Elementor בעיה באלמנטור פרו

איתן_ל

משתמש מקצוען
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
עיצוב גרפי
איור וציור מקצועי
עריכה תורנית
היי חברים,
יש לי בעיה בעורך של אלמנטור שחלק מהוויג'טים הם באנגלית, ככל הנראה מדובר בוויג'טים של אלמנטור פרו.
ניסיתי כל מה שאפשר כדי לשנות אך לא הצלחתי.
אני מצרף כאן צילום מסך של הבעיה
זה מפריע לי במהלך העבודה כמו למשל שווידג'ט טופס הוא באנגלית ולא בעברית
כמו כן, כפי שרואים בתמונה גם לא ניתן לעדכן ולהוריד קבצי תרגום בוורדפרס זה מראה שגיאה.

דיברתי עם שירות התמיכה של אלמנטור והנציג שלהם לא סייע לבעיה, במקום זה שלח אותי לתרגם את הווידג'טים בקהילה של וורדפרס שזה הזוי...
בנוסף, משיטוט בגוגל הגעתי להסבר של חיים בניסטי בלינק: https://schooliner.com/vids/elementor-he/
אבל לא הצלחתי ליישם את זה באחסון של אלמנטור.
עדיין אשמח לקבל את עזרתכם
צילום מסך 2024-02-04 195923.pngצילום מסך 2024-02-04 195951.pngצילום מסך 2024-02-04 214514.png
 

נוכחות

מהמשתמשים המובילים!
מנוי פרימיום
עיצוב גרפי
עימוד ספרים
עריכה תורנית
D I G I T A L
יוצרי ai
ניתן להשתמש בעזרת LOCO כדי ליצור קבצי תרגום בעזרת API של גוגל תרגום.
לחילופין אחד מחברי הפורום שיש לו קבצי התרגום יוכל להביא לך ותוכל להעלות בעזרת LOCO או ידנית - את הקבצים.
אמור מן הסתם לעבוד (מניסיון עם תוספים אחרים) אם המערכת בנויה תואמת לזה.
(הרבה מהתוספים הרשמיים בנויים בהתאמה לLOCO).
 

ניקולה

משתמש חדש
היי,

נשמע כאילו אתה מתמודד עם בעיה לא פשוטה בעורך של אלמנטור, ואני מבין כמה זה יכול להיות מתסכל כשחלק מהווידג'טים לא מופיעים בשפה הרצויה. אני מציע לנסות לעדכן את הפלאגין של אלמנטור ואת תוסף אלמנטור פרו לגרסה האחרונה, כמו כן לבדוק את הגדרות השפה בוורדפרס עצמו ולוודא שהן מוגדרות נכון. לעתים, הפתרון יכול להיות בתיקון או הוספת קבצי תרגום ידנית דרך FTP לתיקיית התוספים של אלמנטור.

אם כל הפתרונות הללו לא עובדים, ייתכן שתצטרך לחפש פתרון ספציפי יותר שמתאים למקרה שלך. לפעמים, במקרים כאלה, פורום התמיכה של אלמנטור או קהילות וורדפרס יכולים להציע פתרונות חלופיים שלא נחשבו על ידי.

אם אתה זקוק לעזרה נוספת או ייעוץ בנושא, אל תהסס ליצור איתי קשר כאן.
 

אולי מעניין אותך גם...

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק קלו

א הוֹדוּ לַיהוָה כִּי טוֹב כִּי לְעוֹלָם חַסְדּוֹ:ב הוֹדוּ לֵאלֹהֵי הָאֱלֹהִים כִּי לְעוֹלָם חַסְדּוֹ:ג הוֹדוּ לַאֲדֹנֵי הָאֲדֹנִים כִּי לְעוֹלָם חַסְדּוֹ:ד לְעֹשֵׂה נִפְלָאוֹת גְּדֹלוֹת לְבַדּוֹ כִּי לְעוֹלָם חַסְדּוֹ:ה לְעֹשֵׂה הַשָּׁמַיִם בִּתְבוּנָה כִּי לְעוֹלָם חַסְדּוֹ:ו לְרֹקַע הָאָרֶץ עַל הַמָּיִם כִּי לְעוֹלָם חַסְדּוֹ:ז לְעֹשֵׂה אוֹרִים גְּדֹלִים כִּי לְעוֹלָם חַסְדּוֹ:ח אֶת הַשֶּׁמֶשׁ לְמֶמְשֶׁלֶת בַּיּוֹם כִּי לְעוֹלָם חַסְדּוֹ:ט אֶת הַיָּרֵחַ וְכוֹכָבִים לְמֶמְשְׁלוֹת בַּלָּיְלָה כִּי לְעוֹלָם חַסְדּוֹ:י לְמַכֵּה מִצְרַיִם בִּבְכוֹרֵיהֶם כִּי לְעוֹלָם חַסְדּוֹ:יא וַיּוֹצֵא יִשְׂרָאֵל מִתּוֹכָם כִּי לְעוֹלָם חַסְדּוֹ:יב בְּיָד חֲזָקָה וּבִזְרוֹעַ נְטוּיָה כִּי לְעוֹלָם חַסְדּוֹ:יג לְגֹזֵר יַם סוּף לִגְזָרִים כִּי לְעוֹלָם חַסְדּוֹ:יד וְהֶעֱבִיר יִשְׂרָאֵל בְּתוֹכוֹ כִּי לְעוֹלָם חַסְדּוֹ:טו וְנִעֵר פַּרְעֹה וְחֵילוֹ בְיַם סוּף כִּי לְעוֹלָם חַסְדּוֹ:טז לְמוֹלִיךְ עַמּוֹ בַּמִּדְבָּר כִּי לְעוֹלָם חַסְדּוֹ:יז לְמַכֵּה מְלָכִים גְּדֹלִים כִּי לְעוֹלָם חַסְדּוֹ:יח וַיַּהֲרֹג מְלָכִים אַדִּירִים כִּי לְעוֹלָם חַסְדּוֹ:יט לְסִיחוֹן מֶלֶךְ הָאֱמֹרִי כִּי לְעוֹלָם חַסְדּוֹ:כ וּלְעוֹג מֶלֶךְ הַבָּשָׁן כִּי לְעוֹלָם חַסְדּוֹ:כא וְנָתַן אַרְצָם לְנַחֲלָה כִּי לְעוֹלָם חַסְדּוֹ:כב נַחֲלָה לְיִשְׂרָאֵל עַבְדּוֹ כִּי לְעוֹלָם חַסְדּוֹ:כג שֶׁבְּשִׁפְלֵנוּ זָכַר לָנוּ כִּי לְעוֹלָם חַסְדּוֹ:כד וַיִּפְרְקֵנוּ מִצָּרֵינוּ כִּי לְעוֹלָם חַסְדּוֹ:כה נֹתֵן לֶחֶם לְכָל בָּשָׂר כִּי לְעוֹלָם חַסְדּוֹ:כו הוֹדוּ לְאֵל הַשָּׁמָיִם כִּי לְעוֹלָם חַסְדּוֹ:
נקרא  16  פעמים

לוח מודעות

למעלה