כאדם שעסק בשיווק של פלטפורמת פרסום, וכאדם שעובד היום במשרד פרסום. הסיכוי שלכם להיכנס למשרדי הפרסום הוא אפסי, כעת אחרי שביאסתי אנסה להסביר.
האם אתה מודע לכמות המדיות הפרסומיות הקיימות??
מהם האינטרסים של משרדי הפרסום??
האם אתה באמת בשורה בשוק הרווי מדיה הקיים היום??
בא נעשה סדר.
קיימים כיום במגזר החרדי אלפי מדיות פרסומיות, בלי הגזמה כלל.
הסיפור של אחוזים ועמלות כפי שחושבים שהם הסיפור, ממש לא הסיפור. ראיתי מדיות שהבטיחו למשרדי פרסום 50 אחוז ויותר. וזה לא עזר כלום!
למה? ואיך נכנסים לשוק הזה?
אין למשרדי פרסום אינטרס לנסות מדיות חדשות, כולם ללא יוצא מן הכלל מבטיחים תוצאות יוצאות דופן, וכולם אומרות שאם תפרסם אצלינו תוושע.
האינטרס של משרדי הפרסום הוא להציע ללקוח, מקומות שהוא מכיר יודע. אין לו עניין להכנס לכאב ראש של מדיות חדשות.
משרד הפרסום לא יכול לחפש ולהתאים מדיה מדוייקת עבור כל לקוח, אין לו את הפריבילגיה הזאת, לבזבז כל כל הרבה אנרגיה, וכוחות עבור זה.
האינטרס שלו לגרום ללקוח שלו להיות מרוצה, בהשקעה המינימלית מצידו.
אז תכל'ס. אין אפשרות למדיה חדשה להיכנס לשוק??
התשובה זה קשה מאוד, אבל אפשרי!
1. האפשרות הקלה, לתת מענה פרסום במקום שהוא לא קיים בכלל. ואז בעצם אין אלטרנטיבה. ומשרד הפרסום צריך להביא תוצאות ללקוח. וישמח לקבל מדיה שהוא צריך (שבאמת אין אלטנרטיבה) ולהכניס לשם את הפרסום הנצרך.
2. הוכחות תוצאות, אבל אני מתכוון לתוצאות משמעותיות, אם אני מצליח ליצור מדיה, שלדוגמה מביאה מספר כפול של לידים איכותיים לעסק. וזה מדיד וניתן לראות את זה בעיניים. אז משרדי הפרסום ישתמשו בזה. נכון תעברו מרורות בדרך לשם. ואני מכיר מדיות שנתנו פרסום חינם למשרדים. רק על מנת שיואילו בטובם להכניס את הפרסום למדידת התוצאות. במקרה כזה חייבים לעשות מדד לתוצאות. אם בדיגיטל, אז צביעת משתשמשים, אם בפרינט, הקמת מספר וירטואלי עם מדידת תוצאות מדוייקת. רק ככה יהיה אפשר לבוא ולתת נתונים ומספרים. אחרת אין הוכחה, מבחינת המשרד לא עשיתם כלום!
בהצלחה רבה!