@גדי פולק
אם אפשר. יש לי עוד שאלה שמעניינת אותי.
כידוע לכולם חלק מהמיוחדות שלך זה ריבוי פרטים ועניין רב בציורים. ירידה לרזלוציות קטנות ונותנות חויה ואפיון רב. מלא פעמים קומיות, מסקרנות וגורמות לגירוי.
לדוג' בספר של שודדי הים יש את זה הרבה (העמוד של טירת השודדים מלמעלה בתחילה, העמוד של דרגשי השינה של האסירים, כל העעמודים שם של השודדים וכו')
גם כל הספרים שלך מתאפיינים בזה. רק מה, בספר האחרון של סדרת המשלים "לאחר מעשה" של צאציאהם של המדוברים פה ברץ. ציירת עיר עירונית למדי. נראית כיער חרדית קלאסית עם בניינים צפופים ורבי קומות ודיירים. אך האוירה לאורך כל הספר היא אוירה של עיר רפאים...
אפילו הכביסה מוכפלת שם מחלון לחלון (עלינו עליך!
אין מה לעשות... התרגלנו לסטנדרטים אחרים) איפה כל הילדים שמשובבים למטה זבי חוטם? איפה ילדים שעושים בריכה במרפסת? איפה ילדים שמעבירים דליים מלאים כלטוב מקומה לקומה? איפה ילד שמדביק את השמש לחלון? איפה אשה תלה כביסה? איפה ואיפה ואיפה? וגם בבנק. נראה כאילו השומר עומד שם רק בשביל פישל. הכל נראה שומם לחלוטין... איפה בשדה תעופה טיילנים? בעלי עסקים?
בדיוק בספר שיכל להיות כל כך קומי מבחינת מציאויות היום יום הפך לשם וריק. וחסר כל כך!!!
מעניין אותי אם יש סיבה לכך. או שסתם לא ראית צורך משום מה עם \בלי סיבה.
תודה רבה לך על כל הספרים שבלויים שלנו. אלו ספרים שאפשר לקנות שוב ושוב ולקרוא שוב ושוב ולנתח שעות! וכל פעם להתרגש ולהתפעם מחדש. וכל פעם לקלוט עוד איזה מסר נסתר יותר או פחות שהכנסת ועוד איזה אמירה ורמז.... פשוט מרגש!
תודה לך גם על האשכול המעניין והתגובות המפורטות.