צילום: שמואל עמר


באירוע רב רושם במעמד דיינים, רבנים ואישי ציבור
ערב מיוחד לרגל הוצאת הספר "משכיל לדוד – אגרות ומכתבים" בהוצאת "מוסד הרב קוק" | יו"ר הנהלת "מוסד הרב קוק" הרה"ג רבי יהודה רפאל שליט"א העלה על נס את המפעלים הגדולים והחשובים של בית היוצר הגדול לספר התורני אשר הפכו לנכסי צאן ברזל בכל העולם | המעמד התקיים עם פתיחת 'יריד הספרים הגדול בעולם' של "מוסד הרב קוק"



מעמד נרגש ומרומם נערך השבוע ב"מוסד הרב קוק בירושלים", בית היוצר הגדול לעולם הספר התורני, לרגל הופעת הספר "משכיל לדוד – אגרות ומכתבים" מאת הרה"ר הגר"ד לאו שליט"א, במעמד דיינים, רבנים ואישי ציבור. הספר החדש כולל אסופת מכתבי הלכה ועניני השעה ובהם תשובות, הדרכות ועצות.

המעמד התקיים עם פתיחת "יריד הספרים הגדול בעולם של "מוסד הרב קוק", בנוכחות מאות אברכים מבקשי חכמה.

בפתח דבריו העלה יו"ר הנהלת "מוסד הרב קוק" הרה"ג רבי יהודה רפאל שליט"א, על נס את המפעלים הגדולים והחשובים של בית היוצר הגדול לספר התורני אשר הפכו לנכסי צאן ברזל בכל ספרייה תורנית, בעולם הישיבות, בבתי מדרשות בארץ ובעולם.

בדבריו ציין כי "מוסד הרב קוק" הוציא לאור לפני עשרות שנים את כתבי הרה"ר הגרי"א הלוי הרצוג זצ"ל והנה כעת סגירת מעגל עם הופעת כתבי הרה"ר הנוכחי, בחודש ניסן בו מברכים על פירות האילן החדשים והנאים שמצטרפים ליצירות החשובות המפארות את עולם התורה.

מחבר הספר, הרה"ר הגר"ד לאו שליט"א, נשיא בית הדין הרבני הגדול, הודה להי"ת על הזכות הגדולה בהוצאת חיבורו לאור עולם ועמד על החיבור החשוב עם בית היוצר הגדול והמפואר של עולם הספר התורני מוסד הרב קוק לתועלת עם הספר. כן הודה לכל המשתתפים הנכבדים על שבאו לכבד את המעמד לרגל הוצאת חיבורו.

את המעמד נעל הרה"ר הגר"י יוסף שליט"א, בדברי ברכה מיוחדים לעמיתו הרה"ר ועמל התורה הרב בחיבור הספרים יחד עם עול הרבנות.

במעמד נכחו הרבנים הגאונים, רבה של ת"א יפו ואביו של הרה"ר, רבי ישראל מאיר לאו שליט"א, חותנו, רבי יצחק רלב"ג שליט"א, רבי נתן דוד שפירא שליט"א רב בית טובי העיר, רבי יוסף אליהו מובשוביץ שליט"א רב שכונת קריית משה, רבנים, דיינים ואישי ציבור.

יצוין כי יריד הספרים הגדול בעולם לקראתו הופיעו עשרות ספרים חדשים, מתקיים בבית "מוסד הרב קוק" עד יום רביעי ל' בניסן.

למרות עליית המחירים הכללית, הנהלת "מוסד הרב קוק" החליטה השנה להעניק לציבור בני התורה הנחות מפליגות של עד 65% ובפריסה נוחה של תשלומים, לקראת תחילת זמן קיץ הבעל"ט, לכבוד התורה והוגיה.

בהנהלת "מוסד הרב קוק" מעדכנים כי היריד ממשיך גם כעת ועד ליום רביעי א' דר"ח אייר בשעה 22:00.



צפו בגלריה:

WhatsApp Image 2024-05-06 at 12.07.06 (1).jpeg
WhatsApp Image 2024-05-06 at 12.07.06.jpeg
WhatsApp Image 2024-05-06 at 12.07.07 (1).jpeg
WhatsApp Image 2024-05-06 at 12.07.07.jpeg
ספר חדש של הרב הראשי הושק במוסד הרב קוק (2).jpg
ספר חדש של הרב הראשי הושק במוסד הרב קוק (9).jpg
ספר חדש של הרב הראשי הושק במוסד הרב קוק (13).jpg
ספר חדש של הרב הראשי הושק במוסד הרב קוק (16).jpg
ספר חדש של הרב הראשי הושק במוסד הרב קוק (17).jpg
ספר חדש של הרב הראשי הושק במוסד הרב קוק (18).jpg