תח"צ בעיריית בני ברק מבקשים עצות לתחבורה

מנוי פרימיום

מהמשתמשים המובילים!
מנוי פרימיום
הנדסת תוכנה
D I G I T A L
יוצרי ai
אבל עיקרי הדברים עדיין בתוקף,
שים לב בתמונה שהבאת האוטובוס לא ממשיך את כל כהנמן אלא מיד אחרי הגשר הוא פונה ימינה לבן יעקב,
אם הוא ימשיך הלאה הוא יצטרך לעבור בשיכון ויז'ניץ, האם לזה התכוונת?

לגבי מה שכתבת שאין מקום בתחנה ליד הדלק, {לקווי 6,92}
זה דווקא תחנה יחסית פנויה, {אגב 146 ה״״״עירוני״״״״ עוצר שם..}
ולא יקרה כלום עם קו או שתיים עירוניים יעצרו שם,
ולמיטב ידיעתי דווקא דבר כזה כן תלוי בעירייה ולא במשרד,
{ייתכן ו @אופקים 1 יידע טוב יותר}.
גם קווי 17, 18, 28, ואפילו 292 לא עוצרים בתחנה הזו (מק"ט 22282)
המכנה המשותף לכולם הוא שהם מוגדרים 'קו עירוני' בשונה מקו 146 שמוגדר 'בינעירוני' (מעניין לדעת מדוע זה כך)
 

מרכז מידע

משתמש פעיל
אם הוא ימשיך הלאה הוא יצטרך לעבור בשיכון ויז'ניץ, האם לזה התכוונת?
כן!
אא״כ יעשו תחנה באב״ד מיד אחרי הפנייה קרוב לכהנמן.

גם קווי 17, 18, 28, ואפילו 292 לא עוצרים בתחנה הזו (מק"ט 22282)
אמת!
אבל אני חוזר על התוכנית לדעתי!

לבטל כליל את 18/28 בתוך ב״ב {ואולי בכלל..}

לשנות את 92 שייסע רק את כל ר״ע ויקח שמאלה להשומר ומשם לפ״ת!

ולייצר קו חדש {10..} {ניקח מהקילומטרז׳ של השינוי בקו 92}
שייסע את כל ״כהנמן״ מבירנבוים עד ז׳בוטינסקי, ומשם שמאלה, עד מכון מור בתדירות של כל 10 דק׳.

ובנוסף לשנות את קו 7 למסלול של כל ר״ע ואח״כ השומר עד ק״ק ומשם לשיבא דרך גב״ש כמו היום,
ולהרוויח שני דברים, גם קו ישיר לשיבא, וגם מסלול מהיר מק״ק עד מור, ולהכפיל את תדירות קו 7 ע״י הקילומטרז׳ המבוטל והמיותר של קווי 18,28 שיבוטל....

אבל.. למה שמישהו יעשה את זה.. זה מידי טוב לנוסעים..

בשונה מקו 146
צריך להפוך אותו לקו מהיר כמו 384,209 - אבוחצירא, ז׳בוטינסקי, השומר לכל האורך עד ק״ק,
ונרוויח אותו עם הורדה בעיר לשני הצדדים במסלול הזה שהוא מאוד מבוקש.
זה יהיה השלמה מעולה לתוכנית הנ״ל.
 
נערך לאחרונה ב:

חצרון

משתמש מקצוען
צריך להפוך אותו לקו מהיר כמו 384,209 - אבוחצירא, ז׳בוטינסקי, השומר לכל האורך עד ק״ק,
המסלול של 384 אחיסמך, טיפשי להחריד, תושבי הכפר באים לעיר הגדולה לעשות קניות, ודווקא האוטובוס שלהם לא נכנס למרכז המסחרי ר"ע, פשוט סיוט, זה לא דומה לקו 209 ששם יש לך אפשרויות אחרות.
 

מנוי פרימיום

מהמשתמשים המובילים!
מנוי פרימיום
הנדסת תוכנה
D I G I T A L
יוצרי ai
המסלול של 384 אחיסמך, טיפשי להחריד, תושבי הכפר באים לעיר הגדולה לעשות קניות, ודווקא האוטובוס שלהם לא נכנס למרכז המסחרי ר"ע, פשוט סיוט, זה לא דומה לקו 209 ששם יש לך אפשרויות אחרות.
בכל עיר גדולה אוטובוסים פרבריים מגיעים לכל מרכזי הקניות?
 
בלת"ק:

הצעה פשוטה ויישומית להחריד:

להוציא את הקווים הבינעירוניים מהעיר!!!

לעשות 2 קווים בתדירות גבוהה במיוחד שיעברו בצירים המרכזיים.

אחד לכיוון גהה - שיוריד את כל הנוסעים לתחנה מרכזית במחלף מסובין או משהו בסגנון. שם ימתינו כל הקווים לאזור הזה.

השני לכיוון הצפון - שיוריד את כל הנוסעים לתחנה מרכזית איפשהו בבני ברק החדשה, ומשם - יפנו איש איש לקו המוביל למחוז חפצו לחיים טובים ולשלום.
א. מי אמר שלא חשבו ע"ז, הרבנים מתנגדים לעשות בב"ב תחנה מרכזית כיון שזה יהיה מקום להחלפת קוים מכל הארץ והפריצות שיהיה שם,
ב. אתה יודע מה זה ליסוע עם 10 ילדים ו5 מזוודות ולהחליף אוטובוס
 

ברבור1

משתמש מקצוען
הנדסת תוכנה
כן!
אא״כ יעשו תחנה באב״ד מיד אחרי הפנייה קרוב לכהנמן.


אמת!
אבל אני חוזר על התוכנית לדעתי!

לבטל כליל את 18/28 בתוך ב״ב {ואולי בכלל..}

לשנות את 92 שייסע רק את כל ר״ע ויקח שמאלה להשומר ומשם לפ״ת!

ולייצר קו חדש {10..} {ניקח מהקילומטרז׳ של השינוי בקו 92}
שייסע את כל ״כהנמן״ מבירנבוים עד ז׳בוטינסקי, ומשם שמאלה, עד מכון מור בתדירות של כל 10 דק׳.

ובנוסף לשנות את קו 7 למסלול של כל ר״ע ואח״כ השומר עד ק״ק ומשם לשיבא דרך גב״ש כמו היום,
ולהרוויח שני דברים, גם קו ישיר לשיבא, וגם מסלול מהיר מק״ק עד מור, ולהכפיל את תדירות קו 7 ע״י הקילומטרז׳ המבוטל והמיותר של קווי 18,28 שיבוטל....

אבל.. למה שמישהו יעשה את זה.. זה מידי טוב לנוסעים..


צריך להפוך אותו לקו מהיר כמו 384,209 - אבוחצירא, ז׳בוטינסקי, השומר לכל האורך עד ק״ק,
ונרוויח אותו עם הורדה בעיר לשני הצדדים במסלול הזה שהוא מאוד מבוקש.
זה יהיה השלמה מעולה לתוכנית הנ״ל.
אולי תוכלו להסביר לי למה כל האוטובוסים בער הזו מגיעים לויזניץ? ואילו לשכונות אחרות אפילו לא אוטבוס אחד?
כל אוטובוס עושה שם סיבובים מתישים שמביאים את התושבים עד לכניסה לבית, זה משהו לא הגיוני, המסלול שם של קו 7 מייגע לחלוטין מרגיש כמו קרוסלה...

משום מה זכתה השכונה הזו, לעומס אוטובוסים מטורף....

אפשר להפחית שם דרמטית את מספר הקווים, ולהעביר מעט לתושבי שיכון ה ושיכון ג, שסובלים מייבוש רציני...

וזה גם יפחית עומס שם, כי 2 השכונות הנוספות הנל - גם הם קרובות ליציאות נוספות מהעיר, וככה העומס שם יפוזר בצורה הגיונית יותר....
 

...Naomi

משתמש סופר מקצוען
D I G I T A L
אולי תוכלו להסביר לי למה כל האוטובוסים בער הזו מגיעים לויזניץ? ואילו לשכונות אחרות אפילו לא אוטבוס אחד?
כי שם יש מסוף.
איפה האוטבוס לשיכון ה יחנה? על המדרכה?


זה בדיוק כמו שכמעט כל האוטובוסים הבין עירוניים יוצאים מקניון איילון למרות שבד"כ הנוסע הראשון עולה בר עקיבא
 

ליטאי פשוט

משתמש סופר מקצוען
מנוי פרימיום
עריכה תורנית
א. מי אמר שלא חשבו ע"ז, הרבנים מתנגדים לעשות בב"ב תחנה מרכזית כיון שזה יהיה מקום להחלפת קוים מכל הארץ והפריצות שיהיה שם,
ע"ע מרכזית הארזים בירושלים שהיא תחנה מרכזית חרדית לגמרי, היום ניתן להגיע להסדרים בקלות בנושא
כשאומרים לציבור החרדי "תחנה מרכזית" ישר קופצת התחנה המרכזית בירושלים, ולכן קוראים לזה בכל מיני שמות מכובסים כמו "מסוף" "מרכזיית תחבורה" וכו' וכו'
 

ברבור1

משתמש מקצוען
הנדסת תוכנה
כי שם יש מסוף.
איפה האוטבוס לשיכון ה יחנה? על המדרכה?


זה בדיוק כמו שכמעט כל האוטובוסים הבין עירוניים יוצאים מקניון איילון למרות שבד"כ הנוסע הראשון עולה בר עקיבא
המסוף קרוב באותה מידה (בעצם אפילו יותר קרוב!) לשכיכון ג' ובכל זאת נגרע חלקה ולא עובר בה אפילו אוטבוס אחד בתוך השכונה
למעט קו 2 וקו 160 שמגיעים לפאתי השכונה.... (בתדירות נמוכה כשהם עמוסים בנוסעים שעשו סיבוב בכל העיר,)
 

טראמפ 2024

צוות הנהלה
מנהל
מנוי פרימיום
כתיבה ספרותית
עריכה תורנית
מדובר במתחם המשתרע על שטח של כ-120 דונם בסמוך לכביש 4, הממוקם בין הרחובות הרב כהנמן במזרח, עזרא במערב, והרב בן יעקב בדרום. ממזרח למתחם נמצא כבר שנים רבות בית קוקה קולה
שים לב שלא מדובר על מתחם קוקה קולה, אלא על מתחם אחר לגמרי. הכותרת מטעה לחלוטין.
 

commit

משתמש מקצוען
הנדסת תוכנה
רעיון שעשוי להציע פתרון חלקי לבעיה:
שימוש במנשאים לתינוקות במקום בעגלות.

נמאס לכם להידחף באוטובוס עמוס עם עגלה? גם לתינוק לא הכי כיף. אז אולי הגיע הזמן לנסות משהו חדש: מנשאים!
מעלה פה יתרונות וחסרונות של הנושא


יתרונות:
  • שומרים על העגלות: נגמרו הימים שהעגלה שלכם נשרטת ונדפקת מכל עבר. עם מנשא, היא נשארת בבית יפה וחדשה.
  • יותר בטוח: תינוק במנשא פחות נוטה ליפול או להיפגע בבלימה פתאומית.
  • ידיים חופשיות: סוף סוף אפשר להחזיק את הילד השני, את התיק, ואפילו את הטלפון בלי בעיה! וכמובן לתקף את הרב קו
  • עולים ויורדים מהר יותר: בלי עגלה מסורבלת, קל יותר לעלות ולרדת מהאוטובוס, וחוסכים זמן יקר לכולם.
  • חיסכון בתא מטען: העגלות תופסות מקום רב בתא מטען ובחלל האוטובוס
חסרונות:
  • יכול להיות קצת מעיק: נשיאת תינוק לא תמיד נוחה, במיוחד אם יש לכם גב רגיש.
  • לא כל התינוקות אוהבים את זה: יש תינוקות שפשוט לא מסתדרים עם מנשאים.
  • וכמובן "סיפסאט נישט" (לא מתאים..): כרגע פחות רואים את זה בציבור החרדי ובטח שלא גברים עם מנשא,
  • שימוש נוסף לעגלה: הרבה פעמים העגלה משמשת גם כעריסה בבית שמתארחים בו
זה פתרון לא מוצלח:
1. חלק נכבד מהעגלות הן עגלות תאומים, לאחים צפופים.
2. בגיל כמה חודשים התינוק כבר כבד, כך שזה מתאים רק לחודשים הראשונים.
3. לנשים בהריון זה לא פתרון בכלל.
4. הרבה פעמים העגלות משמשות גם לנשיאת חפצים.
 

מרכז מידע

משתמש פעיל
להעביר מעט לתושבי שיכון ה ושיכון ג, שסובלים מייבוש רציני...

אשמח להכוונה מדויקת יותר אלו רחובות יש שם שמאפשרים כניסת תח״צ מוגברת מעבר למה שיש היום.

{ההשוואה לקה״י בלא״ה לא רלוונטית כי שם זה קצה, ולא מעבר בתוך השכונה, אבל לא מעבירים הרבה קווים בח׳ כ״כ קטנים כמו. המקומות שצוינו.}


המסלול שם של קו 7 מייגע לחלוטין מרגיש כמו קרוסלה...
כבר נכתב למעלה: והלוואי ויקרה..
לשנות את קו 7 למסלול של כל ר״ע ואח״כ השומר עד ק״ק ומשם לשיבא דרך גב״ש כמו היום,
ולהרוויח שני דברים, גם קו ישיר לשיבא, וגם מסלול מהיר מק״ק עד מור, ולהכפיל את תדירות קו 7
 

יום יום

משתמש צעיר
בנוגע לתחנה מרכזית
לעניות דעתי צריך לעשות הפוך משהוצע כאן
דוקא בערבי ומוצאי שבתות כולנו נסחבים עם ילדים מזודות עגלות
אולם באמצע השבוע ניסע לבד וגם א"כ ניקח את הילדים זה יהיה ללא מזודות
תחנה מרכזית תהיה אז נהדרת!
 

English Tech

משתמש פעיל
את משווה מהירות נסיעה ותאורה בעירוני ובבין עירוני?
ברור שלילד שלי אני לא יסכים
אבל להוציא את כל התא מטען זה לא אופציה
בעירוני זה הרבה הרבה פחות מסוכן בכלל בלי השוואה.
לעבור לצד השני של האוטובוס זה מסוכן.
אלא אם כן האוטובוס חוסם את כל הכביש, כולל לאופנועים.
אין סיבה שבגלל שאנשים מעוניינים לסכן את החיים שלהם רק בתוך העיר יכניסו את כל האוטובוסים לתוך העיר
 

ברבור1

משתמש מקצוען
הנדסת תוכנה
אשמח להכוונה מדויקת יותר אלו רחובות יש שם שמאפשרים כניסת תח״צ מוגברת מעבר למה שיש היום.
רחוב בארי (גם היום עוברים בו אוטובוסים -אבל ריקים בלבד...שנוסעים למסוף..)ויש ש גם את גורדון - שאני מבינה שהוא רחוב מאד צר, אבל לא יותר צר מהרחובות הצרים שבשכונת ויזניץ.... ששם משום מה כן יכולים לעבור אוטובוסים, אבל בשיכון ג', ה משום מה הופך ללא הגיוני.....
(למרות שזה בהחלט לא אידיאלי!)
רעיונות הגיוניים יותר:
אוטובוס שמגיע מבן גוריון כנס או ברחוב ירושלים או ברחוב יהודה הנשיא, ועוצר ביהודה הנשיא/בארי, ואחכ יכול להיכנס לבארי עד למסוף, לחלופין ממשיך בע.הנשיא נכנס לבן זכאי ומשם לחזו"א או לרח ירושלים ור עקיבא....

אם יהיה אוטובוס כזה, זה עוד אוטבוס שיוצא מהעיר ומשחרר לחץ ולא רק שרך הקו המסורתי של מכון מור דרך חזו"א......
או אוטובוס נוסף שמתחיל במכון מור (ולא כמו קו 2, שמגיע לשם אחרי תחנות רבות, ונכנס בהרב קוק, ממשיך חברון, אהרונסון - מוהליבר, יהודה הנשיא בארי......
 

ynf

משתמש פעיל
שים לב שלא מדובר על מתחם קוקה קולה, אלא על מתחם אחר לגמרי. הכותרת מטעה לחלוטין.
זה ממש לא מטעה
מדובר על השטח של קוקה קולה והשטח שמעבר לכביש המוביל חכיוון השטח של ד"ר פישר רח' ממתיהו ובר יוחאי וחלק משלמה המלך
 

אולי מעניין אותך גם...

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק קכו

א שִׁיר הַמַּעֲלוֹת בְּשׁוּב יי אֶת שִׁיבַת צִיּוֹן הָיִינוּ כְּחֹלְמִים:ב אָז יִמָּלֵא שְׂחוֹק פִּינוּ וּלְשׁוֹנֵנוּ רִנָּה אָז יֹאמְרוּ בַגּוֹיִם הִגְדִּיל יי לַעֲשׂוֹת עִם אֵלֶּה:ג הִגְדִּיל יי לַעֲשׂוֹת עִמָּנוּ הָיִינוּ שְׂמֵחִים:ד שׁוּבָה יי אֶת (שבותנו) שְׁבִיתֵנוּ כַּאֲפִיקִים בַּנֶּגֶב:ה הַזֹּרְעִים בְּדִמְעָה בְּרִנָּה יִקְצֹרוּ:ו הָלוֹךְ יֵלֵךְ וּבָכֹה נֹשֵׂא מֶשֶׁךְ הַזָּרַע בֹּא יָבוֹא בְרִנָּה נֹשֵׂא אֲלֻמֹּתָיו:
נקרא  55  פעמים

לוח מודעות

למעלה