אז למה שלא יהיה תחנה במסוף?בכל מקרה ממשיכים למסוף
זה באמת זועק, סוג של אדישות לא מוסברת.
אז למה שלא יהיה תחנה במסוף?בכל מקרה ממשיכים למסוף
האם הולך להיות איזה שינוי / תיגבור בקו 22, אחרי ההעברה של קו 12 לערוגות?קו 12 יסע דרך נחל ערוגות במקום צאלים
לאהאם הולך להיות איזה שינוי / תיגבור בקו 22, אחרי ההעברה של קו 12 לערוגות?
לא התכוונתי לפעימה הזאת, אלא אם בהמשך יהי שינוי, כי שמעתי שעובדים על זה.
מדוע עדיין לא השכילו להאריך את סיום הקווים 2, 6 ו-21 לתחנה נוספת בימין הכניסה למסוף?
מדוע תושבי ד'3 המעוניינים לתפוס קווים מהמסוף - אמורים לעשות סיבוב שלם בשכונה פנימה (הכי קצר זה קו 6), או להיות תלויים בחסדי קו 23 שכל עיכוב קטנטן (בתוספת לתדירותו הנמוכה ולכמות התחנות שקודמת להגעתו לתחנת שד' האמוראים/תלמוד ירושלמי - 1632) גורם לפספוס קווים בתחנת 1323-?
שינוי כה פעוט עם אפקט כה יעיל!
הם ממילא ממשיכים לשם בסיום המסלול, למה לא להקל ולחסוך לנו הליכה בחום ובקור של 7 דקות מינימום עם ילדים ועגלות?
כולי תקווה שקו 2 יוחלף לתמיד גם בשעות השיא וגם בשעות השפל (כמעט ואין) לאוטובוס מפרקי בלבד!
אין ספק שמדובר פשוט בעול גדול מאד מצד אחד רוצים מסוף ושהקווים הבנעירוניים לא יכנסו לשכונהלמעשה זה בדיוק השינוי שעשו ברמת אברהם - שכל הקווים עושים סיבוב שלם בשכונה ומסיימים מחוץ לשכונה
ברמה ד' זה הרבה יותר זועק, הם הרי בכל מקרה ממשיכים למסוף
יש גם את העירוניים קו 5, קו 16, קו 17 ועוד.ושהקווים הבנעירוניים
יש במודעות כמה טעויות, מביך
לא מופיע שקו 12 יתחיל ויסיים מנהר הדן, אלא כתוב אדלשטיין, כמו כן לא מוזכר בכלל על קו 22 כנ"ל
לא מופיע שיש תחנות חדשות לקו 23 ברמה ד4
כתוב על קו 12 ש'חלופה לרחוב נהר הירדן בקו 2' - קו 12 בכלל לא יצא מנהר הירדן, התכוונו לכתוב כנראה חלופה לנחל צאלים בקו 22...
עוד תכנית דרמטית -
מרכז תחבורה ציבורית מער דרום יוצא לדרך
ממוקם בין מנחם פרוש קניון השדרה לנחל הקישון אלף ברמה
בתכנית: 12 רציפי העלאה, 4 רציפי הורדה, חניה תפעולית ל 36 אוטובוסים
2 בנייני מגורים מעל המסוף עד 18 קומות ו 23 קומות
מבני מסחר נמוכים על רחוב נחל הקישון
התכנית משנה את כל הסדרי התחבורה באיזור לגמרי
רחוב דרכי איש בקטע שליד כיכר איילון יבוטל ויהפך לחלק מהמסוף
2 כבישי גישה חדשים למסוף משני הצדדים - מול קניון השדרה וליד מד"א,
3 רמזורים חדשים
צפה בקובץ המצורף 1781438
לא ענית על השאלות!האשכול הזה מתאים!
למי שחולל את השינויים הקודמים בשכונה?למי יש את האינטרס לחולל את כל השינויים המיותרים הללו?
תכל'ס נחל ערוגות - הכי קל להרחיב אותו (על חשבון השטח הפתוח ממערב לו)למי שחולל את השינויים הקודמים בשכונה?
סתם זה הדרך הכי נוחה להוסיף קווי אוטובוסים, הרי א"א להכניס שם יותר קווים מבלי לשנות את 'שדרות' נחל ערוגות
הם לא רוצים לעבוד קשה, הם רוצים לנוח, אז במקום להרחיב את רחוב נחל ערוגות, הם מנתצים אותו!
זה קל, טכנית. אבל זה יעלה הרבה כסף לעירייה בגלל עבודות ארכיאולוגיותתכל'ס נחל ערוגות - הכי קל להרחיב אותו (על חשבון השטח הפתוח ממערב לו)
חזרה לפקקים של נהר הירדן (כבר לא שווה לנסוע דרך הכביש 'המהיר' נהר הדן)איזה הזוי ...
עיר חדשה שתוך כמה שנים צריך כבר לסגור רחובות לנת"צ בלבד במקום תכנון מןקדם שפוי שיתן מענה לכולם
מילא תל אביב וירושלים תכננו לפני עשרות שנים
אבל בית שמש במה היא שונה ממודיעין שהיא גם עיר חדשה ויש בה יותר מכפול רכבים והתנועה זורמת בלי נתצים
צריך להתנגד לטיפשות הזו
בית שמש היא מקום שיש מקום מספיק לתנועה, כל הבעיות מתחילות מזה שהכבישים נהיים צרים בכיכרות כמו בלב הרמה ונהר הירדן והיציאה ליד רמה ה' לכביש 10 ובאמוראים ליד מכבי שנהפך לנתיב אחד
לוח לימודים
מסלולי לימוד שאפשר לההצטרף
אליהם ממש עכשיו:
26.09
כ"ג אלול
פתיחת
קורס מאסטר בשיווק דיגיטלי
מלגות גבוהות!
19.11
י"ח חשוון
פתיחת
קורס בינה מלאכותית - חדשנות ב AI
קורס מקוצר
25.11
כ"ד
פתיחת
קורס פרסום קופי+
מלגות גבוהות!
27.11
כ"ו חשוון
פתיחת
קורס פיתוח בוטים ואוטומציות עסקיות
מלגות גבוהות!
27.11
כ"ו חשוון
פתיחת
קורס עיצוב גרפי ודיגיטל - בסילבוס חדש ומטורף!
מלגות גבוהות!
תהילים פרק קיט ע'
קכא עָשִׂיתִי מִשְׁפָּט וָצֶדֶק בַּל תַּנִּיחֵנִי לְעֹשְׁקָי:קכב עֲרֹב עַבְדְּךָ לְטוֹב אַל יַעַשְׁקֻנִי זֵדִים:קכג עֵינַי כָּלוּ לִישׁוּעָתֶךָ וּלְאִמְרַת צִדְקֶךָ:קכד עֲשֵׂה עִם עַבְדְּךָ כְחַסְדֶּךָ וְחֻקֶּיךָ לַמְּדֵנִי:קכה עַבְדְּךָ אָנִי הֲבִינֵנִי וְאֵדְעָה עֵדֹתֶיךָ:קכו עֵת לַעֲשׂוֹת לַיי הֵפֵרוּ תּוֹרָתֶךָ:קכז עַל כֵּן אָהַבְתִּי מִצְוֹתֶיךָ מִזָּהָב וּמִפָּז:קכח עַל כֵּן כָּל פִּקּוּדֵי כֹל יִשָּׁרְתִּי כָּל אֹרַח שֶׁקֶר שָׂנֵאתִי: