ובכיוון ההפוך?06.25
07.25
07:50
08:50
11:25
15:10
15:30
17:55
06:15, 07:45, 09:00, 11:45, 14:00, 15:15, 15:30, 16:15, 18:00ובכיוון ההפוך?
אם אפשר לכתוב יותר ברור את המייל...@מתמחה לתחבורה @איש השדה
אפשר להציף את המייל הזה
Sgan@ mot.gov.il להוריד את הרווח
הלשכה של הרב ח"כ אורי מקלב
יש שם תשובות אחרי כמה דקות,
מאוד זריזים.
או לחילופין להתקשר ללשכה ולבקש את האחראי על תיק תחבורה ולדבר איתו.
@מתמחה לתחבורה @איש השדה
אפשר להציף את המייל הזה
Sgan@ mot.gov.il להוריד את הרווח
הלשכה של הרב ח"כ אורי מקלב
יש שם תשובות אחרי כמה דקות,
מאוד זריזים.
או לחילופין להתקשר ללשכה ולבקש את האחראי על תיק תחבורה ולדבר איתו.
Sgan @mot.gov.ilאם אפשר לכתוב יותר ברור את המייל...
כך למשל את קו 471 מרמות לתל אביב שים לב כמה עלות הנסיעה לאדם וכמה נוסעים יש ביום......בשביל להבין למה ביטלו את הקווים, צריך להבין למה בכלל הקווים האלה קמו.
קו 422 היה עובר ברח' המ"ג, והקו הזה היה מוצלח מידי, ולכן מי שרצה לעלות עליו אחרי צומת רמות פעמים רבות פשוט נאלץ רק לרצות.
תגבור של קו 422 לא ממש עזר, כמה שתגברו, עדיין לא הצליחו לייצר אמינות בסוף הקו, חוסר האמינות התבטא בכך שהאוטובוסים יצאו בזוגות ושלשות מהעיר, וגם שהנהגים לא עצרו, או בגלל שהיו מלאים, או בגלל שנמאס לנהגים להעלות נוסעים והרגיעו את מצפונם בכך שיש עוד אוטובוס מאחור.
מכיון שהיה צורך בעוד תגבורים, ובמסלול של 422 היה קשה להוסיף את התגבורים האלה, הוחלט על הקמת קווים נוספים מהשכונות, בתקווה שהדבר יצדיק את עצמו והקווים יהפכו לקווים בתדירות גבוהה.
הקווים לא התפתחו, כלומר לא היה מספיק ביקוש כדי להצדיק את הרחבת השירות, אני חושב שבהתחלה מספר הנסיעות היומיות היה קצת יותר גבוה.
ועכשיו כשקם קו 404, והמסלול שבו הוא נוסע יכול להכיל עוד אוטובוסים רבים, חישבו כנראה חכמי המשרד שהקווים האלה מיותרים ועדיף לעבות את השירות בקווים הקיימים ולא להפעיל קווים בתדירות נמוכה.
צמצום של מספר הקווים ועיבוי קווים אחרים היא מדיניות די ידועה של המשרד, יש לו צדדים טובים יותר ויש בו צדדים טובים פחות.
אני אישית סבור שהמצב הנוכחי של צומת רמות הוא לא טוב, ועדיף שלא להוסיף ביקושים לצומת, אבל אני כמובן לא מחליט בזה, ויש לזה צדדים טובים יותר וצדדים טובים פחות...
העלות התפעולית לנוסע מחושבת לפי כמות הנוסעים ומהירות הנסיעהכך למשל את קו 471 מרמות לתל אביב שים לב כמה עלות הנסיעה לאדם וכמה נוסעים יש ביום......
כיוון 3 ירושלים - רמות/מסוף >>> תל אביב יפו - ת. רכבת תל אביב - סבידור/הורדה
- אורך מסלול : 72.7 ק"מ
- נסיעות ביום (ג) : 1
- נסיעות בשבוע : 5
- קילומטר בשבוע : 363
- מספר תחנות : 59
- תחנת יעד לפרסום : תל אביב יפו, רכבת מרכז
- תחנות יחודיות בקו : 1
- ממוצע נוסעים לקילומטר : 0.1
- נוסעים ביום : 10.3
- נוסעים בשבוע : 52
- ממוצע נוסעים בנסיעה : 10.30
- מהירות ממוצעת : 35.44 קמ"ש
- משך נסיעה ממוצע : 123.1 דקות
- עלות תפעולית לנוסע : 71.70 ש"ח
- נסועה מירבית לרכב : ימי חול - 04:00-05:59 (10.3 נוסעים)
- ועכשיו שים לב ב421 יש כפול נוסעים ועלות למשרד התחבורה לנוסע הרבה פחות..........
כיוון 2 ירושלים - רבי שלמה זלמן דרוק/הרב בצלאל זולטי >>> בני ברק - אזור התעשייה
- אורך מסלול : 66.7 ק"מ
- נסיעות ביום (ג) : 2
- נסיעות בשבוע : 19
- קילומטר בשבוע : 1,267
- מספר תחנות : 33
- תחנת יעד לפרסום : בני ברק, אזור התעשייה
- ממוצע נוסעים לקילומטר : 0.3
- נוסעים ביום : 41.0
- נוסעים בשבוע : 423
- ממוצע נוסעים בנסיעה : 22.30
- מהירות ממוצעת : 43.46 קמ"ש
- משך נסיעה ממוצע : 92.1 דקות
- עלות תפעולית לנוסע : 24.80 ש"ח
- נסועה מירבית לרכב : שבת - 19:00-23:59 (97.3 נוסעים)
איזה אתר זה שמראה את השינויים?בטלפון זה נציגת שירות שלא יודעת כלום. היא חזרה אלי אחרי שלא ענו לי!! משעמם לה.
בכל מקרה המידע שהבאתי הוא מידע רשמי ממערכות המידע של משרד התחבורה
מצורף מפה של 421, שינוי קטן ברכס, לא רציני
423 לא ראיתי שום שינויצפה בקובץ המצורף 1623818
התגובה שקיבלתי היום ממשרד התחבורה:שלחתי את התלונה הזאת למשרד התחבורה, נבקש מהציבור להמשיך ולשלוח תלונות...
"אני בהלם ומזועזע על ההחלטה ה -אי שוויונית בביטול קו 421 משכונת רמת שלמה - ירושלים לבני ברק, ועל ביטול הקו במשך שבוע.
מדובר בקו שאני אישית הייתי נוסע בו על בסיס כמעט יום יומי ! מדובר בקו שמשרת אלפי נוסעים (!) להגיע אל השמחות הרבות בעיר בני ברק, לא יעלה על הדעת שכעת כל אותן משפחות יצטרכו להיסחב עם פעוטות ועגלות עד לצומת רמות ! ולקוות ששם יעצור להם אוטובוס...
מדובר במהלך אבסורדי ואי התחשבותי !
לא די שהיה מן הראוי להוסיף עוד קווים מהקו החשוב הזה... הוסיפו עוול על עוול וגם את העוגן הצלה הזה הורידו לנו !!!
בתקווה לשינוי מהיר... "
לוח לימודים
מסלולי לימוד שאפשר לההצטרף
אליהם ממש עכשיו:
26.09
כ"ג אלול
פתיחת
קורס מאסטר בשיווק דיגיטלי
מלגות גבוהות!
19.11
י"ח חשוון
פתיחת
קורס בינה מלאכותית - חדשנות ב AI
קורס מקוצר
25.11
כ"ד
פתיחת
קורס פרסום קופי+
מלגות גבוהות!
27.11
כ"ו חשוון
פתיחת
קורס פיתוח בוטים ואוטומציות עסקיות
מלגות גבוהות!
27.11
כ"ו חשוון
פתיחת
קורס עיצוב גרפי ודיגיטל - בסילבוס חדש ומטורף!
מלגות גבוהות!
תהילים פרק קיט ק'
קמה קָרָאתִי בְכָל לֵב עֲנֵנִי יי חֻקֶּיךָ אֶצֹּרָה:קמו קְרָאתִיךָ הוֹשִׁיעֵנִי וְאֶשְׁמְרָה עֵדֹתֶיךָ:קמז קִדַּמְתִּי בַנֶּשֶׁף וָאֲשַׁוֵּעָה (לדבריך) לִדְבָרְךָ יִחָלְתִּי:קמח קִדְּמוּ עֵינַי אַשְׁמֻרוֹת לָשִׂיחַ בְּאִמְרָתֶךָ:קמט קוֹלִי שִׁמְעָה כְחַסְדֶּךָ יי כְּמִשְׁפָּטֶךָ חַיֵּנִי:קנ קָרְבוּ רֹדְפֵי זִמָּה מִתּוֹרָתְךָ רָחָקוּ:קנא קָרוֹב אַתָּה יי וְכָל מִצְוֹתֶיךָ אֱמֶת:קנב קֶדֶם יָדַעְתִּי מֵעֵדֹתֶיךָ כִּי לְעוֹלָם יְסַדְתָּם: