ממש לא!בציבור שלנו למרבה הצער לא מחנכים לניקיון ודרך ארץ
ראה זאת כעובדה מוגמרת
מי נגד רכבת???מחשבות דומות חולפות במוחי בעוברי סמוך להפגנות נגד הרכבת הקלה בירושלים בבר אילן...
אם החרדים נגד רכבת, מה הם עושים פה?
באוטובוס זה צודק 100% אני דיברתי נטו על רכבת זה תת תרבות ההשתוללות באוטובוסלהתנהג כמו בנ"א באוטובוס או ברכבת זה לאו דוקא מול חילוני זה פשוט להיות בנ"א!!!!
למה צריך ליסוע באוטובוס חרדי והיה צרחות עד לב השמים
בספסל מאחורה ישבו שלוש ילדים ושיחקו אישיות בקולי קולות.
לפני ישבו שתי בנות מכיתה ט' בסמינר ואחרי נסיעה של שעה וחצי אני יודע את כל המריבות והתככים בכיתה שלהם.
וכל פעם שמגיעים לתחנה אנשים רצים אחוזי אמוק לאוטובוס כאליו זה האוטובוס האחרון ילד 1: הארבעה ספסלים האלו תפוסים לנו וכו' וכו'
נ.ב. תסלחו לי שכתבתי ככה פשוט היום היה לי נסיעה סיוטית באוטובוס!!
זה נראה קשור, וזאת הבעיה.מי נגד רכבת???
זה שכמה קיצונים עושים הפגנות זה ממש לא קשור
לגבי מה שאמרת על שתי בנות בכיתה טלהתנהג כמו בנ"א באוטובוס או ברכבת זה לאו דוקא מול חילוני זה פשוט להיות בנ"א!!!!
למה צריך ליסוע באוטובוס חרדי והיה צרחות עד לב השמים
בספסל מאחורה ישבו שלוש ילדים ושיחקו אישיות בקולי קולות.
לפני ישבו שתי בנות מכיתה ט' בסמינר ואחרי נסיעה של שעה וחצי אני יודע את כל המריבות והתככים בכיתה שלהם.
וכל פעם שמגיעים לתחנה אנשים רצים אחוזי אמוק לאוטובוס כאליו זה האוטובוס האחרון ילד 1: הארבעה ספסלים האלו תפוסים לנו וכו' וכו'
נ.ב. שלא תבינו אותי אני מבין את ההורים שקשה אולי לשמור על הילדים אבל פשוט היום היה לי נסיעה סיוטית באוטובוס!!
שמח לשמועאת הילדים שלי אני באמת יחנך לדרך ארץ אני דיברתי על עובדה מצערת בחלק גדול מהמגזר
לא מובן ההסכמה של ההורים אני לא הייתי מסכים לילדי ניסיתי קצת ללמד זכות על המניע שזה לא חד משמעית התרת רסןפשוט מההודעות הקודמות שלך היה נראה שמובן לך ההסכמה של ההורים להשתוללות של הילדים ברכבת
למה באוטובוס זה צודק וברכבת לא?באוטובוס זה צודק 100% אני דיברתי נטו על רכבת זה תת תרבות ההשתוללות באוטובוס
הנסיעה באוטובוס ממילא לא אחת מתענוגות תבל והבלאגן החרפון והרעש הופך את זה לגיהנום עלי אדמות
על זה קבלתי שבמגזר שלנו לא מחנכים ילדים לדרך ארץ
האשמה על ההורים בלבד ילדים מתקשים להבין מעצמם דברים שלא מחנכים אותם
נכון מאודומי שהתנהג כמו חיות (סליחה על הביטוי) היו דווקא החילונים ה"מתורבתים"
כוונתך שמחוללי ההפגנות הם אלו שגם עושים את הרעש והבאלגן בתחבורה הציבורית?זה נראה קשור, וזאת הבעיה.
יתכן באמת שאין הדברים הללו נכללים בגדר הדין ״היבש״ של חילול השם, אך לענ״ד אם חושבים על מהות המושג של חילול השם - בהחלט יש לחוש שיש בכך ממן החילול השם.לא !!!!!
די לטענה המשומשת - ממוחזרת הזו
יעויין ברמב"ם יסודי התורה פ"ה הי"א
עריכה : ועדיין אני מסכים שהתנהגות צריכה להיות אנושית ללא כל קשר ובלי דרמות (ע"ע הכותרת לאשכול זה)
כלומר, אדם הגורם בהתנהגותו לזלזול בעובדי ה׳ עובר במהותו של חילול השם - הוא מחלל את עבודת ה׳ שהוא מייצג. האם זה נכלל בגדר הדין ״היבש״ של חילול השם? אם הוא לא תלמיד חכם יתכן שלא (ולא ניכנס לגדר של תלמיד חכם לענין זה), אבל בסופו של דבר הוא גרם לזלזול בעובדי ה׳ ומשם לזלזול בעבודת ה׳. וכי דבר של מה בכך הוא?!״ואהבת את ה' אלהיך״ שיהא שם שמים מתאהב על ידך, שיהא קורא ושונה ומשמש ת"ח, ויהא משאו ומתנו בנחת עם הבריות. מה הבריות אומרות עליו? אשרי אביו שלמדו תורה אשרי רבו שלמדו תורה. אוי להם לבריות שלא למדו תורה, פלוני שלמדו תורה - ראו כמה נאים דרכיו כמה מתוקנים מעשיו. עליו הכתוב אומר (ישעיהו מט, ג) ״ויאמר לי עבדי אתה ישראל אשר בך אתפאר״.
אבל מי שקורא ושונה ומשמש ת"ח, ואין משאו ומתנו באמונה, ואין דבורו בנחת עם הבריות, מה הבריות אומרות עליו? אוי לו לפלוני שלמד תורה, אוי לו לאביו שלמדו תורה, אוי לו לרבו שלמדו תורה, פלוני שלמד תורה - ראו כמה מקולקלין מעשיו וכמה מכוערין דרכיו. ועליו הכתוב אומר (יחזקאל לו, כ) ״באמור להם עם ה' אלה ומארצו יצאו״.
לוח לימודים
מסלולי לימוד שאפשר לההצטרף
אליהם ממש עכשיו:
19.11
י"ח חשוון
פתיחת
קורס בינה מלאכותית - חדשנות ב AI
קורס מקוצר
25.11
כ"ד
פתיחת
קורס פרסום קופי+
מלגות גבוהות!
26.11
כ"ה חשוון
אירוע שיתופים ייחודי
בוטים מספרים על עצמם
בואו לשמוע בוגרים מובילים שלנו משתפים אתהסיפור מאחורי הבוטים הייחודיים שהם פיתחו.הצצה מרתקת לעולמות האוטומציה, החדשנות והפתרונות החכמים,עם הזדמנות ללמוד איך גם אתם יכולים לקחת חלק במהפכה הטכנולוגית.
הכניסה חופשית!
27.11
כ"ו חשוון
נפתחה ההרשמה!
קורס צילום חוץ, אירועים וסטודיו - עם בינה מלאכותית!
מלגות גבוהות!
27.11
כ"ו חשוון
פתיחת
קורס פיתוח בוטים ואוטומציות עסקיות
מלגות גבוהות!
תהילים פרק קכו
א שִׁיר הַמַּעֲלוֹת בְּשׁוּב יי אֶת שִׁיבַת צִיּוֹן הָיִינוּ כְּחֹלְמִים:ב אָז יִמָּלֵא שְׂחוֹק פִּינוּ וּלְשׁוֹנֵנוּ רִנָּה אָז יֹאמְרוּ בַגּוֹיִם הִגְדִּיל יי לַעֲשׂוֹת עִם אֵלֶּה:ג הִגְדִּיל יי לַעֲשׂוֹת עִמָּנוּ הָיִינוּ שְׂמֵחִים:ד שׁוּבָה יי אֶת (שבותנו) שְׁבִיתֵנוּ כַּאֲפִיקִים בַּנֶּגֶב:ה הַזֹּרְעִים בְּדִמְעָה בְּרִנָּה יִקְצֹרוּ:ו הָלוֹךְ יֵלֵךְ וּבָכֹה נֹשֵׂא מֶשֶׁךְ הַזָּרַע בֹּא יָבוֹא בְרִנָּה נֹשֵׂא אֲלֻמֹּתָיו: