למה?כנראה שלא כ"כ מעשי.
ע"ע הרכת הקלה בירושלים עובד יופי.
ואותו דבר בשלטים האלקטרוניים בערים רבות בארץ שנכתב הם הודעות בעת הצורך.
כל מילה בסלע, יש"כ,טוב זה הרמה להנחתה אצלי, כי אני נעול על הנושא הזה כבר יותר מעשור....
אז ככה,
יש פתרון "קסם" לתחב"צ בב"ב!
כילד גדלתי באיזור ויז'ניץ, ומכיר את כל הבעייתיות של תחב"צ בב"ב.
"הכל" אבל הכל! מתחיל מגשר קוקה קולה מעל גהה,
יש שם 20 קושיות תחבורתיות שמגיל הטיפש עשרה הבנתי שאין עם מי לדבר....
אז הפרסום הזה הוא נס, ממש נס!
למה גשר כזה צר באיזור כל כך דחוס ועמוס?
למה סמינרים בתוך כל המשאיות והכבישים והאוטובוסים, בתוך כל הפיח והעשן?
למה לא פותחים את "יציאת החירום" של מפעל קוקה קולה לכיוון גהה, שהמשאיות של קוקה קולה ייכנסו מכביש 4, ולא ממעל הגשר ולכביש עירוני?
למה יש בכלל קוקה קולה בכניסה לב"ב?
למה ממול הגשר, איפה שהשלט "ברוכים הבאים" לב"ב, רחוב מתתיהו למה הוא חסום לכניסה/יציאה מהעיר?
למה אין בדיקה איכותית ומעמיקה על מחשוב אוטומטי של הרמזורים בצומת?
"למה אין שביל נורמלי עם תאורה וספסלים וצמחיה להולכי רגל ולאופניים, מצומת לפחות מחלף גהה ועד בר-אילן, (ואפשר טכנית מאם המושבות עד הספארי....) (ואפשר גם בצד השני של הכביש (רק שזה לא ב"ב)) שביל אחד רציני מושקע ומתוחזק"
למה אין תחנת דלק נורמלית או תחנות אוטובוס מסודרות מתחת לגשר קוקה קולה מצד גבעת שמואל, הרי אין שם כלום.... אפשר אפילו לעשות שם מסוף קטן....
למה אין תחנה מרכזית "אחת" בכל בני ברק?
נניח שמשתמשים בתירוץ ש"הרבנים לא מסכימים" כי זה יהפוך לאלף ואחת תירוצים משניים, אז איך בירושלים יש את מרכזית הארזים, בלי חנויות ובלי מקומות אפלים, ובכל מקום "נורמלי", אין תירוצים, יש פרקטיקה מעשית?
למה אוטובוס בין-עירוני, כמו נניח 402 או 92 ועוד ועוד, למה צריך לעשות את כל הפיתולים האפשריים בתוך ב"ב, ואז להוריד את כולם בתחנה המרכזית של העיר המקבלת?
ואלו רק 10 שאלות שנובעות מתוך הצורך הדחוף והנכון, להקים "תחנה מרכזית בבני ברק".
ואין בעולם מקום טוב יותר ממתחם קוקה קולה בעצמו.
כדבר שנים שיש לי חזון כזה, שלהעביר (אחר כבוד) את כל המפעל המתקתק הזה לאיזור המשולש, עם חיבור ישיר לכביש 6, ויאללה ביי.
הצעד השני והמשמעותי, "לא" לבנות שם נדל"ן, לא קניונים ופוילע שטיקים של חסידות חדשה בשקל תשעים, בלי קמפיינים וקבוצות, בלי קופירייטרים וסלוגנים.
"פרקטיקה מעשית"
להקים בשטח שהתפנה מקוקה-קולה, תחנה מרכזית של בני-ברק.
אפשר יחסית בקלות להוסיף מסלול ימני קיצוני רק לתחב"צ, מכביש 4 לכיוון צפון וממעל לגשר, שיורד ישירות לתחנה המרכזית החדשה.
כל הבין עירוני מוריד שם ומשחרר.
כל העירוני מתחיל משם, ונגמר שם.
אין יותר טיולים של בין-עירוני בתוך העיר. נקודה.
יש לי עוד נקודות לשיפור, אבל כולנו מקוים שהעסקונים לא ימסמסו את המציאות לצ'ונט עם צחוק מתגלגל בריח של זיעה עם חולדות משחקות בתוך פחית של.... ברקע....
אבל אם זה כ"כ הרבה שנים אצלך, כנראה שאפשר להתייאש, לא?
או שכבודו מתכונן להרים את הכפפה?
נראה לי שאם נעשה מצ'נג לקניית הקרקע הוא עלול להצליח.. לפחות כמו מצ'ינג גדול מאוד..
בהצלחה לכולנו...