דרוש מידע אברהם משה קליינרמן נעדר למעלה מחודש שתפו והפיצו....

מצב
הנושא נעול.

גיטה קליינרמן

משתמש מקצוען
פיקוח נפש!!!!!!!!!!!!!צפה בקובץ המצורף 1106551
עם ישראל היקרים!
אני מבקשת מכל אחד ואחת
עדיין לא מצאנו אותו אברהם משה בן גיטל
נער בן 16 1/2 שנעדר לפני 35 יום במירון
אנא
תקרעו את השמים בתפילות לישועתו המהירה
אי אפשר כבר !!!!!!!!!!!!

חשבו לבדוק בפקיעין?
זכור לי שיש שם בית כנסת שמגיעים כל מיני בחורי ישיבה ללמוד שם תורה
(אח שלי הלך כמה פעמים- ביום חמישי והם היו ערים כל הלילה ולמדו שם תורה)
 

פ.נ

משתמש מקצוען

גיטי קליינרמן בשיחה עם חרדים 10: “אולי מישהו עוזר למוישי לשרוד”


אמו של הנער הנעדר מוישי קלינרמן בשיחה כאובה עם חרדים10 • "ילד נעדר 35 יום?! הארץ הייתה צריכה לגעוש, ובכל מקום אפשרי צריכה היתה להתפרסם תמונה שלו" • "לא היה שום דבר בינינו לבין הילד, רק מחכים לו בכליון עיניים שיבא" • "אולי מישהו עוזר לו לשרוד, לא יודעת כבר מה לחשוב"

ישראל יוספי

כ"ז ניסן התשפ"ב / 27.04.2022 22:47
WhatsApp-Image-2022-04-27-at-20.26.21-416x277.jpeg

9


היעדרותו של הילד החרדי מוישי קליננרמן מסעירה את הרחוב החרדי בשבועות האחרונים, ואמו גיטי שקיימה היום [רביעי] ריאיון עם כתב ‘חרדים 10’ מביעה אכזבה מטיפול המשטרה בעניינם, קוראת לעזרת הציבור, מבהירה כי היחסים בינם לילד תקינים לחלוטין ומעלה השערה כי אולי מישהו מסייע לבנה על מנת לשרוד.
תשתפי איך הכל התחיל
“הילד פשוט רצה לנסוע למירון, שבת התאחדות. היה שם חזן ידוע מארה״ב – יואל רוט שמאוד סיקרן אותו. הוא נסע עם חברים. דיברנו איתו בטלפון, הסכמנו שיסע וקבענו שיחזור במוצאי שבת ויהיה זמין בטלפון של החבר ממנו חייג.
“למעשה הטלפון שניסנו להתקשר אליו היה לא מחובר. במשך שבוע הוא לא יצר קשר, ואז הבנתי שמשהו כנראה לא תקין. שלחתי את בעלי לישיבה לברר אצל החברים. לשאלתו הם אמרו: כבר שבוע לא ראינו אותו.
“הם היו איתו במירון והשאירו אותו שם, ולאחר השבת המשיכו לעוד כמה קברי צדיקים באזור הצפון. הוא תכנן להמשיך איתם אבל נעלם להם פתאום, הם חזרו ולא עידכנו אותנו. לא היה לנו כל סיבה לחשוש שמשהו קרה.

“בשלב הזה הבנו שקרה משהו רציני וערבנו את המשטרה. לצערי אנחנו מרגישים שהם לא קשובים. לפני שלושה שבועות אמרו לנו שהוא היה במירון שוב עם אנשים אחרים, וקיבלנו עוד דיווח כי ראו אותו בטבריה מתפלל שם לפני שבת הגדול.
“הוא מסתובב באזור הצפון ולא מוצאים אותו”.
מה אומרים לכם במשטרה?
“הגשנו תלונה מיד, ביום שני והם לא הסכימו לקבל תמונות במייל. הם סירבו לכל תמונה מצולמת באופן דיגיטלי ואנו הבאנו את התמונה של הרב קו שהייתה בבית.
“במשטרה אומרים אנחנו על זה עם הרגל על הגז, בשבת, בחג, זה פיקוח נפש עושים הרבה דברים. בתכלס זה נשמע שזה מושתק. לא מספיק אנשים יודעים מזה. המחדל גדל בפרט בימים אלו של בין הזמנים בהם בחורי ישיבה מסתובבים בקברי צדיקים מחד אך הם פחות מחוברים למדיה מאידך. יש סיכוי למצא אותו אך לא עושים עבודה מספקת.
“היום עשיתי קניה בסופר הלכתי עם התמונה של הילד ושאלתי אם. מישהו ראה מישהו שיכול לעזור. אנשים אומרים מה? לא ידעו מזה בכלל. אנשים לא יודעים זה לא מספיק מופץ איפה הכוח של המשטרה? זהו? עד פה? משהו מאוד מוזר.
“ילד נעדר 35 יום הארץ הייתה צריכה לגעוש ותמונה שלו הייתה צריכה להיות מפוקסת בכל מקום אפשרי. אילו היה זה מחבל נמלט – מיד היו מוצאים אותו. מה קורה פה? למה רק עכשיו אחרי שעשינו בלגן זה החל להתפרסם?
“אנחנו בתוך בלאגן, כל הזמן אנו מתקשרים למשטרה. מדוע? אני צריכה לרדוף אחריהם? זו עבודה שלהם. אני כל הזמן צריכה להתקשר להתחנן שיעשו משהו למעננו? הבן שלי אזרח במדינת ישראל מגיעות לנו הזכויות האלה.
מה עובר עליכם בשבועות האחרונים?
“קשה, יש לנו שמונה ילדים בהם ילדה בת חמישה חודשים שהוא מאוד אוהב אותה.
“החוסר וודאות פחד ממה שקורה איתו בכל רגע, והמחשבות שעוברות בראש ללא הרף. הדפיקות בלילה – אולי הוא חזר, ההזיות שאולי הוא חזר, הטלפונים הבלתי פוסקים – אולי זה הוא. 24 שעות עם הטלפון לידי שמא הוא יתקשר ונפספס את השיחה שלו. אני לא מאחלת לאף אחד מישראל לעבור דבר כזה.
“הילדים מתפללים כל יום אל תביאנו לידי ניסיון. ה’ בחר בנו לא אנחנו בזה. אין עוד מלבדו, הכל מדויק גם אם אנחנו לא רואים את זה כרגע. אנחנו מקווים לבשורות טובות מהר.
יצא לכם לצאת לשטח ולהוציא אנשים לחפש אותו?
“בוודאי, בוודאי. מאות מאות יצאו מהמשפחה, מהחברים, מהקהילה לצפון בחג פסח. כל הזמן עם העיניים בכל מקום – אולי זה הוא. היום יצא אוטובוס עם מתנדבים ממודיעין עילית לאזור בו חיפשו אותו לאחרונה. אתמול יצאו מחפשים לשומרון להילולא של יהושע בן נון. עשרות מתנדבים ניסו לאתר אותו עם פליירים שנשאו תמונה שלו – הדפסנו 2,000 עותקים.
יש לך כיווני חשיבה מה אולי ארע שם?
“אנחנו כל הזמן מנסים לחשוב, אני חושבת שמישהו וודאי עוזר לו. אם לא, הוא לא היה שורד. זה נשמע שמישהו עוזר לו.
למה את מתכוונת?
“אולי היתה פה חטיפה לא מודעת בשביל לעזור לילד, מבלי שהמעורבים יודעים שהוא נעדר? אני לא יודעת מה לחשוב.
האם היה אירוע כל שהוא ביניכם לבין הילד?
“לא היה שום דבר. ממש לא. בחיבוק גדול שלחנו אותו, בברכה גדולה. תמיד יש, והיתה לו פינה חמה בבית. יש לו את המקום שלו ויש כבוד הדדי. הוא יודע שאנחנו הורים שאוהבים אותו ומחכים בכל רגע שישוב. אין בינינו שוב מריבה חס ושלום. שרק יבוא מחכים לא בכיליון עיניים.
“אנחנו מבקשים את עזרת הציבור: כל היודע על מקום ימצאו יצור קשר עם משטרת מודיעין: 089447200
 

sol key

משתמש סופר מקצוען
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
כתיבה ספרותית
סאונד והפקות אולפן
מוזיקה ונגינה
צילום מקצועי
הפקות ואירועים
 

Black white

משתמש פעיל
אמש במהלך החיפושים קבוצת מחפשים איתרה אדם תמהוני, כנראה עבריין לשעבר, המתגורר לבדו ביערות באיזור מירון, כוחות משטרה שהגיעו למקום העלו את החשד שהוא קשור להיעלמות הנער.
לפי מה שאני מבין הוא נמצא בחקירות.
 

מעמד ברמה

משתמש פעיל
עימוד ספרים
עריכה תורנית
א"א לדון רק מלראות אדם תמהוני,
אני יצאתי בחול המועד לאיזה טיול באזור אחר לא באזור מירון, ועורר בי חשד שמדובר בנער המדובר
עדכנתי את השיטור במודיעין והם יצאו בעקבות זאת לבדוק את המקום, שככל הנראה בסוף היה זה נער אחר
 
מצב
הנושא נעול.

אולי מעניין אותך גם...

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק קלז

א עַל נַהֲרוֹת בָּבֶל שָׁם יָשַׁבְנוּ גַּם בָּכִינוּ בְּזָכְרֵנוּ אֶת צִיּוֹן:ב עַל עֲרָבִים בְּתוֹכָהּ תָּלִינוּ כִּנֹּרוֹתֵינוּ:ג כִּי שָׁם שְׁאֵלוּנוּ שׁוֹבֵינוּ דִּבְרֵי שִׁיר וְתוֹלָלֵינוּ שִׂמְחָה שִׁירוּ לָנוּ מִשִּׁיר צִיּוֹן:ד אֵיךְ נָשִׁיר אֶת שִׁיר יְהוָה עַל אַדְמַת נֵכָר:ה אִם אֶשְׁכָּחֵךְ יְרוּשָׁלִָם תִּשְׁכַּח יְמִינִי:ו תִּדְבַּק לְשׁוֹנִי לְחִכִּי אִם לֹא אֶזְכְּרֵכִי אִם לֹא אַעֲלֶה אֶת יְרוּשָׁלִַם עַל רֹאשׁ שִׂמְחָתִי:ז זְכֹר יְהוָה לִבְנֵי אֱדוֹם אֵת יוֹם יְרוּשָׁלִָם הָאֹמְרִים עָרוּ עָרוּ עַד הַיְסוֹד בָּהּ:ח בַּת בָּבֶל הַשְּׁדוּדָה אַשְׁרֵי שֶׁיְשַׁלֶּם לָךְ אֶת גְּמוּלֵךְ שֶׁגָּמַלְתְּ לָנוּ:ט אַשְׁרֵי שֶׁיֹּאחֵז וְנִפֵּץ אֶת עֹלָלַיִךְ אֶל הַסָּלַע:
נקרא  30  פעמים

לוח מודעות

למעלה