תח"צ 'דרך אגד' זכתה באשכול עוטף ירושלים כולל הקווים לבני ברק

מומושש

משתמש רשום
הפירסומים הרשמיים
דרך אגד 16.4 1.jpg
דרך אגד 16.4 2.jpg
 

איש השדה

משתמש מקצוען
מנוי פרימיום
עריכה תורנית
גם אני הזדעזתי מהביטול של הקו הכל כך נחוץ לאלפי משפחות - קו 421 ( מרמת שלמה לבני ברק ), נעזרתי בו רבות ונסעתי איתו כעשרה פעמים בחודש ולא היה שהוא יצא ריק ... !!!
מה האפליה ?
מדובר במהלך חמור !
לדעתי צריך להציף את משרד התחבורה בתלונות !
( אגב - השבוע כבר נכתב על כל התחנות כי הקו מבוטל... )
 

איש השדה

משתמש מקצוען
מנוי פרימיום
עריכה תורנית
שלחתי את התלונה הזאת למשרד התחבורה, נבקש מהציבור להמשיך ולשלוח תלונות...

"אני בהלם ומזועזע על ההחלטה ה -אי שוויונית בביטול קו 421 משכונת רמת שלמה - ירושלים לבני ברק, ועל ביטול הקו במשך שבוע.
מדובר בקו שאני אישית הייתי נוסע בו על בסיס כמעט יום יומי ! מדובר בקו שמשרת אלפי נוסעים (!) להגיע אל השמחות הרבות בעיר בני ברק, לא יעלה על הדעת שכעת כל אותן משפחות יצטרכו להיסחב עם פעוטות ועגלות עד לצומת רמות ! ולקוות ששם יעצור להם אוטובוס...
מדובר במהלך אבסורדי ואי התחשבותי !
לא די שהיה מן הראוי להוסיף עוד קווים מהקו החשוב הזה... הוסיפו עוול על עוול וגם את העוגן הצלה הזה הורידו לנו !!!

בתקווה לשינוי מהיר... "
 
התגובה שלהם ממה שהבנתי זה :ממתי עושים קו באמצ"ש לבני ברק .התשובה היא שזה שקר !נווה יעקב 412 בית וגן 411 [ובכלל לציבור הכללי מהשכונות יש קו לתל אביב 490] וכן שיש 12 שכונות בירושלים ובכללם רמות ונווה יעקב ועוד.שיש חלופה כל בוקר כמה פעמים 480 ישיר מהשכונות לתל אביב! למה רמת שלמה שונה ??????????????????חשוב להדגיש זאת בתלונה.
 

8821

משתמש פעיל
@מתמחה לתחבורה @איש השדה
אפשר להציף את המייל הזה
Sgan@ mot.gov.il להוריד את הרווח
הלשכה של הרב ח"כ אורי מקלב
יש שם תשובות אחרי כמה דקות,
מאוד זריזים.
או לחילופין להתקשר ללשכה ולבקש את האחראי על תיק תחבורה ולדבר איתו.
 

איש השדה

משתמש מקצוען
מנוי פרימיום
עריכה תורנית
@מתמחה לתחבורה @איש השדה
אפשר להציף את המייל הזה
Sgan@ mot.gov.il להוריד את הרווח
הלשכה של הרב ח"כ אורי מקלב
יש שם תשובות אחרי כמה דקות,
מאוד זריזים.
או לחילופין להתקשר ללשכה ולבקש את האחראי על תיק תחבורה ולדבר איתו.
אם אפשר לכתוב יותר ברור את המייל...
 

8821

משתמש פעיל
@מתמחה לתחבורה @איש השדה
אפשר להציף את המייל הזה
Sgan@ mot.gov.il להוריד את הרווח
הלשכה של הרב ח"כ אורי מקלב
יש שם תשובות אחרי כמה דקות,
מאוד זריזים.
או לחילופין להתקשר ללשכה ולבקש את האחראי על תיק תחבורה ולדבר איתו.

אם אפשר לכתוב יותר ברור את המייל...
Sgan @mot.gov.il
 

אופקים 1

משתמש פעיל
בשביל להבין למה ביטלו את הקווים, צריך להבין למה בכלל הקווים האלה קמו.
קו 422 היה עובר ברח' המ"ג, והקו הזה היה מוצלח מידי, ולכן מי שרצה לעלות עליו אחרי צומת רמות פעמים רבות פשוט נאלץ רק לרצות.
תגבור של קו 422 לא ממש עזר, כמה שתגברו, עדיין לא הצליחו לייצר אמינות בסוף הקו, חוסר האמינות התבטא בכך שהאוטובוסים יצאו בזוגות ושלשות מהעיר, וגם שהנהגים לא עצרו, או בגלל שהיו מלאים, או בגלל שנמאס לנהגים להעלות נוסעים והרגיעו את מצפונם בכך שיש עוד אוטובוס מאחור.
מכיון שהיה צורך בעוד תגבורים, ובמסלול של 422 היה קשה להוסיף את התגבורים האלה, הוחלט על הקמת קווים נוספים מהשכונות, בתקווה שהדבר יצדיק את עצמו והקווים יהפכו לקווים בתדירות גבוהה.
הקווים לא התפתחו, כלומר לא היה מספיק ביקוש כדי להצדיק את הרחבת השירות, אני חושב שבהתחלה מספר הנסיעות היומיות היה קצת יותר גבוה.

ועכשיו כשקם קו 404, והמסלול שבו הוא נוסע יכול להכיל עוד אוטובוסים רבים, חישבו כנראה חכמי המשרד שהקווים האלה מיותרים ועדיף לעבות את השירות בקווים הקיימים ולא להפעיל קווים בתדירות נמוכה.

צמצום של מספר הקווים ועיבוי קווים אחרים היא מדיניות די ידועה של המשרד, יש לו צדדים טובים יותר ויש בו צדדים טובים פחות.

אני אישית סבור שהמצב הנוכחי של צומת רמות הוא לא טוב, ועדיף שלא להוסיף ביקושים לצומת, אבל אני כמובן לא מחליט בזה, ויש לזה צדדים טובים יותר וצדדים טובים פחות...
 
בשביל להבין למה ביטלו את הקווים, צריך להבין למה בכלל הקווים האלה קמו.
קו 422 היה עובר ברח' המ"ג, והקו הזה היה מוצלח מידי, ולכן מי שרצה לעלות עליו אחרי צומת רמות פעמים רבות פשוט נאלץ רק לרצות.
תגבור של קו 422 לא ממש עזר, כמה שתגברו, עדיין לא הצליחו לייצר אמינות בסוף הקו, חוסר האמינות התבטא בכך שהאוטובוסים יצאו בזוגות ושלשות מהעיר, וגם שהנהגים לא עצרו, או בגלל שהיו מלאים, או בגלל שנמאס לנהגים להעלות נוסעים והרגיעו את מצפונם בכך שיש עוד אוטובוס מאחור.
מכיון שהיה צורך בעוד תגבורים, ובמסלול של 422 היה קשה להוסיף את התגבורים האלה, הוחלט על הקמת קווים נוספים מהשכונות, בתקווה שהדבר יצדיק את עצמו והקווים יהפכו לקווים בתדירות גבוהה.
הקווים לא התפתחו, כלומר לא היה מספיק ביקוש כדי להצדיק את הרחבת השירות, אני חושב שבהתחלה מספר הנסיעות היומיות היה קצת יותר גבוה.

ועכשיו כשקם קו 404, והמסלול שבו הוא נוסע יכול להכיל עוד אוטובוסים רבים, חישבו כנראה חכמי המשרד שהקווים האלה מיותרים ועדיף לעבות את השירות בקווים הקיימים ולא להפעיל קווים בתדירות נמוכה.

צמצום של מספר הקווים ועיבוי קווים אחרים היא מדיניות די ידועה של המשרד, יש לו צדדים טובים יותר ויש בו צדדים טובים פחות.

אני אישית סבור שהמצב הנוכחי של צומת רמות הוא לא טוב, ועדיף שלא להוסיף ביקושים לצומת, אבל אני כמובן לא מחליט בזה, ויש לזה צדדים טובים יותר וצדדים טובים פחות...
כך למשל את קו 471 מרמות לתל אביב שים לב כמה עלות הנסיעה לאדם וכמה נוסעים יש ביום......

כיוון 3 ירושלים - רמות/מסוף >>> תל אביב יפו - ת. רכבת תל אביב - סבידור/הורדה

  • אורך מסלול : 72.7 ק"מ
  • נסיעות ביום (ג) : 1
  • נסיעות בשבוע : 5
  • קילומטר בשבוע : 363
  • מספר תחנות : 59
  • תחנת יעד לפרסום : תל אביב יפו, רכבת מרכז
  • תחנות יחודיות בקו : 1
  • ממוצע נוסעים לקילומטר : 0.1
  • נוסעים ביום : 10.3
  • נוסעים בשבוע : 52
  • ממוצע נוסעים בנסיעה : 10.30
  • מהירות ממוצעת : 35.44 קמ"ש
  • משך נסיעה ממוצע : 123.1 דקות
  • עלות תפעולית לנוסע : 71.70 ש"ח
  • נסועה מירבית לרכב : ימי חול - 04:00-05:59 (10.3 נוסעים)
  • ועכשיו שים לב ב421 יש כפול נוסעים ועלות למשרד התחבורה לנוסע הרבה פחות..........
  • כיוון 2 ירושלים - רבי שלמה זלמן דרוק/הרב בצלאל זולטי >>> בני ברק - אזור התעשייה

    • אורך מסלול : 66.7 ק"מ
    • נסיעות ביום (ג) : 2
    • נסיעות בשבוע : 19
    • קילומטר בשבוע : 1,267
    • מספר תחנות : 33
    • תחנת יעד לפרסום : בני ברק, אזור התעשייה
    • ממוצע נוסעים לקילומטר : 0.3
    • נוסעים ביום : 41.0
    • נוסעים בשבוע : 423
    • ממוצע נוסעים בנסיעה : 22.30
    • מהירות ממוצעת : 43.46 קמ"ש
    • משך נסיעה ממוצע : 92.1 דקות
    • עלות תפעולית לנוסע : 24.80 ש"ח
    • נסועה מירבית לרכב : שבת - 19:00-23:59 (97.3 נוסעים)
    info.svg
 

מומושש

משתמש רשום
לדעתי, במשרד התחבורה רוצים למלא את מרכזית הארזים (שתפתח בקרוב) ואם יהיה קווים מכל שכונה אף אחד לא יעבור במסוף.
 

אופקים 1

משתמש פעיל
כך למשל את קו 471 מרמות לתל אביב שים לב כמה עלות הנסיעה לאדם וכמה נוסעים יש ביום......

כיוון 3 ירושלים - רמות/מסוף >>> תל אביב יפו - ת. רכבת תל אביב - סבידור/הורדה​

  • אורך מסלול : 72.7 ק"מ
  • נסיעות ביום (ג) : 1
  • נסיעות בשבוע : 5
  • קילומטר בשבוע : 363
  • מספר תחנות : 59
  • תחנת יעד לפרסום : תל אביב יפו, רכבת מרכז
  • תחנות יחודיות בקו : 1
  • ממוצע נוסעים לקילומטר : 0.1
  • נוסעים ביום : 10.3
  • נוסעים בשבוע : 52
  • ממוצע נוסעים בנסיעה : 10.30
  • מהירות ממוצעת : 35.44 קמ"ש
  • משך נסיעה ממוצע : 123.1 דקות
  • עלות תפעולית לנוסע : 71.70 ש"ח
  • נסועה מירבית לרכב : ימי חול - 04:00-05:59 (10.3 נוסעים)
  • ועכשיו שים לב ב421 יש כפול נוסעים ועלות למשרד התחבורה לנוסע הרבה פחות..........
  • כיוון 2 ירושלים - רבי שלמה זלמן דרוק/הרב בצלאל זולטי >>> בני ברק - אזור התעשייה​

    • אורך מסלול : 66.7 ק"מ
    • נסיעות ביום (ג) : 2
    • נסיעות בשבוע : 19
    • קילומטר בשבוע : 1,267
    • מספר תחנות : 33
    • תחנת יעד לפרסום : בני ברק, אזור התעשייה
    • ממוצע נוסעים לקילומטר : 0.3
    • נוסעים ביום : 41.0
    • נוסעים בשבוע : 423
    • ממוצע נוסעים בנסיעה : 22.30
    • מהירות ממוצעת : 43.46 קמ"ש
    • משך נסיעה ממוצע : 92.1 דקות
    • עלות תפעולית לנוסע : 24.80 ש"ח
    • נסועה מירבית לרכב : שבת - 19:00-23:59 (97.3 נוסעים)
    info.svg
העלות התפעולית לנוסע מחושבת לפי כמות הנוסעים ומהירות הנסיעה
מלבד מכרז דרום גוש דן, אין בתמחיר של משרד התחבורה משמעות למהירות הנסיעה.
כך שהמשרד לא משלם יותר על נסיעה איטית, אלא המפעיל סופג את עלות ההפעלה הנוספת.

התחשיב הזה, רחוק מאוד מלהיות מדוייק, הוא לא מחשב למשל עלות של שעות נוספות של נהג, תעריף שבת (שמשולם לנהגים שעובדים במוצ"ש), או נסיעות שחוזרות למוצא שלהם כנסיעה לא בשרות.

המשרד כתב לי בעבר שהם מפעילים את הקווים בין ירושלים לתל אביב ובכללם את קו 480 בתדירות גבוהה למרות שהוא חופף לרכבת כגיבוי לרכבת ולכן הם לא מתכוונים להפחית את התדירות גם אם הביקושים נמוכים.

אותי זה די מקומם לחשוב שהם מעדיפים לתת גיבוי לרכבת, למרות שהקיבולת של האוטובוסים רחוקה מלהספיק כגיבוי בזמן שיש יעדים שלא רק שאין להם גיבוי אלא התדירות לא עונה על הביקושים.
 

HP מעצבת

משתמש מקצוען
בטלפון זה נציגת שירות שלא יודעת כלום. היא חזרה אלי אחרי שלא ענו לי!! משעמם לה.
בכל מקרה המידע שהבאתי הוא מידע רשמי ממערכות המידע של משרד התחבורה
מצורף מפה של 421, שינוי קטן ברכס, לא רציני
423 לא ראיתי שום שינויצפה בקובץ המצורף 1623818
איזה אתר זה שמראה את השינויים?
 

אולי מעניין אותך גם...

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק קכד

א שִׁיר הַמַּעֲלוֹת לְדָוִד לוּלֵי יְהוָה שֶׁהָיָה לָנוּ יֹאמַר נָא יִשְׂרָאֵל:ב לוּלֵי יְהוָה שֶׁהָיָה לָנוּ בְּקוּם עָלֵינוּ אָדָם:ג אֲזַי חַיִּים בְּלָעוּנוּ בַּחֲרוֹת אַפָּם בָּנוּ:ד אֲזַי הַמַּיִם שְׁטָפוּנוּ נַחְלָה עָבַר עַל נַפְשֵׁנוּ:ה אֲזַי עָבַר עַל נַפְשֵׁנוּ הַמַּיִם הַזֵּידוֹנִים:ו בָּרוּךְ יְהוָה שֶׁלֹּא נְתָנָנוּ טֶרֶף לְשִׁנֵּיהֶם:ז נַפְשֵׁנוּ כְּצִפּוֹר נִמְלְטָה מִפַּח יוֹקְשִׁים הַפַּח נִשְׁבָּר וַאֲנַחְנוּ נִמְלָטְנוּ:ח עֶזְרֵנוּ בְּשֵׁם יְהוָה עֹשֵׂה שָׁמַיִם וָאָרֶץ:
נקרא  16  פעמים

לוח מודעות

למעלה