מחיר למשתכן חרדים לנווה שמיר

אור אורות

מהמשתמשים המובילים!
זה שיש גרפיטי, זה ודאי.
ביקשתי הוכחה לטיעון שלך שראש העיר שלחה את הפקחים לרסס אותם...
לא טענתי שראש העיר שלחה את הפקחים...
כתבתי שבתקופה שלפני בלוך פקחים לא היו מרססים ככה!
יש גרפיטי, ויש עדים רבים (ואני ביניהם) של מי ריסס אותם.
ועובדי עירייה בזמן אבוטבול לא התנהגו ככה, ואפילו שהוא לא דיבר כל היום מ"לשמור על הנקיון"...
 

בעל בעמיו

משתמש פעיל
מענין למה חוסר מעש בכל דבר זה נקרא ניהול מוצלח לדבריך.
כך הבנת מדברי?
מעניין למה.
לא הוסיפו תחבורה- בגלל שזה מוריד תאונות
לא הוסיפו תחבורה???
שכחת איזה מכרז נחת פה בתחילת הקדנציה, וכמה קווים נוספו גם לאחריו?
או שמא אתה חדש פה?
לא טיפלו בפקקים - כי זה בעיה של מי שלא תיכנן לפני כן
ענית בעצמך. תולדת תוכנית התב"ע של אבוטבול-גרינברג.
מה שכן, ראש העיר עשתה את המיטב כדי לנסות לטפל בבעיית הפקקים, ואמנה כאן 5 דוגמאות, שמלמדות על הכלל.
1. היא הצליחה להביא את משרד התחבורה לתכנון מחדש של הנת"צ בשד' האמוראים. כדי לטפל בפקקים ובבעיית החניות.
2. תכנון, תקצוב וביצוע של הרחבת המפרץ ברח' נחל קישון.
3. תכנון ותקצוב של מפרץ הורדת תלמידים ברח' שמואל הנביא.
4. תכנון ותקצוב של כיכר ברח' חגי הנביא פינת ירמיהו הנביא (התחתון).
5. תכנון, תקצוב וביצוע של פניה שמאלה מרח' דבורה הנביאה לרח' אליהו הנביא.
לא מביאים הקצאות לשום קהילה- כי אחרת יהיה פה עזה.
איפה כבודו חי?
בחמשת השנים האחרונות שום קהילה לא קיבלה הקצאה?
ונניח בצד את רמה ה', ששם עניין ההקצאות הוא תולדת התחייבות אבוטבול-גרינברג.

חס ושלום לחשוב איך אפשר גם לתת וגם לשמור על צביון עיר יפה ונקיה
על זה אני לא חושב שיש מי שחולק.
 
נערך לאחרונה ב:

בעל בעמיו

משתמש פעיל
לא היו לפני 6 שנים! יעיד על כך כל מי שהיה גר אז בעיר.
ב38 היה תקופה שהמצב היה פקוק, ואכן הורחב. (אז זה גם השפיע על כביש 10, שאגב גם שופץ כמה שנים לפני)
נכון, אני יכול להעיד על כך. פשוט הגיעה לכאן מסה של עשרות אלפי תושבים, שהעמיסו על הכבישים - כשל תכנוני של המשמרת שהביאה לפה את המסה הזו וחשבה שהם לא ייצאו מהבית...
נכון, והם היו מספיקים לאז, הבעיה שב5 שנים האחרונות לא תוכננו כבישים חדשים, לא הורחבו כבישים, ובקושי מרבדים (כמה זמן זה כבר לוקח ברחוב אליהו הנביא ליד ג'1?)
וואלה, זה רעיון מעניין; כל שנה לסלול כבישים לפי הצורך של אותה שנה. לא לחשוב שנה קדימה, בשנה הבאה נתכנן ונבנה כבישים חדשים לפי הצורך.
לקחתי לי את העניין למחשבה.
והבניה בפועל של הגינות והפיתוח?
צריך לספר לך מי בונה את הגינות והפיתוח?
יש לזה קשר לעירייה?
אבל אם כבר, אספר לך שבתחילת ההתיישבות ברמה ג'1, התחננו למדרכות! על אי תנועה, גינות, אוטובוסים, תחנות - לא יכולנו אפילו לחלום.
אתה מכיר בית כנסת שקיבל הקצאה מאבוטבול ואין לו מנין?
אתה בטח צוחק.
או שמא אתה מכיר את כל ההקצאות מתקופת בלוך ויכול להתווכח על העובדה שחלקם נתנו למקורבים ונמכרו בכסף מלא? ושקהילות גדולות לכו"ע עברו הרבה עד שהגיעו להקצאה? וברמה ה' עדיין אין שום הקצאות לרוב החרדי?
לא מכיר, דווקא בתי הכנסת בהם אני מתפלל, קיבלו הקצאות בקלות.
על רמה ה' כבר עניתי - תולדת התחייבות אבוטבול-גרינברג.
כתבתי שבתקופה שלפני בלוך פקחים לא היו מרססים ככה!
יש גרפיטי, ויש עדים רבים (ואני ביניהם) של מי ריסס אותם.
ועובדי עירייה בזמן אבוטבול לא התנהגו ככה, ואפילו שהוא לא דיבר כל היום מ"לשמור על הנקיון"...
מהסיבה הפשוטה - בתקופת אבוטבול לא היו פקחים.
 

די

משתמש סופר מקצוען
@בעל בעמיו
אם אתה חושב שמצב הכבישים כיום הוא טוב, אז תלך לנחל נועם ברמה א', כביש שמשרת בערך 1000 תושבים ועד המון אנשים שמגיעים למוסדות שנמצאים ברחוב ותראה איך הכביש נראה (סילוואן).
והבעיה היא לא כסף, כי יש הרבה תקציבי ישן כנגד חדש שמגיעים לבית שמש, הבעיה שהם לא מתחלקים באופן פרופורציונאלי אלא רובם הולכים לעיר הוותיקה.
גם התחבורה ציבורית ברמה ד' צריך להוסיף עוד המון קווים ולתגבר פי 10 מהמצב היום, זו שכונה שמאוכלסים כבר כ8000 דירות! מה הפלא שכולם קונים רכבים ואז מתלוננים על פקקים וחניות ועומס ברבינא וכו'.
 
נערך לאחרונה ב:

בעל בעמיו

משתמש פעיל
אם אתה חושב שמצב הכבישים כיום הוא טוב, אז תלך לנחל נועם ברמה א', כביש שמשרת בערך 1000 תושבים ועד המון אנשים שמגיעים למוסדות שנמצאים ברחוב ותראה איך הכביש נראה (סילוואן).
די היקר, להזכירך בקדנציה זו נסללו רוב כבישי רמה א' מחדש.
אני לא יודע למה נחל נועם נשאר מאחור, הוא באמת במצב גרוע, כנראה כי הוא משרת פחות תושבים מאשר הרחובות האחרים, בסוף הוא רחוב קטן ללא מוצא.
באמת צריך לברר את זה עם ברילנט, שהיה אחראי על תעדוף וביצוע פרויקט שיקום הכבישים.
והבעיה היא לא כסף, כי יש הרבה תקציבי חדש כנגד ישן שמגיעים לבית שמש, הבעיה שהם לא מתחלקים באופן פרופורציונאלי אלא רובם הולכים לעיר הוותיקה.
תקציבי ישן מול חדש מגיעים מהעיר הותיקה, די הגיוני שיושקעו שם, לא?
לא יודע אם זה אכן המצב, אבל נראה הגיוני בעיני.
גם התחבורה ציבורית ברמה ד' צריך להוסיף עוד המון קווים ולתגבר פי 10 מהמצב היום, זו שכונה שמאוכלסים כבר כ8000 דירות! מה הפלא שכולם קונים רכבים ואז מתלוננים על פקקים וחניות ועומס ברבינא וכו'.
אין חולק.
 

די

משתמש סופר מקצוען
די היקר, להזכירך בקדנציה זו נסללו רוב כבישי רמה א' מחדש.
אני לא יודע למה נחל נועם נשאר מאחור, הוא באמת במצב גרוע, כנראה כי הוא משרת פחות תושבים מאשר הרחובות האחרים, בסוף הוא רחוב קטן ללא מוצא.
באמת צריך לברר את זה עם ברילנט, שהיה אחראי על תעדוף וביצוע פרויקט שיקום הכבישים.
הכבישים נסללו מחדש מהתקציבים ישן כנגד חדש שהעירייה קיבלה על השכונות החרדיות החדשות ג'2 ד' (ה'). עירייה מקבלת כסף מהמדינה כדי לשכנע את העירייה לבנות שכונות חדשות מקבלים כסף לשיפוץ שכונות ישנות.
היחס של רמה ה' כנגד השכונות החרדיות, והיחס של השכונות הכלליות בעיר לעומת החרדיות הוא לא אותה פרופורציה של חלוקת התקציבים.
נחל נועם לא קיבלה תקציבים פשוט מאוד כי לא נשאר כסף אחרי שכל הכסף הלך לציבור הכללי... גם נחל קישון במקטע בין ירקון לאיילון נשאר שבור כי לא נשאר לו כסף...
 

אור אורות

מהמשתמשים המובילים!
נכון, אני יכול להעיד על כך. פשוט הגיעה לכאן מסה של עשרות אלפי תושבים, שהעמיסו על הכבישים - כשל תכנוני של המשמרת שהביאה לפה את המסה הזו וחשבה שהם לא ייצאו מהבית...
אז תעיין שוב במה שכתבתי, אז גם הוכפלה כמות התושבים, וגם בוצעו שיפורים כנדרש.
היום גם הוכפלה כמות התושבים, אך לא שופצו הכבישים (חלקם רובדו)
וואלה, זה רעיון מעניין; כל שנה לסלול כבישים לפי הצורך של אותה שנה. לא לחשוב שנה קדימה, בשנה הבאה נתכנן ונבנה כבישים חדשים לפי הצורך.
לא, לחשוב קדימה, וכשהעיר גודלת עוד יותר (או שבד' גרות בסוף משפחות יותר גדולות מהצפוי, ובה' משפחות חרדיות עם כו"כ ילדים במקום זוג וכלב, ואין תח"צ מפותחת מה שגורם ליותר רכבים, וכו') אז לעדכן את הכבישים למצבה.
אגב, אם המצב ימשיך ככה, (העיר תמשיך לגדול והכבישים במקרה הטוב ירובדו, עם מריחת זמן והרבה פרסומת על העיריה שדואגת לזה), אז המצב היום יהיה דבש לעומת הקטסטרופה שנגיע אליה.
אבל אם כבר, אספר לך שבתחילת ההתיישבות ברמה ג'1, התחננו למדרכות! על אי תנועה, גינות, אוטובוסים, תחנות - לא יכולנו אפילו לחלום.
לך תסתכל מה קורה ברמה ד'4.
(ולא רק, באישי אם אתה רוצה...)
אתה בטח צוחק.
תן בבקשה שם אחד ויחיד!
לא, אני לא צוחק!
 

בעל בעמיו

משתמש פעיל
אז תעיין שוב במה שכתבתי, אז גם הוכפלה כמות התושבים, וגם בוצעו שיפורים כנדרש.
היום גם הוכפלה כמות התושבים, אך לא שופצו הכבישים (חלקם רובדו)
עיינתי שוב, ועל זה כתבתי:
וואלה, זה רעיון מעניין; כל שנה לסלול כבישים לפי הצורך של אותה שנה. לא לחשוב שנה קדימה, בשנה הבאה נתכנן ונבנה כבישים חדשים לפי הצורך.
לקחתי לי את העניין למחשבה.
כלומר, אנחנו נמצאים פחות מחמש שנים מאז תקופת אבוטבול, ואם יש תכנון לקוי, הכתובת ברורה.
לך תסתכל מה קורה ברמה ד'4.
(ולא רק, באישי אם אתה רוצה...)
הלכתי, מה רואים שם?
אי אפשר להתחיל להשוות בין ד'4 לג'1 בתקופת אבוטבול-גרינברג.
תן בבקשה שם אחד ויחיד!
לא, אני לא צוחק!
בשמחה!

בית מרדכי - רח' נחל לוז.
קוסוב ויזניץ - רח' שמואל הנביא.
קאליש - רח' דבורה הנביאה.
אור מרים - רח' חגי הנביא.
קול יהודה - רח' חגי הנביא.

צריך עוד?
 

בעל בעמיו

משתמש פעיל
הכבישים נסללו מחדש מהתקציבים ישן כנגד חדש שהעירייה קיבלה על השכונות החרדיות החדשות ג'2 ד' (ה'). עירייה מקבלת כסף מהמדינה כדי לשכנע את העירייה לבנות שכונות חדשות מקבלים כסף לשיפוץ שכונות ישנות.
היחס של רמה ה' כנגד השכונות החרדיות, והיחס של השכונות הכלליות בעיר לעומת החרדיות הוא לא אותה פרופורציה של חלוקת התקציבים.
נחל נועם לא קיבלה תקציבים פשוט מאוד כי לא נשאר כסף אחרי שכל הכסף הלך לציבור הכללי... גם נחל קישון במקטע בין ירקון לאיילון נשאר שבור כי לא נשאר לו כסף...
הבנתי.

שתי שאלות:
האם התקבל תקציב לסלילת כל כבישי בית שמש?
האם נסללו מחדש כל כבישי העיר הותיקה.

ואידך זיל גמור.
 

די

משתמש סופר מקצוען
אי אפשר להתחיל להשוות בין ד'4 לג'1 בתקופת אבוטבול-גרינברג.
ד'4 מאוכלסת כבר בכ700 משפחות כלומר אלפי נפשות.
אין כלום. גם לא מדרכות.
וזו אחריות של העירייה לעמוד על משרד השיכון שיעשו את תפקידם (לפחות כך טענו בג'1)
 

בעל בעמיו

משתמש פעיל
צריך לחלק את התקציבים באופן שוויוני, ולא לחלק 70% מהכסף ל30% מהתושבים.
זאת אומרת שיש לך פילוח מדויק שנסללו 70 אחוזים מכבישי העיר הותיקה, לעומת 30 אחוזים מכבישי הרמה.
או לחילופין אתה מחזיק את נתוני התקציב המדויק בידיך.
כעת, שבוע לבחירות, זה הזמן לחשוף הכל. אל תשמור לעצמך.
 

בעל בעמיו

משתמש פעיל
ד'4 מאוכלסת כבר בכ700 משפחות כלומר אלפי נפשות.
אין כלום. גם לא מדרכות.
וזו אחריות של העירייה לעמוד על משרד השיכון שיעשו את תפקידם (לפחות כך טענו בג'1)
דווקא הייתי הבוקר בד'4 ולא מצאתי מדרכה חסרה.
אולי תמקד אותי לרחוב ספציפי, שאוכל לקפוץ ולהתרשם ממראה עינים.
 

האברך ממיר

משתמש מקצוען
לא מכיר את נבכי רמה ה', רק זאת אדע שהתב"ע של רמה ה' תוכננה ואושרה בתקופת אבוטבול.
זה הרי שטויות כי על פי מה אתה מגדיר 'ייעוד' לחרדים או לחילונים?
כבישים פתוחים בשבת רח"ל, הקמת קאנטרי במרכז השכונה, הקצאות למבני דת רק בשולי השכונה וכו'.
להלן התב"ע המקורי מתקופת אבוטבול, והתב"ע החדשה שקידמה בלוך כדי להקים קאנרטי ושכונה לשוטרים (באמצעות שינוי ייעוד משטחים חומים לשטחים למגורים).
מה שמכיח שייעוד לחילונים היה על הנייר בלבד.
 

קבצים מצורפים

  • תשריט.pdf
    7.4 MB · צפיות: 16
  • 102-0055277_הוראות.pdf
    1.5 MB · צפיות: 11
  • תשריט 102-0434829.pdf
    4.2 MB · צפיות: 13
  • 102-0434829_הוראות.pdf
    KB 301.3 · צפיות: 18

בעל בעמיו

משתמש פעיל
להלן התב"ע המקורי מתקופת אבוטבול, והתב"ע החדשה שקידמה בלוך כדי להקים קאנרטי ושכונה לשוטרים (באמצעות שינוי ייעוד משטחים חומים לשטחים למגורים).
מה שמכיח שייעוד לחילונים היה על הנייר בלבד.
קצת ארוך לי לעבור על כל הקבצים המצורפים, אם תחפוץ בכך - תמקד.

אבוטבול התחייב במפורש לבצע התאמות כדי להתאים את השכונה לציבור כללי, כולל כבישים פתוחים בשבת, כולל קאנטרי וכולל הקצאות רק בשולי השכונה.
גם אם נניח שאבוטבול לא התכוון לכך ברצינות, הרי ששותפיו להסכם התכוונו לכך במלוא הרצינות, והם פעלו ללא לאות לממש את התחייבותו [והם אכן בתמורה הסירו את אלפי ההתנגדויות לרמה ד', כזכור לותיקים בינינו].
אדרבה, אתר נא את ההסכם עליו חתם אבוטבול, וניווכח [הסינון שלי במחשב לא מאפשר הרבה, אבל אלו היו דברים שנידונו הרבה בתקשורת אז, אז ברור לי שההסכם מפורסם ברשת]
 

האברך ממיר

משתמש מקצוען
חינוך, תרבות, מסחר
ביחס לגידול באוכלוסיה מדובר בנסיגה משמעותית לאחור.
בררני, נגד האולוסיה החרדית. ויעידו פקחי החניה שאוכפים מידי יום ביומו וקונסים על עצירה של רגע במפרץ של תחנת אוטבוס ליד מעון במרים הבניאה, כאשר ליד המעון ברמה ה' הרכבים חוגגים באין מפריע וחוסמים אחד מהנתיבים בכביש.
גרינברג היה ממונה תחבורה עשר שנים, גם בתחילת הקדנציה הנוכחית, ולא הצליח לקדם את המכרז שדיברו עליו 15 שנה.
נדייק.
הוא קידם מכרז, שנתפר לפי צורכי בית שמש באותם שנים. עניין שלוקח זמן. הוא כבר עמד לקצור את הפירות, ואז קרה המהפך בשלטון בעיר. לאחר כשנה הוא עזב את העירייה.
בהמשך המכרז נתקע בעקבות מחלוקת בין יבואני האוטובוסים הסיניים וייצרני האוטובוסים בארץ. העיריה לא נקפה אצבע, ובעקבות לחץ מטורף, היא הגישה בסופו של דבר עתירה לבית משפט, שנדחתה ולא העלתה דבר. עד שהצדדים הגיעו בסוף להסכמה, והמכרז יצא לדרך 3.5 אחרי שעליזה בלוך עלתה על כס הראשות.
פנתה לבית המשפט והוציאה לדרך את המכרז
כאמור, הפניה שלה נעשתה לאחר לחץ מטורף, ובסוף לא הועליה כלום, והעתירה נדחתה.
והיא נכנסה לעובי הקורה בשביל למצוא פתרון, ובהצלחה גדולה, הן בעצם הפתרון והן בתקצובו.
זה קרה רק בעקבות חברת נתיבי ישראל שכבר הגישה תוכניות לכביש, ודחפה לפיתרון. לעליזה בלוך בעיקרון היה אינטרס לא לקדם את המשך הרחבת הכביש שהיווה תנאי סף בהמשך אכלוס השכונות החדשות.
כמובן שבסוף היא גזרה סרטים, כמו כל דבר שקרה בעיר ולא משנה בזכות מי.
היא הראשונה שבכלל התייחסה לבעיה ועבדה על פתרונות.
באמת.
חמש נים וכלום אחד גדול?
אנטנה אחת ברמה ד'?
עד היום
בג' 2 הקליטה נופלת כל שבועיים בעקבות אנטנה זמנית.
לזה ייקרא לקחת פרוייקט לידיים?
מכרז שני בתוך שלוש שנים?
בל נשכח. המכרז הוא ותיק, והתעכב כארבע שנים בית משפט.
כאשר הוא יצא לדרך הוא כבר מזמן לא היה רלוונטי.
אבל גם במקום הראשון בארץ בבניית כיתות.
המחסור של הכיתות זו ירושה מתקופת אבוטבול-גרינברג.
הסכמי גג שמונטג קידם, בעקבות בניית רמות ד' וה'.
אבל בסוף עליזה בלוך תתהדר בנוצות לא לה.
עליה מוטל היה להשלים את 500 הכיתות החסרות.
 

א"א

משתמש פעיל
D I G I T A L
שאלה פשוטה,
מה זה משנה מה יעדו ומה רצו שיהיה.
המציאות הפשוטה שהיה פה מחיר למשתכן.
והמציאות הפשוטה שאלפי חרדים זכו.
והמציאות הפשוטה שבעידן של היום אם זכית במרכז הארץ-אתה לא תוותר כזה מהר...
והיום אנשים הולכים על זכיות במקומום רחוקים יותר -אז למה אנשים יוותרו על זכיה שווה בבית שמש?

וזהו, אין מה להתכחש לזה!
ובתור ראש עיר לנסות לגרש את התושבים בכל דרך... ולהתנכל בכל דרך.. ברמה הכי בסיסית שהיא מתקשרת לאיים על רב שהגיע לשכונה, או שיש מכירות בכל שכונה בבית שמש, אבל רק פה היא יודעת לשלוח משטרה כל הזמן...
על כל מריבה וויכוח שיש בין חרדים ללא חרדים, כמובן שרק החרדים נחקרים והמותקף נהפך למתקיף..

ועוד הרשימה ארוכה להתנכלות הקשה שאנחנו חווים פה.

שום נציג חרדי לא היה מתנהג ככה
והיום זה רמה ה- ומחר זה שכונה חדשה שתבנה
האג'נדה שלה זה לחלן את בית שמש- ובשביל זה היא לא חוסכת בשום דבר ואין לה שום גבול אדום.
ושום חרדי לא אמור לתת את הקול שלו לעוכרת ישראל הזאת. כי היום זה אני ומחר זה אתה.. בסוף כלנו חרדים

לגבי הקצאות , גם בג2 וגם בד סבלו וסובלים ממנה.
 

בעל בעמיו

משתמש פעיל
ביחס לגידול באוכלוסיה מדובר בנסיגה משמעותית לאחור.
אין לי את הכלים למדוד את זה.
אני רק יודע שלא חסר לי כלום.
יש לי די תרבות, והמסחר פורח.
בררני, נגד האולוסיה החרדית. ויעידו פקחי החניה שאוכפים מידי יום ביומו וקונסים על עצירה של רגע במפרץ של תחנת אוטבוס ליד מעון במרים הבניאה, כאשר ליד המעון ברמה ה' הרכבים חוגגים באין מפריע וחוסמים אחד מהנתיבים בכביש.
לא יודע, ייתכן.
אבל אני מאושר מהאכיפה בשכונות שלנו, גם אם היא בררנית, כי בסוף איכות החיים שלנו משתפרת, ואת זה אומר אחד שחטף לאחרונה שני דו"חות כואבים על חניה אסורה, אחד ברמה ד' ואחד בנתן הנביא.
פחות מציק לי שהציבור החילוני סובל מפקקים.
אצל אבוטבול-גרינברג לא היה לנו את הלוקסוס הזה.
זה קרה רק בעקבות חברת נתיבי ישראל שכבר הגישה תוכניות לכביש, ודחפה לפיתרון.
זה לא נכון, רשות העתיקות תקעה את התכנית, ובלוך פעלה מול משרד התחבורה לתוספת תקציב לתכנון מחדש עם פתרון לעתיקות.
באמת.
חמש נים וכלום אחד גדול?
אנטנה אחת ברמה ד'?
עד היום
בג' 2 הקליטה נופלת כל שבועיים בעקבות אנטנה זמנית.
לזה ייקרא לקחת פרוייקט לידיים?
זה גם משהו, אחרי 10 שנות חידלון של אבוטבול-גרינברג.
לגופו של ענין;
ניתנו היתרי בניה לארבע אנטנות.
האנטנה בג'2 חוברה ע"י העירייה לחשמל קבוע.
בג'1 מתקינים כעת עוד אנטנה.

הסכמי גג שמונטג קידם, בעקבות בניית רמות ד' וה'.
אבל בסוף עליזה בלוך תתהדר בנוצות לא לה.
עליה מוטל היה להשלים את 500 הכיתות החסרות.
אמת. גם הסכמי גג וגם הצעת מחליטים שהיא הביאה.
 

בעל בעמיו

משתמש פעיל
שאלה פשוטה,
מה זה משנה מה יעדו ומה רצו שיהיה.
המציאות הפשוטה שהיה פה מחיר למשתכן.
והמציאות הפשוטה שאלפי חרדים זכו.
והמציאות הפשוטה שבעידן של היום אם זכית במרכז הארץ-אתה לא תוותר כזה מהר...
והיום אנשים הולכים על זכיות במקומום רחוקים יותר -אז למה אנשים יוותרו על זכיה שווה בבית שמש?

וזהו, אין מה להתכחש לזה!
ובתור ראש עיר לנסות לגרש את התושבים בכל דרך... ולהתנכל בכל דרך.. ברמה הכי בסיסית שהיא מתקשרת לאיים על רב שהגיע לשכונה, או שיש מכירות בכל שכונה בבית שמש, אבל רק פה היא יודעת לשלוח משטרה כל הזמן...
על כל מריבה וויכוח שיש בין חרדים ללא חרדים, כמובן שרק החרדים נחקרים והמותקף נהפך למתקיף..

ועוד הרשימה ארוכה להתנכלות הקשה שאנחנו חווים פה.

שום נציג חרדי לא היה מתנהג ככה
והיום זה רמה ה- ומחר זה שכונה חדשה שתבנה
האג'נדה שלה זה לחלן את בית שמש- ובשביל זה היא לא חוסכת בשום דבר ואין לה שום גבול אדום.
ושום חרדי לא אמור לתת את הקול שלו לעוכרת ישראל הזאת. כי היום זה אני ומחר זה אתה.. בסוף כלנו חרדים

לגבי הקצאות , גם בג2 וגם בד סבלו וסובלים ממנה.
אין ספק.
כמו שנכתב כמה וכמה וכמה פעמים, הבעיה היא שהניהול המוצלח מתערבב עם אג'נדה.
 

האברך ממיר

משתמש מקצוען
קצת ארוך לי לעבור על כל הקבצים המצורפים, אם תחפוץ בכך - תמקד.
הנה התב"ע המקורית.
היכן שמופיעה הספרה אחת היו אמורים להיות שצ"פ ושטח חום.
בתב" קידמה ראש העיר השצ"פ נעלם, השטח החום קוצץ לטובת הקאנטרי.
היכן שמופיעה הספרה שתים היו מתחמים למגורים ובנוסף שטחים חומים ושצפי"פ. תב"ע החדשה הם שונו כולם למגורים, כולל מחיקת רחוב שעובר בין הבתים, לטובת ייעוד למגורים, מתחמים שקבלו פטור ממכרז עבור שכונה לשוטרים.
היכן שמופיעה הספרה שלוש בתב"ע המקורית היה אמור להיות שטח חום, והוא שונה למגורים עבור שכונה לשוטרים כנ"ל.
כך שלומר שאבוטבול תכנן קאנטרי ברמה ה' זה ממש ממש לא נכון.
להלן התב"ע המקורית.
צילום מסך 2024-02-20 151309.png

ולהלן התב"ע החדשה.
צילום מסך 2024-02-20 151343.png

ואם תעיין בהוראות המכרז הישן, תגלה שלא מתוכננת בשכונה שום בניה לגובה.
המספר המקסימלי של הקומות זהה לרמה ד'.
כל בניה לגובה היא תוצאה של שינוי תב"ע שמתבצע כל העת.
 

אולי מעניין אותך גם...

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק קכד

א שִׁיר הַמַּעֲלוֹת לְדָוִד לוּלֵי יְהוָה שֶׁהָיָה לָנוּ יֹאמַר נָא יִשְׂרָאֵל:ב לוּלֵי יְהוָה שֶׁהָיָה לָנוּ בְּקוּם עָלֵינוּ אָדָם:ג אֲזַי חַיִּים בְּלָעוּנוּ בַּחֲרוֹת אַפָּם בָּנוּ:ד אֲזַי הַמַּיִם שְׁטָפוּנוּ נַחְלָה עָבַר עַל נַפְשֵׁנוּ:ה אֲזַי עָבַר עַל נַפְשֵׁנוּ הַמַּיִם הַזֵּידוֹנִים:ו בָּרוּךְ יְהוָה שֶׁלֹּא נְתָנָנוּ טֶרֶף לְשִׁנֵּיהֶם:ז נַפְשֵׁנוּ כְּצִפּוֹר נִמְלְטָה מִפַּח יוֹקְשִׁים הַפַּח נִשְׁבָּר וַאֲנַחְנוּ נִמְלָטְנוּ:ח עֶזְרֵנוּ בְּשֵׁם יְהוָה עֹשֵׂה שָׁמַיִם וָאָרֶץ:
נקרא  10  פעמים

לוח מודעות

למעלה