה הייתה "להתגרות באומות" (עובדה שביתר ומו"ע זה כן בסדר למרות שהם מעבר לקו הירוק). היום אף אחד לא הולך לעמנואל כדי להתגרות באומות. אפילו הרב שרגא שטיינמן הגיע לעמנואל. נכון אין שם הרבה ליטאים אבל אם ישקיעו בשיווק אולי אפשר להקים קהילה ליטאית גדולה באיזורים החדשים.אתה חוזר שוב ושוב על עמנואל. תבדוק מה היתה דעת הרב שך על מגורים מעבר לקו הירוק ולמה עמנואל לא הצליחה כ''כ הרבה שנים. וכן גם מה סוג האוכלוסיה שם היום מבחינת קהילה ליטאית.
אסור לצאת לחו"ל. טבריה לא כ"כ רחוקה. אפשר להגיע מטבריה לירושלים תוך שעה וחצי.הר יונה וטבריה כ''כ רחוקות שזה ממש לא רלוונטי .אולי עדיף לעבור לליקווד גם שם זה קהילה חרדית.
מטבריה לירושלים אפשר תוך שעה וחצי, אבל כשאמרו לך מכרמיאל לירושלים פחות משעה (מי שאמר לך אם היה כזה שקרן) וגילית שזה ארבע שעות (בתח"צ בפקקים בצהריים בלג בעומר אולי) זעמת.אסור לצאת לחו"ל. טבריה לא כ"כ רחוקה. אפשר להגיע מטבריה לירושלים תוך שעה וחצי
?מטבריה לירושלים אפשר תוך שעה וחצי
אין לי מושג אני דיברתי עכשיו עם משווק שסגר שם פרויקט לחסידות גדולה וזה המחיר שהוא אמר לי אם יש לך נתונים אחרים מידיעה אשמח לשמוע.מעניין כי באשכול של נוף כנרת פוריה כתבו
לוח לימודים
מסלולי לימוד שאפשר לההצטרף
אליהם ממש עכשיו:
18.11
י"ז חשוון
וובינר מרתק!
המדריך (הלא שלם) לסטוריטלינג
הרצאה ייחודית עם ירון פרל ממשרד הפרסום מקאן, על עולם הסטוריטלינג. מספרי סיפורים נולדים ככה או שאפשר ללמוד את זה? מה הופך סיפור אחד ל״תעירו אותי כשזה מסתיים״ ואחר ל״ספרו לי את זה שוב!״, והקשר לעולם הקריאייטיב.
הכניסה חופשית!
19.11
י"ח חשוון
פתיחת
קורס בינה מלאכותית - חדשנות ב AI
קורס מקוצר
19.11
י"ח חשוון
אירוע שיתופים ייחודי
בוטים מספרים על עצמם
בואו לשמוע בוגרים מובילים שלנו משתפים אתהסיפור מאחורי הבוטים הייחודיים שהם פיתחו.הצצה מרתקת לעולמות האוטומציה, החדשנות והפתרונות החכמים,עם הזדמנות ללמוד איך גם אתם יכולים לקחת חלק במהפכה הטכנולוגית.
הכניסה חופשית!
25.11
כ"ד
פתיחת
קורס פרסום קופי+
מלגות גבוהות!
27.11
כ"ו חשוון
פתיחת
קורס פיתוח בוטים ואוטומציות עסקיות
מלגות גבוהות!
27.11
כ"ו חשוון
פתיחת
קורס עיצוב גרפי ודיגיטל - בסילבוס חדש ומטורף!
מלגות גבוהות!
תהילים פרק קכג
א שִׁיר הַמַּעֲלוֹת אֵלֶיךָ נָשָׂאתִי אֶת עֵינַי הַיֹּשְׁבִי בַּשָּׁמָיִם:ב הִנֵּה כְעֵינֵי עֲבָדִים אֶל יַד אֲדוֹנֵיהֶם כְּעֵינֵי שִׁפְחָה אֶל יַד גְּבִרְתָּהּ כֵּן עֵינֵינוּ אֶל יי אֱלֹהֵינוּ עַד שֶׁיְּחָנֵּנוּ:ג חָנֵּנוּ יי חָנֵּנוּ כִּי רַב שָׂבַעְנוּ בוּז:ד רַבַּת שָׂבְעָה לָּהּ נַפְשֵׁנוּ הַלַּעַג הַשַּׁאֲנַנִּים הַבּוּז לִגְאֵיוֹנִים: