כזה נוהל נוקשה לא יביא תועלת, זה רק יצור התנגדות.לא יודעת מה כתבו לך ואיזה עצות כתבו(קראתי מלמעלה...)
אצלנו בבית יש נשואיים וכשהייתי בחורה והיו ילדים קטנים בבית אמא שלי עמדה על זה בתוקף שהנשואים ילכו מוקדם הביתה... אמרה להם את זה בצורה יפה שהקטנים שבבית צריכים ללכת לישון ולא להפסיד לימודים בגלל החגיגות של הנשואים. הם קיבלו את זה יפה והבינו את המצב....
וכן לשים לב שהפלאפון שלה (אם יש לה ) לא יהיה פתוח בשעות מאוחרות...
בקיצור לעמוד עליה שאין עיסוקים בלילה בשום מצב!!!
ועוד משהו אם נגיד יש לה איזה טיול או איזה מסיבה וכו לא הייתי מעירה אותה...
שתלמד על בשרה שהיא אחראית למעשיה ...
כל מילהאבל לא יודעת אם כתבו פה- נורא חשוב לא לשים על זה את כל הפרונט. אני בטוחה שהיא בנאדם מדהים עם אתגר קטן בנושא הזה, לא פייר כלפיה לתת לזה את כל התשומת לב. מספיק הסמינר כנראה עושה את זה. זה נורא מוריד את הבטחון והערך העצמי, מנסיון. גם לא להתפתות להגיד משפטים כמו "את מדהימה ומקסימה ומוכשרת וכו', *אבל*..." אני זוכרת שאצלי כמעט כל פעם שאמרו לי משהו טוב, מיד נדבק לו ה"אבל" הזה על הקימה בזמן וכל המסביב. מה הוא קשור?
מה הקשר לקחת כסף ?הדבר שהכי מקומם זה שהעונש בסמינר הוא להורים - כל איחור עולה כסף!!
כמו שידוע לי שיש לדוגמא 5 איחורים בשבועיים... (שוב, כל תיכון עם הכללים שלו)מה הקשר לקחת כסף ?
ולמי זה הולך הכסף לכיס??.?
אני זוכר שפעם אחד הבנים של מרן הגרע"י סיפר שאיחר והרב'ה שלו ביקש קנס על האיחור, ומרן כתב בפתק שהיום לא נתנו לנו דיני קנסות...מה הקשר לקחת כסף ?
ולמי זה הולך הכסף לכיס??.?
זה באמת הזוי שהגענו למצב שצרך לאיים על בנות עם כסףאבל זה באמת הזוי... מה שכן, אולי הם חושבים שבגלל הכסף\העבודה אז זה יעזור שבנות לא יאחרו.
אין מה לעשות.... הלוואי שזה היה פתרון...
אני ראיתי באיזה ישיבה קטנה, ששילמו על כל איחור בודד 5 שקל!!!כמו שידוע לי שיש לדוגמא 5 איחורים בשבועיים... (שוב, כל תיכון עם הכללים שלו)
גם אני שמעתי על איזה ישיבה גדולה...אני ראיתי באיזה ישיבה קטנה, ששילמו על כל איחור בודד 5 שקל!!!
בישיבה גדולה זה נכון, אבל בישיבה קטנה זה לא תמיד החלטה של הבחור, כי הרי בדרך כלל לא נשארים בפנימייה ורוצים קרוב לבית, ולא תמיד גרים בעיר שיש שם הרבה ישיבות קטנות טובות.אבל זה בחירה של בחורים לאיזה ישיבה ללכת...
למי שמתאים כזה משמר מתאים...
סמינרים זה שונה.
מסכים עם כל מילה@נשמת כל חי תברך - הרי העדתם בעצמכם שאתם לא מתמודדים עם האתגר הזה. אז הכי קל לבוא ולהגיד מה הבעיה, אם לא מבינים מה הבעיה. התגובות שלכם קצת תלושות ולא ניתנות ליישום, כי הן ללא נובעות מתוך מקום של הבנת האתגר והבעיה.
ולפותחת- זה דבר ככ נפוץ. אני עצמי כזאת, לא ככ יודעת מה להוסיף מעבר למה שכבר נכתב לפניי.
אבל לא יודעת אם כתבו פה- נורא חשוב לא לשים על זה את כל הפרונט. אני בטוחה שהיא בנאדם מדהים עם אתגר קטן בנושא הזה, לא פייר כלפיה לתת לזה את כל התשומת לב. מספיק הסמינר כנראה עושה את זה. זה נורא מוריד את הבטחון והערך העצמי, מנסיון. גם לא להתפתות להגיד משפטים כמו "את מדהימה ומקסימה ומוכשרת וכו', *אבל*..." אני זוכרת שאצלי כמעט כל פעם שאמרו לי משהו טוב, מיד נדבק לו ה"אבל" הזה על הקימה בזמן וכל המסביב. מה הוא קשור?
ועוד דבר- אכן, הפתרון הוא הגברת תחושת אחריות. אבל מאוד, מאוד, מאוד קשה לעשות את זה בצורה נכונה באופן עצמאי. אנחנו כהורים ככ מעורבים רגשית, שהדבר שכמעט הכי קשה לנו לעשות זה לשחרר אחריות לגמרי. גם אם נדמה שהסרתם לחלוטין- אתם עדיין מחזיקים חזק במושכות, והילד פשוט קולט את זה. לשחרר לגמרי זה מרגיש כמו הפקרת הילד, כשבעצם זאת טובתו. אני ממש ממליצה לקבל עזרה חיצונית, בין אם זה הדרכת הורים, או טיפול רגשי בקטנה לילדה. כמה מפגשים-זה מה שאני אישית הייתי צריכה.
סליחה על האורך
לוח לימודים
מסלולי לימוד שאפשר לההצטרף
אליהם ממש עכשיו:
19.11
י"ח חשוון
פתיחת
קורס בינה מלאכותית - חדשנות ב AI
קורס מקוצר
25.11
כ"ד
פתיחת
קורס פרסום קופי+
מלגות גבוהות!
26.11
כ"ה חשוון
אירוע שיתופים ייחודי
בוטים מספרים על עצמם
בואו לשמוע בוגרים מובילים שלנו משתפים אתהסיפור מאחורי הבוטים הייחודיים שהם פיתחו.הצצה מרתקת לעולמות האוטומציה, החדשנות והפתרונות החכמים,עם הזדמנות ללמוד איך גם אתם יכולים לקחת חלק במהפכה הטכנולוגית.
הכניסה חופשית!
27.11
כ"ו חשוון
נפתחה ההרשמה!
קורס צילום חוץ, אירועים וסטודיו - עם בינה מלאכותית!
מלגות גבוהות!
27.11
כ"ו חשוון
פתיחת
קורס פיתוח בוטים ואוטומציות עסקיות
מלגות גבוהות!
27.11
כ"ו חשוון
פתיחת
קורס עיצוב גרפי ודיגיטל - בסילבוס חדש ומטורף!
מלגות גבוהות!
תהילים פרק קכו
א שִׁיר הַמַּעֲלוֹת בְּשׁוּב יי אֶת שִׁיבַת צִיּוֹן הָיִינוּ כְּחֹלְמִים:ב אָז יִמָּלֵא שְׂחוֹק פִּינוּ וּלְשׁוֹנֵנוּ רִנָּה אָז יֹאמְרוּ בַגּוֹיִם הִגְדִּיל יי לַעֲשׂוֹת עִם אֵלֶּה:ג הִגְדִּיל יי לַעֲשׂוֹת עִמָּנוּ הָיִינוּ שְׂמֵחִים:ד שׁוּבָה יי אֶת (שבותנו) שְׁבִיתֵנוּ כַּאֲפִיקִים בַּנֶּגֶב:ה הַזֹּרְעִים בְּדִמְעָה בְּרִנָּה יִקְצֹרוּ:ו הָלוֹךְ יֵלֵךְ וּבָכֹה נֹשֵׂא מֶשֶׁךְ הַזָּרַע בֹּא יָבוֹא בְרִנָּה נֹשֵׂא אֲלֻמֹּתָיו: