קופירייטינג אתגר חודשי #4 >>> הפטפטת

בואו ללמוד ולדעת יותר>>> מיטב הקורסים באתר פרוג אונליין

בתנופה

לנווט נכון בדרך לפסגה
מנוי פרימיום
עיצוב גרפי
ככה ? הראש החילוני מתחבר כשזה דוקר, גם אם החוד מופנה כלפיו ?
כן! בהחלט.
כשאתה חד ולא מתנצל, אנשים מעריכים ומתחברים לאומץ שלך.
ודרך זה יפנימו שיש כאן אמירה ותשובה.

יש לך דרך להבין מדוע אלפים בעולם מתחברים למחאת השחורים?
ממש לא בגלל הצדק שבה. כי אין שם.
אלא בגלל הנחישות של השחורים. יש להם מסר חד והם לא מתנצלים.
וזו הסיבה שכיום רבים מתאסלמים בעולם.
אנשים רואים באיסלאם אי של יציבות אידיאולוגית, גם אם היא רצחנית.

סליחה אם התגובה שלי קשה להכלה...
 

דדד

משתמש מקצוען
צילום מקצועי
השאלה מה המטרה, להצדיק את עצמינו או "ועמך כולם צדיקים", ולגרום להם להגיע לשם.
אם אני ישתמש בשפה שלכם, נראה לי שקוראים לזה בריף :)
בבקשה, תלכו בשרכי נועם, תקרבו ממקום אוהב,
אולי באמת נרים פה איזה פרויקט קירוב לבבות משותף?
 

בתנופה

לנווט נכון בדרך לפסגה
מנוי פרימיום
עיצוב גרפי
השאלה מה המטרה, להצדיק את עצמינו או "ועמך כולם צדיקים", ולגרום להם להגיע לשם.
אם אני ישתמש בשפה שלכם, נראה לי שקוראים לזה בריף :)
בבקשה, תלכו בשרכי נועם, תקרבו ממקום אוהב,
אולי באמת נרים פה איזה פרויקט קירוב לבבות משותף?
לא מתנצל:)
זה בדרכי נועם לגמרי. חלילה אני לא מתקיף אף אחד.
אני אומר, שהגישה של "בא תראה", "תקשיב רגע," "זה לא כמו שאתה חושב" גורמת לקהל היעד להתרחק יותר ויותר
כי הם פשוט אינם מסוגלים להקשיב.

הם יקשיבו לי בדרכי נועם, "רק" אם אני אהיה נחוש, חזק, מחוייך, ושמח.
אני חרדי, שומר עליך, לא מתנצל ולא מתבלבל מהקירקורים!
תצדיעו ותסתמו!
ואת תראי שזה יפתח להם פתח להקשיב ולשמוע.
 

בתנופה

לנווט נכון בדרך לפסגה
מנוי פרימיום
עיצוב גרפי
איני אוהב להאריך. אבל אספר בקצרה על אחד הקמפיינים שערכתי למוסד יקר.
העסקן שהוביל את הקמפיין היה נבוך מאד כי כדי לצאת לדרך היה צריך אישור מכמה עסקנים מעליו מהקהילה, והם לא העריכו אותו יותר מידיי. דבר שגרם להם לפקפק בכל מילה שאמר.

אמרתי לו, בא תעשה מעשה.
תכנס לפגישה, תבקש סטנדר.
תעמוד ותציג בנחישות ובפאתוס את התכנית. כמו מרצה.
אל תתייחס לספקות "מדוע ואיך ולמה". אלא תהיה אמיץ ונחוש. גיבור!

הוא עשה את זה, ואותם עסקנים היו בהלם מוחלט. הם שמעו את דבריו בקשב רב ואישרו מיד את הקמפיין.

לאחר סיום הקמפיין, (בהצלחה אדירה כמובן...) הוא שאל את א' מהעסקנים איך העביר אותו כל כך חלק.
ענה לו אותו אדם, "כאשר ראיתי את הנחישות שלך הבנתי שיש דברים בגו. אדם שמאמין ונחוש בעצמו זה אחד שיש לו מה למכור. והתחלתי להקשיב לך ולשמוע שאתה מדבר לעניין".
 

HILALI

משתמש מקצוען
מנוי פרימיום
עיצוב גרפי
השאלה שלי בכל האתגר הזה היא מי בדיוק קהל היעד?
כי יש מסורתיים, ויש חילונים ויש +++++
אני מרפרפת כאן על התגובות (כן, גם על שלי...), ורואה אין ספור דעות, שה'משותף' ביניהן הוא השוני בקהל היעד.
אין פה צודק ולא צודק. 'כולנו חכמים כולנו נבונים'....אבל אולי כדאי שיודגש כאן קהל היעד בצורה ברורה יותר.
 

בתנופה

לנווט נכון בדרך לפסגה
מנוי פרימיום
עיצוב גרפי
אכן. הערה חשובה.

למעשה המטרה שלי היא לא לבנות קהל יעד, או לשכנע מישהו במשהו, אלא לרכך את הביקורת הציבורית ולתת מקום באווירה הציבורית לתשובה החרדית על טענת השיוון בנטל.

לא מנסים לחרד, אלא לחדד.
ובסקרים של הבחירות הבאות הנושא כבר לא יעמוד בראש סדר היום הציבורי.

כשמישהו מדבר אליך בעוצמה ומתוך אמונה חזקה, גם אם אתה לא מסכים איתו, אתה יכול לחיות איתו
 
נערך לאחרונה ב:

כבשה שחורה

משתמש מקצוען
פרסום וקופירייטינג
נראה לי שהמנהג הוא עד סוף החודש הלועזי, לא ?
כלומר מחר?
אני זוכרת מההודעה של @לכאורה שזה חודש מיום פירסום האתגר.
אשמח לעידכון ברור כי יש לי רעיון שאני צריכה לעבד ולכתוב.
וחבל לי (אם זה מסתיים מחר) לא להשתתף.
 

HILALI

משתמש מקצוען
מנוי פרימיום
עיצוב גרפי
אני זוכרת מההודעה של @לכאורה שזה חודש מיום פירסום האתגר.
צודקת...
מדי חודש בחודשו יעלה לאתגר נושא המתאפיין לרוח התקופה.
האתגר יהיה פעיל למשך חודש מיום פתיחתו. ולמה חודש?
כי ככה נותנים לרעיון ת'זמן שלו כדי שיוכל להתבשל בנחת ולא בלחץ.
זמני נעילת האתגר יוכתבו מראש, ויתוזכרו מידי פעם במהלך האתגר.
 

דוד ריזל

משתמש סופר מקצוען
מנוי פרימיום
עיצוב גרפי
פרסום וקופירייטינג
כלומר מחר?
אני זוכרת מההודעה של @לכאורה שזה חודש מיום פירסום האתגר.
אשמח לעידכון ברור כי יש לי רעיון שאני צריכה לעבד ולכתוב.
וחבל לי (אם זה מסתיים מחר) לא להשתתף.
תודה רבה על העדכון, אז נשארו לנו עוד שבועיים...
התאריך הסופי להגשת היצירות עד כ"ב תמוז תש"פ 14.7.20
 
נערך לאחרונה ב:

לוח אירועים וקורסים קרובים

למעלה