באשי דירנפלד.אני לא זוכרת את השם, מישהי לא מוכרת.
אני מעריכה שהיא תהפוך למוכרת מאד.
באשי דירנפלד.אני לא זוכרת את השם, מישהי לא מוכרת.
כותבת יפה להדהים
בשי דירנפלדפרנצס בסמיטא מי זו הכותבת?
בשי דירנפלד
על מה הספר?
ופרנצ'ס בסימטה הוא סיפור עליז על רווקה מבוגרת וממורמרת במקצת, ממשפחה חסידית-אדמורית-צפתית. ובעוד כל אחיה ואחיותיה מגדלים בשמחה את ילדיהם בין הסמטאות, היא מחפשת את עצמה בחיים. למעשה, היא לא לגמרי מוצאת, אבל העיקר שלנו יש סיפור.
אפשר לקרוא את הלוואי שתהיי גם אם לא קראתי את הספרים הקודמים?
כן
רק הבוקר קיבלתי ד"ש מקוראת שלא הכירה שתיים מהדמויות, וב"ה נהנתה מהספר.
הוא נכתב בכוונה תחילה כספר שאפשר לקרוא גם בלי תלות בספרים הקודמים. אם יש פרטי מידע שמופיעים בספרים הקודמים וחיוניים לעלילה של 'הלוואי שתהיי', הם מוזכרים בקצרה ובאופן שיספק את המידע לאלה שלא קראו ולא יעצבן את אלה שכן קראו (זה היה וואחד אתגר).
בגדול, כמו שהכריכה מבטיחה, זה ספר עצמאי.
שינדאו - לנוער שאוהב מתח. ספר נהדר. כנראה גם זה שאחריו כך.איך שינדאו וצוקאטו?
לאיזה גיל מתאים ולמה דומה?
תודה!
נכון, אבל לקחת לחשבון שפורסם בנקודות - עיתון שמיועד לילדים ולנוער הצעיר.סתם הערת אגב שלא קשורה לסופרת אלא לבמת הספר על העיתון מסתמא, מעצבן אותי כשכותבים על זוג שמתארס והכל נורא מעורפל, "השידוך מתקדם" ולא רושמים מילה על פגישה או פגישות, פה בכלל מסופר על בת שמתארסת וזה מלווה את כל הספר, וחוץ ממגבלה מסוימת שיש לחתן לא יודעים עליו מאומה....אם הם חסידים תכתבו שהם חסידים, אם ליטאים אז ליטאים ואז הכל שונה באווירת תקופת האירוסין. אבל למה מעורפל? כדי להתאים לכולם? אז זהו, שככה זה לא מתאים לכולם.
באשי דירנפלד, כותבת עכשיו סיפור שני בהמשכים ב'לבית' - יפה לא פחות מ'פרנצ'עס'אני לא זוכרת את השם, מישהי לא מוכרת.
כותבת יפה להדהים.
לא ידעתי שיש הבדלים.אני קניתי את הלוואי שתהיי של דבורי רנד (למרות שקראתי בעיתון התחשק לי למצוא את ההבדלים שדבורי דברה עליהם
קניתי גם את אם תמצאי את עצמך על פי ההמלצות פה מקווה שאהנה ממנו ולא אתאכזב
'להי נאאר'מה יש לכם לומר על הספר "להי נאאר"?
לוח לימודים
מסלולי לימוד שאפשר לההצטרף
אליהם ממש עכשיו:
18.11
י"ז חשוון
וובינר מרתק!
המדריך (הלא שלם) לסטוריטלינג
הרצאה ייחודית עם ירון פרל ממשרד הפרסום מקאן, על עולם הסטוריטלינג. מספרי סיפורים נולדים ככה או שאפשר ללמוד את זה? מה הופך סיפור אחד ל״תעירו אותי כשזה מסתיים״ ואחר ל״ספרו לי את זה שוב!״, והקשר לעולם הקריאייטיב.
הכניסה חופשית!
19.11
י"ח חשוון
פתיחת
קורס בינה מלאכותית - חדשנות ב AI
קורס מקוצר
19.11
י"ח חשוון
אירוע שיתופים ייחודי
בוטים מספרים על עצמם
בואו לשמוע בוגרים מובילים שלנו משתפים אתהסיפור מאחורי הבוטים הייחודיים שהם פיתחו.הצצה מרתקת לעולמות האוטומציה, החדשנות והפתרונות החכמים,עם הזדמנות ללמוד איך גם אתם יכולים לקחת חלק במהפכה הטכנולוגית.
הכניסה חופשית!
25.11
כ"ד
פתיחת
קורס פרסום קופי+
מלגות גבוהות!
27.11
כ"ו חשוון
פתיחת
קורס פיתוח בוטים ואוטומציות עסקיות
מלגות גבוהות!
27.11
כ"ו חשוון
פתיחת
קורס עיצוב גרפי ודיגיטל - בסילבוס חדש ומטורף!
מלגות גבוהות!
תהילים פרק קכד
א שִׁיר הַמַּעֲלוֹת לְדָוִד לוּלֵי יי שֶׁהָיָה לָנוּ יֹאמַר נָא יִשְׂרָאֵל:ב לוּלֵי יי שֶׁהָיָה לָנוּ בְּקוּם עָלֵינוּ אָדָם:ג אֲזַי חַיִּים בְּלָעוּנוּ בַּחֲרוֹת אַפָּם בָּנוּ:ד אֲזַי הַמַּיִם שְׁטָפוּנוּ נַחְלָה עָבַר עַל נַפְשֵׁנוּ:ה אֲזַי עָבַר עַל נַפְשֵׁנוּ הַמַּיִם הַזֵּידוֹנִים:ו בָּרוּךְ יי שֶׁלֹּא נְתָנָנוּ טֶרֶף לְשִׁנֵּיהֶם:ז נַפְשֵׁנוּ כְּצִפּוֹר נִמְלְטָה מִפַּח יוֹקְשִׁים הַפַּח נִשְׁבָּר וַאֲנַחְנוּ נִמְלָטְנוּ:ח עֶזְרֵנוּ בְּשֵׁם יי עֹשֵׂה שָׁמַיִם וָאָרֶץ: