איך נכנסים למועדון משרדי הפירסום...

רבנים

משתמש מקצוען
מנוי פרימיום
עיצוב גרפי
פרסום וקופי
עימוד ספרים
שלום לכם,
יש לנו עסק פירסומי שמתפרסם בפלטפורמה של גליון 90/63 כרומו צבעוני שנתלה בכל מקום בעיר שלנו, וכעת אחרי כמעט שנה שאנחנו מנסים להכנס למשרדי פירסום (מיילים, דוגמאות, פגישות ועוד) הבנו שאם לא יהיה מישהו שיקדם את העניין מבפנים, אחנו יכולים לסגור באסטה.
הנקודה היא שבעלוני הפירסום המשרדים, כן מפרסמים! בעוד התועלת של הפלטפורמה שלנו גדולה יותר, רואים אתנו בכל מקום וכו'.
מה אתם אומרים?
 

אסיסא

משתמש מקצוען
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
עיצוב גרפי
הפרסומת מביא תוצאות מגדיל לקוחות/הכנסות וכו'?
אם כן אז מה בעיה
ואם לא אז צריך לשקול בכלל אם המצב הכספי בעסק הוא בשביל לשלם עשרות אלפי שקלים למשרדי פרסום
או לקחת יח"צ פרטי, או יועץ עסקי שילווה את העסק לפני ה]רסום
של מה לפרסם ואיך וכו' וכו'
 

חויד

משתמש סופר מקצוען
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
עיצוב גרפי DIP
עיצוב גרפי
פרסום וקופי
תגדיר מה הצורך שלכם
לא תמיד משרד פרסום - הוא המענה הנכון.

בגדול משרדי פרסום - עושים מה שמשתלם להם ובד"כ עם לקוחות גדולים שיש להם תקציב בהתאם, הם לא צריכים את הפרסום של השם שלהם, יעני קרדיט.
זה שהם מפרסמים שבמקומונים ועלונים זה בנוסף בד"כ למדיה העיקרית - עיתונות יומית/שבועית ששם עושים את התגמולים העיקריים מרכש-מדיה.
 

איש גמזו

משתמש מקצוען
שלום לכם,
יש לנו עסק פירסומי שמתפרסם בפלטפורמה של גליון 90/63 כרומו צבעוני שנתלה בכל מקום בעיר שלנו, וכעת אחרי כמעט שנה שאנחנו מנסים להכנס למשרדי פירסום (מיילים, דוגמאות, פגישות ועוד) הבנו שאם לא יהיה מישהו שיקדם את העניין מבפנים, אחנו יכולים לסגור באסטה.
הנקודה היא שבעלוני הפירסום המשרדים, כן מפרסמים! בעוד התועלת של הפלטפורמה שלנו גדולה יותר, רואים אתנו בכל מקום וכו'.
מה אתם אומרים?
הדרך השיווקית שעובדת על כל אדם עובדת מצוין גם עליהם,
תעשו את זה רק בצורה מקצועית.

אני מציע לך לקחת משרד רשמי מקצועי שמתמחה בקידום עסקים,
תבדוק אולי על המשרד קדימה שפורסם פה לאחרונה.
 

by6199

משתמש מקצוען
D I G I T A L
אני מצטער שזו המציאות, חלק מאלו שנהנים מהעוגה היה ע"י שלמונים לעובדים במשרד, האם כך צריך או אפשר לעשות תחליטו לבד
 

רבנים

משתמש מקצוען
מנוי פרימיום
עיצוב גרפי
פרסום וקופי
עימוד ספרים
אני מצטער שזו המציאות, חלק מאלו שנהנים מהעוגה היה ע"י שלמונים לעובדים במשרד, האם כך צריך או אפשר לעשות תחליטו לבד
אני מכיר מקדם מכירות שעושה כזה דבר, רק בצורה קצת יוצר עדינה, כמו מתן מתנות בערב ראש השנה, וכו'.
במשרד ממשלתי זה היה נגמר בחדרי חקירות, אבל במשרד פרטי אין בעיה.
באמת חבל שזה המצב.
 

by6199

משתמש מקצוען
D I G I T A L
אני מכיר מקדם מכירות שעושה כזה דבר, רק בצורה קצת יוצר עדינה, כמו מתן מתנות בערב ראש השנה, וכו'.
במשרד ממשלתי זה היה נגמר בחדרי חקירות, אבל במשרד פרטי אין בעיה.
באמת חבל שזה המצב.
במשרד פרטי זה לא גזל ?
להגיד למפרסם תשלם X אני יתמחר לך את המודעה במחיר טוב יותר ואז החברה משלמת יותר כי העובד קיבל כסף? לצערי יש מקומות ומקרים שכך מתנהלים, הייתי המום כשנתקלתי.
זו גם הסיבה שאני פחות סומך על כל משרד לניהול קמפיין כי לך תדע לאן הכסף הולך למטרות העסק או למי ש..
 

אלי אלימלך

משתמש מקצוען
עיצוב גרפי
במשרד פרטי זה לא גזל ?
להגיד למפרסם תשלם X אני יתמחר לך את המודעה במחיר טוב יותר ואז החברה משלמת יותר כי העובד קיבל כסף? לצערי יש מקומות ומקרים שכך מתנהלים, הייתי המום כשנתקלתי.
זו גם הסיבה שאני פחות סומך על כל משרד לניהול קמפיין כי לך תדע לאן הכסף הולך למטרות העסק או למי ש..
היי - קבל ציטוט משלחן ערוך (אדה"ז) בחושן משפט

ומותר לחנוני השני לחלק קליות ואגוזים לתינוקות ולשפחות השלוחות לחנות לקנות כדי שיבאו אצלו לקנות מפני שיכול לומר לו אני מחלק אגוזים ואתה חלוק שקדים
 

by6199

משתמש מקצוען
D I G I T A L
היי - קבל ציטוט משלחן ערוך (אדה"ז) בחושן משפט

ומותר לחנוני השני לחלק קליות ואגוזים לתינוקות ולשפחות השלוחות לחנות לקנות כדי שיבאו אצלו לקנות מפני שיכול לומר לו אני מחלק אגוזים ואתה חלוק שקדים

אני מדבר על הגדלת מחירון מודעה לעתים
 

כּוֹתָר

מהמשתמשים המובילים!
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
עיצוב גרפי
במשרד פרטי זה לא גזל ?
להגיד למפרסם תשלם X אני יתמחר לך את המודעה במחיר טוב יותר ואז החברה משלמת יותר כי העובד קיבל כסף? לצערי יש מקומות ומקרים שכך מתנהלים, הייתי המום כשנתקלתי.
זו גם הסיבה שאני פחות סומך על כל משרד לניהול קמפיין כי לך תדע לאן הכסף הולך למטרות העסק או למי ש..
אפרש את המקרה בשפה ברורה יותר:
עובד שרוכש מדיה עבור לקוחות משרד הפרסום, דורש סכום כסף מספק מדיה, כדי שיעלה את המחיר על חשבון משרד הפרסום, או הלקוח של משרד הפרסום.
שאלתם אם זה גזל.
אני חושב שזה תלוי מה ההסכם של העובד מול החברה. אם תפקידו כפי שסוכם עמו, הוא להוזיל כמה שיותר את העלויות מול ספקי המדיה. ודאי שהוא גוזל את החברה בכך שמעלה את המחיר כדי לצבור הון לעצמו.
אבל אולי יש לו סמכות לקבוע את המחירים כפי שנראה לו, וגם לגרוף הון עצמי מהחשבון.
 

park

משתמש מקצוען
עיצוב גרפי
כאדם שעסק בשיווק של פלטפורמת פרסום, וכאדם שעובד היום במשרד פרסום. הסיכוי שלכם להיכנס למשרדי הפרסום הוא אפסי, כעת אחרי שביאסתי אנסה להסביר.
האם אתה מודע לכמות המדיות הפרסומיות הקיימות??
מהם האינטרסים של משרדי הפרסום??
האם אתה באמת בשורה בשוק הרווי מדיה הקיים היום??

בא נעשה סדר.
קיימים כיום במגזר החרדי אלפי מדיות פרסומיות, בלי הגזמה כלל.
הסיפור של אחוזים ועמלות כפי שחושבים שהם הסיפור, ממש לא הסיפור. ראיתי מדיות שהבטיחו למשרדי פרסום 50 אחוז ויותר. וזה לא עזר כלום!
למה? ואיך נכנסים לשוק הזה?

אין למשרדי פרסום אינטרס לנסות מדיות חדשות, כולם ללא יוצא מן הכלל מבטיחים תוצאות יוצאות דופן, וכולם אומרות שאם תפרסם אצלינו תוושע.
האינטרס של משרדי הפרסום הוא להציע ללקוח, מקומות שהוא מכיר יודע. אין לו עניין להכנס לכאב ראש של מדיות חדשות.
משרד הפרסום לא יכול לחפש ולהתאים מדיה מדוייקת עבור כל לקוח, אין לו את הפריבילגיה הזאת, לבזבז כל כל הרבה אנרגיה, וכוחות עבור זה.
האינטרס שלו לגרום ללקוח שלו להיות מרוצה, בהשקעה המינימלית מצידו.

אז תכל'ס. אין אפשרות למדיה חדשה להיכנס לשוק??
התשובה זה קשה מאוד, אבל אפשרי!
1. האפשרות הקלה, לתת מענה פרסום במקום שהוא לא קיים בכלל. ואז בעצם אין אלטרנטיבה. ומשרד הפרסום צריך להביא תוצאות ללקוח. וישמח לקבל מדיה שהוא צריך (שבאמת אין אלטנרטיבה) ולהכניס לשם את הפרסום הנצרך.
2. הוכחות תוצאות, אבל אני מתכוון לתוצאות משמעותיות, אם אני מצליח ליצור מדיה, שלדוגמה מביאה מספר כפול של לידים איכותיים לעסק. וזה מדיד וניתן לראות את זה בעיניים. אז משרדי הפרסום ישתמשו בזה. נכון תעברו מרורות בדרך לשם. ואני מכיר מדיות שנתנו פרסום חינם למשרדים. רק על מנת שיואילו בטובם להכניס את הפרסום למדידת התוצאות. במקרה כזה חייבים לעשות מדד לתוצאות. אם בדיגיטל, אז צביעת משתשמשים, אם בפרינט, הקמת מספר וירטואלי עם מדידת תוצאות מדוייקת. רק ככה יהיה אפשר לבוא ולתת נתונים ומספרים. אחרת אין הוכחה, מבחינת המשרד לא עשיתם כלום!

בהצלחה רבה!
 

אולי מעניין אותך גם...

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק קיט א'

א אַשְׁרֵי תְמִימֵי דָרֶךְ הַהֹלְכִים בְּתוֹרַת יְהוָה:ב אַשְׁרֵי נֹצְרֵי עֵדֹתָיו בְּכָל לֵב יִדְרְשׁוּהוּ:ג אַף לֹא פָעֲלוּ עַוְלָה בִּדְרָכָיו הָלָכוּ:ד אַתָּה צִוִּיתָה פִקֻּדֶיךָ לִשְׁמֹר מְאֹד:ה אַחֲלַי יִכֹּנוּ דְרָכָי לִשְׁמֹר חֻקֶּיךָ:ו אָז לֹא אֵבוֹשׁ בְּהַבִּיטִי אֶל כָּל מִצְוֹתֶיךָ:ז אוֹדְךָ בְּיֹשֶׁר לֵבָב בְּלָמְדִי מִשְׁפְּטֵי צִדְקֶךָ:ח אֶת חֻקֶּיךָ אֶשְׁמֹר אַל תַּעַזְבֵנִי עַד מְאֹד:
נקרא  23  פעמים

לוח מודעות

למעלה