תח"צ בעיריית בני ברק מבקשים עצות לתחבורה

קצרה

משתמש מקצוען
אפשר להפחית שם דרמטית את מספר הקווים, ולהעביר מעט לתושבי שיכון ה ושיכון ג, שסובלים מייבוש רציני...
אולי באמת תפני למייל הזה ולא תקטרי רק פה

כי מה שאת כותבת נשמע לי ממש הגיוני
קווים שיצאו דרך שיכון ג' לכיוון שדרות ירושלים והרא"ה יכולים להוריד לחץ מהעיר
יש שם באיזור הזה כבר היום קווים טובים לתל אביב רמת גן גבעתיים מכון מור ועוד
ובעזרת החלפה פשוטה אפשר להוריד עומס מהציר המרכזי.
 

ברבור1

משתמש מקצוען
הנדסת תוכנה
אולי באמת תפני למייל הזה ולא תקטרי רק פה

כי מה שאת כותבת נשמע לי ממש הגיוני
קווים שיצאו דרך שיכון ג' לכיוון שדרות ירושלים והרא"ה יכולים להוריד לחץ מהעיר
יש שם באיזור הזה כבר היום קווים טובים לתל אביב רמת גן גבעתיים מכון מור ועוד
ובעזרת החלפה פשוטה אפשר להוריד עומס מהציר המרכזי.
כתבתי כבר ביום הראשון שהעלו כאן את המייל...
 

מרכז מידע

משתמש פעיל
אוטובוס שמגיע מבן גוריון כנס או ברחוב ירושלים או ברחוב יהודה הנשיא, ועוצר ביהודה הנשיא/בארי, ואחכ יכול להיכנס לבארי עד למסוף, לחלופין ממשיך בע.הנשיא נכנס לבן זכאי ומשם לחזו"א או לרח ירושלים ור עקיבא....

אם יהיה אוטובוס כזה, זה עוד אוטבוס שיוצא מהעיר ומשחרר לחץ ולא רק שרך הקו המסורתי של מכון מור דרך חזו"א......
או אוטובוס נוסף שמתחיל במכון מור (ולא כמו קו 2, שמגיע לשם אחרי תחנות רבות, ונכנס בהרב קוק, ממשיך חברון, אהרונסון - מוהליבר, יהודה הנשיא בארי......
זה דווקא נשמע הגיוני,
אבל לא תואם את הכותרת הבומבסטית משהו, {על מחסור מטורף באיזור הנ"ל וכו'}
סה"כ כדאי להסיט קו אוטובוס אחד נוסף לתוך האיזור הנ"ל,
שהרי בעורקים הראשיים המקיפים את השכונות יש הרבה קווי שירות.

-בסה"כ חלק מהפינוק שתחב"צ מציע בב"ב אוטובוס עירוני לכל חור, הוא הגיוני,
אבל א"א אח"כ להתלונן למה אין כמו בציר הראשי!!



אנחנו מתייחסים לקהל שראינו צועד רגלית על נשיו וטפיו.
לעובדה שאין חולק עליה לגבי כמות האנשים שהמתינה ועלתה לאוטובוסים בשעות האלו ברחוב כהנמן - מאות.
אין לנו עסק בנסתרות {ונראה לי שגם ל @מנוי פרימיום ..}
ולכן לא נדע למה אנשים העדיפו ברגל,
וזה לא מהווה ראיה לכלום.
{אולי הם פשוט לא ראו בעייה ללכת 10 דק' ברגל, הרי הם כנראה לא ב"ב מפונקים, שהרי הם נוסעים לביתם שמחוץ לב"ב והם כבר רגילים ללכת ברגל כמה דק' כבכל מקום מתוקן בארץ הזו..;)}


בכ"א לדעת רוב האנשים פה היה פחות או יותר הצלחה גדולה,
וכן ממראה עיניים של כמה מנכבדי המגיבים פה, היה זרימה די חלקה בצירים המובילים ובציר עצמו,
ולא מובן מה הטעם סתם לטעון לא כך,

כמובן שהצעות ייעול למתכונת הנ"ל יתקבלו אצל הגורמים האחראים לכך באוזן קשבת,
והראייה היא השינויים שביצעו בין מוצאי ר"ה למוצאי שמח"ת.
 
נערך לאחרונה ב:

מנוי פרימיום

מהמשתמשים המובילים!
מנוי פרימיום
הנדסת תוכנה
D I G I T A L
יוצרי ai
זה דווקא נשמע הגיוני,
אבל לא תואם את הכותרת הבומבסטית משהו, {על מחסור מטורף באיזור הנ"ל וכו'}
סה"כ כדאי להסיט קו אוטובוס אחד נוסף לתוך האיזור הנ"ל,
שהרי בעורקים הראשיים המקיפים את השכונות יש הרבה קווי שירות.
רחוב בארי הוא רחוב עמוס מאוד בשעות הצהריים, בקושי רכבים פרטיים מצליחים לתמרן בו
 

די

משתמש סופר מקצוען
"התחנה המרכזית" המתוכננת בבני ברק קטנה מאוד.
2 קומות בכל אחד 5 רציפי העלאה ו2 רציפי הורדה.
ואח"כ להיתקע בפקקים ברמפות ביציאה (כמו שקורה היום ביציאה ממרכזית הארזים). צריך חיבור ישיר לכביש 4 לשני הכיוונים! (לא דרך גשר גבעת שמואל).

צריך לפנות את קוקה קולה (כמובן בהסכמה, הם רק ירוויחו מזה) ולבנות שם תחנה מרכזית אחת ענקית לבני ברק עם מקום לעשרות אוטובוסים.
התחנה מרכזית תהיה מתחת הקרקע, בקומת הקרקע (כהנמן) יהיה מסחר, ומעל יהיו 8 קומות מגורים (אפשר גם לשדרג ולבנות מעל המגורים עוד 30 קומות תעסוקה עם כניסה נפרדת). ככה זה יהיה כלכלי לקוקה קולה ולעירייה. והתושבים ירוויחו תחנה מרכזית נורמאלית. אח"כ צריך נת"צ לאורך בני ברק כמו המטרונית בחיפה עם העדפה ברמזורים שיוביל את כולם לתחנה המרכזית הזו (בנת"צ יסעו רק אוטובוסים מפרקיים עירוניים בתדירות של 5 דק').

התחנה מרכזית תתחבר ישירות לכביש 4 (בנסיעה מירושלים לבני ברק, יפנו ימינה למנהרה תת קרקעית שתתחבר היישר לתחנה המרכזית הזו) עם נת"צ בכביש 4 וכביש 1.
 

ברבור1

משתמש מקצוען
הנדסת תוכנה
זה דווקא נשמע הגיוני,
אבל לא תואם את הכותרת הבומבסטית משהו, {על מחסור מטורף באיזור הנ"ל וכו'}
סה"כ כדאי להסיט קו אוטובוס אחד נוסף לתוך האיזור הנ"ל,
שהרי בעורקים הראשיים המקיפים את השכונות יש הרבה קווי שירות.
עשית פעם את המסלול הזה? ברגל זה 30-35 דק' מהרכבת- מכון מור(יכול להיות שאת הירושלמים שבינינו זה פחות מטריד) אבל כשכל כמה דק' יוצא אוטובוס לכל חור בשכונת ויזיץ, ובכל פחות מדקה! עבור אוטובוס שמשרת נוסעים שבאים ויוצאים באוטובוסים בין עירוניים.... לבר מצווה של בן דוד שני....

ועשרות נשים כמוני, רק רוצות להגיע הביתה בזמן, ושפר חלקם והם לא תושבות שכונת ויזניץ, או שאינם גרות בקרבת הרק"ל , צריכות להמתין לקו אחד ויחיד(שגם אם הוא מגיע, זה אחרי סיור עומק בשכונת ק. הרצוג ופ.כץ) , כשאם הייתי גרה במודיעין עילית למשל , היתה לי תדירות של פי5 ויור מבחינת אוטובסים ממכון מור למ"ע, זה בהחלט מרתיח, ומעיק... (ולהגיד על אוטובוס שנוסע את ר עקיבא על פקקיו, ואחכ לרדת בגן ורשא וולכת עוד עשרים דק ברגל , או לחלופין לעלות על קו שנוסע את ר עקיבא ופונה לחזוא, ואז לרדת ממנו את כל הקטע המעצבן של הנסיעה (כי בתוך ויזניץ כבר הרבה פחות פקוק מאשר ר' עקיבא/חזו"א) ואז ללכת עוד רבע שעה ברגל (כון זה פרק זמן קצר אבל זה אחרי 25 דק נסיע הבאוטובוס, זה פשוט לא משתלם,
ומדובר בתושבי/בות העיר שמשלמים ארנונה מלא, ומשום מה קולם לא נשמע....

אז כן אולי זה נשמע בובמסטי, אבל במבט שלי , להגיע כל יום טרופת נשימה למעון , לסמוך על הנס, לסות להשיג מונית או טרמפ או כל פיתרון אחר כל יום !
כשהרבה ממתלונני האשכול מתלוננים על תח"צ בינערוני שבמקרה הסטנדרטי הצפוף יחסית משתמשים בו פעם בשבועיים לנסיעה לשבת להורים למשך מס שנים מועט(זוגות צערים יחסית) , (נדיר האנשים שנוסעים מידי יום לערים מרוחקות מהמרכז, וגם אם כן הם נוסעים בגפם, ולא יהיה איכפת להם לעבור אוטבוס וכד....)
ואצלי זה יום יומי, אז בשבילך זה בומבסטי, בשבילי זה רוטינה מעצבנת להגיע כל יום טרופת נשימה למעון, להסתכל 20 פעם בדקה על מחוגי השעון, ולהמתין לקו 2, או ללכת את כל הדרך מהרכבת לבית , גם במצבים מורכבים יותר, או לרקוד הבין קווים שמביאים אותי חצי הדרך, ואולי אפילו פחות.....
כל אחד ונקודת המבט שלו.....
 

ברבור1

משתמש מקצוען
הנדסת תוכנה
רחוב בארי הוא רחוב עמוס מאוד בשעות הצהריים, בקושי רכבים פרטיים מצליחים לתמרן בו
נכון, שמועות(שאין לי מושג קלוש על האמינות שלהם) טוענות שאחד האשים בעל אינטרס כלכלי מובהק,שילם שלא ינתנו שם דוחות בשעות הצהריים להורים שמגיעים מכל העיר לקחת את הילד שלהם, וחונים בפרעות - תוך סיכון חיי אדם! , על המדרכה (אדום לבן מכל הכיוונים), ואפילו באמצע הכביש....
ובתחילת הרחוב יש ארגון - שלא אנקוב בשמו , שהרכבים של הבעלים ועוד כמה עשו שבט לעצמם, וחונים על המדרכה, וחומים אותה למעבר לחלוטין!, כך שאשה עם עגלה , או גרוע יותר ילד שנותן יד לאחיו ואין כמעט ברירה אחרת, חוץ מלעבור את הקטע הנל על הכביש..... (ואין פוצה פה ומצפצף!, אישית התקשרתי למשטרה, הפנו אותי לעיריה, ומהעיריה למשטרה וחוזר חלילה... השארתי פתקים על השמשות של הרכבים הפושעים, ועוד )

וגם אם השמועות הללו אין נכונות, לו היתה שם אכיפה נורמלית, היה בהחלט ניתן לאפשר לאוטובוס לעבור ברחוב, עובדה שבשעות הערב זה קורה.... ובעבר נסע שם בבטחה קו 34,
בנוסף יש שם בניה מטורפת, אבל לא חשבו לרגע להרחיב את הכביש על חשבון המגרשים בתמורה לפיצוי של העיריה של בנית קומה נוספת וכד....(ושוב הרעיון שלי היה שהאוטובס יגיע לפאתי השכונה ליהודה הנשיא פינת בארי, ששם זה רחובות רחבים בלי כל ספק, רק שיגיעו לשם מעוד כיווונים , ובתדירות טיפה יותר נורמלית... אכן אוטובוס שיכנס לתוככי השכונה יפגע בתנועה, אבל בכשונת ויזניץ זה כן קורה...)
 
נערך לאחרונה ב:

מרכז מידע

משתמש פעיל
עשית פעם את המסלול הזה? ברגל זה 30-35 דק' מהרכבת- מכון מור(יכול להיות שאת הירושלמים שבינינו זה פחות מטריד) אבל כשכל כמה דק' יוצא אוטובוס לכל חור בשכונת ויזיץ, ובכל פחות מדקה! עבור אוטובוס שמשרת נוסעים שבאים ויוצאים באוטובוסים בין עירוניים.... לבר מצווה של בן דוד שני....

ועשרות נשים כמוני, רק רוצות להגיע הביתה בזמן, ושפר חלקם והם לא תושבות שכונת ויזניץ, או שאינם גרות בקרבת הרק"ל , צריכות להמתין לקו אחד ויחיד(שגם אם הוא מגיע, זה אחרי סיור עומק בשכונת ק. הרצוג ופ.כץ) , כשאם הייתי גרה במודיעין עילית למשל , היתה לי תדירות של פי5 ויור מבחינת אוטובסים ממכון מור למ"ע, זה בהחלט מרתיח, ומעיק... (ולהגיד על אוטובוס שנוסע את ר עקיבא על פקקיו, ואחכ לרדת בגן ורשא וולכת עוד עשרים דק ברגל , או לחלופין לעלות על קו שנוסע את ר עקיבא ופונה לחזוא, ואז לרדת ממנו את כל הקטע המעצבן של הנסיעה (כי בתוך ויזניץ כבר הרבה פחות פקוק מאשר ר' עקיבא/חזו"א) ואז ללכת עוד רבע שעה ברגל (כון זה פרק זמן קצר אבל זה אחרי 25 דק נסיע הבאוטובוס, זה פשוט לא משתלם,
ומדובר בתושבי/בות העיר שמשלמים ארנונה מלא, ומשום מה קולם לא נשמע....

אז כן אולי זה נשמע בובמסטי, אבל במבט שלי , להגיע כל יום טרופת נשימה למעון , לסמוך על הנס, לסות להשיג מונית או טרמפ או כל פיתרון אחר כל יום !
כשהרבה ממתלונני האשכול מתלוננים על תח"צ בינערוני שבמקרה הסטנדרטי הצפוף יחסית משתמשים בו פעם בשבועיים לנסיעה לשבת להורים למשך מס שנים מועט(זוגות צערים יחסית) , (נדיר האנשים שנוסעים מידי יום לערים מרוחקות מהמרכז, וגם אם כן הם נוסעים בגפם, ולא יהיה איכפת להם לעבור אוטבוס וכד....)
ואצלי זה יום יומי, אז בשבילך זה בומבסטי, בשבילי זה רוטינה מעצבנת להגיע כל יום טרופת נשימה למעון, להסתכל 20 פעם בדקה על מחוגי השעון, ולהמתין לקו 2, או ללכת את כל הדרך מהרכבת לבית , גם במצבים מורכבים יותר, או לרקוד הבין קווים שמביאים אותי חצי הדרך, ואולי אפילו פחות.....
כל אחד ונקודת המבט שלו.....
בהחלט מובנת הבעייה.

העניין הוא שהפיתרון הוא לא בשינוי והסטת קווים נוספים שרובם בלא"ה לא מספיק תדירים ולא בהכרח יעזרו {בסוף באים כל הקווים ביחד וכדו'}

אלא כמו שכבר כתבתי למעלה, צריך להוריד כמה וכמה קווים שנוסעים מהעיר לערים קרובות,
ובתמורה לתגבר מאוד את הקווים העירוניים בלבד,
הרי אם לדוג' קו 2 יעבוד בשעות השיא כל 5 דק' זה כבר יפתור את הבעייה, לא?

ולשם השאיפה לדעתי,
לתיגבור הקווים הנצרכים ביותר של העיר, לתדירות גבוהה מאוד מאוד - 5-7 דק' בשעות השיא ו10-12 דק' בשפל. {בעיקר 2,3,4,5 - ואולי להוסיף קו - או שניים חדשים ומרכזיים}
וביטול חלק מהפחות נצרכים.
 
נערך לאחרונה ב:

ברבור1

משתמש מקצוען
הנדסת תוכנה
בהחלט מובנת הבעייה.

העניין הוא שהפיתרון הוא לא בשינוי והסטת קווים נוספים שרובלם בלא"ה לא מספיק תדירים ולא בהכרח יעזרו {בסוף באים כל הקווים ביחד וכדו'}

אלא כמו שכבר כתבתי למעלה, צריך להוריד כמה וכמה קווים שנוסעים מהעיר לערים קרובות,
ובתמורה לתגבר מאוד את הקווים העירוניים בלבד,
הרי אם לדוג' קו 2 יעבוד בשעות השיא כל 5 דק' זה כבר יפתור את הבעייה, לא?

ולשם השאיפה לדעתי,
לתיגבור הקווים הנצרכים ביותר של העיר, לתדירות גבוהה מאוד מאוד - 5-7 דק' בשעות השיא ו10-12 דק' בשפל. {בעיקר 2,3,4,5 - ואולי להוסיף קו - או שניים חדשים ומרכזיים}
וביטול חלק מהפחות נצרכים.
בנוגע להוספה של קווים שמשום מה לא קיימים שהיו מקלים מאד,
קו שיעבור מבן גוריון - הרואה ויכנס לבני ברק,
(גם שם פקוק אך בכל אופן מניסיון זה לא כמו בני עצמה...)
קו שיעבור מזבוטינסקי ויכנס בסוקלוב , או כל רעיון נוסף אחר, ששונה מהרעיוון במרכזי(שהוא כמובן נצרך אך קיים אפילו יותר מידי)
של ר עקיבא , חזוא, עזרא נחמיה, או עד סוף חזוא...

ועוד משהו חשוב, גם אם לא יכניסו רעינות יומרניים וחדשים כמו להעיף את הקווים הבין עירוניים מתוך העיר,
המינימום ביעני , זה לתת תיעדוף ניכר, של קווים עירוניים על פני קווים בין עירוניים,בעקבות הנאמר כאן,
אתמול ערכתי ניסוי
עברו 4 קווים בין עירוניים (מ"ע , בית שמש, ביתר ונתניה) עד השיע קו עירוני - קו 3 במקרה דנן,
אחריו עברו עוד 5 קווים בין עורניים, 2 לירושליים , 2 למ"ע אחד לעימנואל, אחד נראה לי לאלעד, ועוד אחד שלא ידעתי לאן הוא נוסע...

וזה רק מקרה ספציפי שחוויתי אתמול ולא חיכיתי הרבה זמן בתחנה (כמובן שלא היה אפילו קו 2 אחד...)

המצב האקוטי הזה חייב להשתנות!!!

תחבורה ציבורית עירונית חייבת להיות מתועדפת הרבה יותר מתחבורה בין עירונית!!!
על כל תחלואיה, (רק העליה לכל קו כזה היא כמה דק, מה שיוצר פקק ענק מיד, ...) אה וזה היה בערך ב16:30 בצהריים, שעה עמוסה מאד לעירוניים, ואין בה בכלל משהומיוחד לאלו שמגיעים בבין עירוני....
(אני מאינה שגם @קצרה שעומדת בתוקף עלתיעדוף תחבור ציבורית תסכים איתי על כך...)
כמובן שבזמנים ניוחדים כמו מוצאי חג, או זמנים מיוחדים אחרים, אםשר ובהחלט ניתן לשנות את התיעדוף הנ"ל, אני מדברת על שיגרה....
 

מבריק 10

משתמש חדש
בני ברק אינה מתאימה למעבר כה רב של אוטובוסים,
הפתרון חייב להיות בכך שלפחות הקווים הבין עירוניים לא יעברו ברחובות הפנימיים הצפופים,
אלא ברחובות כמו השומר, ז'בוטינסקי, סוף חזו"א, אבוחצירא וכדו'.
שום פתרון אחר לא יעבוד.
אפשר להוסיף ולתגבר קווים עירונים.
חשוב להוסיף, שאוטובוס עירוני זמן עליית וירידת הנוסעים שלו הוא חצי מהזמן של אוטובוס עירוני - בגלל הדלתות ועוד - וזה מאוד משמעותי
(יש רעיון תאורטי - להפוך את רחוב ר"ע לנת"צ. זה לא מעשי משום שיש הרבה רחובות ש'חותכים' את ר"ע, וכמו"כ יש אנשים שגרים, חנויות וכדו')
 

תודה לד'!!

משתמש פעיל
חשוב להוסיף, שאוטובוס עירוני זמן עליית וירידת הנוסעים שלו הוא חצי מהזמן של אוטובוס עירוני - בגלל הדלתות ועוד - וזה מאוד משמעותי
זה נכון בתאוריה.
בפועל - באוטובוס בין עירוני בכל תחנה או כולם עולים או כולם יורדים, ויש 2 דלתות ככה שהעיכוב היחיד הוא ההעמסה/פריקה מתא מטען כשזה ברור שרוב הנוסעים גם בבין עירוני הם בלי מטען (תבדקו תאי מטען של קווי 400 למיניהם).
לעומת זה באוטובוס עירוני יש ירידה ועליה בו זמנית מה שיוצר עיכובים עצומים , ואנשים נוסעים עם מטען לא פחות - עמוסים בקניות, עגלות.
כל אחד מכיר את הפקק שנוצר כשאישה עם עגלת תאומים מנסה לעלות באותה שניה שאישה אחרת מנסה לרדת עם עגלה ועוד ילד שנותן לי יד, עוד קשיש עם עגלת קניות מנסה לרדת גם, בין הרגליים משתחלים כמה זאטוטים עם תיקים ומאחורה מנסה לעלות איזה בחור ישיבה עם מזוודה.
ככה שאני לא חושב שהטענה על זמני העצירה בתחנה נכונה
בפועל אוטובוסים עירוניים נוטים להיות הרבה מאד זמן בתחנות בשעות העומס
 

צלמת סופר מקצועית

משתמש סופר מקצוען
צילום מקצועי
קו שיעבור מבן גוריון - הרואה ויכנס לבני ברק,

יש את קו 161 שלא נוסע אומנם את כל בן גוריון -אבל חלקים ממנו
ויש למשל את קו 33 שכן נוסע ומגיע לפינה של רחוב ירושלים.


קו שיעבור מזבוטינסקי ויכנס בסוקלוב , או כל רעיון נוסף אחר, ששונה מהרעיוון במרכזי(שהוא כמובן נצרך אך קיים אפילו יותר מידי)
יש גם את 34 אני חושבת...
נוסע את ז'בוטינסקי סוקולוב וחזו"א עד הסוף
 

מנוי פרימיום

מהמשתמשים המובילים!
מנוי פרימיום
הנדסת תוכנה
D I G I T A L
יוצרי ai
זה נכון בתאוריה.
בפועל - באוטובוס בין עירוני בכל תחנה או כולם עולים או כולם יורדים, ויש 2 דלתות ככה שהעיכוב היחיד הוא ההעמסה/פריקה מתא מטען כשזה ברור שרוב הנוסעים גם בבין עירוני הם בלי מטען (תבדקו תאי מטען של קווי 400 למיניהם).
לעומת זה באוטובוס עירוני יש ירידה ועליה בו זמנית מה שיוצר עיכובים עצומים , ואנשים נוסעים עם מטען לא פחות - עמוסים בקניות, עגלות.
כל אחד מכיר את הפקק שנוצר כשאישה עם עגלת תאומים מנסה לעלות באותה שניה שאישה אחרת מנסה לרדת עם עגלה ועוד ילד שנותן לי יד, עוד קשיש עם עגלת קניות מנסה לרדת גם, בין הרגליים משתחלים כמה זאטוטים עם תיקים ומאחורה מנסה לעלות איזה בחור ישיבה עם מזוודה.
ככה שאני לא חושב שהטענה על זמני העצירה בתחנה נכונה
בפועל אוטובוסים עירוניים נוטים להיות הרבה מאד זמן בתחנות בשעות העומס
בפועל - לאוטובוס עירוני יש רצפה נמוכה ודלתות רחבות, מה שמאפשר כניסת ויציאת עגלות כשהן פתוחות בתוך שניות ספורות. אוטובוס בינעירוני דורש קיפול / פתיחת העגלה ביד אחת כדי להכניס או להוציא אותה מתא המטען (תוך החזקת התינוק ביד השנייה, והיעזרות ברגל כדי לפתוח את העגלה), בנוסף למזוודות שנדחפו לקצה השני של תא המטען שזמן ההוצאה שלהם לא קצר במיוחד...
באוטובוס עירוני קיימת ברוב הערים אפשרות לעליה מכל הדלתות, בשונה מאוטובוס בינעירוני שבו כולם עולים בדלת הקדמית ומתקפים אחד אחד, כך שהנהג נאלץ להמתין עד שכולם יגמרו לתקף ולעלות.
 

ברבור1

משתמש מקצוען
הנדסת תוכנה
יש את קו 161 שלא נוסע אומנם את כל בן גוריון -אבל חלקים ממנו
ויש למשל את קו 33 שכן נוסע ומגיע לפינה של רחוב ירושלים.
קו 161 לא מגיע למכון מור, צריך לקחת אותו מאזור הבורסה...(והוא עושה סיבוב ענק בתוך רמת גן , עד שמגיע לב"ב כך שלא רלוונטי לקחת את הרק"ל עד אליו....)
קו 33 לא נכנס לתוך העיר.... עמוס לעייפה ומגיע בתדירות של כל 20 דק' (רישמית) מעשית התדירות שלו נמוכה יותר.... ומגיע לתושבי בני ברק אוטבוס יעודי משלהם ול אוטובוס שמגיע לרמת גן ומשם צריל ללכת בתוך העיר....

33 מגיע גם לפני הכניסה ליהודה הנשיא, אבל זו חתיכת הליכה משם,אני לא מבינה למה איא פשר לעשות קו דומה שנכנס בתוך יהודה הנשיא, או אפילו כב רברחוב ירושלים ומגיע עד לשכונה...
והצעתי את זה כבר קודם באשכול...
 

תודה לד'!!

משתמש פעיל
בפועל - לאוטובוס עירוני יש רצפה נמוכה ודלתות רחבות, מה שמאפשר כניסת ויציאת עגלות כשהן פתוחות בתוך שניות ספורות. אוטובוס בינעירוני דורש קיפול / פתיחת העגלה ביד אחת כדי להכניס או להוציא אותה מתא המטען (תוך החזקת התינוק ביד השנייה, והיעזרות ברגל כדי לפתוח את העגלה), בנוסף למזוודות שנדחפו לקצה השני של תא המטען שזמן ההוצאה שלהם לא קצר במיוחד...
באוטובוס עירוני קיימת ברוב הערים אפשרות לעליה מכל הדלתות, בשונה מאוטובוס בינעירוני שבו כולם עולים בדלת הקדמית ומתקפים אחד אחד, כך שהנהג נאלץ להמתין עד שכולם יגמרו לתקף ולעלות.
בפועל העליה והירידה של העגלות בשעות העומס היא רחוקה מאד משניות ספורות.
ותעדנה האימהות שעולות/יורדות עם העגלות ונאלצות להשתחל כמו שתיארתי למעלה
ושוב - נכון שתיאורטית זה אמור לקחת פחות זמן בגלל הרצפה הנמוכה והדלות הרחבות וכו',
בפועל - העלייה והירידה בו זמנית מעכבות את זה מאד מאד
נו באמת זה ברור לכולם שבשעות העומס האוטובוסים העירוניים מתעכבים המון זמן בתחנות
 

אולי מעניין אותך גם...

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק קכו

א שִׁיר הַמַּעֲלוֹת בְּשׁוּב יי אֶת שִׁיבַת צִיּוֹן הָיִינוּ כְּחֹלְמִים:ב אָז יִמָּלֵא שְׂחוֹק פִּינוּ וּלְשׁוֹנֵנוּ רִנָּה אָז יֹאמְרוּ בַגּוֹיִם הִגְדִּיל יי לַעֲשׂוֹת עִם אֵלֶּה:ג הִגְדִּיל יי לַעֲשׂוֹת עִמָּנוּ הָיִינוּ שְׂמֵחִים:ד שׁוּבָה יי אֶת (שבותנו) שְׁבִיתֵנוּ כַּאֲפִיקִים בַּנֶּגֶב:ה הַזֹּרְעִים בְּדִמְעָה בְּרִנָּה יִקְצֹרוּ:ו הָלוֹךְ יֵלֵךְ וּבָכֹה נֹשֵׂא מֶשֶׁךְ הַזָּרַע בֹּא יָבוֹא בְרִנָּה נֹשֵׂא אֲלֻמֹּתָיו:
נקרא  55  פעמים

לוח מודעות

למעלה