מחיר למשתכן אשכול פרויקט בן שמן 1 דירה בהנחה.

אברהם וינברג

משתמש חדש
IMG_1064.jpeg
אגיד לך את האמת
בתחילה חשבתי שזה לא רלוונטי לציבור שלנו
מאז המעלית שבת החדשה של הרב גלבר
אני מאמינה שאנחנו הולכים לכיוון אחר
ודירה במרכז הארץ (לא ביש) שכונת יוקרה מטורפת
קרובה למוסדות מבוססים
במחירים יותר זולים מביש
לדעתי שווה מחשבה
 

אברהם וינברג

משתמש חדש
סערת הכשרת מעליות השבת שעלתה לראשונה ב'בחדרי חרדים' בעקבות מכתבו של רבה של בני ברק הגאון רבי שבח צבי רוזנבלט שאסר את המעליות לאחר שהתקבלו היתרים מכמה רבנים ופוסקי הלכה שהתירו את השימוש בה בצורה מסוימת, מקבלת הבוקר (שישי) תפנית עם פרסום מכתב בשם גדולי ישראל ראש הישיבה הגרי"ג אדלשטיין והגר"ד לנדו ראש ישיבת סלבודקה האוסרים את את השימוש במעליות.

לאחר שניסו להתיר אותן: הפוסק אוסר להשתמש במעליות שבת

במכתב שכתבו הגאון רבי יצחק מרדכי הכהן רובין מהר נוף והגאון רבי שלום יוסף גלבר מחברי ספרי 'ארחות שבת' לצד גאב"ד בד"ץ בני ברק הגאון רבי שריאל רוזנבררג הם חוזרים בהם מההיתר.

במכתב נאמר: "הנהגת הכלל מסורה לגדולי וזקני הדור, והנה בעניין מה שהזדקקנו לבדוק סוג חדש של מעלית שבת, שהיה נראה לענ"ד שהיא מתוכננת באופן שאין בה חשש חילול שבת ח"ו, כאשר באנו קמיה מרנן ורבנן, מרן ראש הישיבה הגאון רבי גרשון אדלשטין שליט"א ומרן הגאון הגדול רבי דוב לנדו שליט"א שמענו את חוות דעתם בכל ענין השימוש במכשירים חשמליים המתחדשים חדשים לבקרים, אף באלו שהיה נראה שאין בהם חששות כלל, מכל מקום אלו הם נושאים מורכבים אשר מתגלים בהם בכל יום בעיות חדשות".

"וגם עצם ההיתר למעליות יש הרבה מה לדון בו, שכן לעתיד יכולות להיווצר בהם בעיות חדשות, ובכלל זה השימוש במעליות שבת לכל סוגיהן, ולדעתם הגדולה בכל זה, עקב חומר איסור שבת, אין להשתמש במעליות אלו כלל
בשב"ק וביו"ט".


מדובר במכתב דרמטי הסוגר כל אפשרות למתן הכשר למעליות שבת. וגונז את התוכניות המהפכנית לפיה יותרו לראשונה בעיר בני ברק שימוש במעליות שבת במסגרת פינוי בינוי ובניית מגדלים רבי קומות עם היתר מיוחד לקבלנים.

ל'בחדרי חרדים' נודע כי מכתבו של הרב רוזנבלט עורר את הדבר מחדש לאחר שכבר ניסו להתיר באמצעות כתבה ביתד נאמן, הבוקר עם המכתב הדרמטי
 

רועי COPY

קופירייטר ואסטרטג למיתוג
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
פרסום וקופי
זוכים יקרים שלום רב,



בהמשך להודעתנו הקודמת בדבר קבלת היתר חפירה ודיפון, אנו שמחים לבשר כי עבודות הבניה כבר החלו בשטח.

בשלב זה אנו עמלים על הוצאת האישורים הנדרשים מול הגופים השונים לצורך התחלת המכירות, נציין כי ההליך נמצא בשלבים סופיים.

אנו צופים כי בעוד מספר חודשים ושיתקבלו כלל האישורים נציגי החברה יצרו עמכם קשר ואתם תוזמנו לכנס מידע, לאחריו יתקיימו כנסי בחירת הדירה וחתימת החוזה.



אנו עומדים לשירותכם בכל עת ולכל עניין.



בטלפון: 03-6222222/ 6222* (שלוחה 2)

במייל: <לא ניתן לפרסם מיילים באופן פומבי>



שעות פעילות המוקד בימים א-ה בין השעות: 09:00-17:00



על מנת להמשיך ולהישאר מעודכנים אתם מוזמנים לעקוב אחרינו גם ברשתות החברתיות.



פייסבוק: https://www.facebook.com/aharonigroup1?mibextid=LQQJ4d

אינסטגרם: https://www.instagram.com/aharoni_group1/?igshid=MzRlODBiNWFlZA==

אתר: www.aharonigroup.com



*הודעה זו כפופה לקבלת אישור זכיה ותעודת זכאות.



בהצלחה! וסוף שבוע נעים!
 

רועי COPY

קופירייטר ואסטרטג למיתוג
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
פרסום וקופי
אהרוני - 1877
 

עין יוקדת

משתמש פעיל
אז ככה , היית בכנס , ואלו המסקנות הברורות שלי.
ראש עיריית לוד עו"ד יאיר רביבו , אומר מפורש וללא משוא הפנים , השכונה היא לא לחרדים.
ציטוט" מי שלא מפריע לו חילולי שבת , מכוניות נוסעות , מעליות , יכול לגור , זה שכונה לציבור הכללי , לחרדים יש את גני איילון"
יש לך הקלטה להעלות לכאן?
או כל מסמך רשמי שהוא אמר זאת?
זה יכול מאוד להועיל לציבור שלנו בכל שכונות העיר
 

רועי COPY

קופירייטר ואסטרטג למיתוג
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
פרסום וקופי

רועי COPY

קופירייטר ואסטרטג למיתוג
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
פרסום וקופי

רועי COPY

קופירייטר ואסטרטג למיתוג
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
פרסום וקופי
אין לי איך לפתוח את זה.
 

רועי COPY

קופירייטר ואסטרטג למיתוג
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
פרסום וקופי

כל הפרטים כאן בכתבה כולל זמנים.

הנקודה הגבוהה למגורים בשכונת נופי בן שמן​

פרויקט Up View מציע שילוב מסקרן של סטנדרטים גבוהים, בנייה איכותית ומיקום השוכן בלב ריאה ירוקה. בקבוצת אהרוני, המקימה את הפרויקט, מדגישים את פוטנציאל הצמיחה וההזדמנות המצוינת לרוכשים
שתפו בפייסבוק

שתפו בווטסאפ

שתפו כתבה במיילשתפו כתבה במייל



קריאת זן

הדפיסו כתבה

עברו לתצוגת גלריה
000376

הדמיה בן שמן אהרוניצילום: ניב קנטור
גלית בן חמו, בשיתוף קבוצת אהרוני

תוכן שיווקי
18 בספטמבר 2022

בקבוצת אהרוני סימנו על המפה את השכונה החדשה, שכונת נופי בן שמן, שנבחרה בקפידה כבעלת פוטנציאל אדיר לצמיחה, וכבר בשבועות הקרובים יחלו עבודות הביצוע להקמת פרויקט המגורים Up View.

נדב אהרוני, סמנכ"ל השיווק והמכירות בקבוצה, מסביר על התמהיל המגוון של הדירות שמוצע לרוכשים. לדבריו, בפרויקט Up View מתוכננות בסך הכל 712 יחידות דיור, שיתפרשו על עשרה בנייני מגורים – שני מגדלים של 29 קומות, מגדל נוסף של 22 קומות, ועוד שבעה בניינים של 10 קומות. בכל אחד מבנייני המגורים תמהיל הדירות יציע יחידות דיור בנות 3‏-5 חדרים, וכן פנטהאוזים ודירות גן. באופן כללי שטח הדירות ינוע בין 80 מ"ר (דירת 3 חדרים), 105 מ"ר (דירת 4 חדרים) ו־120 מ"ר (דירת 5 חדרים). בכל הדירות יהיו מרפסות בגדלים שונים ולדירות יסופחו חניה בחניון תת–קרקעי ומחסן. בחלק מהבניינים ייבנו חדרי כושר, חללי עבודה מעוצבים, חדרי דיירים וכו' בקומת הקרקע בסטנדרט שלא נראה באזור.

עברו לתצוגת גלריה
000377

נדב אהרוניצילום: ניב קנטור
"בהמשך למסורת ארוכת שנים אנחנו שומרים על הסטנדרטים הגבוהים של קבוצת אהרוני", מסביר נדב אהרוני, סמנכ"ל השיווק והמכירות בקבוצה. "הדירות בכל הבניינים יהיו מרווחת בדגש על איכויות גמר גבוהות, מפרט יוקרתי בדירות עצמן וגם בחללים הציבוריים, עמידה בתקני בנייה מחמירים ועוד".


אחת הנקודות עליה שמים את הדגש המרכזי בקבוצה היא מתן מענה מהיר ואיכותי לרוכשים, "בנתינת מענה אנושי, מהיר ואיכותי", מסביר אהרוני. "אנו נותנים לדייר ביטחון ומענה מלא לכל שאלותיו לאורך כל הליך הרכישה וכמובן גם לאחר קבלת המפתח.


על התכנון אחראי משרד האדריכלים דרמן ורבקל שהתווה את הסטנדרט, ולשלב הביצוע תכנס בשבועות הקרובים חברת הבת של הקבוצה, בנגד בנייה, שתחל בעבודות תשתית ראשונות. "השילוב בין תכנון אדריכלי קפדני לבין חברת ביצוע בעלת סיווג ג5 שיכולה לבנות פרויקט מכל סוג ובכל היקף כמו בנגד, שכל אחת בנפרד ושתיהן יחד מקפידות על סטנדרטים בלתי מתפשרים, מעניק לרוכשים חבילה שלמה של חוויית מגורים מושלמת. תפיסת העולם שלנו היא לא רק לעצב מבנים, אלא לעצב לדיירים סגנון חיים שלם".

הקבוצה בחרה בשטחי בנייה סמוכים לפארק ירוק ורחב ידיים, ובו יוקם אגם אקולוגי ואמפיתיאטרון. את הנוף המרהיב ניתן יהיה לראות ממרפסות הבתים של פרויקט Up View. "בחרנו במגרשים הטובים ביותר בשכונה, שצופים לנוף הפתוח וייתנו חוויית מגורים מקסימלית שתדגיש את תחושת המגורים בטבע מול מרווחים פתוחים אך עדיין יהיה ניתן ליהנות מנגישות מקסימלית והיתרונות המצויים ממגורים במרכז", מדגיש אהרוני.


פרויקט בתוך שכונה איכותית

שכונת נופי בן שמן היא שכונה חדשה, שבקבוצת אהרוני זוקפים לה "חלק מסוד ההצלחה". הקבוצה מקפידה לאתר ולהשקיע רק בשכונות שמצביעות על פוטנציאל ותנופה, ואחרי בדיקות והערכות של הקבוצה - סומנה גם היא כהבטחה. השכונה ממוקמת בין יער בן שמן לבין מושב אחיסמך, וסמוכה לכביש 40 עם נגישות לאזור המרכז, תחנת רכבת וגישה לצירים מרכזיים במרחק של מספר דקות נסיעה. מזרחית לשכונה נמצא כביש 1 ומצפון לשכונה נמצא כביש 443. צירים אלה מקרבים את התושבים למטרופולין התל אביבי ולכביש 6. "הנגישות הגבוהה הופכת את השכונה למרכזית מאוד בארץ, והיא בהחלט נכנסת להגדרת 'לב המדינה'. צריך לזכור שבהשוואה למחירי הדירות שבסביבה, ובהתייחס לסטנדרט הבנייה ולאיכויות השכונה, המחירים בפרויקט אטרקטיביים. ברור לנו שמי שירכוש עכשיו דירות למגורים או להשקעה יעשה מהלך חכם ונבון מאוד לאור מגמת עליות המחירים שאנחנו רואים בשכונה בשנתיים האחרונות".

"צריך לזכור שבהשוואה למחירי הדירות בסביבה, ובהתייחס לסטנדרט הבנייה ולאיכויות השכונה, המחירים בפרויקט אטרקטיביים. ברור לנו שמי שירכוש עכשיו יעשה מהלך חכם לאור מגמת עליות המחירים שאנחנו רואים בשכונה בשנתיים האחרונות"
שכונת נופי בן שמן מסומנת ברשות כיעד ליצירת אלטרנטיבה מועדפת למגורים במרכז, וככזו מושקעים בה משאבי פיתוח משמעותיים. באתר העירוני מתוארת כשכונת מגורים חדשנית ומודרנית אשר מיישמת את גישת עירוב השימושים, ותכלול מבני מגורים, מבני ציבור, מסחר, תעסוקה וכן אזורים ירוקים. השכונה מתפרשת על שטח כולל של 840 דונם, ותמנה בסוף של דבר כ־4,500 יחידות דיור.


התוכניות העירונית לשכונה כוללות קריות חינוך, ובהם בתי ספר וגני ילדים; דיור מוגן לאוכלוסייה המבוגרת; פארק עירוני על שטח של 180 דונם, שכאמור יכלול אגם אקולוגי ואמפיתיאטרון; מערך של שבילי אופניים, שבילי הליכה ופינות ישיבה; שטחי גינון ציבורים, שדרות עירוניות לצד רחובות "יער" ועוד. "הבדיקה המקדימה שלנו מצביעה שמדובר בשכונה שמתוכננת ברמה גבוהה מאוד. יש חשיבה על פרטים גדולים כקטנים, כמו למשל הקמת קרית חינוך בקרבת כל סביבת מגורים, כך שניתן יהיה ללכת ברגל לגני הילדים או בתי הספר. כמענה תעסוקתי תכלול השכונה מבני משרדים, מרכז מסחרי, ואף צפוי לקום מרכז השמה שיתמוך בתעסוקת התושבים", אומר אהרוני.


השכונה מיישמת תפיסה אקולוגית מקיימת שבאה לידי ביטוי גם באמצעות הקמת מערכת אשפה פנאומטית, שתשנע את האשפה בתעלות תת–קרקעיות למרכז איסוף מחוץ לשכונה. כך שמשאיות הזבל יפנו את הפסולת ממרכז האיסוף, ולא ייכנסו כלל לשכונה.

הגג היציב של Up View

קבוצת אהרוני עוסקת ביזמות יותר מ–24 שנים, ובשנים האחרונות הורחבה פעילותה גם לענף ביצוע הבנייה. החברה יוזמת פרויקטים במקומות שונים ברחבי הארץ ובימים אלה מבצעת ומתכננת מספר פרויקטים – בנתיבות מבוצעות עבודות בנייה של 904 יחידות דיור, בשכונה באזור אוכלסו 30 יחידות דיור, ועוד מספר פרויקטים במרכז שעתידים לצאת לשיווק בקרוב, בהיקף של אלפי יחידות דיור. בנוסף, לחברה פרויקטים בהיקפים גדולים שכבר מאוכלסים כמו פרויקט UP TOWN בבת ים, אחד ממתחמי עירוב השימושים הגדולים במדינה, הכולל מגדל מגורים בעל 47 קומות, מגדל משרדים של 29 קומות, שטחי מסחר בהיקף של 11,000 מטר ו-1,000 מקומות חניה.


הפרויקט של קבוצת אהרוני בשכונת נופי בן שמן מתניע את שלב שיווק הדירות בתקופת החגים, ומהחברה נמסר כי הם צופים שמסירת הדירות תתבצע בהדרגה החל משנת 2026.

קבוצת אהרוני
ליצירת קשר: 6222*

למעבר לאתר >>
לפנייה במייל >>

בשיתוף קבוצת אהרוני
 

אולי מעניין אותך גם...

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק קמט

א הַלְלוּיָהּ שִׁירוּ לַיהוָה שִׁיר חָדָשׁ תְּהִלָּתוֹ בִּקְהַל חֲסִידִים:ב יִשְׂמַח יִשְׂרָאֵל בְּעֹשָׂיו בְּנֵי צִיּוֹן יָגִילוּ בְמַלְכָּם:ג יְהַלְלוּ שְׁמוֹ בְמָחוֹל בְּתֹף וְכִנּוֹר יְזַמְּרוּ לוֹ:ד כִּי רוֹצֶה יְהוָה בְּעַמּוֹ יְפָאֵר עֲנָוִים בִּישׁוּעָה:ה יַעְלְזוּ חֲסִידִים בְּכָבוֹד יְרַנְּנוּ עַל מִשְׁכְּבוֹתָם:ו רוֹמְמוֹת אֵל בִּגְרוֹנָם וְחֶרֶב פִּיפִיּוֹת בְּיָדָם:ז לַעֲשׂוֹת נְקָמָה בַּגּוֹיִם תּוֹכֵחֹת בַּלְאֻמִּים:ח לֶאְסֹר מַלְכֵיהֶם בְּזִקִּים וְנִכְבְּדֵיהֶם בְּכַבְלֵי בַרְזֶל:ט לַעֲשׂוֹת בָּהֶם מִשְׁפָּט כָּתוּב הָדָר הוּא לְכָל חֲסִידָיו הַלְלוּיָהּ:
נקרא  2  פעמים

ספירת העומר

לוח מודעות

למעלה