תח"צ במוקד החדש של *8787 קיימת אופציה לשיחה עם בוט קולי

לוי ו.

מהמשתמשים המובילים!
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
אוטומציה עסקית
במוקד החדש של *8787 קיימת אופציה לשיחה עם בוט קולי או עם נציג שירות אנושי. הנוסעים יקבלו מענה על כל הנושאים הקשורים לשעות קווים, מספרי אוטובוסים, תכנון נסיעה ועוד, וכמובן גם לברר היכן קיימות עמדות להטענת הרב קו. כך מחזיקי הרב קו לא צריכים יותר לחכות לנציג שירות.

לא יודעים מתי יגיע האוטובוס הראשון על הבוקר או היכן להטעין את הרב קו בשעות שבהן הכל כבר סגור כי מאוחר בלילה? הסוף לשיחות עם נציגי השירות במוקדים הגיע וכעת מגיע שירות אוטומטי חדש למוקד 8787* בו כל המידע יסופק 24/7.
ניתן יהיה לקבל שירות מדויק בהסתמך על כתובת או מספר תחנה ובכך לתכנן את הנסיעה בצורה נכונה גם בלי לפנות למוקד השירות ששעות פעילותו מוגבלות, השירות יינתן בעברית, ערבית ואנגלית ויחסוך זמן רב להמתנה לנציג שירות, כשניתן יהיה לקבל את כל התשובות לבד.



במוקד החדש של *8787 קיימת אופציה לשיחה עם בוט קולי או עם נציג שירות אנושי. הנוסעים יקבלו מענה על כל הנוסעים הקשורים לשעות קווים, מספרי אוטובוסים, תכנון נסיעה ועוד. כך או כך, מרכז השירות של הרשות הארצית לתחבורה ציבורית 8787* פועל בימים ראשון עד רביעי, מהשעה 05:30 בבוקר ועד לשעה 01:30 אחר חצות.

בנוסף, ביום חמישי המרכז פועל מהשעה 05:30 בבוקר וברצף עד כניסת שבת ביום שישי. במוצאי שבת ובמוצאי חג פועל המרכז משעה לאחר צאת השבת או החג וברצף עד ליום שלמחרת.
 

אולי מעניין אותך גם...

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק קלז

א עַל נַהֲרוֹת בָּבֶל שָׁם יָשַׁבְנוּ גַּם בָּכִינוּ בְּזָכְרֵנוּ אֶת צִיּוֹן:ב עַל עֲרָבִים בְּתוֹכָהּ תָּלִינוּ כִּנֹּרוֹתֵינוּ:ג כִּי שָׁם שְׁאֵלוּנוּ שׁוֹבֵינוּ דִּבְרֵי שִׁיר וְתוֹלָלֵינוּ שִׂמְחָה שִׁירוּ לָנוּ מִשִּׁיר צִיּוֹן:ד אֵיךְ נָשִׁיר אֶת שִׁיר יְהוָה עַל אַדְמַת נֵכָר:ה אִם אֶשְׁכָּחֵךְ יְרוּשָׁלִָם תִּשְׁכַּח יְמִינִי:ו תִּדְבַּק לְשׁוֹנִי לְחִכִּי אִם לֹא אֶזְכְּרֵכִי אִם לֹא אַעֲלֶה אֶת יְרוּשָׁלִַם עַל רֹאשׁ שִׂמְחָתִי:ז זְכֹר יְהוָה לִבְנֵי אֱדוֹם אֵת יוֹם יְרוּשָׁלִָם הָאֹמְרִים עָרוּ עָרוּ עַד הַיְסוֹד בָּהּ:ח בַּת בָּבֶל הַשְּׁדוּדָה אַשְׁרֵי שֶׁיְשַׁלֶּם לָךְ אֶת גְּמוּלֵךְ שֶׁגָּמַלְתְּ לָנוּ:ט אַשְׁרֵי שֶׁיֹּאחֵז וְנִפֵּץ אֶת עֹלָלַיִךְ אֶל הַסָּלַע:
נקרא  3  פעמים

לוח מודעות

למעלה