תח"צ בעיריית בני ברק מבקשים עצות לתחבורה

אופקים 1

משתמש מקצוען
למה אין אפשרות לראות הודעות על קווים במסכים של התחנות האוטובוסים? כמו שכתוב היום שקו יגיע בעוד כמה דקות. גם יהיה הודעות על קו שלא יצא/ בעיה בקו / הפגנה שיש וכו.
יש כבר תוכנית שמקודמת מספר שנים לאפשר ניהול תנועה בזמן אמת, הניהול גם יכלול הוראות לנהג לשנות את מסלולו בתנאים מסויימים, וגם יעדכן על כך את הנוסעים.
נאמר לי שלפני כשנה זכתה חברה בפרוייקט ושהנושא מקודם.
הודעות על חסימות ידועות מראש כבר משתקפות באפליקציות השונות בשלטי הנקסט בס.
 

דיצה

משתמש סופר מקצוען
מנוי פרימיום
צילום מקצועי
1730217870951.png
 

מנוי פרימיום

מהמשתמשים המובילים!
מנוי פרימיום
הנדסת תוכנה
D I G I T A L
יוצרי ai
יש כבר תוכנית שמקודמת מספר שנים לאפשר ניהול תנועה בזמן אמת, הניהול גם יכלול הוראות לנהג לשנות את מסלולו בתנאים מסויימים, וגם יעדכן על כך את הנוסעים.
נאמר לי שלפני כשנה זכתה חברה בפרוייקט ושהנושא מקודם.
הודעות על חסימות ידועות מראש כבר משתקפות באפליקציות השונות בשלטי הנקסט בס.
ויש גם אפשרות נוספת - קו מידע טלפוני על זמני הגעה של אוטובוסים בזמן אמת שיכלול גם התרעות על שינויים כפי שדווחו ע"י החברות המפעילות את הקו או הרשות העירונית המבצעת עבודות ברחוב. בעז"ה בקרוב
 

אליק בלניק

משתמש רשום
אפשר גם לבדוק את זה במוצאי שבת רגילה בקיץ.
אם זה מצליח במוצאי שבת רגילה, אולי אפשר להרחיב את הרעיון לזמנים מיוחדים.
כאשר משנים מסלולים בדיוק בזמן הכי עמוס, חלק נכבד מאפקטיביות יורדת רק בגלל שאנשים צריכים להכיר את המציאות החדשה.
הרעיון בכללותו בעייתי כי הוא מבוסס על חסימה של כלי רכב פרטיים, דבר שלכאו' לא ניתן לבצע באופן שוטף ולכן, לזמן עומס קיצוני הוא לא פתרון, ולזמן עומס רגיל הוא לא יישים.
אם מגיעים למסקנה שכלי הרכב הפרטיים הם המכשול כאן, אז אפשר להשאיר את המסלולים כפי שהם תמיד ורק לאסור על נסיעה של רכב פרטי.
צודק חלקית כי אין רחוב מרכזי בעיר שלא עוברים בו אוטובוסים וא"א לחסום את כל
העיר לרכב פרטי לכן דחסו את כל התחבורה למסלול הכי קצר שאפשר
 

צפר | דעה

משתמש רשום
טוב זה הרמה להנחתה אצלי, כי אני נעול על הנושא הזה כבר יותר מעשור....

אז ככה,
יש פתרון "קסם" לתחב"צ בב"ב!

כילד גדלתי באיזור ויז'ניץ, ומכיר את כל הבעייתיות של תחב"צ בב"ב.
"הכל" אבל הכל! מתחיל מגשר קוקה קולה מעל גהה,
יש שם 20 קושיות תחבורתיות שמגיל הטיפש עשרה הבנתי שאין עם מי לדבר....
אז הפרסום הזה הוא נס, ממש נס!
למה גשר כזה צר באיזור כל כך דחוס ועמוס?
למה סמינרים בתוך כל המשאיות והכבישים והאוטובוסים, בתוך כל הפיח והעשן?
למה לא פותחים את "יציאת החירום" של מפעל קוקה קולה לכיוון גהה, שהמשאיות של קוקה קולה ייכנסו מכביש 4, ולא ממעל הגשר ולכביש עירוני?
למה יש בכלל קוקה קולה בכניסה לב"ב?
למה ממול הגשר, איפה שהשלט "ברוכים הבאים" לב"ב, רחוב מתתיהו למה הוא חסום לכניסה/יציאה מהעיר?
למה אין בדיקה איכותית ומעמיקה על מחשוב אוטומטי של הרמזורים בצומת?
"למה אין שביל נורמלי עם תאורה וספסלים וצמחיה להולכי רגל ולאופניים, מצומת לפחות מחלף גהה ועד בר-אילן, (ואפשר טכנית מאם המושבות עד הספארי....) (ואפשר גם בצד השני של הכביש (רק שזה לא ב"ב)) שביל אחד רציני מושקע ומתוחזק"
למה אין תחנת דלק נורמלית או תחנות אוטובוס מסודרות מתחת לגשר קוקה קולה מצד גבעת שמואל, הרי אין שם כלום.... אפשר אפילו לעשות שם מסוף קטן....
למה אין תחנה מרכזית "אחת" בכל בני ברק?
נניח שמשתמשים בתירוץ ש"הרבנים לא מסכימים" כי זה יהפוך לאלף ואחת תירוצים משניים, אז איך בירושלים יש את מרכזית הארזים, בלי חנויות ובלי מקומות אפלים, ובכל מקום "נורמלי", אין תירוצים, יש פרקטיקה מעשית?
למה אוטובוס בין-עירוני, כמו נניח 402 או 92 ועוד ועוד, למה צריך לעשות את כל הפיתולים האפשריים בתוך ב"ב, ואז להוריד את כולם בתחנה המרכזית של העיר המקבלת?

ואלו רק 10 שאלות שנובעות מתוך הצורך הדחוף והנכון, להקים "תחנה מרכזית בבני ברק".
ואין בעולם מקום טוב יותר ממתחם קוקה קולה בעצמו.
כדבר שנים שיש לי חזון כזה, שלהעביר (אחר כבוד) את כל המפעל המתקתק הזה לאיזור המשולש, עם חיבור ישיר לכביש 6, ויאללה ביי.
הצעד השני והמשמעותי, "לא" לבנות שם נדל"ן, לא קניונים ופוילע שטיקים של חסידות חדשה בשקל תשעים, בלי קמפיינים וקבוצות, בלי קופירייטרים וסלוגנים.

"פרקטיקה מעשית"

להקים בשטח שהתפנה מקוקה-קולה, תחנה מרכזית של בני-ברק.


אפשר יחסית בקלות להוסיף מסלול ימני קיצוני רק לתחב"צ, מכביש 4 לכיוון צפון וממעל לגשר, שיורד ישירות לתחנה המרכזית החדשה.
כל הבין עירוני מוריד שם ומשחרר.
כל העירוני מתחיל משם, ונגמר שם.
אין יותר טיולים של בין-עירוני בתוך העיר. נקודה.

יש לי עוד נקודות לשיפור, אבל כולנו מקוים שהעסקונים לא ימסמסו את המציאות לצ'ונט עם צחוק מתגלגל בריח של זיעה עם חולדות משחקות בתוך פחית של.... ברקע....
 

אליק בלניק

משתמש רשום
טוב זה הרמה להנחתה אצלי, כי אני נעול על הנושא הזה כבר יותר מעשור....

אז ככה,
יש פתרון "קסם" לתחב"צ בב"ב!

כילד גדלתי באיזור ויז'ניץ, ומכיר את כל הבעייתיות של תחב"צ בב"ב.
"הכל" אבל הכל! מתחיל מגשר קוקה קולה מעל גהה,
יש שם 20 קושיות תחבורתיות שמגיל הטיפש עשרה הבנתי שאין עם מי לדבר....
אז הפרסום הזה הוא נס, ממש נס!
למה גשר כזה צר באיזור כל כך דחוס ועמוס?
למה סמינרים בתוך כל המשאיות והכבישים והאוטובוסים, בתוך כל הפיח והעשן?
למה לא פותחים את "יציאת החירום" של מפעל קוקה קולה לכיוון גהה, שהמשאיות של קוקה קולה ייכנסו מכביש 4, ולא ממעל הגשר ולכביש עירוני?
למה יש בכלל קוקה קולה בכניסה לב"ב?
למה ממול הגשר, איפה שהשלט "ברוכים הבאים" לב"ב, רחוב מתתיהו למה הוא חסום לכניסה/יציאה מהעיר?
למה אין בדיקה איכותית ומעמיקה על מחשוב אוטומטי של הרמזורים בצומת?
"למה אין שביל נורמלי עם תאורה וספסלים וצמחיה להולכי רגל ולאופניים, מצומת לפחות מחלף גהה ועד בר-אילן, (ואפשר טכנית מאם המושבות עד הספארי....) (ואפשר גם בצד השני של הכביש (רק שזה לא ב"ב)) שביל אחד רציני מושקע ומתוחזק"
למה אין תחנת דלק נורמלית או תחנות אוטובוס מסודרות מתחת לגשר קוקה קולה מצד גבעת שמואל, הרי אין שם כלום.... אפשר אפילו לעשות שם מסוף קטן....
למה אין תחנה מרכזית "אחת" בכל בני ברק?
נניח שמשתמשים בתירוץ ש"הרבנים לא מסכימים" כי זה יהפוך לאלף ואחת תירוצים משניים, אז איך בירושלים יש את מרכזית הארזים, בלי חנויות ובלי מקומות אפלים, ובכל מקום "נורמלי", אין תירוצים, יש פרקטיקה מעשית?
למה אוטובוס בין-עירוני, כמו נניח 402 או 92 ועוד ועוד, למה צריך לעשות את כל הפיתולים האפשריים בתוך ב"ב, ואז להוריד את כולם בתחנה המרכזית של העיר המקבלת?

ואלו רק 10 שאלות שנובעות מתוך הצורך הדחוף והנכון, להקים "תחנה מרכזית בבני ברק".
ואין בעולם מקום טוב יותר ממתחם קוקה קולה בעצמו.
כדבר שנים שיש לי חזון כזה, שלהעביר (אחר כבוד) את כל המפעל המתקתק הזה לאיזור המשולש, עם חיבור ישיר לכביש 6, ויאללה ביי.
הצעד השני והמשמעותי, "לא" לבנות שם נדל"ן, לא קניונים ופוילע שטיקים של חסידות חדשה בשקל תשעים, בלי קמפיינים וקבוצות, בלי קופירייטרים וסלוגנים.

"פרקטיקה מעשית"

להקים בשטח שהתפנה מקוקה-קולה, תחנה מרכזית של בני-ברק.


אפשר יחסית בקלות להוסיף מסלול ימני קיצוני רק לתחב"צ, מכביש 4 לכיוון צפון וממעל לגשר, שיורד ישירות לתחנה המרכזית החדשה.
כל הבין עירוני מוריד שם ומשחרר.
כל העירוני מתחיל משם, ונגמר שם.
אין יותר טיולים של בין-עירוני בתוך העיר. נקודה.

יש לי עוד נקודות לשיפור, אבל כולנו מקוים שהעסקונים לא ימסמסו את המציאות לצ'ונט עם צחוק מתגלגל בריח של זיעה עם חולדות משחקות בתוך פחית של.... ברקע....
חחחחח.....
חמוד שאתה
אהבתי
 

ynf

משתמש פעיל
טוב זה הרמה להנחתה אצלי, כי אני נעול על הנושא הזה כבר יותר מעשור....

אז ככה,
יש פתרון "קסם" לתחב"צ בב"ב!

כילד גדלתי באיזור ויז'ניץ, ומכיר את כל הבעייתיות של תחב"צ בב"ב.
"הכל" אבל הכל! מתחיל מגשר קוקה קולה מעל גהה,
יש שם 20 קושיות תחבורתיות שמגיל הטיפש עשרה הבנתי שאין עם מי לדבר....
אז הפרסום הזה הוא נס, ממש נס!
למה גשר כזה צר באיזור כל כך דחוס ועמוס?
למה סמינרים בתוך כל המשאיות והכבישים והאוטובוסים, בתוך כל הפיח והעשן?
למה לא פותחים את "יציאת החירום" של מפעל קוקה קולה לכיוון גהה, שהמשאיות של קוקה קולה ייכנסו מכביש 4, ולא ממעל הגשר ולכביש עירוני?
למה יש בכלל קוקה קולה בכניסה לב"ב?
למה ממול הגשר, איפה שהשלט "ברוכים הבאים" לב"ב, רחוב מתתיהו למה הוא חסום לכניסה/יציאה מהעיר?
למה אין בדיקה איכותית ומעמיקה על מחשוב אוטומטי של הרמזורים בצומת?
"למה אין שביל נורמלי עם תאורה וספסלים וצמחיה להולכי רגל ולאופניים, מצומת לפחות מחלף גהה ועד בר-אילן, (ואפשר טכנית מאם המושבות עד הספארי....) (ואפשר גם בצד השני של הכביש (רק שזה לא ב"ב)) שביל אחד רציני מושקע ומתוחזק"
למה אין תחנת דלק נורמלית או תחנות אוטובוס מסודרות מתחת לגשר קוקה קולה מצד גבעת שמואל, הרי אין שם כלום.... אפשר אפילו לעשות שם מסוף קטן....
למה אין תחנה מרכזית "אחת" בכל בני ברק?
נניח שמשתמשים בתירוץ ש"הרבנים לא מסכימים" כי זה יהפוך לאלף ואחת תירוצים משניים, אז איך בירושלים יש את מרכזית הארזים, בלי חנויות ובלי מקומות אפלים, ובכל מקום "נורמלי", אין תירוצים, יש פרקטיקה מעשית?
למה אוטובוס בין-עירוני, כמו נניח 402 או 92 ועוד ועוד, למה צריך לעשות את כל הפיתולים האפשריים בתוך ב"ב, ואז להוריד את כולם בתחנה המרכזית של העיר המקבלת?

ואלו רק 10 שאלות שנובעות מתוך הצורך הדחוף והנכון, להקים "תחנה מרכזית בבני ברק".
ואין בעולם מקום טוב יותר ממתחם קוקה קולה בעצמו.
כדבר שנים שיש לי חזון כזה, שלהעביר (אחר כבוד) את כל המפעל המתקתק הזה לאיזור המשולש, עם חיבור ישיר לכביש 6, ויאללה ביי.
הצעד השני והמשמעותי, "לא" לבנות שם נדל"ן, לא קניונים ופוילע שטיקים של חסידות חדשה בשקל תשעים, בלי קמפיינים וקבוצות, בלי קופירייטרים וסלוגנים.

"פרקטיקה מעשית"

להקים בשטח שהתפנה מקוקה-קולה, תחנה מרכזית של בני-ברק.


אפשר יחסית בקלות להוסיף מסלול ימני קיצוני רק לתחב"צ, מכביש 4 לכיוון צפון וממעל לגשר, שיורד ישירות לתחנה המרכזית החדשה.
כל הבין עירוני מוריד שם ומשחרר.
כל העירוני מתחיל משם, ונגמר שם.
אין יותר טיולים של בין-עירוני בתוך העיר. נקודה.

יש לי עוד נקודות לשיפור, אבל כולנו מקוים שהעסקונים לא ימסמסו את המציאות לצ'ונט עם צחוק מתגלגל בריח של זיעה עם חולדות משחקות בתוך פחית של.... ברקע....
לתושב איזור ויז'ניץ לשעבר,
שלום וברכה
לגבי הנושא של קוקה קולה כמו שציינת מס' פעמים
רק חשוב שתדע שזה נכס יקר עבור עיריית בני ברק ולא בטוח שיסכימו לפנות מהר
וגם במידה ויפונה אל תנסה לדמיין לרגע שזו תיהיה אפשרות לתחנה מרכזית ולא איזור לנדל''ן...
ראה ערך: מתחם פיגו' סיטרואן והבנין בפינת רחובות ז'בוטניסקי השומר...
 

נבחר

משתמש סופר מקצוען
עריכה תורנית
טוב זה הרמה להנחתה אצלי, כי אני נעול על הנושא הזה כבר יותר מעשור....

אז ככה,
יש פתרון "קסם" לתחב"צ בב"ב!

כילד גדלתי באיזור ויז'ניץ, ומכיר את כל הבעייתיות של תחב"צ בב"ב.
"הכל" אבל הכל! מתחיל מגשר קוקה קולה מעל גהה,
יש שם 20 קושיות תחבורתיות שמגיל הטיפש עשרה הבנתי שאין עם מי לדבר....
אז הפרסום הזה הוא נס, ממש נס!
למה גשר כזה צר באיזור כל כך דחוס ועמוס?
למה סמינרים בתוך כל המשאיות והכבישים והאוטובוסים, בתוך כל הפיח והעשן?
למה לא פותחים את "יציאת החירום" של מפעל קוקה קולה לכיוון גהה, שהמשאיות של קוקה קולה ייכנסו מכביש 4, ולא ממעל הגשר ולכביש עירוני?
למה יש בכלל קוקה קולה בכניסה לב"ב?
למה ממול הגשר, איפה שהשלט "ברוכים הבאים" לב"ב, רחוב מתתיהו למה הוא חסום לכניסה/יציאה מהעיר?
למה אין בדיקה איכותית ומעמיקה על מחשוב אוטומטי של הרמזורים בצומת?
"למה אין שביל נורמלי עם תאורה וספסלים וצמחיה להולכי רגל ולאופניים, מצומת לפחות מחלף גהה ועד בר-אילן, (ואפשר טכנית מאם המושבות עד הספארי....) (ואפשר גם בצד השני של הכביש (רק שזה לא ב"ב)) שביל אחד רציני מושקע ומתוחזק"
למה אין תחנת דלק נורמלית או תחנות אוטובוס מסודרות מתחת לגשר קוקה קולה מצד גבעת שמואל, הרי אין שם כלום.... אפשר אפילו לעשות שם מסוף קטן....
למה אין תחנה מרכזית "אחת" בכל בני ברק?
נניח שמשתמשים בתירוץ ש"הרבנים לא מסכימים" כי זה יהפוך לאלף ואחת תירוצים משניים, אז איך בירושלים יש את מרכזית הארזים, בלי חנויות ובלי מקומות אפלים, ובכל מקום "נורמלי", אין תירוצים, יש פרקטיקה מעשית?
למה אוטובוס בין-עירוני, כמו נניח 402 או 92 ועוד ועוד, למה צריך לעשות את כל הפיתולים האפשריים בתוך ב"ב, ואז להוריד את כולם בתחנה המרכזית של העיר המקבלת?

ואלו רק 10 שאלות שנובעות מתוך הצורך הדחוף והנכון, להקים "תחנה מרכזית בבני ברק".
ואין בעולם מקום טוב יותר ממתחם קוקה קולה בעצמו.
כדבר שנים שיש לי חזון כזה, שלהעביר (אחר כבוד) את כל המפעל המתקתק הזה לאיזור המשולש, עם חיבור ישיר לכביש 6, ויאללה ביי.
הצעד השני והמשמעותי, "לא" לבנות שם נדל"ן, לא קניונים ופוילע שטיקים של חסידות חדשה בשקל תשעים, בלי קמפיינים וקבוצות, בלי קופירייטרים וסלוגנים.

"פרקטיקה מעשית"

להקים בשטח שהתפנה מקוקה-קולה, תחנה מרכזית של בני-ברק.


אפשר יחסית בקלות להוסיף מסלול ימני קיצוני רק לתחב"צ, מכביש 4 לכיוון צפון וממעל לגשר, שיורד ישירות לתחנה המרכזית החדשה.
כל הבין עירוני מוריד שם ומשחרר.
כל העירוני מתחיל משם, ונגמר שם.
אין יותר טיולים של בין-עירוני בתוך העיר. נקודה.

יש לי עוד נקודות לשיפור, אבל כולנו מקוים שהעסקונים לא ימסמסו את המציאות לצ'ונט עם צחוק מתגלגל בריח של זיעה עם חולדות משחקות בתוך פחית של.... ברקע....
אני לא ב"ב, ולא ירדתי לעומק כל הנכתב ולא יודע אם באמת זה הפיתרון, אבל פשוט לא צריך את כל הבלאגן של קוקה קולה, יש כבר תכנית מאושרת ומפורטת למיני תחנה מרכזית משמאל לגשר. זה כבר מאושר, אבל לא מבוצע.
(ואגב קוקה קולה זה שטח פרטי, ואמור להתפנות ולהיבנות במקומו נדל"ן, אין אפשרות באמת לבנות שם משהו אחר. גם אם היה אפשרות חוקית כזאת - מי ישלם את מאות המיליונים של הקרקע? זה לא מציאותי. השטח המדובר זה שטח ציבורי)


1730224464493.png
 

ynf

משתמש פעיל
ארנונה יכולים לקבל גם ממגדי משרדים...
במידה ויפנו ייבנו שם בנייני מגורים ולא מגדלים
כמו בכל האיזור של2 צדדיו שנהפך לבניני מגורים (דחוסים...)

מצורף בזה ידיעה מתאריך 25.12.23

קוקה קולה על הכוונת: התוכנית שתשנה את פניה של בני ברק

דירות במקום מפעלים:
בשבוע שעבר קיבלה תוקף תוכנית לבניית 740 יח"ד, בסמוך לכביש 4 ולבית קוקה קולה. 20% מיחידות הדיוק יהיו קטנות בבנייה, לצד עשרות אלפי מ"ר של מוסדות ציבור. בין בעלי הקרקעות המרכזיים במתחם: האחים נקש, ד"ר פישר שלה מפעל גדול במקום וחסידות ויז'ניץ

תוכנית "המשולש" בבני ברק, שקידמה הוועדה המקומית לתכנון ובנייה בני ברק, פורסמה בשבוע שעבר למתן תוקף על ידי הוועדה המחוזית תל אביב מספר חודשים לאחר אישורה. עיקר התוכנית הוא שינוי יעוד המתחם - המהווה את עתודת הקרקע האחרונה בעיר בהיקף הזה - ממתחם תעשייתי לאזור משולב מגורים, מבנים ומוסדות ציבור.

התוכנית, שאושרה בשבוע שעבר, משנה את רוב ייעודי המגרשים, ומאפשרת לבנות במתחם עד 740 יחידות דיור שיהיו מפוזרות בכל תחום התוכנית. 20% מיח"ד יהיו בשטח של עד 63 מ"ר, והשטח הממוצע ליחידות יהיה 90 מ"ר. לכל יחידה תוקצה מרפסת בשטח של 12 מ"ר, וכן מחסן דירתי בגודל של 6 מ"ר. עם זאת, לא כל דירה תקבל חנייה, כאשר זו מוגדרת ביחס של 0.5 ליח"ד.

מדובר במתחם המשתרע על שטח של כ-120 דונם בסמוך לכביש 4, הממוקם בין הרחובות הרב כהנמן במזרח, עזרא במערב, והרב בן יעקב בדרום. ממזרח למתחם נמצא כבר שנים רבות בית קוקה קולה. מדובר באזור שעיקרו תעשייה, שהכניסות והיציאות אליו סובלות מעומסי תנועה משמעותיים. התוכניות הקודמות שחלו על המתחם הגדירו אותו כאזור תעשייה, אך בפועל קיימים בשטח סוגי שימושים רבים, בהם ישיבות, מעונות, בתי אבות, משרדים, מסחר וכן אולמות אירועים רבים, אליהם מתנקז קהל רב.

במתחם תותר הקמת בניין למגורים לפי צפיפות של עד 30 יח"ד לדונם נטו. מספר הקומות המירבי המותר למגורים הינו 6 קומות מעל קומת הכניסה, וכן קומת גג. במגרשים בהם לא מומשו הזכויות למגורים, ניתן יהיה לממש את הזכויות עבור מבני ציבור בלבד, כאשר במקרה כזה ניתן יהיה לבנות בין 8-12 קומות, תלוי בגודל המגרש. אדריכלי התוכנית הם משרד בר לוי דיין אדריכלים.

נכתב על ידי מערכת מרכז הנדל"ן
 
נערך לאחרונה ב:

צפר | דעה

משתמש רשום
טוב זה הרמה להנחתה אצלי, כי אני נעול על הנושא הזה כבר יותר מעשור....

אז ככה,
יש פתרון "קסם" לתחב"צ בב"ב!

כילד גדלתי באיזור ויז'ניץ, ומכיר את כל הבעייתיות של תחב"צ בב"ב.
"הכל" אבל הכל! מתחיל מגשר קוקה קולה מעל גהה,
יש שם 20 קושיות תחבורתיות שמגיל הטיפש עשרה הבנתי שאין עם מי לדבר....
אז הפרסום הזה הוא נס, ממש נס!
למה גשר כזה צר באיזור כל כך דחוס ועמוס?
למה סמינרים בתוך כל המשאיות והכבישים והאוטובוסים, בתוך כל הפיח והעשן?
למה לא פותחים את "יציאת החירום" של מפעל קוקה קולה לכיוון גהה, שהמשאיות של קוקה קולה ייכנסו מכביש 4, ולא ממעל הגשר ולכביש עירוני?
למה יש בכלל קוקה קולה בכניסה לב"ב?
למה ממול הגשר, איפה שהשלט "ברוכים הבאים" לב"ב, רחוב מתתיהו למה הוא חסום לכניסה/יציאה מהעיר?
למה אין בדיקה איכותית ומעמיקה על מחשוב אוטומטי של הרמזורים בצומת?
"למה אין שביל נורמלי עם תאורה וספסלים וצמחיה להולכי רגל ולאופניים, מצומת לפחות מחלף גהה ועד בר-אילן, (ואפשר טכנית מאם המושבות עד הספארי....) (ואפשר גם בצד השני של הכביש (רק שזה לא ב"ב)) שביל אחד רציני מושקע ומתוחזק"
למה אין תחנת דלק נורמלית או תחנות אוטובוס מסודרות מתחת לגשר קוקה קולה מצד גבעת שמואל, הרי אין שם כלום.... אפשר אפילו לעשות שם מסוף קטן....
למה אין תחנה מרכזית "אחת" בכל בני ברק?
נניח שמשתמשים בתירוץ ש"הרבנים לא מסכימים" כי זה יהפוך לאלף ואחת תירוצים משניים, אז איך בירושלים יש את מרכזית הארזים, בלי חנויות ובלי מקומות אפלים, ובכל מקום "נורמלי", אין תירוצים, יש פרקטיקה מעשית?
למה אוטובוס בין-עירוני, כמו נניח 402 או 92 ועוד ועוד, למה צריך לעשות את כל הפיתולים האפשריים בתוך ב"ב, ואז להוריד את כולם בתחנה המרכזית של העיר המקבלת?

ואלו רק 10 שאלות שנובעות מתוך הצורך הדחוף והנכון, להקים "תחנה מרכזית בבני ברק".
ואין בעולם מקום טוב יותר ממתחם קוקה קולה בעצמו.
כדבר שנים שיש לי חזון כזה, שלהעביר (אחר כבוד) את כל המפעל המתקתק הזה לאיזור המשולש, עם חיבור ישיר לכביש 6, ויאללה ביי.
הצעד השני והמשמעותי, "לא" לבנות שם נדל"ן, לא קניונים ופוילע שטיקים של חסידות חדשה בשקל תשעים, בלי קמפיינים וקבוצות, בלי קופירייטרים וסלוגנים.

"פרקטיקה מעשית"

להקים בשטח שהתפנה מקוקה-קולה, תחנה מרכזית של בני-ברק.


אפשר יחסית בקלות להוסיף מסלול ימני קיצוני רק לתחב"צ, מכביש 4 לכיוון צפון וממעל לגשר, שיורד ישירות לתחנה המרכזית החדשה.
כל הבין עירוני מוריד שם ומשחרר.
כל העירוני מתחיל משם, ונגמר שם.
אין יותר טיולים של בין-עירוני בתוך העיר. נקודה.

יש לי עוד נקודות לשיפור, אבל כולנו מקוים שהעסקונים לא ימסמסו את המציאות לצ'ונט עם צחוק מתגלגל בריח של זיעה עם חולדות משחקות בתוך פחית של.... ברקע....
אגב, עוד שכלול שמלטש את ה"חזון" הזה ליצירת מופת.
מצד מזרח של הגשר, כלומר מכיוון גבעת שמואל, כאמור אין שם מתחת לגשר כלום.
אז משם (מהמסופון שנצרך שם גם לגבעת שמואל) ליצור מנהרת כניסה ויציאה תת קרקעית, מתחת לכביש 4, (ולא כפי שהצעתי קודם, ממסלול נוסף שמעל הגשר) לקבלת ושחרור אוטובוסים שנוסעים לכיוון צפון, וכך יוכלו להמשיך במסלול בין-עירוני, בלי להיכנס להעיר עצמה.

מה אגיד, אם זה מתגשם, זה ימות המשיח.... זה גאולה!
אגב, ראיתי את ההצעה להקמת המסופון במתחם הסמינרים, וגם את 10 ההתנגדויות....
פשוט וברור שכל מי שרוצה ויכול להתנגד יתנגד, זה מה שגורם להתנהלות הזו, וזה מה שיוצר את מגרש החול של הבעיות הבני ברקיות....

דוקא מישהי כמו כבוד השרה מירי רגב יכולה וצריכה לפתור את זה בקלות.
כי עם כל הכבוד לגבעת שמואל, זה לא עיניינם.
ואם כבר אז להיפך, זה יעזור להם הרבה.
ולמרות שלא מגיע להם, "עם כל הכבוד", אבל קוקה קולה עושה לעצמה שם של מאפיה חסידית שאסור לחשוב עליה לרע....
וגם הם, רק יוכלו להנות מהמעבר לא מעניין אותי לאיפה, מצידי לים המלח.

שורה תחתונה, יפתיעו אותי הבני ברקים, אם יגלו רצינות אמיתית, ויפנו לדרג הממשלתי כדי לפתור את הנושא.
פעם אחת ולתמיד, וזה ראוי להיות פרוייקט לאומי, ולא עירוני/שכונתי.

בעזרת ה' ובשמו נעשה (ונשמע) ונצליח!
 

בשנים זה מצוין

משתמש צעיר
א' הכי יעיל, והראיה מתקופת החגים, להעמיד פקח/שוטר או גם וגם בכל צומת ברבי עקיבא השומר ועזרא וחזון איש.
ב' עוד קווים שמגיעים מתחילת רבי עקיבא להשומר ימינה ושמאלה (לשמאל אין בכלל)
ג' קמפיין הוקעה על חניה על מדרכה והסברה על הסיכונים
מה הוקעה על חניה במדרכה?

אולי לך אין רכב- אבל כל בעל רכב יודע שזה האופציה כי אין חוק בכל בניין חדש לעשות חניות כמס' הדירות!

אף אחד לא חונה על המדרכה כי בא לו, זה סוג הדברים שהעיריה צריכה למצוא לזה פתרון ולא להמשיך כי נח לה לתת קנסות ולהרוויח ע"ח הציבור.
 

דמוקרטיה

משתמש פעיל
הוקעה כי אין חולק שזה מסוכן מאוד.
מילא בשעות הלילה כשאין ברירה,
אבל אני דיברתי בכללי בשעות היום,
שאנשים נשים וטף צריכים לרדת לכביש רק כי הוד מעלתו החנה את הרכב שלו על המדרכה.
וכ"ש ברחובות עמוסים ובשעות עמוסות.
וכהערת אגב בנושא האשכול: לא חייבים להגיע לכל חור בבני ברק עם רכב
אפשר להתכבד ולהתנייד ברגל/ תח"צ ברחובות רבי עקיבא וכדו'
למה להגיע מלכתחילה למקום שאין בו חניה???
 

בשנים זה מצוין

משתמש צעיר
זה לא להגיע למקום שאין בו חניה.

זה מתחילה שמתחת לבית אין לך חניה...

וודאי שזה בעיית העיריה שבבנינים החדשים אין חוק וחובה שלכל דירה יהיה חניה.

אלא שמעתי ממשהו מהעיריה שמעודדים את הקבלנים לעשות דירות במקום חניות כי העיריה רוצה רק תח"צ (למה לא לעשות עלינו כסף גם על זה ועל הדרך על דוחות חניה) וזה ימנע מאנשים החזקת רכב.

אז כנראה לעיריה פחות אכפת מהילדים
 
נערך לאחרונה ב:

מֶנַחֵם

קופי כובש, רייטינג מנצח
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
כתיבה ספרותית
פרסום וקופי
בלת"ק:

הצעה פשוטה ויישומית להחריד:

להוציא את הקווים הבינעירוניים מהעיר!!!

לעשות 2 קווים בתדירות גבוהה במיוחד שיעברו בצירים המרכזיים.

אחד לכיוון גהה - שיוריד את כל הנוסעים לתחנה מרכזית במחלף מסובין או משהו בסגנון. שם ימתינו כל הקווים לאזור הזה.

השני לכיוון הצפון - שיוריד את כל הנוסעים לתחנה מרכזית איפשהו בבני ברק החדשה, ומשם - יפנו איש איש לקו המוביל למחוז חפצו לחיים טובים ולשלום.
 

אולי מעניין אותך גם...

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק קכו

א שִׁיר הַמַּעֲלוֹת בְּשׁוּב יי אֶת שִׁיבַת צִיּוֹן הָיִינוּ כְּחֹלְמִים:ב אָז יִמָּלֵא שְׂחוֹק פִּינוּ וּלְשׁוֹנֵנוּ רִנָּה אָז יֹאמְרוּ בַגּוֹיִם הִגְדִּיל יי לַעֲשׂוֹת עִם אֵלֶּה:ג הִגְדִּיל יי לַעֲשׂוֹת עִמָּנוּ הָיִינוּ שְׂמֵחִים:ד שׁוּבָה יי אֶת (שבותנו) שְׁבִיתֵנוּ כַּאֲפִיקִים בַּנֶּגֶב:ה הַזֹּרְעִים בְּדִמְעָה בְּרִנָּה יִקְצֹרוּ:ו הָלוֹךְ יֵלֵךְ וּבָכֹה נֹשֵׂא מֶשֶׁךְ הַזָּרַע בֹּא יָבוֹא בְרִנָּה נֹשֵׂא אֲלֻמֹּתָיו:
נקרא  102  פעמים

אתגר AI

קוביסט • אתגר 144

לוח מודעות

למעלה