ביחס לגידול באוכלוסיה מדובר בנסיגה משמעותית לאחור.
בררני, נגד האולוסיה החרדית. ויעידו פקחי החניה שאוכפים מידי יום ביומו וקונסים על עצירה של רגע במפרץ של תחנת אוטבוס ליד מעון במרים הבניאה, כאשר ליד המעון ברמה ה' הרכבים חוגגים באין מפריע וחוסמים אחד מהנתיבים בכביש.
גרינברג היה ממונה תחבורה עשר שנים, גם בתחילת הקדנציה הנוכחית, ולא הצליח לקדם את המכרז שדיברו עליו 15 שנה.
נדייק.
הוא קידם מכרז, שנתפר לפי צורכי בית שמש באותם שנים. עניין שלוקח זמן. הוא כבר עמד לקצור את הפירות, ואז קרה המהפך בשלטון בעיר. לאחר כשנה הוא עזב את העירייה.
בהמשך המכרז נתקע בעקבות מחלוקת בין יבואני האוטובוסים הסיניים וייצרני האוטובוסים בארץ. העיריה לא נקפה אצבע, ובעקבות לחץ מטורף, היא הגישה בסופו של דבר עתירה לבית משפט, שנדחתה ולא העלתה דבר. עד שהצדדים הגיעו בסוף להסכמה, והמכרז יצא לדרך 3.5 אחרי שעליזה בלוך עלתה על כס הראשות.
פנתה לבית המשפט והוציאה לדרך את המכרז
כאמור, הפניה שלה נעשתה לאחר לחץ מטורף, ובסוף לא הועליה כלום, והעתירה נדחתה.
והיא נכנסה לעובי הקורה בשביל למצוא פתרון, ובהצלחה גדולה, הן בעצם הפתרון והן בתקצובו.
זה קרה רק בעקבות חברת נתיבי ישראל שכבר הגישה תוכניות לכביש, ודחפה לפיתרון. לעליזה בלוך בעיקרון היה אינטרס לא לקדם את המשך הרחבת הכביש שהיווה תנאי סף בהמשך אכלוס השכונות החדשות.
כמובן שבסוף היא גזרה סרטים, כמו כל דבר שקרה בעיר ולא משנה בזכות מי.
היא הראשונה שבכלל התייחסה לבעיה ועבדה על פתרונות.
באמת.
חמש נים וכלום אחד גדול?
אנטנה אחת ברמה ד'?
עד היום
בג' 2 הקליטה נופלת כל שבועיים בעקבות אנטנה זמנית.
לזה ייקרא לקחת פרוייקט לידיים?
בל נשכח. המכרז הוא ותיק, והתעכב כארבע שנים בית משפט.
כאשר הוא יצא לדרך הוא כבר מזמן לא היה רלוונטי.
אבל גם במקום הראשון בארץ בבניית כיתות.
המחסור של הכיתות זו ירושה מתקופת אבוטבול-גרינברג.
הסכמי גג שמונטג קידם, בעקבות בניית רמות ד' וה'.
אבל בסוף עליזה בלוך תתהדר בנוצות לא לה.
עליה מוטל היה להשלים את 500 הכיתות החסרות.