כללי הדבקה לתוך שכבה קיימת בפוטושופ

ישיר333

משתמש פעיל
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
עיצוב גרפי
שלום לכולם,
שאלה אולי בסיסית או מגוחכת אבל נתקעתי עם זה:
אני רוצה להעתיק תמונה לתוך שכבה קיימת בפוטושופ, כלומר למשל אני מעתיק משהו מאילוסטרייטור ואני רוצה להוסיפו לשכבה קיימת בפוטושופ, כשאני עושה CTRL V הוא מוסיף את האובייקט כשכבה נוספת (הדבר בעייתי בשבילי כי הקובץ מקושר לתוכנת character animator ושם השכבות מוגדרות בדיוק וכל שינוי מאבד את ההגדרות.

בקיצור - איך מדביקים לתוך שכבה קיימת בלי שתתווסף שכבה חדשה??
 

keewee

משתמש מקצוען
עיצוב גרפי
הדמיות בתלת מימד
צריך לבחור את 2 השכבות שרוצים למזג ולעשות control+e
 

ישיר333

משתמש פעיל
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
עיצוב גרפי
כן אבל בכוונה הדגשתי שאני רוצה להכניס משהו לתוך שכבה קיימת בלי לאחד שכבות. כמו שאפשר לצייר בתוך שכבה, רק להוסיף מהלוח... כל שינוי בשכבות עשה לי בעיות בקישור לתוכנה הנ"ל
 

אולי מעניין אותך גם...

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק קלז

א עַל נַהֲרוֹת בָּבֶל שָׁם יָשַׁבְנוּ גַּם בָּכִינוּ בְּזָכְרֵנוּ אֶת צִיּוֹן:ב עַל עֲרָבִים בְּתוֹכָהּ תָּלִינוּ כִּנֹּרוֹתֵינוּ:ג כִּי שָׁם שְׁאֵלוּנוּ שׁוֹבֵינוּ דִּבְרֵי שִׁיר וְתוֹלָלֵינוּ שִׂמְחָה שִׁירוּ לָנוּ מִשִּׁיר צִיּוֹן:ד אֵיךְ נָשִׁיר אֶת שִׁיר יְהוָה עַל אַדְמַת נֵכָר:ה אִם אֶשְׁכָּחֵךְ יְרוּשָׁלִָם תִּשְׁכַּח יְמִינִי:ו תִּדְבַּק לְשׁוֹנִי לְחִכִּי אִם לֹא אֶזְכְּרֵכִי אִם לֹא אַעֲלֶה אֶת יְרוּשָׁלִַם עַל רֹאשׁ שִׂמְחָתִי:ז זְכֹר יְהוָה לִבְנֵי אֱדוֹם אֵת יוֹם יְרוּשָׁלִָם הָאֹמְרִים עָרוּ עָרוּ עַד הַיְסוֹד בָּהּ:ח בַּת בָּבֶל הַשְּׁדוּדָה אַשְׁרֵי שֶׁיְשַׁלֶּם לָךְ אֶת גְּמוּלֵךְ שֶׁגָּמַלְתְּ לָנוּ:ט אַשְׁרֵי שֶׁיֹּאחֵז וְנִפֵּץ אֶת עֹלָלַיִךְ אֶל הַסָּלַע:
נקרא  11  פעמים

לוח מודעות

למעלה