בלת"קנשות חכמת,
את באא"ר.
בלת"קנשות חכמת,
קש"ר זה נתון קבוע בלי הרבה שינויים,מסכימה 100% (מכירה אמא לילד עם ASD מתוק שלא משתמשת במילה אוטיסט, אולי לפעמים כן במילה אוטיזם.)
אבל אם נצור מהפך במחשבה בציבור שאוטיזם זה לא אנשים מפגרים וסליחה על המילה, אף אחד לא יתבייש להיות עם ASD
כמו שהיום קש"ר זה על גבול גאווה...
שמתי לב כא"א היה לערוךבלת"ק
את באא"ר.
לא מדוייק בכלל.וגם הצד הקיצוני הפחות רגיל לא נחשב אמנם למפגר כי לא זו ההגדרה, אבל כן לאי יכולת לנהל חיים נורמטיביים בכלל.
אולי צירוף של מספר בעיות תקשורת שאינם קשורות זה בזה בדווקא, בכל מקרה לא הגדרה אחת של אוטיזם, שזאת הגדרה שעושה קונוטוציה למשהו אחר שאנחנו מכירים.
כמו שמישהו יקח אדם פחדן, ויגיד שהוא סובל מבעיות התמודדות, מחוסר רצון להתמודד עם המציאות וכו' וכו', ולומר שהוא אוטיסט.
אם אילון מאסק הוא בעל תסמונת אספרגר, זה מוכיח לי שכל הדבר הזה הוא צחוק.
יותר מזה, יש המון אנשים, נשואים, עם ילדים, שמנהלים חיים רגילים לגמרי. אנשים מבוגרים למדו במשך השנים להסתדר, למדו מהתנהגות של אחרים, למדו לסבול את הרגישויות שלהם.לא מדוייק בכלל.
בעלי תפקוד גבוה מאד, עם הרבה הכוונה וטיפול, יכולים בהחלט לנהל חיים נורמטיבים.
האם כל שכנה חסרת טאקט (אולי היא על הרצף?) אינה מנהלת חיים תקינים - יולדת, מכבסת, מטפחת, מבשלת?
יש הרבה רמות תפקוד בתוך המקום של הבנת קודים חברתיים, ויש בעלי יכולות שקולטים ולומדים וגם יודעים להקיש מסיטואציות.
אגב מעניין לעניין:
מישהו יודע כמה ימי נופשון מקבלים בשנה?
(אני מחפש מידע מעודכן, אני יודע שזה היה במשך שנים 15 יום לכל שנה, אבל שמעתי שהוסיפו, או שיש כאלו שמקבלים יותר מזה ורציתי לדעת אם מישהו יודע משהו בעניין).
לא ידעתי מה לצטט מכל הודעתךאבל הרב שלנו אמר לנו פעם (בהקשר רפואי אחר) שהדרך להחליט עבור הילד זה שהוא ידע שעשינו את המקסימום בשבילו, מבחינתי לא הייתי רגועה כל עוד לא בצעתי אבחון (כמובן ברגע שקיבלתי המלצה לזה).
כתבתי גם הצד הקיצוני הפחות רגיללא מדוייק בכלל.
בעלי תפקוד גבוה מאד, עם הרבה הכוונה וטיפול, יכולים בהחלט לנהל חיים נורמטיבים.
האם כל שכנה חסרת טאקט (אולי היא על הרצף?) אינה מנהלת חיים תקינים - יולדת, מכבסת, מטפחת, מבשלת?
יש הרבה רמות תפקוד בתוך המקום של הבנת קודים חברתיים, ויש בעלי יכולות שקולטים ולומדים וגם יודעים להקיש מסיטואציות.
הצחיק אותי שפשוט לא הבינו אותך.@יראת גאולה אשמח שתסבירי לי מה מצחיק אותך?
ולצחוק על הבלתי מבינים זה כן נחמד?הצחיק אותי שפשוט לא הבינו אותך.
חושבים כמותך, כותבים הודעה ארוכה ומנומקת, שפשוט לא מכוונת לבן אדם הנכון...
לא התכוונתי חלילה לזלזל או לפגוע!
מתנצלת!ולצחוק על הבלתי מבינים זה כן נחמד?
אני מתנצלת על אי ההבנה ):
אבל לא נעים לי גם עם הצחוק והתגובה שבעקבותיה. אני כן חשה זלזול ופגיעה ):
אני בעד!אגב,
באנגליה (כמדומני. אולי במקום אחר) ההגדרה החדשה שנמצאת בשימוש היא לא ASD - לקות על ספקטרום האוטיזם, אלא ASP - אדם על ספקטרום האוטיזם.
מניחה שהשינוי בחשיבה יגיע לאט לאט גם לכאן.
מבינה מאוד ומנסיון חיים של מישהו קרוב מאוד , מה עם בעיות בשלום בית למשל שיכולות להיגרם בעקבות זה?אני באמת לא מבינה את אילו שבגיל 20, 30 הולכים לעשות אבחון... מה היה חסר לכם בחיים???? אם לא אבחנו עד עכשיו כנראה שזה לא בולט ולא מאוד מפריע, אז בשביל מה לשים תגית על הבנאדם שגם מורידה לו את הבטחון העצמי?????
דיוק:אני רק מוסיפה פה נקודה לאלו שקוראים את הדיון ונלחצים שאולי גם לילדים שלהם יש asd
הנושא של הפרעות תקשורת הוא רחב מאש ולא מחייב בכלל שילד עם הפרעת תקשורת הוא עם asd.
לפי מה שאנשי מקצוע הסבירו לידיוק:
הפרעת תקשורת = ASD
כפל הדבר במילים שונות.
ולתוספת הרגעה: כולנו על הרצף, באנשהו.
השאלה עד כמה הלקות מפריעה לתפקוד היומיומי.
לוח לימודים
מסלולי לימוד שאפשר לההצטרף
אליהם ממש עכשיו:
19.11
י"ח חשוון
פתיחת
קורס בינה מלאכותית - חדשנות ב AI
קורס מקוצר
25.11
כ"ד
פתיחת
קורס פרסום קופי+
מלגות גבוהות!
26.11
כ"ה חשוון
אירוע שיתופים ייחודי
בוטים מספרים על עצמם
בואו לשמוע בוגרים מובילים שלנו משתפים אתהסיפור מאחורי הבוטים הייחודיים שהם פיתחו.הצצה מרתקת לעולמות האוטומציה, החדשנות והפתרונות החכמים,עם הזדמנות ללמוד איך גם אתם יכולים לקחת חלק במהפכה הטכנולוגית.
הכניסה חופשית!
27.11
כ"ו חשוון
נפתחה ההרשמה!
קורס צילום חוץ, אירועים וסטודיו - עם בינה מלאכותית!
מלגות גבוהות!
27.11
כ"ו חשוון
פתיחת
קורס פיתוח בוטים ואוטומציות עסקיות
מלגות גבוהות!
27.11
כ"ו חשוון
פתיחת
קורס עיצוב גרפי ודיגיטל - בסילבוס חדש ומטורף!
מלגות גבוהות!
תהילים פרק קכו
א שִׁיר הַמַּעֲלוֹת בְּשׁוּב יי אֶת שִׁיבַת צִיּוֹן הָיִינוּ כְּחֹלְמִים:ב אָז יִמָּלֵא שְׂחוֹק פִּינוּ וּלְשׁוֹנֵנוּ רִנָּה אָז יֹאמְרוּ בַגּוֹיִם הִגְדִּיל יי לַעֲשׂוֹת עִם אֵלֶּה:ג הִגְדִּיל יי לַעֲשׂוֹת עִמָּנוּ הָיִינוּ שְׂמֵחִים:ד שׁוּבָה יי אֶת (שבותנו) שְׁבִיתֵנוּ כַּאֲפִיקִים בַּנֶּגֶב:ה הַזֹּרְעִים בְּדִמְעָה בְּרִנָּה יִקְצֹרוּ:ו הָלוֹךְ יֵלֵךְ וּבָכֹה נֹשֵׂא מֶשֶׁךְ הַזָּרַע בֹּא יָבוֹא בְרִנָּה נֹשֵׂא אֲלֻמֹּתָיו: