Ayala10

משתמש מקצוען
כתיבה ספרותית
צילום מקצועי
אני חייבת לומר שהסיפור קצת איבד לי את הטעם, חסר לי את הדמות של הילד\ה.
ילדים מוסיפים הרבה פעמים נופך מיוחד לעלילות..
לדעתי את צריכה דמות שלילד בגלל הסיפורים כאן לאחרונה שהציתו את זה....
בכ"א יש בסיפור דמות של ילד שבזמן מסוים גם הפך לאיש (סוניל)....
ומסכימה איתך שילדים הופכים את העלילה למשמעותית ועם נופך מיוחד.
 

ח.ד. וחלק

משתמש מקצוען
כתיבה ספרותית
מדהים איך שהצלחת בכזו טבעיות לשלב את הדמות של הילד בסיפור,
אני משער לעצמי שבהמשך נראה שהוא לא הופיע עד עכשיו בגלל סיבה כלשהי.
אבל בכל אופן אני עוקב אחר הסיפור הזה מאז היוולדו,
סיפור יצירתי ומותח כהוגן, כתיבה שמצד אחד זורמת ומצד שני עצורה,
בדיוק במינון המדויק בין רגש למתח.
כיף לקרוא!
אגב, לגבי שאלתך בתחילת הסיפור:
(רק לא הבנתי משהו אחד, למה מתוך כל אלו שצפו בדף, רק 44 ענו על הסקר?)
תוכל למצוא את התשובה באשכול הזה.
 

אוראל סולטן

משתמש סופר מקצוען
כתיבה ספרותית
מדהים איך שהצלחת בכזו טבעיות לשלב את הדמות של הילד בסיפור,
אני משער לעצמי שבהמשך נראה שהוא לא הופיע עד עכשיו בגלל סיבה כלשהי.
אבל בכל אופן אני עוקב אחר הסיפור הזה מאז היוולדו,
סיפור יצירתי ומותח כהוגן, כתיבה שמצד אחד זורמת ומצד שני עצורה,
בדיוק במינון המדויק בין רגש למתח.
כיף לקרוא!
תודה רבה על התגובה החמה!

לגבי הילד, מי שיקרא בין השורות, יבין למה הוא לא הופיע עד עכשיו.

(דרך אגב, בל"נ בקרוב, כשבעז"ה יגמר הסיפור, אעלה פה קצת עד דברים מפוספסים / מאחורי הקלעים ואעדכן סרגל התקדמות בעריכה. אשמח לקבל כבר מעכשיו הארות והערות & עצות לתיקונים ושיפורים מכל הקוראים היקרים...).
 

yael305

משתמש מקצוען
כתיבה ספרותית
איזה פרקים יפים!!

השיב סוניל
מניגלור? תחילת הפרק השני..
נאד.
שימו לב! ב"ה עלו היום עוד 2 פרקים חדשים!

נ.ב: מכאן בל"נ נשארו עשרה פרקים לסיום, שהם תשעה ואפילוג לסוף...

וואוו
איזה כיף!!
אבל נצטרך סיפור בהמשכים חדש..
 

אוראל סולטן

משתמש סופר מקצוען
כתיבה ספרותית
מה הנרקלין עשה, בתחילת הפרקים?
לא כל כך הבנתי מה קרה להם עם האקדח ההוא...
לא הבנתי בדיוק את השאלות...
@אוראל סולטן סתם מעניין אותי, איך יקראו לספר?
עדיין אין שם, כולם מוזמנים להציע (כמובן משהו יותר קליט מהנוכחי...).
 

yael305

משתמש מקצוען
כתיבה ספרותית
לא הבנתי בדיוק את השאלות...
לא הבנתי מה בעצם מנע מהם להרוג אותו...
כאילו, הוא הוציא איזה אקדח והיה ם משהו שזה פועל רק על הירוקים, אבל מה זה בדיוק ומה מנע מהם- לא כל כך הבנתי...
הפרק החדש ממש יפה
מחכה להמשך!
אעמוד.
 

אוראל סולטן

משתמש סופר מקצוען
כתיבה ספרותית
האקדח היה כמין פיתוח כזה שגורם שכל אחד מיצוריו לא יוכל להרוג אותו, כמין שכבת הגנה מיוחדת. לכן הם ניסו להשתמש ביאביל (שלא היה מיצוריו) ובמניגלור (שהייתה לו תקופה שהיה בה כעין 'שקוף' - כמתואר בפרולוג.) כדי לתקוף את הנרקלין.

בעיקרון עד עכשיו יש דברים שאני לא יודע מה פירושם, וכנראה שגם לא אדע (כגון מה זה הכינוי 'צאלא' או מה זה 'אסטונים...) אבל יתכן שאמחק את הדברים, או שפשוט בעז"ה אמצא דרך להסביר אותם בספר.

(בנוגע לשגיאה, בהתחלה התלבטתי, אבל בסוף כתבתי 'יעמוד', תודה רבה על התיקון.).
 

אוראל סולטן

משתמש סופר מקצוען
כתיבה ספרותית
נשק הימלטות זה שם מעולה, לדעתי.
כן, אבל הוא לא כזה קליט וברור (יעידו חברי, שכשניסיתי להגיד להם שאני כותב סיפור בשם 'נשק הימלטות' חבו שאני אומר 'משק הימלטות'... גם המילה 'הימלטות' היא טיפה מסובכת לשפה הפרוזאית של שמות ספרים.).
 

ח.ד. וחלק

משתמש מקצוען
כתיבה ספרותית
בפרק האחרון, לא הבנתי איך הילד נפגע,
הרי הוא היחיד שאינו מיצוריו של הנרקלין.
למה לא הלך לו לירות?
 

אולי מעניין אותך גם...

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק קכו

א שִׁיר הַמַּעֲלוֹת בְּשׁוּב יי אֶת שִׁיבַת צִיּוֹן הָיִינוּ כְּחֹלְמִים:ב אָז יִמָּלֵא שְׂחוֹק פִּינוּ וּלְשׁוֹנֵנוּ רִנָּה אָז יֹאמְרוּ בַגּוֹיִם הִגְדִּיל יי לַעֲשׂוֹת עִם אֵלֶּה:ג הִגְדִּיל יי לַעֲשׂוֹת עִמָּנוּ הָיִינוּ שְׂמֵחִים:ד שׁוּבָה יי אֶת (שבותנו) שְׁבִיתֵנוּ כַּאֲפִיקִים בַּנֶּגֶב:ה הַזֹּרְעִים בְּדִמְעָה בְּרִנָּה יִקְצֹרוּ:ו הָלוֹךְ יֵלֵךְ וּבָכֹה נֹשֵׂא מֶשֶׁךְ הַזָּרַע בֹּא יָבוֹא בְרִנָּה נֹשֵׂא אֲלֻמֹּתָיו:
נקרא  54  פעמים

אתגר AI

תרפיה בבעלי חיים • אתגר 143

לוח מודעות

למעלה