קראתי את הספר בשבת כתיבה קצת בוסרית'פרנצ'עס בסמטה' של בשי דירנפלד
מענין מי הוא זה שמפיץ את זה כל חג שאוטוטו פדהאל עומד לצאתמישהי מתעדכנת מה קורה עם פדהאל? אמרו סוכות
קישור לביקורת על הספרושאלה לגבי להי נאור
למי שקראה
הספר שווה קריאה? כתיבה לא בוסרית כמו שיש בדרך כלל בספר ראשון?
ממה שקצת רפרפתי עליו בחנות הכתיבה נראת הממהת! השאלה אם זה רק בעמוד הראשון או בכל הספר...
דבורי רנד.מי הסופרת?
להי נאאר.ושאלה לגבי להי נאור
גמאני פחותחלקם אהבו חלקם(אני בינהם) פחות.
וגם, כשסיפור בהמשכים בעיתון הופך לספר הוא צריך לעבור קיצוץ רציני. הוא מידי נמרח! וגם ברגע שבו התגלה מיהו ביטיארטי הסיפור הפסיק לעניין אותימה היה הסוף?גמאני פחות
ספר יותר מדי ריגשי
וגם פחות אהבתי את ההמשכיות של הדמויות
יש שלב שבו דמויות עשו את שלהן
וצריך לתת מקום לדמויות חדשות
אני פחות אוהבות שממשיכים להחיות דמויות בכוח רק כי זה מגניב ליצור מעין משפחה של דמויות
מכל ספרי הסופרת
לגמרי נמרח!הוא מידי נמרח! וגם ברגע שבו התגלה מיהו ביטיארטי הסיפור הפסיק לעניין אותימה היה הסוף?
זה הסטייל היום.הצחיק אות שהיא עשתה ספר שלם על שעה וחצי של חדר בריחה
אה, אה.הלואי שתהיי של דבורי רנד הוא המשך של ספרים קודמים שלה?
לשאול מה המסר מדבורי רנד, זה כמו לשאול מה המטרה בלאכול ארוחת צהריים.זה הסטייל היום.
הסוף הסופי זה משהו שמלי מדמיינת על העתיד, לא? השאלה זה מה בשורת הספר? אם מה יצאתי? בשפת אלי לומד להיזהר, מה המסר?
מה את רוצה לדעת?אגב, אם למישהו יש מיידע על צ'ו קטו של נויגרשל, אשמח
האם הוא יותר יפה משנדאנו שלא היה משהו, או לא.מה את רוצה לדעת?
האמת, סגנון שונה לחלוטין!האם הוא יותר יפה משנדאנו שלא היה משהו, או לא.
המשך או לא המשך?האמת, סגנון שונה לחלוטין!
לקראת סוף הספר היא נזכרה להכניס כמה דמויות משנדאנו.
זה על בחור ישיבה שמציל את העולם...
קצת הקצנתי, כן?
לא המשך.המשך או לא המשך?
כן, בא לי גם להציל את העולם...אגב, בזמן האחרון יש סטייל כזה: "מה הקשר בין בחור מישיבת חברון, לסוכן האף בי אי? שלומי שלא מרצונו נכנס למרוץ נגד הזמן.... אך בסיעתא דשמיא... ספר מלא עקשן... וכו וכו"...
אהההה....שם מוזר...
לוח לימודים
מסלולי לימוד שאפשר לההצטרף
אליהם ממש עכשיו:
18.11
י"ז חשוון
וובינר מרתק!
המדריך (הלא שלם) לסטוריטלינג
הרצאה ייחודית עם ירון פרל ממשרד הפרסום מקאן, על עולם הסטוריטלינג. מספרי סיפורים נולדים ככה או שאפשר ללמוד את זה? מה הופך סיפור אחד ל״תעירו אותי כשזה מסתיים״ ואחר ל״ספרו לי את זה שוב!״, והקשר לעולם הקריאייטיב.
הכניסה חופשית!
19.11
י"ח חשוון
פתיחת
קורס בינה מלאכותית - חדשנות ב AI
קורס מקוצר
19.11
י"ח חשוון
אירוע שיתופים ייחודי
בוטים מספרים על עצמם
בואו לשמוע בוגרים מובילים שלנו משתפים אתהסיפור מאחורי הבוטים הייחודיים שהם פיתחו.הצצה מרתקת לעולמות האוטומציה, החדשנות והפתרונות החכמים,עם הזדמנות ללמוד איך גם אתם יכולים לקחת חלק במהפכה הטכנולוגית.
הכניסה חופשית!
25.11
כ"ד
פתיחת
קורס פרסום קופי+
מלגות גבוהות!
27.11
כ"ו חשוון
פתיחת
קורס פיתוח בוטים ואוטומציות עסקיות
מלגות גבוהות!
27.11
כ"ו חשוון
פתיחת
קורס עיצוב גרפי ודיגיטל - בסילבוס חדש ומטורף!
מלגות גבוהות!
תהילים פרק קכד
א שִׁיר הַמַּעֲלוֹת לְדָוִד לוּלֵי יי שֶׁהָיָה לָנוּ יֹאמַר נָא יִשְׂרָאֵל:ב לוּלֵי יי שֶׁהָיָה לָנוּ בְּקוּם עָלֵינוּ אָדָם:ג אֲזַי חַיִּים בְּלָעוּנוּ בַּחֲרוֹת אַפָּם בָּנוּ:ד אֲזַי הַמַּיִם שְׁטָפוּנוּ נַחְלָה עָבַר עַל נַפְשֵׁנוּ:ה אֲזַי עָבַר עַל נַפְשֵׁנוּ הַמַּיִם הַזֵּידוֹנִים:ו בָּרוּךְ יי שֶׁלֹּא נְתָנָנוּ טֶרֶף לְשִׁנֵּיהֶם:ז נַפְשֵׁנוּ כְּצִפּוֹר נִמְלְטָה מִפַּח יוֹקְשִׁים הַפַּח נִשְׁבָּר וַאֲנַחְנוּ נִמְלָטְנוּ:ח עֶזְרֵנוּ בְּשֵׁם יי עֹשֵׂה שָׁמַיִם וָאָרֶץ: