בסוף הנרקלין ירה בו, לפני שהוא הספיק לירות (הרי גם להנרקלין יש אקדח, לא?).בפרק האחרון, לא הבנתי איך הילד נפגע,
הרי הוא היחיד שאינו מיצוריו של הנרקלין.
למה לא הלך לו לירות?
בסוף הנרקלין ירה בו, לפני שהוא הספיק לירות (הרי גם להנרקלין יש אקדח, לא?).בפרק האחרון, לא הבנתי איך הילד נפגע,
הרי הוא היחיד שאינו מיצוריו של הנרקלין.
למה לא הלך לו לירות?
אז מה כל ההתלבטות בינו לבין מניגלור?בסוף הנרקלין ירה בו, לפני שהוא הספיק לירות (הרי גם להנרקלין יש אקדח, לא?).
זה היה לפני שהם הבינו שמניגלור יכול לירות בו (אני ממליץ לך לקרוא שוב את הפרקים האלה, מניסיון בפעם השנייה זה תמיד יותר מובן.).אז מה כל ההתלבטות בינו לבין מניגלור?
הוא לא יכול לירות בו גם? או שפספסתי משהו?
לא קראתי את הסדרה, אבלאני באמת חושבת שכדאי להכניסאת יאביל קצת לפני...טוב, אחרי הפרק הזה (76) אני מרגיש כמו יונה ספיר אחרי שהכניסה פתאום את יובל ל'מגן אנושי', רק כדי שאחר כך תוכל להשתמש בו לסיפור ...
השם של הסיפור דיי קליט...עדיין אין שם, כולם מוזמנים להציע (כמובן משהו יותר קליט מהנוכחי...).
נקרא בספר... בעז"הזה היה לפני שהם הבינו שמניגלור יכול לירות בו (אני ממליץ לך לקרוא שוב את הפרקים האלה, מניסיון בפעם השנייה זה תמיד יותר מובן.).
הנרקלין הוא לא סוניל (איך הוא יכול להיות סוניל אם הוא זה שיצר את כל הצבעים?).דבר שלישי - הנרקלין זה לא סוניל?? והדראן יש שניים כאלה?
בשביל זה צריך לקרא שוב את הכל......הנרקלין הוא לא סוניל (איך הוא יכול להיות סוניל אם הוא זה שיצר את כל הצבעים?).
למה חשבת שיש 2 הדראן? (אני לא אסבך את הקוראים ב2 שמות אותו דבר, הדראן הוא מנהיג הירוקים, והוא אדם אחד...).
תודה על ההערות וההארות, אשמור אצלי לשלבי העריכה.
ככה זה היה נראה לי מהסיפור, לא יודעת איפה בדיוק...למה חשבת שיש 2 הדראן? (אני לא אסבך את הקוראים ב2 שמות אותו דבר, הדראן הוא מנהיג הירוקים, והוא אדם אחד...).
רק רוצה להבהיר, בלי שום קשר להודעה הספציפית שלך:ו @מ. י. פרצמן הגבתי... לא להעיף אותי מהקהילה
@יוסף יצחק פ. את זה אתה צריך להוסיף לגמרת פרוג! .ופירש רש"י חבר תורם: כזה שכותב הודעות משמעותיות, עם תוכן ועם תועלת.
ולא מצאתי שהזכיר כמות.
כמו שאמרו רבותינו: זה לא הכמות, אלא האיכות.
ואז סרגל התקדמות בעריכה ומאחורי הקלעים כאן בנספח .עוד שני פרקים ואפילוג, לא?...
יששואז סרגל התקדמות בעריכה ומאחורי הקלעים כאן בנספח .
לא ברור מה הולך שם...שם נפגשו קיר ישן ומט לנפול
הפרק הזה מטורף ומסקרן
תודה על התגובות מחממות הלב, נותן כוח להמשיך (רואים מה כוחה של עריכה? את הפרק הזה הספקתי לערוך מעט יותר מהרגיל...).וואוווווווווווווווווו
מה זאת ההזיה הזו????
תמשיך דחוף---
כך אומרים בקונטרול (מי אני שאקשיב להם בכלל? דרך אגב, אל תדאגו, יש סיפור מתח בערך באותו הסגנון על הכוונת.)...זהו?
נשאר פרקא חד ואפילוד?
תודה רבה, תיקנתי אצלי.רק הפריע לי המשפט הזה
ישששאל תדאגו, יש סיפור מתח בערך באותו הסגנון על הכוונת.).
גילית לנו את הסוד פה..כך אומרים בקונטרול
עוד שני פרקים ואפילוג, לא?...
ואז סרגל התקדמות בעריכה ומאחורי הקלעים כאן בנספח .
לוח לימודים
מסלולי לימוד שאפשר לההצטרף
אליהם ממש עכשיו:
18.11
י"ז חשוון
וובינר מרתק!
המדריך (הלא שלם) לסטוריטלינג
הרצאה ייחודית עם ירון פרל ממשרד הפרסום מקאן, על עולם הסטוריטלינג. מספרי סיפורים נולדים ככה או שאפשר ללמוד את זה? מה הופך סיפור אחד ל״תעירו אותי כשזה מסתיים״ ואחר ל״ספרו לי את זה שוב!״, והקשר לעולם הקריאייטיב.
הכניסה חופשית!
19.11
י"ח חשוון
פתיחת
קורס בינה מלאכותית - חדשנות ב AI
קורס מקוצר
19.11
י"ח חשוון
אירוע שיתופים ייחודי
בוטים מספרים על עצמם
בואו לשמוע בוגרים מובילים שלנו משתפים אתהסיפור מאחורי הבוטים הייחודיים שהם פיתחו.הצצה מרתקת לעולמות האוטומציה, החדשנות והפתרונות החכמים,עם הזדמנות ללמוד איך גם אתם יכולים לקחת חלק במהפכה הטכנולוגית.
הכניסה חופשית!
25.11
כ"ד
פתיחת
קורס פרסום קופי+
מלגות גבוהות!
27.11
כ"ו חשוון
פתיחת
קורס פיתוח בוטים ואוטומציות עסקיות
מלגות גבוהות!
27.11
כ"ו חשוון
פתיחת
קורס עיצוב גרפי ודיגיטל - בסילבוס חדש ומטורף!
מלגות גבוהות!
תהילים פרק קכד
א שִׁיר הַמַּעֲלוֹת לְדָוִד לוּלֵי יי שֶׁהָיָה לָנוּ יֹאמַר נָא יִשְׂרָאֵל:ב לוּלֵי יי שֶׁהָיָה לָנוּ בְּקוּם עָלֵינוּ אָדָם:ג אֲזַי חַיִּים בְּלָעוּנוּ בַּחֲרוֹת אַפָּם בָּנוּ:ד אֲזַי הַמַּיִם שְׁטָפוּנוּ נַחְלָה עָבַר עַל נַפְשֵׁנוּ:ה אֲזַי עָבַר עַל נַפְשֵׁנוּ הַמַּיִם הַזֵּידוֹנִים:ו בָּרוּךְ יי שֶׁלֹּא נְתָנָנוּ טֶרֶף לְשִׁנֵּיהֶם:ז נַפְשֵׁנוּ כְּצִפּוֹר נִמְלְטָה מִפַּח יוֹקְשִׁים הַפַּח נִשְׁבָּר וַאֲנַחְנוּ נִמְלָטְנוּ:ח עֶזְרֵנוּ בְּשֵׁם יי עֹשֵׂה שָׁמַיִם וָאָרֶץ: