תח"צ 'דרך אגד' זכתה באשכול עוטף ירושלים כולל הקווים לבני ברק

נבחר

משתמש סופר מקצוען
עריכה תורנית
התגובה שקיבלתי היום ממשרד התחבורה:
השורה התחתונה היא במכתב היא: ביטול הנסיעות בוצע רק בימים א'-ה' בשל ביקושים שאינם מצדיקים הפעלה סדירה באמצע השבוע
אם הם היו אומרים שהם לא רוצים להפעיל קו פרטי לשכונה - היה מה להתווכח ולפעול
אבל אם הם מתבססים על נתוני ביקוש נמוכים - אין הרבה מה לעשות, כי זה קו לא רווחי מבחינתם
(אני באופן אישי נסעתי בו פעם בעונת החתונות, היינו 10 אנשים בהלוך ושמונה בחזור. אם כי יש שכתבו פה לעיל שהקו היה מלא 'תמיד'.)
 

נבחר

משתמש סופר מקצוען
עריכה תורנית
אתה צודק, אבל מצד שני בכתבה באתר DJN כתוב שכל הקווים יופעלו עד סוף השנה האזרחית, ושמועה שמעתי שזה יהיה בחודש הקרוב, לכן יכול שהמידע באתר לא מדויק.
אם אתה מעדיף להסתמך על כתבה ב jdn במקום על האתר הרשמי של החברה - בשמחה
בכל מקרה ממה שאני יודע זה עובר בשנה הבאה כמו שכתוב באתר
 
נערך לאחרונה ב:
השורה התחתונה היא במכתב היא: ביטול הנסיעות בוצע רק בימים א'-ה' בשל ביקושים שאינם מצדיקים הפעלה סדירה באמצע השבוע
אם הם היו אומרים שהם לא רוצים להפעיל קו פרטי לשכונה - היה מה להתווכח ולפעול
אבל אם הם מתבססים על נתוני ביקוש נמוכים - אין הרבה מה לעשות, כי זה קו לא רווחי מבחינתם
(אני באופן אישי נסעתי בו פעם בעונת החתונות, היינו 10 אנשים בהלוך ושמונה בחזור. אם כי יש שכתבו פה לעיל שהקו היה מלא 'תמיד'.)

לא הבנתי למשל למה נווה יעקב נקרא "ביקושים שמצדיקים הפעלה סדירה באמצע השבוע"כשממוצע נוסעים ביום לארבעה נסיעות! הוא 50... ורמת שלמה נקרא "ביקושים שאינם מצדיקים ..."כשממוצע נוסעים ביום לשתי הנסיעות! הוא41....!!!בבקשה אל תקבלו את התירוץ הנ"ל !עם נתונים קשה להתווכח.להלן ציטוט מדו"ח של משרד התחבורה:כיוון ירושלים - הרב אברהם רביץ/הרב וינוגרד >>> בני ברק - קניון איילון

  • אורך מסלול : 69.5 ק"מ
  • נסיעות ביום (ג) : 4
  • נסיעות בשבוע : 39
  • קילומטר בשבוע : 2,711
  • מספר תחנות : 38
  • תחנת יעד לפרסום : בני ברק, קניון איילון
  • ממוצע נוסעים לקילומטר : 0.2
  • נוסעים ביום : 50.8
  • נוסעים בשבוע : 559
  • ממוצע נוסעים בנסיעה : 14.30
  • מהירות ממוצעת : 39.22 קמ"ש
  • משך נסיעה ממוצע : 106.3 דקות
  • עלות תפעולית לנוסע : 44.55 ש"ח
  • נסועה מירבית לרכב : שישי - 12:00-14:59 (26.4 נוסעים)

כיוון ירושלים - רבי שלמה זלמן דרוק/הרב בצלאל זולטי >>> בני ברק - אזור התעשייה

  • אורך מסלול : 66.7 ק"מ
  • נסיעות ביום (ג) : 2
  • נסיעות בשבוע : 19
  • קילומטר בשבוע : 1,267
  • מספר תחנות : 33
  • תחנת יעד לפרסום : בני ברק, אזור התעשייה
  • ממוצע נוסעים לקילומטר : 0.3
  • נוסעים ביום : 41.0
  • נוסעים בשבוע : 423
  • ממוצע נוסעים בנסיעה : 22.30
  • מהירות ממוצעת : 43.46 קמ"ש
  • משך נסיעה ממוצע : 92.1 דקות
  • עלות תפעולית לנוסע : 24.80 ש"ח
  • נסועה מירבית לרכב : שבת - 19:00-23:59 (97.3 נוסעים)
ושוב כמו שגורם במשרד התחבורה רימז לי במייל שהמטרה למלאות את מרכזית הארזים וכן למלאות את הקו הריק והמיותר [לעת עתה עכ"פ]404.
 

איש השדה

משתמש מקצוען
מנוי פרימיום
עריכה תורנית
הזוי !!!
אתמול נסעתי עם 422 מירושלים לבני ברק, (שכמובן הגיע באיחור של 20 דק'...) האוטובוס התמלא במהירות בצומת רמות, עכשיו שימו לב שקו 404 המטופש אינו עוצר בצומת רמות אלא במסוף הארזים - שסגור כעת, כך או כך שהתחנה הראשונה שלו היא בקניון רמות... מסתבר שהאוטובוסים נוסעים חצי ריקים !!! וכן בחזור - אותו סיפור !!!
פשוט הזיה!!!
העיקר שביטלו את 421... כי הוא קו "לא שימושי"...
ואם כבר, מתי כבר יפתח המסוף המדופלם ?!?!?!
 

מומושש

משתמש רשום
לא הבנתי למשל למה נווה יעקב נקרא "ביקושים שמצדיקים הפעלה סדירה באמצע השבוע"כשממוצע נוסעים ביום לארבעה נסיעות! הוא 50... ורמת שלמה נקרא "ביקושים שאינם מצדיקים ..."כשממוצע נוסעים ביום לשתי הנסיעות! הוא41....!!!בבקשה אל תקבלו את התירוץ הנ"ל !עם נתונים קשה להתווכח
מה שאתה לא מחשבן זה 3 נקודות:
1: כמות הנוסעים הוא אמנם פרמטר, אך אינו הפרמטר היחיד - פרמטר נוסף הוא נגישות לקווים אחרים, שנווה יעקב כמעט ואין ולרכס יש.
2:חלק מאותם 41 נוסעים עולים ברמות...
3:יתכן שבתכנון לבטל גם את הקו לנווה יעקב - במכרז הבא שיצא שם.
 
מה שאתה לא מחשבן זה 3 נקודות:
1: כמות הנוסעים הוא אמנם פרמטר, אך אינו הפרמטר היחיד - פרמטר נוסף הוא נגישות לקווים אחרים, שנווה יעקב כמעט ואין ולרכס יש.
2:חלק מאותם 41 נוסעים עולים ברמות...
3:יתכן שבתכנון לבטל גם את הקו לנווה יעקב - במכרז הבא שיצא שם.
בבקשה1.לנווה יעקב יש קו לצומת רמות 81 בדיוק כמו לרמת שלמה ואפילו התדירות שלו טיפה יותר גבוהה 2.טענה אינה נכונה כלל עיין בקובץ המצורף... 3. אולי אתה צודק בזה. אך לא נראה לי כי לפני תקופה תגברו אותו משני קווים לארבעה....
 

קבצים מצורפים

  • מר קו - קו 421 - בני ברק _-_ ירושלים (11421).pdf
    KB 460.6 · צפיות: 7

אופקים 1

משתמש פעיל
בבקשה1.לנווה יעקב יש קו לצומת רמות 81 בדיוק כמו לרמת שלמה ואפילו התדירות שלו טיפה יותר גבוהה 2.טענה אינה נכונה כלל עיין בקובץ המצורף... 3. אולי אתה צודק בזה. אך לא נראה לי כי לפני תקופה תגברו אותו משני קווים לארבעה....
באתר מר קו בתחתית העמוד יש אפשרות "הורד בפורמט CSV", תוריד ותראה את ממוצע הנוסעים בימים א'-ה', ואת ממוצע הנוסעים בשישי ומוצ"ש.
 

נבחר

משתמש סופר מקצוען
עריכה תורנית
2 הערות:
1. הממוצע השבועי בימים א-ה בתחנות רמת שלמה בלבד בלי רמות הוא 35.3 לעומת 47.2 בתחנות נוה יעקב בלבד (החישוב על ממוצע שבועי, לא על ממוצע לנסיעה)
2. כל ההשוואה בין הקווים פסולה מהיסוד, זה מכרז חדש שיש בו רק את הקו של רמת שלמה ולא של נוה יעקב, והורידו ממנו את הקו של רמת שלמה כי לטענתם הוא לא רווחי. כשיעשו מכרז חדש לקו 412 יעשו גם עליו חושבים. זה לא שישבו עכשיו על כל קווי בני ברק והחליטו מה רווחי ומה לא, אלא רק על קווי המכרז הזה.

ובנגוד לכל מה שכתבתי - דעתי האישית שתח"צ אמורה ויכולה לאפשר נסיעה ישירה בין השכונות גם אם זה לא רווחי מאד. מדובר כאן על קמה קווים בודדים סך הכל. וכמו שיש קווים בבוקר מוקדם ובלילה מאוחר שלא רווחיים ונועדו כדי לתת מעטפת מושלמת של שירות. וממוצע של 35 נוסעים בקו מספיקה מעל ומעבר כדי להשאיר את הקו קיים.
 
נערך לאחרונה ב:

אופקים 1

משתמש פעיל
ראיתי את זה כבר עכשיו תשווה לימים א-ה לנווה יעקב 412 ותראה בעצמך https://markav.net/stridershipDLq=12412-3-6
נכון, מבחינה מספרית גם ל421 אין הצדקה.
רק שיש כמה הבדלים
ההבדל הראשון הוא תאריך פתיחת הקו,
421 קיים כבר מ2015 ולא מתרומם, בעוד ש412 נפתח בשנת 2020
421 הופעל על ידי אפיקים שהוחלפה כעת, בעוד ש412 מופעל על ידי אגד שבנתיים לא הולכת לשום מקום.
421 נסע דרך צומת רמות, בעוד ש412 יוצא ישירות לבגין.

ועוד הבדל קטקטן, במחילה מתושבי נוה יעקב, מבחינת זמני נסיעה, נוה יעקב זה חלק מירושלים כמעט כמו שטלזסטון היא כזאת...
 
2 הערות:
1. הממוצע השבועי בימים א-ה בתחנות רמת שלמה בלבד בלי רמות הוא 35.3 לעומת 47.2 בתחנות נוה יעקב בלבד (החישוב על ממוצע שבועי, לא על ממוצע לנסיעה)
2. כל ההשוואה בין הקווים פסולה מהיסוד, זה מכרז חדש שיש בו רק את הקו של רמת שלמה ולא של נוה יעקב, והורידו ממנו את הקו של רמת שלמה כי לטענתם הוא לא רווחי. כשיעשו מכרז חדש לקו 412 יעשו גם עליו חושבים. זה לא שישבו עכשיו על כל קווי בני ברק והחליטו מה רווחי ומה לא, אלא רק על קווי המכרז הזה.

ובנגוד לכל מה שכתבתי - דעתי האישית שתח"צ אמורה ויכולה לאפשר נסיעה ישירה בין השכונות גם אם זה לא רווחי מאד. מדובר כאן על קמה קווים בודדים סך הכל. וכמו שיש קווים בבוקר מוקדם ובלילה מאוחר שלא רווחיים ונועדו כדי לתת מעטפת מושלמת של שירות. וממוצע של 35 נוסעים בקו מספיקה מעל ומעבר כדי להשאיר את הקו קיים.
הוא אשר דיברתי בעוד שלרמת שלמה היה שתי קווים בערב בלבד לעומת נווה יעקב ששם יש ארבעה קווים בכל משך היום ולמרות זאת תראה את המספרים שכתבת..... אך אם אתה אומר שפסול להשוות קווים אז אין לי יותר מה להגיב......[למרות שמאוד רציתי להוכיח למשל מקווי תל אביב שיוצאים בבקרים מ12 שכונות וכד.]
 

מומושש

משתמש רשום
1.לנווה יעקב יש קו לצומת רמות 81 בדיוק כמו לרמת שלמה ואפילו התדירות שלו טיפה יותר גבוהה 2.טענה אינה נכונה כלל עיין בקובץ המצורף
1. לנווה יעקב יש קו 1 לצומת רמות - לרכס כמעט כל הקווים עוברים בצומת רמות (גם אם צריך לחצות כביש)
2. לא הבנתי, בקובץ המצורף רואים שיש נוסעים שעולים ברמות.
 

אולי מעניין אותך גם...

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק קלז

א עַל נַהֲרוֹת בָּבֶל שָׁם יָשַׁבְנוּ גַּם בָּכִינוּ בְּזָכְרֵנוּ אֶת צִיּוֹן:ב עַל עֲרָבִים בְּתוֹכָהּ תָּלִינוּ כִּנֹּרוֹתֵינוּ:ג כִּי שָׁם שְׁאֵלוּנוּ שׁוֹבֵינוּ דִּבְרֵי שִׁיר וְתוֹלָלֵינוּ שִׂמְחָה שִׁירוּ לָנוּ מִשִּׁיר צִיּוֹן:ד אֵיךְ נָשִׁיר אֶת שִׁיר יְהוָה עַל אַדְמַת נֵכָר:ה אִם אֶשְׁכָּחֵךְ יְרוּשָׁלִָם תִּשְׁכַּח יְמִינִי:ו תִּדְבַּק לְשׁוֹנִי לְחִכִּי אִם לֹא אֶזְכְּרֵכִי אִם לֹא אַעֲלֶה אֶת יְרוּשָׁלִַם עַל רֹאשׁ שִׂמְחָתִי:ז זְכֹר יְהוָה לִבְנֵי אֱדוֹם אֵת יוֹם יְרוּשָׁלִָם הָאֹמְרִים עָרוּ עָרוּ עַד הַיְסוֹד בָּהּ:ח בַּת בָּבֶל הַשְּׁדוּדָה אַשְׁרֵי שֶׁיְשַׁלֶּם לָךְ אֶת גְּמוּלֵךְ שֶׁגָּמַלְתְּ לָנוּ:ט אַשְׁרֵי שֶׁיֹּאחֵז וְנִפֵּץ אֶת עֹלָלַיִךְ אֶל הַסָּלַע:
נקרא  11  פעמים

לוח מודעות

למעלה