היא בהחלט כן עמותה, ונחשבת לעמותה.החברה לא נחשבת עמותה כי הרווחים לא מחולקים לציבור אלא מצטברים בעמותה.
מכיוון שהתורמים לעמותה זכאים להטבה- הלוואה גדולה עמותה זו לא קיבלה אישור לפטור ממס לפי סעיף 46.
היא בהחלט כן עמותה, ונחשבת לעמותה.החברה לא נחשבת עמותה כי הרווחים לא מחולקים לציבור אלא מצטברים בעמותה.
בעסק- ככל שהעסק מרוויח יותר רווחיו של בעל העסק גדולים יותר.מה לא נכון?
כשקנית מיד שרה מוצר רפואי הם אמרו לך שזה גמח? הם מכרו לך במחיר זול מהשוק.
גמח זה הלוואה ללא רווח.
מוצר שעולה 1000 ש"ח
אם את מקבלת אותו בהלוואה עם תרומה צנועה של 20-50 ש"ח לכיסוי ההוצאות- זה גמח
אם את מקבלת מוצר שעולה 1000 במחיר 800 בתשלומים זה נקרא עסק.
אם את מקבלת מוצר שעולה 1000 בהלוואה בתשלומים שמתוכם 200 מענק- תשפטו אתם אם זה כמו הראשון או השיני.
שתיהם הרויחו אותו דבר. שתיהם משתמשים ברווחים כדי לקנות עוד מוצרים ולהרויח עוד, ולהקל עוד על התשלומים.
אם קונים מוצר במחיר מסובסד והכסף משמש לקניית מוצרים נוספים ומכירתם במחיר מסובסד- ולא משמש להגדלת הכנסותיו של המנהל זה בהחלט גמ"ח!אם את מקבלת מוצר שעולה 1000 במחיר 800 בתשלומים זה נקרא עסק.
אם את מקבלת מוצר שעולה 1000 בהלוואה בתשלומים שמתוכם 200 מענק- תשפטו אתם אם זה כמו הראשון או השיני.
אז גם אני הולכת לספסד את הציבור היקר במוצר שלי בהנחה שאני עושה. אנא תרמו בעיו יפה והכסף לא יכנס לכיסי אלא למכור- לספסד לעוד אנשים.והכסף משמש לקניית מוצרים נוספים ומכירתם במחיר מסובסד
אם באמת נדע שאת לא מרוויחה דבר מלבד משכורת מינימלית כשכירה, וכל הרווחים שיכנסו לעסק יוקדשו אך ורק להנחות הולכות וגדלות, וזה יהיה בגיבוי של רבנים ורו"ח - את בהחלט גמ"ח.כמה תמימות.
כשבעל עסק מוכר מוצר במקום ב1000 ב800 ועדיין נשאר לו רווח ביד של 300 ש"ח
בציבור הכללי יקראו לזה: סוף עונה, שבירת שוק, מחירים זולים במיוחד.
אצלינו קונים את הציבור במילה גמח, סיפסוד כי 200 שקל הוא סיפסד מהרווחים שלו.
אז גם אני הולכת לספסד את הציבור היקר במוצר שלי בהנחה שאני עושה. אנא תרמו בעיו יפה והכסף לא יכנס לכיסי אלא למכור- לספסד לעוד אנשים.
טוב, חלאס!
נכנעתי!
אני קוראת מכאן לציבור הקדוש לתרום בעין יפה לגמח המרכזי שמספסד לנו הלוואת בריבית יותר נמוכה מהשוק.
אה, וגם עוד רווח שבגלל המילה גמח הוא יכול לפרסם כאן חופשי באתר מה שאני למרות הנחה שאני נותנת כסיפסוד לא יכולה לעשות.
כמה תמימות.
כשבעל עסק מוכר מוצר במקום ב1000 ב800 ועדיין נשאר לו רווח ביד של 300 ש"ח
בציבור הכללי יקראו לזה: סוף עונה, שבירת שוק, מחירים זולים במיוחד.
אצלינו קונים את הציבור במילה גמח, סיפסוד כי 200 שקל הוא סיפסד מהרווחים שלו.
אז גם אני הולכת לספסד את הציבור היקר במוצר שלי בהנחה שאני עושה. אנא תרמו בעיו יפה והכסף לא יכנס לכיסי אלא למכור- לספסד לעוד אנשים.
טוב, חלאס!
נכנעתי!
אני קוראת מכאן לציבור הקדוש לתרום בעין יפה לגמח המרכזי שמספסד לנו הלוואת בריבית יותר נמוכה מהשוק.
אה, וגם עוד רווח שבגלל המילה גמח הוא יכול לפרסם כאן חופשי באתר מה שאני למרות הנחה שאני נותנת כסיפסוד לא יכולה לעשות.
אין להם אישור עמותה!
*הגמ"ח המרכזי הוא הגמ"ח היחיד בארץ שנפתח כעמותה מהיום הראשון שלו ומנהל ספרים מסודרים.
חלק מהכסף שאני מרויחה( תורמים לי) הולך למשכורת עבורי ועבור שאר העובדות שלי.
*בגמ"ח המרכזי אין אדם שיושב למעלה וגורף רווחים אלא הכל נשאר לטובת הציבור, יוכיחו זאת 40,000 משפחות חברי הגמ"ח.
אין להם אישור עמותה!
בהחלט גם אני גמח!
חלק מהכסף שאני מרויחה( תורמים לי) הולך למשכורת עבורי ועבור שאר העובדות שלי.
השאר לביסוס העסק שיהיה לו הון עצמי (הלואי 6 מליון)
לוח לימודים
מסלולי לימוד שאפשר לההצטרף
אליהם ממש עכשיו:
18.11
י"ז חשוון
וובינר מרתק!
המדריך (הלא שלם) לסטוריטלינג
הרצאה ייחודית עם ירון פרל ממשרד הפרסום מקאן, על עולם הסטוריטלינג. מספרי סיפורים נולדים ככה או שאפשר ללמוד את זה? מה הופך סיפור אחד ל״תעירו אותי כשזה מסתיים״ ואחר ל״ספרו לי את זה שוב!״, והקשר לעולם הקריאייטיב.
הכניסה חופשית!
19.11
י"ח חשוון
פתיחת
קורס בינה מלאכותית - חדשנות ב AI
קורס מקוצר
19.11
י"ח חשוון
אירוע שיתופים ייחודי
בוטים מספרים על עצמם
בואו לשמוע בוגרים מובילים שלנו משתפים אתהסיפור מאחורי הבוטים הייחודיים שהם פיתחו.הצצה מרתקת לעולמות האוטומציה, החדשנות והפתרונות החכמים,עם הזדמנות ללמוד איך גם אתם יכולים לקחת חלק במהפכה הטכנולוגית.
הכניסה חופשית!
25.11
כ"ד
פתיחת
קורס פרסום קופי+
מלגות גבוהות!
27.11
כ"ו חשוון
פתיחת
קורס פיתוח בוטים ואוטומציות עסקיות
מלגות גבוהות!
27.11
כ"ו חשוון
פתיחת
קורס עיצוב גרפי ודיגיטל - בסילבוס חדש ומטורף!
מלגות גבוהות!
תהילים פרק קכג
א שִׁיר הַמַּעֲלוֹת אֵלֶיךָ נָשָׂאתִי אֶת עֵינַי הַיֹּשְׁבִי בַּשָּׁמָיִם:ב הִנֵּה כְעֵינֵי עֲבָדִים אֶל יַד אֲדוֹנֵיהֶם כְּעֵינֵי שִׁפְחָה אֶל יַד גְּבִרְתָּהּ כֵּן עֵינֵינוּ אֶל יי אֱלֹהֵינוּ עַד שֶׁיְּחָנֵּנוּ:ג חָנֵּנוּ יי חָנֵּנוּ כִּי רַב שָׂבַעְנוּ בוּז:ד רַבַּת שָׂבְעָה לָּהּ נַפְשֵׁנוּ הַלַּעַג הַשַּׁאֲנַנִּים הַבּוּז לִגְאֵיוֹנִים: