מחיר למשתכן הגרלות מחיר למשתכן

בְּמוֹצָאֵי מְנוּחָה ... תַּרְאֵם נִסֶּיךָ עוֹשֶׂה גְדוֹלוֹת ... לִשְׁמֹעַ אֶל הָרִנָּה וְאֶל הַתְּפִלָּה

מִזְמוֹר לְתוֹדָה הָרִיעוּ לַיי כָּל הָאָרֶץ: עִבְדוּ אֶת יי בְּשִׂמְחָה בֹּאוּ לְפָנָיו בִּרְנָנָה: דְּעוּ כִּי יי הוּא אֱלֹהִים הוּא עָשָׂנוּ (ולא) וְלוֹ אֲנַחְנוּ עַמּוֹ וְצֹאן מַרְעִיתוֹ: בֹּאוּ שְׁעָרָיו בְּתוֹדָה חֲצֵרֹתָיו בִּתְהִלָּה הוֹדוּ לוֹ בָּרְכוּ שְׁמוֹ: כִּי טוֹב יְהוָֹה לְעוֹלָם חַסְדּוֹ וְעַד דֹּר וָדֹר אֱמוּנָתוֹ:

עבד ה

משתמש צעיר
יש טבלאות מסודרות כמו של טל זכריה וכדו'
עם המחירים הצפויים לדירות המוגרלות לעומת השוק החופשי?
 

בית שמשניק

משתמש סופר מקצוען
תודה רבה!
זה בעצם אומר שכדאי להשתתף ברחובות כעיר השלישית אחרי שנרשמנו לקרית גת ורכסים?
(אם אנחנו בני מקום ברחובות כמובן.)
לא כעיר שלישית אלא כעיר ראשונה.
הסיכויים לבני מקום ברחובות גבוהים מהסיכויים לחיצונים בקרית גת ורכסים, והרווח שם לא פחות גבוה, כך שבשבילכם היא אולי מומלצת אפילו יותר מקרית גת ורכסים...
 

עבד ה

משתמש צעיר
מרדכי הלפרין בפרסום ראשון! לאחר 3 שנים של עיכובים - בתום מרתון של פגישות ודיונים מקצועיים שקיים ראש העיר אלעד יהודה בוטבול מול משרד השיכון, מנהל התכנון והועדה המחוזית בשבועיים האחרונים - היום התקבלה ההחלטה לאשר היתרי בנייה ל- 5,000 יח״ד של הסכם הגג בעיר החדשה, מדובר בהחלטה דרמטית והישג אדיר לראש העיר בוטבול ולעיר אלעד.
 

יב כסליו

משתמש פעיל
מנוי פרימיום
אם הוא היה כותב שזה בגלל כיווני אויר וכדומה מילא ,אבל בגלל איכות בניה ירודה קצת מופרך הרי הם מוכרים גם דירות באותו בניין בשוק החופשי לא יכול להיות שכל דירה בנויה בסטנדרט אחר!
 

ה. שלמה

משתמש סופר מקצוען
מנוי פרימיום
זה מענק לכל דבר, אבל זה ניתן כהלוואה עד סוף תקופת ההתחייבות שלא למכור את הדירה. מי שעומד בתנאים ולא מוכר - הכסף נשאר אצלו.
מי שלא עומד בתנאים, מפסיד רק את המענק????
 

עושה שליחות

משתמש צעיר
למה יש פער בין המחירים למטר של הדירות ברחובות?
קבוצה אחת עולה 15000 שח ואחת 20,000.
מישהו יודע?
 

יב כסליו

משתמש פעיל
מנוי פרימיום
נא לברר אצל אנשים שכבר הוציאו/יועצי משכנתאות אחרים, ולכתוב כאן מה מסקנתכם, חבל שאנשים יטעו על בסיס פרשנות מוטעית לציטוטים.
אני אומר את זה מכיון שהייתי לאחרונה עם זוכה בדירה בהנחה במעמד החתימת חוזה, וכשניסינו להבין עם העו"ד והצוות מצד הקבלן ,הם טענו שזה לא משלים להון העצמי אלא נכנס לתיק הכולל של המשכנתא ,ומפחית את הסכום,זה באמת היה לי מוזר כי היועץ משכנתא טען אחרת ,שזה כן מצטרף להון העצמי ,אבל הם התעקשו על כך שהם צודקים,
 

יב כסליו

משתמש פעיל
מנוי פרימיום
@בית שמשניק, בהגרלה הקודמת בקרית גת סיכויי הזכיה לבני מקום הסתיימו ב 60% ,יש לך דרך להעריך בכמה זה יסתיים הפעם(גם אם לא תן הימור...........
 

אולי מעניין אותך גם...

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


קהילת פרוג מודה לקב"ה יחד עם כלל ישראל על חיסולו של רב המרצחים מלבנון

בְּמוֹצָאֵי מְנוּחָה ... תַּרְאֵם נִסֶּיךָ עוֹשֶׂה גְדוֹלוֹת ... לִשְׁמֹעַ אֶל הָרִנָּה וְאֶל הַתְּפִלָּה

א מִזְמוֹר לְתוֹדָה הָרִיעוּ לַיי כָּל הָאָרֶץ:ב עִבְדוּ אֶת יי בְּשִׂמְחָה בֹּאוּ לְפָנָיו בִּרְנָנָה:ג דְּעוּ כִּי יי הוּא אֱלֹהִים הוּא עָשָׂנוּ (ולא) וְלוֹ אֲנַחְנוּ עַמּוֹ וְצֹאן מַרְעִיתוֹ:ד בֹּאוּ שְׁעָרָיו בְּתוֹדָה חֲצֵרֹתָיו בִּתְהִלָּה הוֹדוּ לוֹ בָּרְכוּ שְׁמוֹ:ה כִּי טוֹב יְהוָֹה לְעוֹלָם חַסְדּוֹ וְעַד דֹּר וָדֹר אֱמוּנָתוֹ:
נקרא  11  פעמים

אתגר AI

תחל שנה וברכותיה • אתגר 117

לוח מודעות

למעלה