נבחר

משתמש סופר מקצוען
עריכה תורנית
אחת התעלומות הגדולות. לא היה שום קשר בין המציאות ובין הציונים.
בעיני, זה ממסמס כמעט לגמרי את המשמעות של הדירוג.
נכון, באמת כתבתי שבעיני בית שמש אקספרס הרבה יותר טובה, אני זוכר כסדר בסופרבוס נסיעות שלא יצאו שנתקעו וכו' ומי מדבר בכלל על קרונות המשא שלהם
לא ברור
 

David shtern

כותרת - הטופ שבעימוד
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
עיצוב גרפי
איור וציור מקצועי
עימוד ספרים
יוצרי ai
נכון, באמת כתבתי שבעיני בית שמש אקספרס הרבה יותר טובה, אני זוכר כסדר בסופרבוס נסיעות שלא יצאו שנתקעו וכו' ומי מדבר בכלל על קרונות המשא שלהם
לא ברור
פשוט מאד לדעתי,
רוב התלונות מגיעות בעיקר מהשכונות החדשות של בית שמש שעדיין לא היו מאוכלסות (או כמעט לא מאוכלסות) בזמן סופרבוס. לכן המסה העיקרית של התלונות נופלת על בית שמש אקספרס.
 

האברך ממיר

משתמש מקצוען
פשוט מאד לדעתי,
רוב התלונות מגיעות בעיקר מהשכונות החדשות של בית שמש שעדיין לא היו מאוכלסות (או כמעט לא מאוכלסות) בזמן סופרבוס. לכן המסה העיקרית של התלונות נופלת על בית שמש אקספרס.
אם זה כך, זה מסביר אולי את מה שקורה בביתר.
השמועות אמרו פעם שהעירייה שם מעסיקה מישהו שיתלונן למשרד התחבורה על כל נסיעה שלא מבוצעת.
 

נבחר

משתמש סופר מקצוען
עריכה תורנית
פשוט מאד לדעתי,
רוב התלונות מגיעות בעיקר מהשכונות החדשות של בית שמש שעדיין לא היו מאוכלסות (או כמעט לא מאוכלסות) בזמן סופרבוס. לכן המסה העיקרית של התלונות נופלת על בית שמש אקספרס.
טעות רצינית - הציון מורכב בעיקר מהמערכות והבקרה של משרד התחבורה, ביחס לנסיעות שבוצעו או איחרו וכו'
יש גם קטגוריה נפרדת של שביעות רצון אבל זה לא העיקר
 

David shtern

כותרת - הטופ שבעימוד
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
עיצוב גרפי
איור וציור מקצועי
עימוד ספרים
יוצרי ai
טעות רצינית - הציון מורכב בעיקר מהמערכות והבקרה של משרד התחבורה, ביחס לנסיעות שבוצעו או איחרו וכו'
יש גם קטגוריה נפרדת של שביעות רצון אבל זה לא העיקר
גם וגם.
אל תשכח כמה קוים נוספו לבית שמש אקספרס בשנים האחרונות מאז האכלוס החדש.
 

יוסי ב.ק

משתמש סופר מקצוען
א. זה צרת רבים.
ב. כל יום להתלונן באתר של משרד התחבורה, לשמור את העותק שנשלח למייל ולצבור על אותה החברה עוד ועוד ועוד תלונות בכתב, להגיש תביעה בביהמ"ש לתביעות קטנות ולפני המשפט לבקש מהמעסיק מכתב בו הוא "מתלונן" לפני העובד על האיחורים (ולהוסיף בסוגריים שהוא יודע שזה בגלל התחבורה אבל אין לו מה לעשות בנידון...) לגשת למשפט ולהתלונן על האיחורים, על עגמת הנפש ועל ההפסד הכספי - ברוב מוחלט של המקרים עושים על זה קופה נאה ביותר.
יש ארגון בשם 15 דקות שעוזרים בנושא.
 

דג תמנון

משתמש פעיל
צילום מקצועי
יש רק בעיה אחת באשכול הזה - שהוא נפתח כבר ב-2022 והתיימר אז להיות מה שיגרום לחברות להפסיק לחפף, למעשה - המצב רק הורע מאז...
אז ככה: זה פיתרון מצוין לפרנסתן של ישראל - אך לצערנו פחות למצב התחבורה :cry:
 

מקסי מיקס

משתמש רשום
א. זה צרת רבים.
ב. כל יום להתלונן באתר של משרד התחבורה, לשמור את העותק שנשלח למייל ולצבור על אותה החברה עוד ועוד ועוד תלונות בכתב, להגיש תביעה בביהמ"ש לתביעות קטנות ולפני המשפט לבקש מהמעסיק מכתב בו הוא "מתלונן" לפני העובד על האיחורים (ולהוסיף בסוגריים שהוא יודע שזה בגלל התחבורה אבל אין לו מה לעשות בנידון...) לגשת למשפט ולהתלונן על האיחורים, על עגמת הנפש ועל ההפסד הכספי - ברוב מוחלט של המקרים עושים על זה קופה נאה ביותר.
יש ארגון בשם 15 דקות שעוזרים בנושא.
פעם אחת כשהתלוננתי למשרד התחבורה על אוטובוס אחרון 148 מביתר לבית שמש שלא עצר בדווקא והוא לא היה מלא, היינו כל המשפחה עם קטנים ונאלצנו לקחת דרייבער. חשבתי שמישהו יזכה אותי אבל קיבלתי איזה תשובה בנוסח רשמי ממשרד התחבורה, מאז הפסקתי להתלונן , בזבוב זמן ואנרגיה בלי להרוויח.
אולי שמישהו בעל ניסיון שהצליח לקבל כסף שידריך אותי מה ואיך מגישים תלונה.
צילום מסך 2024-11-19 082307.jpg
 

23

משתמש מקצוען
התחבורה בבית שמש מהגרועות ביותר
תדירות וזמנים
יחס של נהגים ועולה על הכל התנהגות נוראית של מבקרים שמתנפלים על אוטובוסים בשעות עומס
כאילו הוא מלא בגנבים.
נורא!!!
א"א לקבוע תורים כי תמיד מאחרים!!!
 

אור אורות

מהמשתמשים המובילים!
למרות שאני עדין חושב שבית שמש אקספרס הרבה יותר טובים מסופרבוס מבחינת נהגים וכלי רכב - סופרבוס בבית שמש היו עם ציונים גבוהים בהרבה
לסופרבוס היו מסות של תלונות ע"י כאלה שרצו שתוחלף באחרת, לטעמי, מבחינת תגבור, דילוגים, שירות ועוד סופרבוס היו טובים בהרבה.
 

David shtern

כותרת - הטופ שבעימוד
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
עיצוב גרפי
איור וציור מקצועי
עימוד ספרים
יוצרי ai
פעם אחת כשהתלוננתי למשרד התחבורה על אוטובוס אחרון 148 מביתר לבית שמש שלא עצר בדווקא והוא לא היה מלא, היינו כל המשפחה עם קטנים ונאלצנו לקחת דרייבער. חשבתי שמישהו יזכה אותי אבל קיבלתי איזה תשובה בנוסח רשמי ממשרד התחבורה, מאז הפסקתי להתלונן , בזבוב זמן ואנרגיה בלי להרוויח.
אולי שמישהו בעל ניסיון שהצליח לקבל כסף שידריך אותי מה ואיך מגישים תלונה.
צפה בקובץ המצורף 1824658
לצערי יש לך שתי טעויות.
א. תלונה מעין זאת שולחים תלונה לחברה עצמה + קבלה על הנסיעה במונית (במקרה של דרייבר זה בעיה אבל ניתנת לפיתרון) ובכמה וכמה פעמים קיבלתי החזר מלא על הנסיעה (מחברת אפיקים).
ב. כל תלונה ותלונה מצטרפת, סבלת מספיק בתחנה תרשה לעצמך גם להרוויח מעט מזה, צבור תלונות מתועדות למכביר ואפילו עוד שנה שנתיים תפנה למישהו או לארגונים המסייעים בנושא ותרוויח כמה שקלים תמורת העגמת נפש שאתה חווה.
 

אולי מעניין אותך גם...

לוח לימודים

מסלולי לימוד שאפשר לההצטרף
אליהם ממש עכשיו:

18.11

י"ז חשוון


וובינר מרתק!

המדריך (הלא שלם) לסטוריטלינג

הרצאה ייחודית עם ירון פרל ממשרד הפרסום מקאן, על עולם הסטוריטלינג. מספרי סיפורים נולדים ככה או שאפשר ללמוד את זה? מה הופך סיפור אחד ל״תעירו אותי כשזה מסתיים״ ואחר ל״ספרו לי את זה שוב!״, והקשר לעולם הקריאייטיב.

הכניסה חופשית!


19.11

י"ח חשוון


פתיחת

קורס בינה מלאכותית - חדשנות ב AI

קורס מקוצר


19.11

י"ח חשוון


אירוע שיתופים ייחודי

בוטים מספרים על עצמם

בואו לשמוע בוגרים מובילים שלנו משתפים אתהסיפור מאחורי הבוטים הייחודיים שהם פיתחו.הצצה מרתקת לעולמות האוטומציה, החדשנות והפתרונות החכמים,עם הזדמנות ללמוד איך גם אתם יכולים לקחת חלק במהפכה הטכנולוגית.

הכניסה חופשית!


25.11

כ"ד


פתיחת

קורס פרסום קופי+

מלגות גבוהות!


27.11

כ"ו חשוון


פתיחת

קורס פיתוח בוטים ואוטומציות עסקיות

מלגות גבוהות!


27.11

כ"ו חשוון


פתיחת

קורס עיצוב גרפי ודיגיטל - בסילבוס חדש ומטורף!

מלגות גבוהות!


27.11

כ"ו חשוון


נפתחה ההרשמה!

קורס צילום חוץ, אירועים וסטודיו - עם בינה מלאכותית!

מלגות גבוהות!


הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק קכו

א שִׁיר הַמַּעֲלוֹת בְּשׁוּב יי אֶת שִׁיבַת צִיּוֹן הָיִינוּ כְּחֹלְמִים:ב אָז יִמָּלֵא שְׂחוֹק פִּינוּ וּלְשׁוֹנֵנוּ רִנָּה אָז יֹאמְרוּ בַגּוֹיִם הִגְדִּיל יי לַעֲשׂוֹת עִם אֵלֶּה:ג הִגְדִּיל יי לַעֲשׂוֹת עִמָּנוּ הָיִינוּ שְׂמֵחִים:ד שׁוּבָה יי אֶת (שבותנו) שְׁבִיתֵנוּ כַּאֲפִיקִים בַּנֶּגֶב:ה הַזֹּרְעִים בְּדִמְעָה בְּרִנָּה יִקְצֹרוּ:ו הָלוֹךְ יֵלֵךְ וּבָכֹה נֹשֵׂא מֶשֶׁךְ הַזָּרַע בֹּא יָבוֹא בְרִנָּה נֹשֵׂא אֲלֻמֹּתָיו:
נקרא  39  פעמים

אתגר AI

הצבע הירוק • אתגר 23

לוח מודעות

למעלה