מחיר למשתכן הגרלות מחיר למשתכן

אחד מאנ"ש

משתמש צעיר

נמנעת מזוגות חרדים הגישה להגרלות 'מחיר למשתכן'....​

השרים אלקין וליברמן החליטו להצר עוד את צעדיהם של החרדים וכעת הם מתמקדים בזוגות המאורסים שמעתה לא יוכלו להירשם להגרלת "מחיר למשתכן" בעוד בני זוג ערבים בעלי סטטוס דומה, יוכלו להירשם להגרלה על דירה בהנחה ,
בכוונה תחילה, שר האוצר אביגדור ליברמן ושר השיכון זאב אלקין החליטו בימים האחרונים למנוע מחרדים לגשת להגרלות המחיר למשתכן, על ידי הגבלת הגישה להגרלה לזוגות מאורסים, שינוי שיגביל בעיקר זוגות חרדים אך לא רק, בעוד ערבים, שבאופן מסורתי תקופת האירוסים שלהם ארוכה משנה, יוכלו להמשיך להצטרף להגרלה ללא הגבלה.

עד כה זוגות מאורסים היו יכולים לגשת להגרלות המחיר למשתכן כבר ברגע שפתחו תיק נישואים ברבנות הראשית, שלושה חודשים קודם החתונה, כך יכלו להתחיל את חייהם בראש שקט עם דירה בידיהם במחיר מופחת.

היום הגיע מסמך המעיד על ההחלטה שקיבלו השבוע השרים אלקין וליברמן, כי מעתה רק זוגות שרשומים כבר כנשואים יוכלו להירשם להגרלות. "החל מתאריך זה, לא ניתן לאשר לזכאים שלא רשומים כנשואים להירשם לזכאות", נכתב בהחלטה המתפרסמת כאן לראשונה.

ההחלטה מתקבלת בתדהמה בקרב אנשי הציבור החרדי שזועמים על האפליה הבוטה, במסגרתה יוכלו בני זוג ערבים מאורסים להירשם להגרלה, אך חרדים במצב דומה לא יוכלו להירשם, דבר המעיד על אפליה ברורה ומכוונת נגד האוכלוסייה החרדית.

מצוקת הדיור בישראל גוברת מיום ליום, ובציבור החרדי על אחת כמה וכמה המצוקה גדולה יותר, בשל הצורך של החרדים להתגורר בסביבה חרדית. אם לא מספיק שהממשלה נמנעת עד כה מלסייע לחרדי, כעת המאבק בציבור עולה שלב כשליברמן תוקע מקלות בגלגלים של הזוגות הצעירים שכמהים לקורת גג.
מישהו יודע מה עם זה (כי באלונים לא מסכימים לעשות תעודת זכות למאורסים -לא ערבים)
 

זהו שמי!

משתמש סופר מקצוען
צילום מקצועי
יש הגרלה בחודש יולי?
וא"כ משמעותית או כמו יוני שהיה על דירות בודדות?
 

חלב מוקצף

משתמש סופר מקצוען
עיצוב גרפי
צילום מקצועי
הדמיות בתלת מימד
עריכה והפקת סרטים
D I G I T A L
יש הגרלה בחודש יולי?
וא"כ משמעותית או כמו יוני שהיה על דירות בודדות?
אמורה להיות הגרלה משמעותית מאוד
היא תיפתח ב-3 ביולי
על 5000 דירות! מתוכן 450 דירות בבית שמש החרדית רמה ד!!!!!!
 

ראובן שפירא

משתמש פעיל
יש כאלו שמצהירים שהם נשואים עוד לפני הנישואין האמיתיים, [זה קצת מסובך כי צריך עדים ואישור של המסדר קידושין, אך עם קצת רצון טוב כל המעטפת מושלמת], ידוע למישהו על בעיה מהותית בזה? [חוץ מהחוק כמובן!]
 

תמר ברנשטיין

מאסטרית בעיצוב
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
עיצוב גרפי
צילום מקצועי

אולי מעניין אותך גם...

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק קיב

א הַלְלוּיָהּ אַשְׁרֵי אִישׁ יָרֵא אֶת יי בְּמִצְוֹתָיו חָפֵץ מְאֹד:ב גִּבּוֹר בָּאָרֶץ יִהְיֶה זַרְעוֹ דּוֹר יְשָׁרִים יְבֹרָךְ:ג הוֹן וָעֹשֶׁר בְּבֵיתוֹ וְצִדְקָתוֹ עֹמֶדֶת לָעַד:ד זָרַח בַּחֹשֶׁךְ אוֹר לַיְשָׁרִים חַנּוּן וְרַחוּם וְצַדִּיק:ה טוֹב אִישׁ חוֹנֵן וּמַלְוֶה יְכַלְכֵּל דְּבָרָיו בְּמִשְׁפָּט:ו כִּי לְעוֹלָם לֹא יִמּוֹט לְזֵכֶר עוֹלָם יִהְיֶה צַדִּיק:ז מִשְּׁמוּעָה רָעָה לֹא יִירָא נָכוֹן לִבּוֹ בָּטֻחַ בַּיהוָה:ח סָמוּךְ לִבּוֹ לֹא יִירָא עַד אֲשֶׁר יִרְאֶה בְצָרָיו:ט פִּזַּר נָתַן לָאֶבְיוֹנִים צִדְקָתוֹ עֹמֶדֶת לָעַד קַרְנוֹ תָּרוּם בְּכָבוֹד:י רָשָׁע יִרְאֶה וְכָעָס שִׁנָּיו יַחֲרֹק וְנָמָס תַּאֲוַת רְשָׁעִים תֹּאבֵד:
נקרא  12  פעמים

אתגר AI

דף חדש • אתגר 121

לוח מודעות

למעלה