גיבוי אוטומטי וסנכרון און ליין 5.5 ג'יגה חינם!

גרף

משתמש מקצוען
מנוי פרימיום
עימוד ספרים
אני משתמש ב - sugarsync כבר תקופה ארוכה ומאוד מאוד מרוצה. זה כבר הציל לי קבצים וספריות שלמות שנמחקו בטעות.

הרעיון העיקרי שהוא מגבה און ליין אוטומטית כל הזמן את הספריות שהגדרת לו לגבות, + המון אפשרויות של סנכרון בין מחשבים, שיתוף קבצים או תיקיות ועוד.

מי שעובד גם מהבית וגם ממקום אחר, יכול להמשיך לעבוד בבית על אותה עבודה, התוכנה כבר תדאג לסנכרן בין המחשבים כל הזמן. תמיד יהיה לכם את הקובץ המעודכן, גם אם עבדתם עליו אתמול בעבודה וכדומה...
בנוסף, ולמניעת נזק, הוא שומר מכל קובץ 5 גירסאות אחרונות!
אם מחקתם במחשב קובץ מסויים, אז הקובץ נמחק גם באתר, אבל! באתר הוא יישאר ב''סל המיחזור'' ותוכלו לשחזר אותו, משא"כ אם רוקנתם את סל המיחזור אצלכם במחשב אין אפשרויות שיחזור (באתר הוא יישאר מגובה!).

העדיפות על ''דרופבוקס'' היא בכמה תחומים ובמיוחד 2 דברים: א. הגודל! 5.5 GB וב. אין צורך לשמור בספריה מיוחדת. אתם מסמנים לו ספריות פעילות לגיבוי/סנכרון והוא מגבה משם.
לדוגמא: אם אני עובד כרגע על עיצוב כריכה לספר ''שלום ושלווה'', אני מסמן בתוכנה לגבות את הספריה 'שלום ושלווה', והספריה הזאת תגובה כל הזמן און ליין. יש גם אפשרות לגבות חד פעמי ושלא ימשיך לסנכרן. אני יכול גם לתת לינק ללקוח לגשת לקובץ ולראות או להוריד (עד 25 מ"ב בחינם ולמנויים עד 2 ג"ב).

אפשר לגשת לאתר מכל מקום בעולם ולהוריד/לפתוח את הקבצים שלכם!

הכמות גם משמעותית - 5.5 ג"ב (למצטרפים דרך הלינק להלן), ועל כל חבר שאתה מצרף, אתה מקבל עוד 10% עד שתגיע ל10 ג"ב - בחינם!

אפשר גם בתשלום קטן - 5$ לחודש, מקבלים 30 ג"ב!

אשמח באם תתחברו לשירות באמצעות הקישור הזה וכך ארויח עוד כ500 מ"ב ומי שיצטרף דרך הקישור הזה גם יקבל בונוס של 500 מ"ב (5.5 ג"ב בס"ה).

מומלץ מאוד...

בהמשך אעלה בעז"ה קובץ הסבר (מתורגם ע"י גוגל...).
 

אולי מעניין אותך גם...

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק קלז

א עַל נַהֲרוֹת בָּבֶל שָׁם יָשַׁבְנוּ גַּם בָּכִינוּ בְּזָכְרֵנוּ אֶת צִיּוֹן:ב עַל עֲרָבִים בְּתוֹכָהּ תָּלִינוּ כִּנֹּרוֹתֵינוּ:ג כִּי שָׁם שְׁאֵלוּנוּ שׁוֹבֵינוּ דִּבְרֵי שִׁיר וְתוֹלָלֵינוּ שִׂמְחָה שִׁירוּ לָנוּ מִשִּׁיר צִיּוֹן:ד אֵיךְ נָשִׁיר אֶת שִׁיר יְהוָה עַל אַדְמַת נֵכָר:ה אִם אֶשְׁכָּחֵךְ יְרוּשָׁלִָם תִּשְׁכַּח יְמִינִי:ו תִּדְבַּק לְשׁוֹנִי לְחִכִּי אִם לֹא אֶזְכְּרֵכִי אִם לֹא אַעֲלֶה אֶת יְרוּשָׁלִַם עַל רֹאשׁ שִׂמְחָתִי:ז זְכֹר יְהוָה לִבְנֵי אֱדוֹם אֵת יוֹם יְרוּשָׁלִָם הָאֹמְרִים עָרוּ עָרוּ עַד הַיְסוֹד בָּהּ:ח בַּת בָּבֶל הַשְּׁדוּדָה אַשְׁרֵי שֶׁיְשַׁלֶּם לָךְ אֶת גְּמוּלֵךְ שֶׁגָּמַלְתְּ לָנוּ:ט אַשְׁרֵי שֶׁיֹּאחֵז וְנִפֵּץ אֶת עֹלָלַיִךְ אֶל הַסָּלַע:
נקרא  3  פעמים

לוח מודעות

למעלה