קופירייטינג אתגר חודשי #4 >>> הפטפטת

כּוֹתָר

מהמשתמשים המובילים!
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
עיצוב גרפי

רחל סרולוביץ

כתיבה שיווקית וקופירייטינג
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
עיצוב גרפי
כתיבה ספרותית
פרסום וקופי
@אמיצ/ה ,
סלוגן: לפני צה"ל - יש לנו תורה
הרעיון יפה ומבוסס על הגיון פשוט לכאורה,
רק שהסלוגן יכול להתקבל מתנשא מידי,
אנחנו- כמעריכי תורה, רואים בסלוגן הזה את תמצית אמת חיינו והוא גם מצליח לרגש אותנו,
אבל חייל צה"ל שהשירות הוא מרכז חייו,
ומישהו בא ואומר לו- לפני צהל יש לנו תורה, זה אולי נשמע כמו: 'אל 'תעוף' על עצמך, הייתי פה לפניך',
ובמקרה כזה,
הנוגדנים שלו מתעוררים לפעולה, והדרך ללב ארוכה יותר.
אולי כדאי למצוא דרך לבטא את הרעיון החכם הזה בסלוגן עוקף
 

אמיצ/ה

משתמש פעיל
@אמיצ/ה ,

הרעיון יפה ומבוסס על הגיון פשוט לכאורה,
רק שהסלוגן יכול להתקבל מתנשא מידי,
אנחנו- כמעריכי תורה, רואים בסלוגן הזה את תמצית אמת חיינו והוא גם מצליח לרגש אותנו,
אבל חייל צה"ל שהשירות הוא מרכז חייו,
ומישהו בא ואומר לו- לפני צהל יש לנו תורה, זה אולי נשמע כמו: 'אל 'תעוף' על עצמך, הייתי פה לפניך',
ובמקרה כזה,
הנוגדנים שלו מתעוררים לפעולה, והדרך ללב ארוכה יותר.
אולי כדאי למצוא דרך לבטא את הרעיון החכם הזה בסלוגן עוקף
צודקת
תודה..:)
 

האוצר זה מקצועי

משתמש מקצוען
פרסום וקופי
מוזיקה ונגינה
עריכה תורנית
אשמח מאוד לביקורת.

מסר שיוצא מהקמפיין: התורה מגנה, התורה מצילה, ההגנה הכי טובה=התורה!, הקיום היחיד היום הוא עולם הישיבות.

קהל יעד: זה מגיע לשאלה מיהו יהודי, כי מבחינתי היעד הוא לכל אדם שהוא יהודי, כולל החרדים.


תסריט:
כיתוב: שנת ג'תתכ"ח 70 לספירה
ברקע: המצלמה מתחילה ממגפי ברזל ועולה לשריונים וכו' עד לראש, חייל רומאי, ואז רואים באימה את הרומאים צווחים ונוגחים, פורצים את החומות לקול צהלותיהם, ואז רואים אותם נכנסים לבית מדרש מלא לומדים, בהלם!

כיתוב: שנת 1943 ה'תש"ג .
ברקע: מחנות עבודה אסירים בכתונת פסים וכו', ואז רואים כמה אסירים מדליקים נר וברקע נשמע ברוך אתה... להדליק נר חנוכה.

כיתוב: שנת תש"ח הקמת המדינה - מלחמת העצמאות.
ברקע: מלחמה אש דם פצועים.

כיתוב שנת 1967 תשכ"ז מלחמת ששת הימים.
ברקע: רואים את ההסרטה של הרב גורן בכותל עם ספרי התורה תקיעת שופר 'הכותל בידינו'.

כיתוב: 1973 ה'תשל"ד יום הכיפורים.
ברקע: בית כנסת עם תפילת יום כיפור וברקע אזעקה!, ואז דם אש טילים אזעקות, קולות של החזית, ואז מכריזים על הפסקת אש, רואים את מחנה צה"ל כולם שבורים יושבים בפחד מתוסכלים, ואז צעקות ברקע "הרב הגיע, הרב הגיע, תמונה של הרב עובדיה ואם יש אז הסרטה שלו שם מעודד את כולם.

כיתוב: שנת תשע"ד 2014, צוק איתן.
ברקע: כאן אפשר לשים את הסרטות קימות של התנפלות חיילים על ציציות וחיילים מתפללים בחזית.

כיתוב: שנת תש"ף 2020.
ברקע: תהלוכת ספר התורה של הידברות לע"נ החייל עמית הי"ד.

ואז מגיע הדרמה: כיתוב על כל המסך: מאז ועד היום, אנחנו קיימים בזכותה, (ברקע ספר תורה) ובזכותם! (רקע של בחורים יושבים ולומדים).
יש צבא הגנה, (רקע של חיילים), ויש את ההגנה! (רקע של בחורים יושבים ולומדים)
כי בלעדיה אין לנו קיום! (רקע שחור וכדו').
אמור לקחת שתי דקות כל הסרטון (בין עשר לחמש עשרה שניות לכל אירוע ואז הסוף כעשרים וחמש שניות)
(אפשר לקצר ע"י כך שרואים את המלחמות במהירות בלי הרקע היותר מידיי, למשל שואה רואים לכמה שניות אסירים במחנה עבודה ולשים כיתוב על כל אחד)


תסריט לטלוויזיה:
היא הגנה עלינו אלפי שנים! (ברקע יהודים לומדים תורה במערות בימי אנטיוכוס וכדו')
היא מגנה עלינו עכשיו, בזכותם! (ברקע את בחורי הישיבות לומדים)
בלי עולם הישיבות אין לנו קיום!

תשדיר לרדיו:
קולות אזעקה, בכיות וצרחות, פתאום בוקע קול 'שיר למעלות'.
ואז הקריין: התורה הגנה התורה תגן!, מפרעה ועד היום, יש הגנה אחת שהייתה תמיד, והיא עדיין, בזכות בחורי הישיבות.
בלי עולם הישיבות אין קיום!

אשמח מאוד לקבל הערות וביקורת!
@דוד ריזל
יש לי עוד רעיון, אפשר להשתתף פעמיים?
 

פינגווין

משתמש מקצוען
לענ"ד הערכת לומדי התורה זה דבר שפחות הולך בקמפיין שיווקי
כמו שכולנו כאן יודעים פרסומת מדברת אל הרגש
נסו נא להסביר לאדם שמעולם לא טעם מאכל חריף מהי מטבוחה, קשה להאמין שתצליחו לחבב אותה עליו בדיבורים עליה
הציבור הכללי, מכיר ברובו מציאות של שבת בשקט ושלווה, שמירת כשרות מינימלית וכו'
ולכן אלו הם ערכים שאפשר לדבר עליהם ולשכנע אותם להוקיר
אבל את לימוד התורה רובם לא מכירים מחוויה אישית כלל
ולכן, הצעד הכי יעיל יהיה לקרב אותם אליה קודם כל, לתת להם לטעום שיעור תורה אחד שיתאים להם וייתן להם את החוויה העוצמתית של התורה
אחרי שיידעו מה זה אומר יהיה על מה לדבר
כי לפני שמכירים מקרוב זה נראה לימוד קלאסי כמו שהם מכירים מכל מקצוע אחר בעולם להבדיל
ואין מצב שיפנימו מה העוצמה שיש דווקא שם
 

HILALI

משתמש מקצוען
עיצוב גרפי
פרסום וקופי
ולכן, הצעד הכי יעיל יהיה לקרב אותם אליה קודם כל, לתת להם לטעום שיעור תורה אחד שיתאים להם וייתן להם את החוויה העוצמתית של התורה
אחרי שיידעו מה זה אומר יהיה על מה לדבר
כי לפני שמכירים מקרוב זה נראה לימוד קלאסי כמו שהם מכירים מכל מקצוע אחר בעולם להבדיל
ואין מצב שיפנימו מה העוצמה שיש דווקא שם
מזכיר את הפרויקט המדהים של 'ותן חלקנו', עם הקליפ של 'מתחילים מחדש'.
היית הולכת ברחוב ורואה אנשים חילונים מוציאים כיפה ולומדים.
זמרים חילונים היו קובעים חברותא כל ערב בלי לפספס כדי ללמוד מהחוברת.
 
נערך לאחרונה ב:

האוצר זה מקצועי

משתמש מקצוען
פרסום וקופי
מוזיקה ונגינה
עריכה תורנית
לענ"ד הערכת לומדי התורה זה דבר שפחות הולך בקמפיין שיווקי
כמו שכולנו כאן יודעים פרסומת מדברת אל הרגש
נסו נא להסביר לאדם שמעולם לא טעם מאכל חריף מהי מטבוחה, קשה להאמין שתצליחו לחבב אותה עליו בדיבורים עליה
הציבור הכללי, מכיר ברובו מציאות של שבת בשקט ושלווה, שמירת כשרות מינימלית וכו'
ולכן אלו הם ערכים שאפשר לדבר עליהם ולשכנע אותם להוקיר
אבל את לימוד התורה רובם לא מכירים מחוויה אישית כלל
ולכן, הצעד הכי יעיל יהיה לקרב אותם אליה קודם כל, לתת להם לטעום שיעור תורה אחד שיתאים להם וייתן להם את החוויה העוצמתית של התורה
אחרי שיידעו מה זה אומר יהיה על מה לדבר
כי לפני שמכירים מקרוב זה נראה לימוד קלאסי כמו שהם מכירים מכל מקצוע אחר בעולם להבדיל
ואין מצב שיפנימו מה העוצמה שיש דווקא שם
מזכיר את הפרויקט המדהים של 'ותן חלקנו', עם הקליפ של 'מתחילים מחדש'.
היית הולכת ברחוב ורואה אנשים חילונים מוציאים כיפה ולומדים.
זמרים חילונים היו קובעים חברותא כל ערב בלי לפספס כדי ללמוד מהחוברת.
וזה-פרסום שעבד!!!
זה בסיס הרעיון השני שלי, וזה מה זה צודק.
מקווה ש @דוד ריזל יאשר להשתתף פעמיים
כאן הלכתי ע"פ הרעיון של דוד רזיל:
[אני חשבתי על כיוון אסטרטגי – להמחיש שאין שום נכס תרבותי לעם ישראל ששרד כל הדורות, כמו האמת שבתורה. זה כיוון אחד ואפשר לבחור כיוונים אחרים]
וקצת סטיתי.
 

EPaP

מנהלת בפמ"ג
מנהל
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
עיצוב גרפי DIP
עיצוב גרפי
כתיבה ספרותית
עיצוב פונטים
פרסום וקופי
UX UI
D I G I T A L
מעריכה את אלו שישבו לחשוב ולפצח קמפיין לאתגר הזה.
נראה שכולם הלכו על תסריט. מעניין לבדוק למה.

מסקרן אותי עד כמה זה יעבוד
כי מקריאה מהירה נראה שבחרו להתמקד על העירה היהודית של פעם
ואני תוהה כמה זה רלוונטי לקהל היעד
שבמקרה הטוב באים עם אנטיגוניזם
ובמקרה הגרוע בלי היכרות בכלל.
 

HILALI

משתמש מקצוען
עיצוב גרפי
פרסום וקופי
ואני תוהה כמה זה רלוונטי לקהל היעד
ואת הנק' של התאמה לקהל היעד חידדה @פינגווין
כמו שכולנו כאן יודעים פרסומת מדברת אל הרגש
נסו נא להסביר לאדם שמעולם לא טעם מאכל חריף מהי מטבוחה, קשה להאמין שתצליחו לחבב אותה עליו בדיבורים עליה
הציבור הכללי, מכיר ברובו מציאות של שבת בשקט ושלווה, שמירת כשרות מינימלית וכו'
ולכן אלו הם ערכים שאפשר לדבר עליהם ולשכנע אותם להוקיר
אבל את לימוד התורה רובם לא מכירים מחוויה אישית כלל
ולכן, הצעד הכי יעיל יהיה לקרב אותם אליה קודם כל, לתת להם לטעום שיעור תורה אחד שיתאים להם וייתן להם את החוויה העוצמתית של התורה
אחרי שיידעו מה זה אומר יהיה על מה לדבר
כי לפני שמכירים מקרוב זה נראה לימוד קלאסי כמו שהם מכירים מכל מקצוע אחר בעולם להבדיל
ואין מצב שיפנימו מה העוצמה שיש דווקא שם
 

לב מרגיש

משתמש סופר מקצוען
מנוי פרימיום
עיצוב גרפי
פרסום וקופי
D I G I T A L
הפוך על הפוך.
(ראש של גמרא...)

ללכת ולהסביר לחילונים שהתורה היא יותר מצה"ל זה כמו לתת לבחור ישיבה צו גיוס לקרבי.
חברה, מניסיון והכרות עמוקה עם הציבור הכללי הם לא יבינו ואולי גם לא שואפים להבין...

אדרבה, במקום לספר להם "בובע מעשייס", בואו נמציא את העתיד מחדש.
למה, רק לבני דודים מגיעה אפליה מתקנת?

אז ככה:
כדי שנוכל לקבל את מלוא תשומת הלב לקמפיין שלנו,
חייבים ליצור קשר עם גורמים מאד בכירים ברשתות החברתיות, בתחנות הרדיו וברשות השידור.
אחרת, הם לא יסתכלו עלינו ... (תרתי משמע)

ולכן אישיות מאד מוכרת בציבור החרדי יוצרת קשר ביוזמתנו עם כבוד הרמטכ"ל.
הלה יפנה מזמנו וישב לפגישה חשאית עם אותה דמות רצינית (רב ראשי, ח"כ חרדי, מה שהלקוח יעדיף)
כתבות יח"צ יצאו אודות הפגישות המסתוריות שהם מנהלים.
אף אחד לא ידע למה הם נפגשים. צו איסור פרסום.
בוקר אחד התעלומה תיפתר בדמות קליפ מקצועי ומרשים של חפ"ק צבאי ערוך למלחמה.
ובחפ"ק, לא פחות ולא יותר ישבו לצד חיילים מאומנים ושריריים כמה בחורים עדינים ושבריריים
או לחלופין שריריים גם כן. (שוב נתון לשיקול דעתכם, מה מתאים יותר לשוות לצופים בדמות הצורב הצעיר)
הסצנה תהיה קצרה וממוקדת.
יש בה התארגנות ופקודות אחרונות לקראת מבצע, כשאת הפקודות משמיעים הלומדים והחיילים הקרביים עונים כן המפקד.
לפתע נכנס בחור מרשים (דוסי, עדיף עם פאות מסולסלות וזקן...)
לאוהל ועוצר את כולם שלא יצאו לקרב כי יש פה "מחלויקעס"
מתפתח דיון ער בנושאים הקשורים למלחמה מתוך הגמרא, פלפול לפה ולשם.
בסוף מתיישבת הסוגיה, הלומדים מנגבים זיעה, מתרגמים את הארמית לעברית - צהל"ית.
שולחים את החיילים למלחמה ומתיישבים ללמוד כשהמילים המסיימות את הסצנה.
פה מתרחשת המלחמה האמתית.

(כמובן שניתן לסיים בקלוז אפ של אחד מהחיילים השבים מהקרב, מעניק צ'פחה ידידותית ללומד, תוך מילות הערכה כנה - אח שלי, הרגשתי ששמרת עלי! ושניהם משווים את השם הרשום על הפתקית של הלומד עם שמו של החייל...)

כמובן שכל הקמפיין כולל הסבר על אופן הלימוד.
קורא לחיילים ללמוד דף יומי כסגולה ועוד כיד הדמיון המופלא,
כשהכל מגובה ע"י הרמטכ"ל.

פנטסטי.
אה?!...

חיילים, תכניסו לפק"ל שוטנשטיין...
(אך, עלינו על הפילנתרופים...)
ממש מיוחד!! כחרדים היינו מבינים יותר את התסריט , כך שצריך טיפונת שיוף שיתאים גם לכוון השני , דאג' זה ממש בנוי יפה.
 

דדד

משתמש סופר מקצוען
צילום מקצועי
רגע לפני שאתם יוצאים לדרך,
כשיהיה בחור חילוני שירצה לדעת- תארחו אותו שבת? תחייכו אליו ברחוב? תדעו לספר לילדים שלכם שהם אחים טועים ולא "גויים נוסעים בשאבעס"?
אם כן, אתם רשאים להשתתף בתחרות.

סליחה שהתפרצתי....
 

אמיצ/ה

משתמש פעיל
רגע לפני שאתם יוצאים לדרך,
כשיהיה בחור חילוני שירצה לדעת- תארחו אותו שבת? תחייכו אליו ברחוב? תדעו לספר לילדים שלכם שהם אחים טועים ולא "גויים נוסעים בשאבעס"?
אם כן, אתם רשאים להשתתף בתחרות.

סליחה שהתפרצתי....
ברור! כבר עכשיו..
 

א-ירושלמית

מהמשתמשים המובילים!
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
עיצוב גרפי DIP
עיצוב גרפי
איור וציור מקצועי
פרסום וקופי
UX UI
D I G I T A L
הפוך על הפוך.
(ראש של גמרא...)

ללכת ולהסביר לחילונים שהתורה היא יותר מצה"ל זה כמו לתת לבחור ישיבה צו גיוס לקרבי.
חברה, מניסיון והכרות עמוקה עם הציבור הכללי הם לא יבינו ואולי גם לא שואפים להבין...

אדרבה, במקום לספר להם "בובע מעשייס", בואו נמציא את העתיד מחדש.
למה, רק לבני דודים מגיעה אפליה מתקנת?

אז ככה:
כדי שנוכל לקבל את מלוא תשומת הלב לקמפיין שלנו,
חייבים ליצור קשר עם גורמים מאד בכירים ברשתות החברתיות, בתחנות הרדיו וברשות השידור.
אחרת, הם לא יסתכלו עלינו ... (תרתי משמע)

ולכן אישיות מאד מוכרת בציבור החרדי יוצרת קשר ביוזמתנו עם כבוד הרמטכ"ל.
הלה יפנה מזמנו וישב לפגישה חשאית עם אותה דמות רצינית (רב ראשי, ח"כ חרדי, מה שהלקוח יעדיף)
כתבות יח"צ יצאו אודות הפגישות המסתוריות שהם מנהלים.
אף אחד לא ידע למה הם נפגשים. צו איסור פרסום.
בוקר אחד התעלומה תיפתר בדמות קליפ מקצועי ומרשים של חפ"ק צבאי ערוך למלחמה.
ובחפ"ק, לא פחות ולא יותר ישבו לצד חיילים מאומנים ושריריים כמה בחורים עדינים ושבריריים
או לחלופין שריריים גם כן. (שוב נתון לשיקול דעתכם, מה מתאים יותר לשוות לצופים בדמות הצורב הצעיר)
הסצנה תהיה קצרה וממוקדת.
יש בה התארגנות ופקודות אחרונות לקראת מבצע, כשאת הפקודות משמיעים הלומדים והחיילים הקרביים עונים כן המפקד.
לפתע נכנס בחור מרשים (דוסי, עדיף עם פאות מסולסלות וזקן...)
לאוהל ועוצר את כולם שלא יצאו לקרב כי יש פה "מחלויקעס"
מתפתח דיון ער בנושאים הקשורים למלחמה מתוך הגמרא, פלפול לפה ולשם.
בסוף מתיישבת הסוגיה, הלומדים מנגבים זיעה, מתרגמים את הארמית לעברית - צהל"ית.
שולחים את החיילים למלחמה ומתיישבים ללמוד כשהמילים המסיימות את הסצנה.
פה מתרחשת המלחמה האמתית.

(כמובן שניתן לסיים בקלוז אפ של אחד מהחיילים השבים מהקרב, מעניק צ'פחה ידידותית ללומד, תוך מילות הערכה כנה - אח שלי, הרגשתי ששמרת עלי! ושניהם משווים את השם הרשום על הפתקית של הלומד עם שמו של החייל...)

כמובן שכל הקמפיין כולל הסבר על אופן הלימוד.
קורא לחיילים ללמוד דף יומי כסגולה ועוד כיד הדמיון המופלא,
כשהכל מגובה ע"י הרמטכ"ל.

פנטסטי.
אה?!...

חיילים, תכניסו לפק"ל שוטנשטיין...
(אך, עלינו על הפילנתרופים...)
עדיין, לא באמת לוחץ על הכפתור שצריך.
תכף אעלה את הקמפיין שלי.
 

כּוֹתָר

מהמשתמשים המובילים!
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
עיצוב גרפי

EPaP

מנהלת בפמ"ג
מנהל
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
עיצוב גרפי DIP
עיצוב גרפי
כתיבה ספרותית
עיצוב פונטים
פרסום וקופי
UX UI
D I G I T A L
שניות 0-10: רואים בחורי ישיבה או אברכי כולל או מתפללים בקבר רחל עם רימוזים למקום המצאם. 10 שניות שקטות לגמרי, בלי כיתוב.
זה ה מ ו ן זמן. אחרי 2 שניות הם כבר עוברים לסרטון הבא והפסדת אותם.
גם אם תקצרי את זה ל2 שניות, למה שחילוני יסתקרן לגבי בחורי ישיבות ואיפה הם מתפללים?
 

HILALI

משתמש מקצוען
עיצוב גרפי
פרסום וקופי
אני לא יודעת אם כאן זה המקום לומר את הנ"ל, אני מנסה....
לפני תקופה התפרסמה סדרה של "בחורי ישיבה" שמשכה אליה המוני צופים חילוניים(ולא...אין לי מדיה כדי לראות אותה, ואני ממש לא שם...אבל שומעים מה לעשות?).
השאלה שלי: איך הם הצליחו? מה היה שם בפרסום? הרי בסדרה רואים בחורים לבושים שחור לבן,מגבעת, ישיבה וכו'...
אני מנסה לשער מה הסיבה?
נראה לי שהדבר טמון גם בבחירת השחקנים (!!!)
אולי אם יקחו מישהו מפורסם מהעולם שלהם שיציג את עניין לומדי התורה באור אחר, חיובי-אולי אז 'יראו חילונים וישבעו'?
או דמות שנפסת אצלם חזק כ"כ כדוג' הרב יגאל כהן וכד'...
בנוסף, ניתן לראות זאת גם בדוג' של פרויקט 'ותן חלקנו'- שבו גם השתתפו דמויות מוכרות ונחשבות מהעולם החילוני. הפרויקט הצליח לחבר אליו אנשים כ"כ רחוקים, עד שהיית הולך ברחוב ורואה אנשים חילונים, מוציאים כיפה מהכיס ומתחילים ללמוד-יום יום בלי להפסיד!
אולי....
 

בתנופה

משתמש פעיל
עיצוב גרפי
דומה לי שהחרדים מעריכים את העולם הכללי יתר על המידה.

כיום, כל פרסום שמצריך מחשבה של 1+1 בכדי להבין אותו, לא מוצא מקום בכלל בציבור הכללי.
הכל חייב להיות מודגש ברמה של קליטה ויזואלית מיידית. (אלא אם כן מדובר בקהל יעד אנין טעם ואינטלקטואלי)

מכירים את האפלי' טיק טוק? (עדיף שלא תכירו). את המרדף להשיג אלפי עוקבים? וככל שאתה משתטה יותר כך אתה מבוקש יותר, בלי קשר לרמתך ההגיונית או השיכלית? זה הציבור הכללי.

אז אם רציתם להרשים את עצמכם בהפקה מרהיבה- סבבה.
אבל אם רציתם לחדור לקהל היעד המדובר, ולהביא תוצאה מעבר לציבור החרדי, הדרכים שונות לגמרי.
הצעתי הצנועה היא לשנות גישה.
 

כּוֹתָר

מהמשתמשים המובילים!
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
עיצוב גרפי

אולי מעניין אותך גם...

אשכולות דומים

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק קיט ב'

ט בַּמֶּה יְזַכֶּה נַּעַר אֶת אָרְחוֹ לִשְׁמֹר כִּדְבָרֶךָ:י בְּכָל לִבִּי דְרַשְׁתִּיךָ אַל תַּשְׁגֵּנִי מִמִּצְוֹתֶיךָ:יא בְּלִבִּי צָפַנְתִּי אִמְרָתֶךָ לְמַעַן לֹא אֶחֱטָא לָךְ:יב בָּרוּךְ אַתָּה יְהוָה לַמְּדֵנִי חֻקֶּיךָ:יג בִּשְׂפָתַי סִפַּרְתִּי כֹּל מִשְׁפְּטֵי פִיךָ:יד בְּדֶרֶךְ עֵדְוֹתֶיךָ שַׂשְׂתִּי כְּעַל כָּל הוֹן:טו בְּפִקֻּדֶיךָ אָשִׂיחָה וְאַבִּיטָה אֹרְחֹתֶיךָ:טז בְּחֻקֹּתֶיךָ אֶשְׁתַּעֲשָׁע לֹא אֶשְׁכַּח דְּבָרֶךָ:
נקרא  9  פעמים

לוח מודעות

למעלה